Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    jaaaaaaa wat FIJN!!!!

Maar ehm... over dat schilderen he....!?!? Aangezien we toch zo lekker eerlijk zijn tegen elkaar :D JE BENT GEK! Ik bedoel ga dan lekker in bad of even rustig iets voor jezelf lezen ed.... Al snap ik je kriebels ook wel (het moet af) toch ben je GEK:p

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gelukkig was alles weer goed. en spannend allemaal weer he??

hopelijk daalt de uk nog in maar kan zijn van niet omdat joenna ook niet ingedaald was.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Johannal: Ik weet het:). Het slaat werkelijk helemaal nergens op.
    Eeehhhhhhh, bad vind ik vies:) We hebben een bad, maar in die 6 jaar dat we hier wonen kun je op 1 hand tellen dat ik erin ben geweest.

@ Jedalin: Beterschap voor vandaag!! Zo te lezen schiet je hoofdpijn nog niet echt op.
    Hoe is het met Daan?

@ Ano: Hmm, dat is ook jammer dat ze niet snel op mail reageren.

@ Joënna: Wist gisteren werkelijk niet wat ik zag. Het zag er ook zo vreselijk hilarisch uit:D:D.
    Ze gaat wel altijd mee naar het toilet, en neemt dan ook altijd 1 papiertje om af te vegen, en dan samen doortrekken.
    Laat het zindelijk worden nog maar heel even wachten;)

@ Vriendlief: Hoe was het bij de HA?

@ Setti: Gefeliciteerd met de zwangershap van je vriendin!!! Wat leuk om weer een 10 weken echo te zien.

Oooohhh, je andere vriendin over 4 weken uitgerekend!! Spannend. Weten ze wat ze verwachten?

@ Darcy: Balen dat Megan zo aan het spoken is 's nachtes. Hopelijk slaapt ze weer snel lekker door!!

@ Kussie: Ik lag je niet uit, maar toe:p. Zou niet durven om je uit te lachen:cool:

@ Niet willen eten: Hier krijgt ze dan ook echt niks, en gaat ze rustig zonder eten naar bed.
    Wel krijgt ze altijd een toetje, ook al is het een simpele yoghurt, maar verder geen brood, liga, snack a jack of zo iets.
    Ik eet 2x per week iets waarvan ik zeker weet dat ze het eet (erwten en boontjes), en verder heeft ze pech.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Soms heb ik zo'n geen zin om de "strijd" aan te moeten gaan. Naja, ik probeer er geen strijd van te maken, maar de freule denkt hier heel anders over. Iets in haar handen geven wat afleid (zalfje, doosje, etc), werkt niet meer. Dan maar over op het "groffe" geweld: Iphone met Kabouter Plop:D

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk liggen te slapen net.
    Rond 12.30 Joënna op bed gelegt. Kon de wallen weer van haar tenen afschrapen, en dacht "achja, niet geschoten is altijd mis".
    Ze is ook meteen gaan slapen:$

Lig ik er nog geen 10 minunten op kwamen mijn schoonouders langs. Die zijn net terug van 2,5 week Tenerife, en waren een beetje teleurgesteld dat Joënna al op bed lag. Oepsie, wist dat ze langs zouden komen, maar geen tijd af gesproken.

Even snel bijgekletst, en hun weer weg gegaan, en weer terug. Lig ik er weer nog geen 10 minunten op komt de glazenwasser.............. De beste man is niet altijd even zacht met zijn trap, dus zag mijn geest al kruipen dat Joënna wakker zou worden, maar ze bleef slapen!!!

Ze begint nu wakker te worden hoor ik door de babyfoon. Heerlijk!!!! Hopelijk is ze te genieten!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Hoe was het in het ZKH?

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Gwen heeeerlijk,. ik ben ook erg moe, maar zit me teveel achter nu pff.maar fijn dat jij beetje hebt bij kunnen tanken!!

kussie wanneer krijg je nu de uitslag?

hier eindelijk nog 2 foto's van me pretecho 3weken geleden)

Bekijk bijlage 215703

Bekijk bijlage 215704

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #4228 Alies05, 17 jan 2012
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
    @johannal mooie foto's van Seph.

@ano op de 1e foto lijkt het net of de kleine al een enorme bos haar heeft. :D

@gwen meid doe es rustig aan. Je hebt nu al last van nesteldrang lijkt het. :) Maar mooi dat alles weer goed was bij de vk.

@kussie hoe ging het vandaag?

@hier een baggernacht gehad. Zei nog dat Mel lekker door sliep. Nou vanaf half 2 tot ongeveer half 5 is ze wakker geweest. Ze had last van haar eczeem. Na 4 uur heb ik niet meer op de klok gekeken, dus gok dat ik rond half 5 in slaap gevallen ben.

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano: Wouw, gave foto's!!! Wat kun je zijn gezicht toch prachtig zien. Op de 2de foto lijkt het wel alsof hij zijn tong naar jullie uitsteekt:D

@ Alies: Dat is balen zo'n nacht. Hopelijk maakt ze het vannacht goed door lekker door te slapen en gewoon naar bed te gaan.

@ Hier: De Freule was goed gemutst, behalve van de supermarkt naar huis. Ze had geen zin om in de fietskar te gaan zitten. Is niet fijn een worstelende dreumes, en zelf je best doen om niet over je nek te gaan van het maagzuur:D.
    Thuis aangekomen, boodschappen uitgeladen, sta in de keuken te bellen, en schrik me rot, toen de woonkamerdeur in 1x open ging:$. Waren mijn schoonouders toch nog even langs gekomen, konden niet wachten tot morgen:D
    Daarna lekker gegeten, nog even spelen, en daarna in bad. Haar ogen hingen alweer op half elf.

Ik zit nu echt te denken: Het gaat nu al 2 dagen zooooo makkelijk, vanmiddag super goed geslapen, en nu om 19.45 alweer in bed zonder te huilen, mopperen of wat dan ook. Dat kan toch niet goed gaan?????:) *Klopt het meteen af, want vind het echt even een luxe!!*

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dan ben je nog coulant hihi hier krijgt ze ook geen toetje als ze niet eet.

ja mn vriendin die over 4 weken is uitgerekend krijgt dr 2e zoontje en mn andere vriendin is over de helft en krijgt een meid

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    aaahhhh ik zie neomi erin terug dat mondje echt zo mooi. mooie foto's meid

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier het huis wat ik graag wil hebben is 10.000 euro in prijs gezakt. ik heb de gemeente weer gemaild om een herberekening van de boete die we moeten betalen want de eerste was berekend op als we 230.000 voor ons huis zouden krijgen en moesten dan dit jaar tot oktober bijna 11.000 euro boete betalen dus nu hoop ik dat hij een nieuwe berekenig maakt als we 215.000 of 220.000 krijgen voor ons huis. dan lijden we niet heel veel verlies of net niet aangezien we een hypotheek hebben van 219.500

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Anders krijgt ze amper zuivel binnen. Ik ben zelf ook een hele slechte zuiveldrinker (lust geen melk), en karnemelk schiet er ook nog vaak in:)
    Fristi/optimel hoeft ze ook niet echt. Melk drinkt ze op het KDV wel, en als Jorgen thuis is ook, maar alleen met mij niet.
    Karnemelk drinkt ze alleen als ik een glas neem (wat ik nog wel eens vergeet) en dan een slokje of 3.

Leuk!! Dat word een kleine babyboom in je vriendenkring:D
    Kriebelt het hierdoor extra, of niet?

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ow setti spannend hoor!!!!

Hier: Ha kon er niks aan doen!!! zo ie zo tot dat ik uitgezwangerd was niks......dus eventuele volgende zwangerschappen willen ze er ook nog niks aan doen.....Hij vond het nog wel meevallen! Nou dat ding is zo groot als een bierviltje......dus baaal giga! Hoop dat het na de zwangerschap wegtrekt dat hoor je ook vaak!

Kussie: heb het nog van het voorhuidje gevraagd maar mocht er absoluut niet aan komen!!! dus dat doe ik dan maar ook niet.

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Zo dat is aardig in prijs gezakt!! Ik hoop voor jullie dat de herberekening gunstig uitvalt!
    Zou leuk zijn als jullie het huis kunnen kopen. Denk je dat jullie huis snel verkocht zou zijn?

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Vriendlief: Balen, hopelijk trekt het weg na je zwangerschap.

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Thnx meiden!

Setti snap je niet, waarom
    Zou je boete lager zijn als je huis minder waard is??

Gwen Ow hoop echt voor je dat ze weer lekker gaat slapen

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gelukkig hier geen lastig van ze drinkt 2 bekers melk per dag

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb geen idee tegenwoordig staan huizen gem. een half jaar te koop ik hoop t wel dat we t snel kwijt zijn als we t in de verkoop zetten

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    omdat het een berekening is van overwaarde en verschil in grondprijs. daar een of andere formule van dus hopelijk is het dan ook minder dat we aan boete moeten betalen

Deel Deze Pagina