Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; van p&f stond in een reactie op fb ;)!
    Maarre het word ook zeker met liefde gemaakt hoor, maar ja kan deze kans niet voorbij laten gaan dus dan maar ene 'vluggertje'. Ook wel eens lekker hahaha.. ;) :D!!

Ben benieuwd naar de uitslag. Zou indd raar zijn als er nu ineens iets uit zou komen. Het zou fijn zijn maar erg raar!!

Ik zie je hier gewoon stralen en trots zijn! Heerlijk toch en zo moet dat ook. Wel fijn zo'n programma, als het werkt moet je het eens hier vertellen! ;)

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mel heeft gewoon de hele nacht door geslapen zonder de speen. Er dus ook niet om gevraagd. :) Kijken hoe het vannacht gaat.

Ik dacht gisteren al wat klaart het ineens op hier. Maar dat was het glunder moment van jou. :D Mooi man dat je ventje het zo goed doet. :)

Zo hier maar eens met het eten beginnen. Mel wordt volgens mij al moe. Ze heeft vandaag een kwartiertje op mijn schoot geslapen en toen moest ik weg met haar boodschappen doen.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Zo das geen geld zeg! Super en wat doe je hier nog ligt ze al in bed?

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Zazz Lisanne zit elke dag wel op de zitzak ze gebruikt m ook als glijbaan hihi klimt naar boven en glijdt naar beneden hihi die van d katten laat ze gelukkig met rust

Ik hoop t ook echt met t huis san zitten we gelijk Gied met die grote ruimte

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Wow dat wordt mooi zeg op joenna haar kamer en voor de uk vind ik t ook erg leuk worden met giraf in de wolken

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Wow wat goed zeg

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Kussie nou meid lekker toch die complimenten zijn altijd leuk om te horen hoe goed je kind t doet

Hoe ist nu met stan?

7 feb duurt nog lang hopelijk heb je eerder de uitslag

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
  9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @p&F wauw mooie kleertjes zeg! Zal hun vast super mooi staan. :)

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ZaZZ Succes vanavond ;)

Gwen: super gelukt hoor heel erg mooi!

11. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    heb via zp kleertjes gekocht van iemand nou mijn god wat een pakket!!!! echt heel blij mee!!!!:D
    Mammas met meiden wanneer had jullie klein ongeveer maat 68?

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Maat 68 passen babies met een gemiddelde leeftijd van 4 tot 6 maanden . Ik geloof dat Mel met 6 maanden ongeveer in 68 zat. Zij viel elke keer net buiten het gemiddelde. Zij heeft nu nog kleren maat 86 aan, maar sommige dingen beginnen nu pas te klein te worden, terwijl deze maat normaal voor kids in de leeftijd tussen 12 en 18 maanden is. Dus het verschilt ook hoe lang de ouders zijn.

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Taleah heeft nu ook pas net maat 86 haha. Alleen broeken zijn nog wat ruim dus die zijn bijna nog allemaal maat 80.

Owja nog vergeten te vertellen. Ik vond ze de laatste dagen wat moeilijk lopen. Dus ik naar de schoenen winkel, blijkt ze al maat 24 nodig te hebben. Ze had maat 22 aan! Oepsie hahaha..
    Ze heeft wel een paar maat 23 en die vallen groot uit. Ze hadden niet veel meer, alle zomer collectie was al binnen.
    Wel 50% korting gehad haha.

Maar pff maat 68, weet niet precies meer wanneer ze dat had. 6 maanden? Geen idee sorry..
    Maar wel mooi dat je dat zo hebt kunnen kopen! ;)

Als we straks een jongen krijgen, dan tsjee wat moet ik met al die meisjes kleding? Is zoooo veel....

Het klussen is gelukt hoor hahaha. En was toch nog best romantisch en speciaal ;)!! Hihi morgen voor de zekerheid nog maar een keer!

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wow Zazz wat groeien Taleah haar voeten hard. Ik had Mel haar voeten vorige week ff bij Scapino opgemeten en ze heeft nu maat 20,5 van voeten. Ze draagt nog maat 21 van schoenen, maar dat zal denk ik niet lang meer duren, voordat ze in maatje 22 kan. :)

Yessssssssssss en weer is Mel zonder speen naar bed gegaan. Gaat goed. :)

15. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ben ik ook weer! Ik ben jullie niet vergeten maar we hebben twee zieke kindjes thuis die om de beurt bij mij op schoot willen hangen. Heb dus weinig tijd gehad om te reageren daarentegen heb ik de laatste dagen wel heel veel DVD's gezien van Sesamstraat, Bumba, Thomas de Trein etc.

Ik heb wel meegelezen maar weet niet alles meer. Sorry als ik je vergeet!

@ Zazz; Ik duim voor jullie dat het gelukt is en dat je over twee weken een positieve test hebt.

@ Alies; Wat knap van Mel dat ze weer zonder speen is gaan slapen.

@ PenF; Mooie kleertjes heb je gekocht voor Pepijn en Florine. De jurk is echt prachtig, een superfeest jurk! Hopelijk staat het ze ook mooi, maar dat zal vast wel.

@ Ano; Prachtige foto's van de 3D echo. Blijft echt heel bijzonder om dat zo te zien.

@ Gwen; Wow. wat wordt de schildering voor de kleine uk mooi! Kun je zelf zo goed tekenen of heb je een afbeelding op de muur geprojecteerd? Ik zou willen dat ik zo creatief was. Meestal kom ik echter niet verder dan heel hard naar de winkel te rennen en kant en klare spullen te kopen.

@ Kussie; Zo'n MRI scan maakt inderdaad een hoop lawaai. Mocht je geen koptelefoon met muziek op? Het zou fijn zijn als er nu eindelijk eens een oorzaak wordt gevonden voor je migraine. Niet meteen het ergste denken hoor. Het kan natuurlijk ook iets relatief kleins en simpels zijn dat de migraine veroorzaakt. Hebben ze nog nooit eerder een MRI gemaakt?

Ik moest ook lachen om de "Boeoeoh" van Stan.

Fijn dat je mee kan doen aan een programma van het CB.

@ Vriendlief; Volgens mij ging Jasmijn naar maat 68 toen ze vijf maanden was. Ik herinner me nog wel dat ze 68 maar heel kort heeft gedragen. Met zeven maanden had ze 74 maar dat heeft ze gedragen totdat ze 18 maanden was.

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Lisanne ging geloof ik pas net na een maand of 7 à 8 geloof ik naar mt 68

Ze heeft een week of 9 in mt 50 gezeten en ook een week of 8 à 9 in mt 56 en ook zoiets in mt 62

Maar ja ze is een kleintje ze zit net een maand in mt 86 nu hihi en ze past ook nog t een en ander in mt 80

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Echt goed hoor knap van mel

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Valt natuurlijk altijd te proberen of ik zo weer slaap kan krijgen:D
    Joënna is de hele dag niet in haar hum geweest. Heel hangerig, amper eten, en giga spuitbroeken.
    Hahahahahahahahaha, die Stan, hij heeft wel gelijk: Een koe zegt Boe:D

Ja, die zonnetjes zie je ook aan de buitenkant van huizen.

Oohhhh, ik zie al helemaal romantische avonden voor me rond je eisprong: Glaasje champagne, rozenblaadjes, warm bad, uitgebreid voorspel, en dan uitgebreid zwemmertjes doneren;), om vervolgens nog uitgebreid na te knuffelen.

Naja, beide kinderen zijn hier niet op die manier tot stand gekomen, maar wel uit pure liefde gemaakt;)

Ik heb wel eens vaker gehoord dat zo'n MRI een klere herrie maakt. Ik ben benieuwd of er wat uitkomt.

Wat goed dat je zo'n programma gaat volgen!! Ik hoop dat je hierdoor beter met Stan zijn gedrag leert omgaan.
    Ik hoop voor je dat ze ook wat aan de onderbroken nachten kunnen doen.
    Lekker het compliment in je zak stoppen!!!

@ Setti: Dat vind ik ook grappig dat ze weet dat het weer schoongemaakt moet worden. Ze zegt altijd eerst "Ooohhhh nee" en dan weet ik dat er genoeid is.

@ Zazz: Ik duim voor je dat er een goede zwemmer bij zit, en je zwanger mag worden:D
    Zo dat is ook geen prijs voor een junioren bed!! Inderdaad gelijk ophalen, inladen en weg wezen. Al een "planning" wanneer ze over gaat?

Ja, de kamer is nu bijna klaar. Alleen de onderkant van de muurschildering nog, wiegje opmaken, ledikant opmaken, kast inpakken en de commode inpakken. Ofwel, het weekend is het klaar!!

Hahahaha, het schoenen verhaal herken ik wel. Wij vonden ook dat Joënna moeilijk begon te lopen, maar vooral veel viel. Naar de schoenenwinkel geweest, bleek ze maatje 23 te hebben ipv 21 *oepsie*. Nieuwe schoenen gekocht, en het "probleem" was meteen verholpen. Kind liep meteen goed.

@ Superb: Beterschap met Jasmijn en Morris!! Als ze hier ziek is mag ze ook meer TV kijken. Ligt ze ook een beetje op mij te hangen, en dan vooral kabouter Plop en Piep Piraat met soms een Bumba en K3 tussendoor ter afwisseling.

Nee, uit de losse pols getekend.

@ Alies: Wouw, wat knap zonder speen!!!!
    Is ze vannavond weer gaan slapen zonder speen?

@ Vriendlief: Hier zat ze rond de 6 maanden in maatje 68, waar ze ook behoorlijk lang in heeft gezeten.
    Maatje 56 heeft ze zo goed als overgeslagen. Ze heeft een tijd lang 44/50 aan gehad. Heel even 56, maar bijna meteen door naar 62/68, om vervolgens 74 ook zo goed als over te slaan.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Superb beterschap voor Morris en jasmijn

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @gwen jep vanavond is ze weer zonder speen naar bed gegaan. :)

Deel Deze Pagina