Als ze 'm ziet stopt ze 'm nog wel in de mond. We zijn sinds een paar dagen gestopt met haar overdag een speen in bed te geven en dat ging al goed. En sinds eergisteren vraagt ze gewoon niet meer om te speen. Was wel toevallig hoor, want mijn man was gewoon vergeten haar de speen te geven. En normaal vraagt ze er dan naar. Maar nu dus niet. We hopen dat ze het volhoudt, zodat ze straks mooi helemaal van de speen af is.
@ Gwen; Wow, wat knap dat je zoiets uit de losse pols kunt tekenen. Als je niet meer weet wat je moet doen kun je zo een bedrijfje in muurschilderingen starten!
@ Alies: Hoe is de nacht gegaan zonder speen? @ Jedalin: Hoe is het met je mannen? Veel succes vandaag in het ZKH!! Ik hoop dat ze wat kunnen betekenen voor Daan. @ Zazz: Nog een beetje geslapen vannacht? Hier een heerlijke nacht gehad. Joënna lag wel even te mopperen toen ze naar bed ging, maar dit was binnen 5 minunten afgelopen. Vanochtend stond ze vrolijk op, en ook weer een beetje brood gegeten. Ze is nu naar het KDV, en ik ga er eens een rustig dagje van maken.......
hey meiden zo ff niet geweest... kussie meid je mag ook trots zijn op jezelf en stan, jullie zijn een hartstikke goed team samen!!!!!! zazz en nog een leuk avondje gehad???hahaha maat 24 tja vald wel mee toch, neomi heeft maat 22-23.Taleah leeft gewoon op grote voet hahaha super ach gossie veel beterschap voor je kids!!! vriendlief geen idee meer, dacht idd ook met een half jaartje ofzo!!leuk zo;n pakket voor weinig!! alies wauwww wat goed, neomi is echt speenverslaafd helaas, dus dat zit er voorlopig niet in hahah hier":jeee niet normaal, heb gister onze tuinopdracht op werkspot gezet. wij willen nog voor de baby komt de achtertuin laten doen.alles eruit, en helemaal opnieuw betegelen, dus heb de opdracht op werkspot gezet, en tot nu toe al wel 20 reacties gehad!!!!de goedkoopste wil t doen voor 750eur (excl tegels) en een ander vraagt voor t zelfde werk 1500eur!!nu dus alles aan t uizoeken, prijzen, referenties, kwaliteit enz enz, ben er vanmorgen wel 3 uur mee bezig gewess, geen idee hoe we moeten gaan kiezen hahaha.
ha dames, Even een berichtje vanuit de ziekenboeg. Pfff wat voel ik me slecht. Mn hele lijf is stijf, mn nek zit vast, hoofdpijn, koorts (vanmorgen had ik ruim 39 graden) en net bij de huisarts geweest en heb een keelonsteking te pakken. Zucht.. Daan en Jesse zijn ook nog steeds aan het klooien. De ene dag heeft daan sochtends koorts, de andere dag Jesse. En dan savonds ook vaak weer de een of ander. Eten gaat echt dramatisch. Brood eten ze een paar happen of alleen het beleg. (is dat bij jullie ook, dat ze er direct het vlees af eten en het brood laten liggen? En ondertussen zitten soms ook vort het zoetbeleg eraf te likken. als ik er dan iets van zeg is het natuurlijk piepen. maar ja, tis goed, ga ze niet elke boterham af laten likken om vervolgens niet op te eten.) Alles tussendoor eten ze prima; fruit, koek, drinken gaat prima. Dan avondeten: DRAMA! Ze eten echt geen hap. Alles weigeren ze zonder te proeven. Vandaag dus beide geen hap op. Besloten om ze ook geen toetje te geven want die eten ze dan wel gewoon weer. Tis goed... Hoe pakken jullie dit aan? Aaantal keer het eten aanbieden, en dan maar wegzetten? En ook geen pudding meer of iets vervangends zodat ze toch iets binnen krijgen? Want als ik ze nu fruit geef, denken ze dalijk; tis goed met je avondeten! Naja. Ik ga het hierbij laten...even o pde bank hangen.. Ohja; vandaag met daan int ziekenhuis geweest voor een afspraak om te overleggen over zn slokdarm/slikproblemen. We krijgen nu een oproep thuis voor een slikfoto, die heeft ie in april al eens eerder gehad. Kunnen ze kijken of de doorloop goed is.
Hier bericht van de gemeente gehad en als de overdrachtsbelasting 2% blijft dan moeten we dit jaar tot oktober ruim 10 duizend aan boete betalen en na Oktober dit jaar bijna 7 duizend Wordt t juni weer 6% en we verkopen het dan voor oktober dit jaar is de boete ruim 6 duizend en na oktober dit jaar ruim 4 duizend Al met al komt t op t zelfde neer maar we gaan t denk ik wel te koop zetten en dan maar hopen dat regende tijd dat ons huis verkocht wordt dat huis wat we willen nog te koop staat
Ano de tuin laten doen us duur dat klopt hopelijk komen jullie eruit Jedalin sterkte en beterschap voor jullie hopelijk krijg je snel de oproep en gaan ze ook weer beter eten Pff vermoeiend hè zelf ziek zijn en de kids ook is Arno nu ook meer thuis? om te helpen?
Mel heeft de hele nacht door geslapen zonder spen. Ze bonkte nog wel een keer tegen de muur zei mijn man, maar schijnbaar was ik in zo'n diepe slaap, dat ik niks gehoord heb. Lekker hoor dat jullie eindelijk ook een keer een goede nacht gehad hebben. Voel je je gelijk een stuk fitter en vrolijker. @ano zow wat een verschil in bedragen wat men voor het bestraten vraagt zeg! @jedalin beterschap voor jullie!
Alies: Wat goed van Mel zo zonder speen, echt goed! ik zo fijn als ze er straks helemaal van af is. Ik ben echt blij dat ik nooit meer aan dat ding hoef te denken Jedalin: Beterschap meis, echt rot dat jullie zo aanmodderen. hopelijk zijn jullie snel beter! En hopelijk komt er een positieve uitslag uit de slikfoto van Daan. Ano: Hoop geld he de tuin doen. Hier moet de voortuin, maar denk dat ik er voor 50% moestuin van ga maken. Moet ik snel beslissen want we gaan bijna beginnen... Ik dwaal af... Ik hoop dat je snel iemand kunt vinden voor een mooie prijs! Hier: De verjaardagscadeaus voor Pepijn en Florine zijn binnen. Voor Pepijn een autospeelbaan van little people en voor Florine een pop en een poppenwagen. Ook zijn de kleren voor de bruiloft binnen. De kleertjes staan zooo leuk. Hier een foto van Florine, wel een beetje bewogen enzo maar goed.
Linda; jee balen zeg zo beroerd! Beterschap voor jullie. Ik herken het wel van het eten, hier ook een tijd gehad. Vooral met het brood. Als ik er vlees op doe dan eet ze dat alleen op. Is echt de leeftijd volgens mij, op m'n werk is dat ook altijd. Maar hier doe ik alleen smeer erop eigenlijk. En ze heeft dus ook een tijd gehad dat ze brood zo slecht at, geen korsten etc. En dat aflikken. Nou ja ik liet ze altijd even viezerikken en dan gewoon klaar. Zo ook met avond eten, wil je niks dan niks. Ik geef wel altijd een toetje. Hoort toch bij het avond eten en heeft ze toch iets binnen denk ik dan. Ik kan daar niet zo moeilijk om doen eigenlijk. Wat kan een toetje nou kwaad, toch? Maar ja ieder z'n eigen mening daar over natuurlijk ! Alies; wat knap zonder speen. Ooit op een dag komt dat ook. Ben al blij dag ze m overdag niet meer zo veel heeft haha.. Haha hoofd bonker. Gwen; lekker zo'n doorslaap nacht! lekker dagje gehad? P&f; leuk de kado's en kleertjes al binnen! Net een prinsesje die Florine ! Hier; ja hoor Taleah weer flink aan het hoesten ! Giste avond weer bal, vanaf 7 uur 5x wakker geweest. Vandaag op t kdv eerder opgehaald. Ze hadden me gebeld dat ze best benauwd klonk. Of ik een pufje wilde geven. Ik belde marc op en hij zei gelijk dat ie wel naar huis kwam. Dus was ze eerder naar huis. Nu ligt ze net een half uur in bed en is marc al weer boven bij dr. Ze wil zo graag slapen maar weer die klote hoest!!! Grrr...
Dat is fijn zeg! Hier lijkt het alleen maar erger te worden. Als ze niet drie tutten heeft in bed wil ze niet eens gaan slapen. Pfff , hopen dat het zo blijft voor je, lijktme geweldig.
@ Ano: Zo dat zijn uitlopende bedragen. Lijkt me lastig om een goede keuze te maken. Zo te lezen, maar je er wel goed mee bezig om het uit te zoeken!! @ Jedalin: Balen dat je je zo beroerd voelt. Heb je iets van een AB gehad voor je keelontsteking? Hier is het eten ook niet om over naar huis te schrijven, maar dat kan er ook aan liggen dat ze zich niet lekker voelt. Ze heeft inderdaad ook de neiging om vlees en kaas beleg van haar brood te halen, en dan zo op te eten. Als ik een stukje aanbied met brood, eet ze het absoluut niet op. Iets smeerbaars word er (nog) niet afgelikt. Ik laat het zo. Ze krijgt van mij niks anders aangeboden. Tussendoortjes gaat er inderdaad in als koek Avondeten: Soep eet ze hardstikke goed, zelfde als boontjes en erwten. De laatste 2 eten we ook 1x per week (dus 1x boontjes en 1x erwten), en voor de rest heeft ze pech als ze niet eet. De ene keer probeerd ze wel iets nieuws, en de andere keer niet. Toetje krijgt ze wel altijd, dit ivm zuivel. Ze is een slechte zuiveldrinker (komt door mij), dus daarom krijgt ze wel altijd in iedergeval een gewone yoghurt te eten. De ene keer eet ze wel, en de andere keer niet. Weet je op welk termijn je de oproep kan verwachten voor Daan? @ Setti: Zou echt gaaf zijn als jullie je huis voor een goede prijs kunnen verkopen, waardoor je de boete makkelijk kan betalen, en het nieuwe huis kunt kopen (en dan het liefste beide rond oktober). @ Alies: Heerlijk dat je weer een goede nacht hebt gehad, zonder speen!!! Ja, inderdaad heerlijk een goede nacht: Je voelt je meteen meer mens. @ PenF: Ik vind de jurk van Florine helemaal geweldig!! Wouw, wat staat die haar goed.
Oké, mijn rustige dag is toch niet zo rustig geweest. Vanochtend nog even een uurtje op de bank liggen slapen, nadat ik Joënna bij het KDV had gebracht. Daarna naar boven gegaan om de was op te ruimen, maar ik ergerde me aan de badkamer. Die had echt hoooooooooooooog nodig een beurt nodig. Dus meteen helemaal uitgepakt, en in de Antikal gezet. Vervolgens ergerde ik me ook aan de overloop, dus deze ook meteen opgeruimd. Ondertussen Jorgen opgehaald, lekker broodje gegeten, en Jorgen heeft alle strijk weg gewerkt (ruim 3 wasmanden, ook nog veel babykleertjes). Tegen de tijd dat hij klaar was, was ik met de badkamer en de overloop klaar. Kleertjes opgeruimd, babykast ingericht, commode ingeruimd, en daarna een lekkere douche genomen (en meteen het laatste stukje douche schoongemaakt). Nu ben ik gebroken, maar het is weer lekker schoon!!!!!!!! Jorgen is morgen ook thuis. Morgen even naar de prenatal toe, om te kijken voor een leuk eerste pakje. Tegen 15.15 komt een collega langs. Even gezellig bij kletsen.
@Jedalin; sterkte met de jongens en beterschap voor jou, klinkt niet best. Wat betreft het eten; fenna eet altijd meer dan goed, dus als ze een keer niet zo lekker is of gewoon geen zin heeft, sla ik het gewoon over. Ze krijgt dan wel een toetje, maar ik geef dan optimel vanille vla of magere vruchtenyoghurt. Heb niet het idee dat ze daarna opeens niet meer het hoofdgerecht wil ofzo. Maar ja, Fenna is echt een ideale eter, bijna alles eet ze en bijna altijd het bordje leeg.. @Setti; pfff wat een hoop geld zeg @PenF; wat een prachtige jurk zeg.. Heel leuk en schattig. Hey, ik zie hetzelfde keukentje als wat Fenna heeft gekregen met kerst op de achtergrond staan. Spelen Pepijn en Florine er ook zo graag mee? Fenna is er erg blij mee. @Zazz; sterkte met de hoest. Ik weet hoe het is. Is vaak ook zo hardnekkig he.. @hier; Fenna slaapt zo slecht weer. In slaap komen in geen probleem, maar rond een uur of 4 wordt ze wakker en schreeuwt ze om de tut die weer gevallen is.. Ik sleep me telkens uit bed. Heb ook geprobeerd om gewoon niet te gaan, maar ja, dan slapen we allemaal niet. En ze probeert ons gewoon uit, want 5 minuten laten hoor ik dat ze de tut gewoon uit bed gooit.. Pff weer een fase dus. Gisteren intake bij de verloskundige gehad. Standaard vragen enzo. 16 februari eerste echo. Nog een maand dus. wachten duurt zoo lang
@ Boomie: Leuk dat je je intake bij de VK hebt gehad. Het klinkt inderdaad nog erg ver weg, je eerste echo. Voordat je het weet heb je hem al!!