Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie: oh jawel! Je ziet het al heel goed hoor bij arno! Maar hij heeft nog wel een buikje nu. Die mag er ook nog best af van mij haha.
    Hij was wel behoorlijk te zwaar hoor. Hij heeft 99 gewogen, toen is hij dus begonnen met lijnen omdat hij (en ik) ECHT geen 100 wilde zien op op de weegschaal.
    Hij heeft 86 gewogen, nu ongeveer 87-88.
    qua lengte is voor hem volgens mij rond de 78 ofzo ideaal.
    Dus als ie dat zou halen, zou dat heel mooi zijn...maar dat weet ik niet hoor of hem dat lukt!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb alles bij gelezen, maar even niet meer de fut om te reageren *sorry, want er is lekker veel gekletst*:(:).

Drukke dag achter de rug, en vanmiddag is mijn collega langs gekomen. Super gezellig zitten te kletsen, maar voordag we het wisten was het al 17.30. Dus snel naar KDV toe om Joënna op te halen.
    Die lag zo ziek als een hond bij een leidster in de armen. Temp was ook te hoog. Normaal is het dan protocol om meteen te bellen, maar omdat ze wisten dat het toch niet lang meer kon duren voordat ik zou komen, is 1 leidster extra gebleven om met Joënna op de bank te zitten, zodat de andere zich met de kinderen die er nog waren bezig kon houden. Ze heeft ze misschien een kleine 10 minuten gezeten en toen waren we er al.

Thuis heeft ze nog wat gegeten, paracetamol gegeven, en op een gegeven moment begon ze op te knappen. Nog even gespeeld, en tegen 20.30 kwam ze bij me liggen, en viel meteen als een blok in slaap. Sokken en schoenen uitgetrokken en zo op bed neergelegt.
    Net wel nog even haar broek uit weten te krijgen. Ik zie morgen wel hoe erg ze doorgelekt is.

Nu gewoon lam, van een drukke dag, en het grootste gedeelte van de avond Joënna vasthouden.

Nog even Freggel uitlaten en dan duik ik mijn bedje in.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano: hahaha :) Ha goeike. :D
    Ja ik heb idd mijn amandelen ook nog, maakt het er niet fijner op...slikken doet pijn. Morgen maar even kijken voor trachitol.

Oh enne, zie pb! :)

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Er volgt nu een flinke dosis Seph spam!

Beetje narrig opgestaan hihi

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oefenen voor het zusje

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Buik!!

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @johannal leuke foto's! En wat een prachtige buik heb je. :)

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Leuke foto's van lieve Seph! :)
    hihi zie dat hij ook zo lief kan tutten met een pop; dat kunnen ze hier ook :)

Zo te zien is hij klaar voor kleine zus! :D

Mooie buik meid je ziet er goed uit!

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Even snel:

Johanna: Wat en super mooie foto's van Seph! En jou buik! WOW prachtig!!! wat je zegt over de kleding van Pepijn klopt wel maar als hij het aan heeft is hij net zo de man als Florine het vrouwtje is. Maar voor een jongen is uitpakken een stuk moeilijker.

Kussie: Sterkte met je migraine, hopelijk gaat het morgen beter!

Jedalin: Beterschap meis!

Gwen: Beterschap voor Joënna!

Hier: TVOH is stom. Oh en heb een leuk filmpje op you tube gezet, zo eten pepijn en florine dus altijd. vooral met die geluiden en gebaren haha

Pepijn en florine smullen - YouTube

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguhhh

pff hier ook last van de keel, hoofd vol snot en gewoon bleghh...niet leuk!!!

johannal, leuke foto's van Seph!!en wat een mooie buik!!prachtig!!!en wat vond je van mijn babygordijntjes?:) heb je ook nog foto's van jullie babykamer?ben wel nieuwschierig!!

gwen ahhh arme joenna, hopelijk heeft ze een goeie nacht gehad!!!

nu ff een luier doen want wordt er misselijk van pfffff

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow lin je hebt pb terug :)

waahhh til ik r op is ze doorgelekt, en niet van de plas..pfffff nou meteen maar samen douchen bahhh

12. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Mooie gordijntjes. Zo te zien wordt de babykamer echt een plaatje! Bah, doorlekken op de vroege ochtend is niet leuk. Beterschap voor jou.

@ Johannal; Prachtige foto's van Seph. Je kunt ook trots zijn op je buik. Stralend zwanger.

@ Jedalin; Hoe gaat het vandaag? Alweer een beetje opgeknapt?

@ Gwen; Arme Joënna (en arme jij). Hoe is het vannacht gegaan?

@ Kussie; Je hebt gelijk gekregen met je voorspelling over The Voice. Ik heb maar een heel klein stukje gekeken. Ik vind het eigenlijk helemaal niet meer leuk. Veel te veel gepraat en veel te commercieel. Bij het idee van "The Voice" voor kinderen krijg ik net als Johannal een beetje nare gevoelens.

@ Ano/ Kussie; Mijn man vindt dat ik veel te veel voor de kinderen koop. Ik moet ook eerlijk toegeven dat hij wel een beetje gelijk heeft. Morris heeft echt al heel veel van Thomas de trein dus die nieuwe locomotiefjes waren niet nodig. (Mijn man vond ze overigens wel leuk.)

@ PenF; Ik herken je gevoel dat het lastig is om uit te pakken met kleding voor jongens. Voor Jasmijn pak ik met haar verjaardag of voor kerstmis altijd uit met mooie kleren. Voor Morris is dat toch een stuk lastiger. Ik moet ook toegeven dat de garderobe van Jasmijn een stuk uitgebreider is dan die van Morris.

Lief filmpje van Pepijn en Florine!

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goedemorgen :)

Amper tijd voor internet, heb de kids, hond en baan, maar niet de man (die zit in het buitenland voor zijn werk.) De dagen zijn gevuld ;)

Ga proberen terug te lezen.

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    #4354 Gwenolyn, 21 jan 2012
    Laatst bewerkt: 21 jan 2012
    @ Kussie: Mijn opmerking was overigens niet bedoelt om je excusses aan Zazz aan te bieden betreffende het romantische verwekken van een kind;). Was in een lollige bui:D

@ Ano: Oma is goed bezig geweest. Vind de gordijntjes hartstikke leuk! Komt er ook nog een bijbehorende lakentje bij?

Beterschap! Er beginnen steeds meer mensen te kwakkelen.
    Neomi ook al van die spuitluiers?

@ Jedalin: Arno is op de goede weg zo te lezen! Hoelang is hij nu bezig?
    Beterschap voor jullie beiden!!!

@ Johannal: Super leuke Sph spam:D. Dat mag je vaker doen.
    Je draagt prachtig naar voren!! Prachtige buik.
    Sph is al helemaal klaar voor zijn zusje:D

@ PenF: Wat zitten ze heerlijk te smullen met zijn tweeën:D Vooral de geluidjes en gebaren maken het helemaal "af"

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ TVOH : De eerste paar afleveringen vond ik nog wel leuk, maar daarna niet meer. Alles zo positief, en iedereen is zo goed, en zo'n talent hebben we in jaren niet gehad, en steeds meer nummers met de coaches en andere bekende mensen.
    Vind de optredens van Paul Turner leuk ivm het enternaiment niveau.

Als het dan van die "grote" talenten zijn, warrom hoor je er dan na een show amper tot niks meer van? Waarom niet eerder "door gebroken"?

Ik hou mijn hart ook vast voor TVOH kinderen (en mijn spuugbakje klaar)

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Superb : Gelukkig vond je man ze wel leuk!!!!

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hier een goede nacht gehad. Zelf wel veel wakker gelegen, maar Joenna heeft heerlijk geslapen!!
    Ze zit nu met een worstenbroodje in mijn armen TV te kijken. Wel nog wit en rode oogjes, moe ook zo te zien, maar ik voel geen koorts meer.

18. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ik heb ook weer even bijgelezen, allereerst beterschap voor de zieken! t heerst echt.. ook ik heb er flink last van, gister bij de HA geweest en t blijkt een combi te zijn van griep, keelonsteking en buikgriep.. hopen dat sem t nie overkrijgt! vandaag voel ik me voor de 1e dag iets beter.. mag ook wel na 4 dagen strontberoerd te zijn geweest..

leuke foto's johannal!! wel een idee om met een pop vast te oefenen voor de kleine zus :) denk dat wij dat ook gaan doen als ik wat verder ben.. dan snapt ie t misschien wat beter straks. begint voor jou ook te korten nu!! spannend!! :)

marije, hele leuke kleertjes hoor!! ben ook super benieuwd naar jouw jurk straks!

ano, jullie mannetje krijgt echt een super stoer kamertje, had ook mooie pretechos'gezien op fb :)

kussie, miss overheen gelezen maar wanneer krijg je de uitslag vd scan? spannend! hoop dat ze een oorzaak kunnen vinden voor je aanhoudende migraine!

19. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    fijn dat t weer wat beter gaat! hopelijk blijft het zo!

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Gwen; Fijn dat het weer iets beter gaat met Joënna. Hopelijk kun je zelf ook nog een beetje je rust pakken.

@ CB: Bedankt voor jullie antwoorden. Zo te lezen verschilt het dus nogal per CB. Testjes voor de ogen en oren worden hier wel gedaan maar de rest dus niet. Ik zit er verder ook niet speciaal op te wachten maar misschien dat ik bij de volgende afspraak wel vraag waarom ze het niet doen.

Deel Deze Pagina