Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Superb: Sorry, niet gereageerd op je CB vraag.
    Hier worden ook niet echt testjes gedaan. Meestal word er wat speelgoed op de grond neer gezet, en mag ze daar lekker mee spelen, en ondertussen word ze geobserveerd, terwijl wij rustig aan het praten zijn.
    Ze heeft 1x blokjes op tafel "moeten" stapelen om naar haar coördinatie te kijken, en de verpleegkundige heeft een keer samen met haar met een bal gespeeld om naar het evenwicht met lopen te kijken.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hallo,

Ik ben er ook nog hoor ;)
    Iemand misschien korte samenvatting heb niet alles gevolgd...

Met Esmay alles goed, al heeft ze flinke driftbuien, er komen ook flinke watervallen qua spraak haha! Steeds langere zinnen en nieuwere woorden. Gister zei ze tijdens het eten "vlees is op" dus ik zeg; ja dat klopt! Toen zei ze " nee in keuken vleesje papa" (toen wist ze dat er nog een bord eten voor papa stond met een stuk vlees haha) vond het wel schattig :)

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Cb: hier moest Esmay de laatste keer blokjes stapelen.. Ze deed dat goed en ze vroegen of ze duplo had (omdat ze het blokje aan drukte ) verder weinig testen..
    Maar is al lang geleden dat wij daar waren!

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal,

Hihi, weet nie meer wie het zei, maar dank voor de opmerking dat mijn "voorspelling" klopte hihi, qua uitslag the voice...
    *glim*
    Toch even leuk om te horen!! Hihi...
    Ik las het zelf vanacht op Facebook, ik heb het nie afgekeken, ik kon me er gister nie toe zetten, kwam nie in de mood zeg maar...
    Het deed me eigenlijk nix. Vond de duetten van Chris en Iris heel mooi, en ik blijf erbij dat die 2 ook prachtig kunnen zingen.... Maar nouw jah... Het deed me gewoon nie zo veel... Weet ook nie zo goed waarom. Vond het vorige week veel spannender...

Vanavond All you need is love, daar kijk ik eigenlijk veel meer naar uit! Dit maal gaan 2 kids hun papa weer zien in Australie (ouders gescheiden en moeder met kids terug gegaan naar NL)
    Ben heel benieuwd, lijkt me knap Emo...

@ Gwen, pfoeh, Joënna heeft het nu dus dan ook "eindelijk" te pakken, dat ze er niet meer tegen aan hinkt, maar nu dus ook gewoon koorts heeft en ziek heeft, ik hoop echt dat deze koorts alle ziektekiemen haar lijfje uitwerkt en dat ze daarna een hele poos lekker fit zal zijn en daarmee ook weer goed zal slapen en voor mama weer wat rust weer keert!
    Nix is fijner dan je kindje vrolijk en gezond te zien!! Weet er alles van!
    Fijn trouwens dat ze op KDV dit zo oplosten!! Beetje meeleven enzo!! Dat doet een mens goed!

@ Jedalin, hoest vandaag met jou meid? En hoest met Arno? Hmm, ja als de schaal bijna 100 aan tikt (en hij is niet zo groot meen ik me te herinneren) kan ik me voorstellen dat je dan even pas op de plaat gaat doen! Goed bezig dus (allebei...) En hoe gaat het met de kindjes vandaag?
    En hoe is het met je vaders vriendin? En met Arno's ouders beste vriendin?
    (poeh wat een vragen:))

@ Ano, och och, doorgelekt! Gebeurd hier nu toch ook wel regelmatig.. Soms ben ik nog wel es bang dat Stan die overloop diarree heeft. Maar hij heeft nu wel dagelijks een poepluier, soms wel 2 of 3 op een dag, dus lijkt me toch dat dat het niet meer is. Daarbij is het nu ook vaker wel gewoon stevig.. Maar als hij macaroni ofzo heeft gehad, nouw dan berg ik me alvast voor de volgende dag.. PFOEH heej!
    Hopelijk heeft de douche jou ook goed gedaan en is je neus wat los gegaan! Bah, dat is zooo vervelend als je je zo nie fit voelt!
    Beterschap ook voor jou!!

@ Alies, hoe is het bij jullie gegaan vanacht? Nog bonken gehoord van Melanie? Of heeft ze vanacht in alle rust en stilte doorgeslapen?

@ all, heb een vraagje, weten jullie kids ook al winkels enzo te herkennen? Soms vind ik het gewoon eng wat Stan allemaal al weet en herkend, dan denk ik; tjemug, past dat allemaal wel in dat koppiej van hem ;)?! Als we vlakbij de dierenwinkel rijden, maakt nie uit van welke kant we komen, dan zit hij al te wuppen in z'n stoeltje van enthousiasme.. Want dan wil hij visjes kijken (daar komen onze visjes ook weg zeg maar) Is dat wel normaal??
    Hij is nog zooo jong?!!

@ Seanli, volgens mij is dat indd nie zo'n slecht idee om Sem te laten oefenen met een pop, vooral dat ie 'm nie moet laten vallen! :p Hihi...
    Dus jij bent ook heel ziek geweest meid. Gelukkig dat nu dan weer wat beter gaat.
    Als het goed is krijg ik 7 februari de uitslag. Maar ik ben allang blij dat ik in ieder geval de afgelopen dagen niet gebeld ben.. Pfffff. Dat vond ik nog het aller engst. Ik dacht, strax bellen ze me een paar uur na de scan al weer op van; kom maar terug naar het ziekenhuis.. Dat weet je ja nooit...
    Ik ben zo'n schijterd, wat dat betreft....
    Hoe voel jij je verder qua zwangerschap? Zie je al klein buikje?

@ Johannal, wat een prachtige foto's meid!! Echt wauw! Seph is een prachtig ventje! En jij, jij bent ontzettend mooi zwanger! Al meen ik een klein puntje te zien aan je buik, en dan zeggen ze toch dat je een jochie krijgt!! Whaha, je houd ons toch nie allemaal voor de gek??? ;);)

@ Superb, hihi, fijn dat je man de treintjes wel leuk vond! Maar ik herken het ook, heb ook het gevoel dat ik veelste veel koop voor Stan, ook al zijn het steeds maar kleine dingetjes.. Ik vind het gewoon zooo fijn als ik hem weer helemaal blij kan maken met iets.. Maar hij heeft gewoon meer als zat, en hoe goedkoop de dingen ook zijn (hij is echt met "nix" al blij) Het kan nu gewoon weer niet.. Ik wacht nog steeds op de aanslag van de belasting :( En heb de papieren van de gemeente ook gekregen en wat ik nu zo lees heb ik op geen enkele toeslag nog recht!! :(:( Ik zie het echt best wel somber in, zucht... :(:(
    Nu jah...
    Hihi, het is gewoon zo leuk soms, om es wat te kopen... Maar Ik heb nu ook dat ik spullen weg haal, en het later es weer pak.. Dan lijkt het ook weer nieuw.... Hihi...
    Je moet wat heh! ;)

Zoww, wat een reacties weer...

@ hier, dalijk komt I. met haar kids hier.. Zie ik erg tegenop. Niet om haar hoor.. Ik zie er altijd tegen op als er visite komt.. Kan nie goed uitleggen waarom.. Vind ik gewoon heel naar.. Denk omdat ik me dan opgesloten voel in mijn eigen huis. Bedoel, je kan moeilijk zelf weggaan als je volk hebt.... Dus dan ligt een paniekaanval altijd makkelijk op de loer zeg maar... :( *schaam*
    Dat zijn de enige momenten waarop mijn angststoornis nog wel es opspeelt... :(

Liefss

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Vannacht is goed gegaan. Maar eergisteren was ze weer wakker van 1.00 tot ruim 2 uur. Rond 2.30 uur viel ik weer in slaap. Eergisteren had ze de speen gevonden en had 'm in haar mond gestopt, maar ik had 'm weer afgepakt en weigerde 'm weer terug te geven. Haar even mee naar beneden genomen en rond 20.30 uur weer op bed gedaan en geen gezeur meer gehad over haar speen.

Vandaag met schoonouders, 2 zwagers, 2 schoonzusje + 7 kids naar Speelstad Oranje geweest. De kids hebben de tijd van hun leven gehad. Om 16.30 uur zijn we weer weggegaan en Mel sliep binnen 2 minuten al in de auto.
    Dus dat wordt geen 19 uur naar bed vanavond, maar dat zal denk ik weer een latertje worden voor Mel.

Ik ken het wel hoor als er mensen in je eigen huis op visite komen. Is ook niet mijn ding, maar ja het moet toch gebeuren soms.

Het is normaal hoor dat kids dingen meer en meer beginnen te herkennen. Mel heeft dat ook wel. Niks om ongerust over te maken. ;)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: whaha dat zijn idd veel vragen.
    Oke...komtie!

Met mij: gaat het vandaag qua hoofdpijn goed gelukkig. Keelpijn is wel nog flink :(.. trachitol helpt maar heel tijdelijk (half uurtje) en die mag je maar 1 x per 2 uur.
    Met Arno: die heeft ook flink last van zn keel, maar wel iets minder als ik gelukkig.
    De kindjes: Gaat ie wel goed gelukkig! Gisterenavond hebben ze lekker doorgeslapen! 's nachts was daan weer wakker maar we hebben hem in bed gelaten nadat we hem hadden geprobeerd te troosten en na een minuutje of 15 huilen was het over gelukkig!
    Vaders vriendin: Die mag waarschijnlijk morgen naar huis :)
    Arno's ouders beste vriendin: uhh..daar had ik hier niets over verteld en op fb stond alleen dat ze vandaag werd begraven. Dus gok dat je bedoeld hoe het met arno's ouders gaat? Uh, naja, het gaat...ze zijn flink geschrokken want ze is erg plotseling overleden terwijl ze net een maandje met pensioen was ook :(

@Gwen: fijn dat jullie een goede nacht hadden! Zo te horen hetzelfde als ik. Kids op zich goed geslapen maar ik zelf veel wakker gelegen :( Heb volgens mij maar een uur of 4 geslapen uiteindelijk.

@ hier: vandaag bij Ikea geweest! Gingen voor bedjes kijken voor de kids omdat ik hele leuke had gezien en die waren in de aanbieding.
    Helaas hadden ze in Eindhoven dus niet meer de bedjes. Dichtstbijzijnste Ikea die ze nog wel had was een dik uur rijden. Ook weinig zin in. En daarbij moesten we dan ook een nieuwe kast en commodekast omdat de bedjes niet bij deze pasten. Dus uiteindelijk besloten om voor iets anders te gaan en het zijn de Kritter bedjes geworden :) haha. Volgens mij kopen heel veel mensen die, in ieder geval veel tweelingmama's dat ik weet ;).
    Matrasjes erbij gekocht en voor beide bedjes 2 uitvalhekjes omdat ik denk dat we ze niet tegen de muur zetten.
    Aan de kassa bleken ze achteraf 3 uitvalhakjes vergeten te zijn af te rekenen; scheelt weer 30 euro haha.
    Beddengoed (dekbed enz.) enzo moeten we nog kopen omdat ik dat niet van de ikea wil ivm afwijkende maat.

Arno had het liefst de bedjes nu al in elkaar staan haha maar dat heb ik maar ff uitgesteld. Weet niet hoe ze erin gaan slapen en dan liever maar proberen als we beide fit zijn! En als we bedden goed hebben ;) ook wel handig.

Was helaas weer Retedruk bij de ikea waardoor we behoorlijk laat weg waren. kids in de auto dus bekaf en in slaap gevallen.
    Nu gauw in bed leggen want ze zijn nogal jengelig.
    Gelukkig hebben ze wel goed gegeten vanavond. Ofja..haha Daan begon goed en Jesse heeft eerst 20 min. zitten huilen. Toen had Daan geen zin meer en begon Jesse te eten. Achja; ook goed!

Morgen gaan we naar Kai toe!! :) Heb zin om ons hondje nog een keertje te zien en knuffelen! :)

Nouuuu.. ga mn jengeljongens naar boven gooien! :)

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Alies, Ik hoop dat ze vanacht zal slapen als een roosje, en ik vind het knap hoe je het volhoud met de fopper, om hem niet te geven.. Ik begin er nog nie aan, heb er de moed nog nie voor....
    Stan word nog best vaak (overstuur) wakker dat ie hem kwijt is ook. En dan zal ik hem nu afpakken, das de goden verzoeken voor een nog mindere nachtrust... Pffff. Liever niet!!

@ Jedalin, my god, overleden???
    Dat heb ik zo niet begrepen.. Hoe kom ik daar dan bij? Ik meende dat ik ergens las dat ze ziek was ofzo? Maar niet dat ze (al) werd begraven.. Sorry meis.. Wat een gevoelloze vraag dan ook...
    Tuurlijk gaat het dan niet met Arno's ouders.. Maar was ze ziek dan? Of is ze onverwacht overleden? En dan ook nog es terwijl ze net kon gaan genieten van haar pensioen.. Dat hoor je zo vaak.. Wat is dat toch cru... :(
    Oeeh, bedjes gekocht? Wat zijn ritter beddjes dan? Ik heb er nog nooit van gehoord?
    Dapper hoor, dat je op stap gaat met een keel onsteking, pff, ik geloof niet dat ik er toe in staat zou zijn...
    En gelukkig dat de kids vanacht weer beter hebben geslapen!!

@ Gwen, hoe is het met Joënna?

@ hier, I. is geweest en viel harstikke mee! Ze bleven niet zo lang en ging gewoon goed! Daarbij heb ik mijn huisje ook mooi schoon, en dat geeft gelijk ook zo'n rust op één of andere manier!
    Ik ga dalijk de wasmachine een slinger geven en dan duik ik in bed! Ik ben bekaf! Ga in bed lekker all you need kijken!!

Liefs

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie; hee geeft niets hoor! Vind het hartstikke lief dat je zoveel onthoudt en dan is het logisch dat je niet alles précies onthouden kan.
    Ze is idd helemaal onverwachts overleden dus dat maakt het wel extra heftig. Arno;s moeder had haar 3 dagen ervoor nog gesproken en de avond dat ze overleden is zou ze haar nog bellen maar toen belde haar dochter dus met het slechte nieuws :(..

haha.. Kritter bedjes. Dat is het merk. Ikea heeft toch allemaal van die debiele zweedse namen voor zn producten. Dit bedje heeft Kritter haha.

ja de kids waren zo jengelig vanmorgen en ze waren al aan het vervelen vanaf dat ze op waren, dus ik zei tegen arno dat we beter iets konden gaan doen, ondanks dat we ons niet fit voelde, anders zou het thuis een heeele lange dag gaan worden.
    Vooral voor ons maar ook niet gezellig voor D&J.
    En omdat we vorige week eigenlijk al gepland hadden om naar de Ikea te gaan hebben we dat maar gedaan.

Moet zeggen, ik heb het wel gemerkt hoor. Heb net even van ellende op de bank zitten janken.
    Daan was weer aan het huilen boven om een uur of 8, mn neus zat aan beide kanten potdicht dus was geen lucht via te krijgen, mn keel deed pijn en was opgezet, en ik bleef maaar hoesten. Voelde me echt zooo ellendig. Naja, dan merk je toch dat zo'n dagje niet handig is als je niet fit bent. Mgoed; heb wel een leuke dag gehad en ben blij met onze aankopen!
    En het goede nieuws! Heb net dus gegeten en sindsdien is dat opgezette in mijn keel eindelijk even weg! Hopelijk is het gewoon einde keelontsteking!! maar zal even niet te vroeg juichen. Voor nu; wel heeeel fijn dat ik ff normaal kan slikken weer! pfoe.

Daan is gelukkig na een kwartier weer gaan slapen. Zijn maar 2x boven geweest, en niet uit bed getild want als we dat doen dan is hij heelmaal overstuur als ie terug moet.
    Dan maar even een beetje overstuur in bed laten huilen, maar zo ging het vannacht dus ook goed na een kwartier en nu ook weer.
    Wel lastig, want af en toe is ie zó aan het huilen dat ie er echt een kots-geluid bij maakt. Gelukkig nu maar 1 keer dus heb ik hem laten liggen, maar naja, is niet fijn.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meiden

jedakin pfff meid, wat een gedoe he?en dan ook nog eruit, ja dan voel je het wel.
    en in de loop van de dag wordt het alleen maar erger...
    Slapen de kindjes nu wel allebei rustig?
    en leuk van die bedjes, ben benieuwd!!!

kussie wauw goed hoor dat stan dat allemaal herkend, tja ze worden natuurlijk ook steeds groter.en fijn dat het gezellig was met I.geniet van je lekkere schone huisje!!!

seanli weet dat je wat had neergezet maar niet meer wat hahaha.maar alles goed met je?je was wat ziekjes?alweer 14weken wauw, weet je al bijna wat het wordt he!!

verder weet ik het ff niet meer...

hier ppff naarmate de dag vordert zit die neus steeds dichter, bah bah,,
    EN neomi ahh ze heeft vandaag wel 10 spuitluiers gehad, zo sneu, de billetjes zijn knalrood.
    Ze had voor we naar arnhem gingen ook 39.0, heb zetpilletje gegeven en toen is t wel wat gezakt, ze was op de verjaardag gelukkig ook wel gezellig, hopen dat de nacht gewoon goed gaat!

xxx

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Johannal: Goede vraag van ano, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar jullie babykamer:D

@ Seanli31: Beterschap!!!

@ Kussie: Nee, hier herkent ze geen winkels, maar wil wel bij iedere winkel naar binnen. Als we door de stad lopen, is het ook telkens: Binnen? Binnen?
    Wacht........... er is 1 winkel die ze wel herkent, want daar halen we vaak een kaasstengel. Die winkel herkent ze wel:D

Gelukkig is het je meegevallen dat I. langs kwam!

@ Alies: Speelstad oranje ben ik jaren geleden een keer geweest. Waren samen met mijn schoonzus, zwager en hun 2 kinderen op vakantie, en dit was toen dicht in de buurt.
    De kinderen hebben een super leuke dag gehad, en zelf vond ik het eigenlijk ook wel leuk.

Is Mel nog een beetje optijd naar bed gegaan?

@ Jedalin: Jij ook al zo'n "fijne" nacht gehad:( Ik hoop dat je vannacht wel goed slaapt. Kun je wel goed gebruiken nu je zelf ook ziek bent.

Wat een super leuke aankopen hebben jullie voor de heren gedaan!! Welke kleur zijn de bedjes geworden? (welke bedjes had je eigenlijk in gedachten?)
    Beddengoed zou ik ook niet afhankelijk willen zijn van de Ikea, inderdaad vanwegen de afwijkende maten.
    Zelf een peuterdekbedje bij de hema gehaald. Ik vind dat ze daar ook leuke peuterdekbedovertrekken hebben.

Wat vervelend dat ze vergeten zijn 3 uitvalhekjes af te rekenen;).

Veel plezier morgen bij Kai!! Je vader zou toch ook komen?

Hahahahahaha, goede keuze van jouw om eerst zelf op te knappen, voordat ze overgaan in hun nieuwe bedjes.

Balen dat Daan weer zo moeilijk deed met naar bed gaan. Dan zou je toch willen dat ze kunnen praten, en kunnen zeggen wat er aan de hand is.
    Hoewel praten ook geen garantie is.......... Dochter van een goede vriend van ons (hij is ook internationaal vrachtwagenchauffeur) slaapt de hele week goed, behalve zondagavond. Ze weet dat papa 's nachts weg gaat, en houd haar ouders de hele nacht op, en weigerd om te zeggen wat er aan de hand is. Dan vaak een uur voordat de wekken afloopt, zegt ze wat er aan de hand is: Slokje water, lichtje aan/uit, nog 1 kusje van papa, etc. dan gaat ze slapen. Zooooooo frustrerend:x

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    De ochtend is best redelijk gegaan, maar hoe verder de dag vorderde, hoe beroerder het ging.
    Tegen het middaguur op bed gelegt, waar ze 2.5 uur heeft liggen te slapen, en vanaf toen was het echt feest. Niks goed, alles huilen, hangerig, en overstuur raken. Geen land mee te bezeilen.

Jorgen thuis gekomen, en ik even de stad in geweest om de boel te ontvluchten.
    Daarna naar verjaardag van Jorgen zijn neefje geweest, en toen was ze best te pruimen zolang alles naar haar wens ging.

Bed was ook weer drama. Dit keer heeft Jorgen het opgelost!!! De lieve schat!

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @gwen Mel hebben we om 20 uur op bed gedaan en tot nu toe is ze nog steeds stil. We hopen dat ze vannacht niet wakker wordt.

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hoi gast :D wie ben je?

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hier alles prima. Denk alleen dat de moxi bij ons niet helpt. Heb vanavond gevoeld en ze ligt nog steeds in stuit! Mmmmmm weet serieus niet wat ik er van vind.... Het enige leuke is dat ze dan zeer waarschijnlijk ietsje eerder bij ons is en dat een ks voor een kindje minder belastend is als een bevalling. Maar tja voor mama....

Seph slaapt onrustig. Het waait hier hard en dan slaapt hij altijd onrustig. Ik ben nog zo laat wakker omdat ik morgen mag uitslapen :) we waren een film aan het kijken (iets met Town en Ben Afleck > waardeloze film) Stf is halverwege gaan slapen ik heb hem afgekeken.... Geen idee waarom hij duurde 2,5 uur en na 1,15 uur hadden we het al wel gezien. Nu ga ik slapen welterusten

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Zal morgen even een foto plaatsen vh kamertje. Al lijkt het enorm veel op dat vN Seph. Het is ook zo klein dat je er niet veel mee kan

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen: Het zijn de witte bedjes, die met die schaapjes erin. Kunnen we de slaapkamer nog mooi even zo laten haha want die passen natuurlijk perfect bij deze kamer. En de jongens maakt het toch nog niet uit of ze nu in een stoere piratenkamer slapen of een lieve schaapjeskamer haha.
    Doen we dan wel weer over een of twee jaar.
    Deze hebben we dus nu: KRITTER Bedframe met lattenbodem - wit - IKEA

En deze wilde ik in 1e instantie: LEKSVIK Uittrekbaar bedframe m lattenbodem - IKEA
    Deze waren dus nu flink in de aanbieding, de hele kamer. Kast was 40 euro afgeprijsd, naar 159. Commode was nu 20 euro afgeprijsd naar 99 euro en de bedjes waren in 1 stad afgeprijsd van 129 naar 99.
    Das zo suf he: Elke ikea bepaald zelf welke producten in de aanbieding gaan, dus dat is niet in het hele land hetzelfde. En je kan ook niet online bestellen, je moet er echt heen om daar te gaan kopen en betalen.
    Maar uiteindelijk ben ik wel heel blij met deze keuze! :) Anders hadden we dus wel de hele slaapkamer moeten veranderen haha.

Ons pap gaat idd ook mee en als het goed is, is zn vriendin gisteren naar huis gemogen uit t ziekenhuis dus die gaat ook mee.
    Haar vader is een neef van ons pap, en wel leuk: hij heet met zowel voor als achternaam exact hetzelfde als ons pap! hahaha.
    Haar vader en zn vrouw komen dus ook, én haar broertje, én haar oma ook nog. whahah. Dus tis behoorlijk volle bak... :p

Beetje jammer dat Arno nu op de ergste dag zit van zn keelontsteking..die had ik eergisteren.
    Bij mij is de grootste pijn weg maar mijn stem daarbij ook helaas haha.
    Slikken doet nog wel pijn, maar tis nu niet meer zo opgezet.

Wat fijn dat jorgen het opgelost heeft bij joenna! Fijn dat ze het toe liet. Was ie lang bezig geweest?

@ johannal; ben ook wel benieuwd idd, want vond kamertje van seph ook heel erg mooi geworden!

@ Seanli: Beterschap!!

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Ik zag al dat de kritter schaapjes heeft in het hoofdboard, kun je inderdaad nog even de kamer zo laten zoals hij is.

Die van Leksvik vind ik inderdaad ook erg leuk, maar vrij prijzig.
    Vind het raar dat iedere ikea zelf mag bepalen wat ze in de aanbieding gooien. Je zou toch zeggen: 1 keten, 1 prijs:(

Naja, de kamer veranderen was ook leuk geweest;)

Dat is ook apart dat zowel de voor als achternaam excact hetzelfde zijn. Hoe krijgen ze het voor elkaar???
    Zo te lezen word het een groot "afscheid" van Kai.

Jorgen is ruim een uur bezig geweest;), maar het is hem gelukt!!! (ook om zijn eigen ongeduld in bedwang te houden!! Daar ben ik super trots op!

@ Johannal : maakt niks uit, blijf toch nieuwsgierig naar het kamertje. Foto's blijven leuk:D

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja idd wel prijzig maar dat is natuurlijk ook omdat ie langer mee gaat; tis een peuterbed en je kan hem vergroten. (meegroeibed) dus ook wel logisch dat ie dan meer kost.
    Maar goed arno zei al; ook wel leuk dat we over een paar jaar nog eens écht de kamer kunnen veranderen en dan dus ook grote bedden kopen.
    Arno had het liefste de goedkoopste van de ikea gepakt, 35 euro ofzo?, hahah maar dat zag ik niet zitten hoor.
    Hij wou ze dan nog wat oppimpen enzo.. ja tis goed haha. Daar geloof ik niet zo in, hij heeft het nu al meer dan druk met zn werk.

Haha volgens mij zijn hier de meeste kerels trouwens zo van: Pak maar het duurste, dat zal wel het beste zijn. Tenminste, dat lees ik toch wel vaak hier???
    Nou hahah Arno is meer tegenovergesteld. Die heeft juist zoiets; het duurste hoeft niet, iets wat qua prijs in de middenmoot ligt zal ook wel goed zijn toch.

Net als bij matrasjes. Volgens mij zouden hier de meeste mannen zeggen: De duurste is het beste.
    Arno zegt: Hmm nou die van 50 euro lijkt me ook gewoon goed, dus waarom die van 70 doen.
    whahah moet ik hem ook wel gelijk in geven hoor want ik hoef ook nooit het duurste..maar volgens mij veel mannen hier wel :D
    Bedacht ik me zo in eens even :)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whhahah zo leuk. Soms laten de jongens hun tuitbeker per ongeluk vallen (helaas ook vaak expres, maar laat ik het daar even niet over hebben haha).. en dan rapen ze hem dus weer op en dan is er vaak drinken uitgedruppeld.
    Dus dan zeg ik: doe maar even oppoetsen.
    En dan gaan ze meteen een doekje/slabber/wat dan ook zoeken en het drinken oppoetsen :D hahah zo lief.

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahaha ja hier zo'n man!!!!

alles wat duur is zal wel goed zijn!!!!!en ik ben helemaaaaal niet zo!!!!

matrasje, hij wil onder geen beding de goedkoopste, want dat kan gewoon niet goed zijn, en is t niet de duurste dan de op 1 na duurste, buggy tzelfde verhaal, kleren alles!!!!!!

maar leuk die bedjes jedalin heb ze toen ook gezien, en past idd perfect bij jullie!!!!!

zo ben er weer ff vandoor, visite...

Deel Deze Pagina