Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Bekijk bijlage 182978

deze draai je in je haar en dan zie je alleen het pareltje kijk maar voor fotos bij mn hyves

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nee helaas geen tip weet dat t vies is desnoods op een lepeltje met danoontje ofzo

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jeeeen wat een geld, noooit van me leven hahahah.

onze kosten ( ongeveer tis al 2 jaar terug he :) )

-700,- trouwen op t stadhuis in oranjestad+fotograaf.
    -400,- luxe boot met bemanning afgehuurd voor 2uur lekker varen langs de kust .
    -500,- dineren op het strand.
    -150,- trouwjurk ;)
    =1750,-

700,- trouwkleding Jeff (door zijn ouders betaald)
    1800,- reis ernaar toe en 11 daagse vakantie/huwelijksreis in 1!

In totaal hebben we zelf dus ongeveer 3500,- betaald, en hebben we echt een droombruiloft gehad op een droomeiland heerlijk relaxed in caribische sfeer!!!en geen hond die zag dat mijn jurk zo goedkoop was hahahaha.

ff hondje uitlaten, kom zo reageren!!

xxx

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja zie dat speldje van setti haha, mijn schoonmoeder is kapster en die was uiteraard me dus die heeft mijn haren gedaan!!!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bruiloft: als ik ooit 3d a trouwen ga ik er echt geen 10.000 aan uitgeven, hooguit 5.000 denk ik :p maar de jurk krijg ik van mijn vader ;)

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden,

Leuk om al jullie trouwverhalen te lezen! Ik hou d'r van!! :)
    Gaan jullie ook allemaal nog even een foto showen als pasgetrouwd stel??
    (De getrouwde mama's dan???) LEUK LEUK! Ik hou d'r van!!!

@ all, vraagje, als jullie kindjes kruipen/kropen zakten ze dan wel es door hun armpjes heen als ze te snel wilden, met als gevolg dat ze met hun snoet op de grond lagen?

@ hier, pff zenuwen, Mijn vriendin reageert nie op smsjes, kan toeval zijn hoor, dat ze er gewoon even geen zin in heeft :) Er zullen wel veel meer smsen, maar toch.. Zou ze?????
    Vandaag stond de krant hier vol met advertenties van de overleden vriend van T. Pffff. Ben ik dus ook helemaal naar van.. En dan morgen de uitslag van de buikfoto van Stan.. Nee ik voel me erg raar vandaag... Allemaal zenuwen enzo... Jekkie...
    Hihi..

En ik wilde nog wat vragen over iets wat Stan kan/doet, maar ik weet het niet meer... Lekker dan... Nouw jah, komt wel weer boven drijven en dan horen jullie het alsnog wel! :D

Liefsss

Stan ligt nu net op bed, en ik ga jullie vertellen; ik ga ook plat! Pfff...

Tot latersss!!!

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    hahaha trouwens wil jullie nog even iets vertellen :D eigenlijk vind ik het ook wel erg maar ik kan er nu toch niks meer aan doen dus lach ik er maar om....

Seph heeft zondag tm dinsdag bij mijn ouders geslapen. Ik liet hem zondag (spontaan) daar na de verjaardag van mijn neefje. Mijn ouders waren dus pas aan de late kant thuis om te eten en toen vroeg mijn moeder of mijn vader even ergens bij iemand melk voor Seph wilde gaan lenen. Haha daar had mijn vader dus mooi geen zin in en die stelde voor om hem dan maar chocomelk!!!! te geven!!! Hahahahaha hij vond het heerlijk!!! Hahahaha hij had het nog nooit eerder gehad en heeft er dus meteen een hele fles van opgedronken, met smaak! hij vond het heerlijk! OH Ho!!! Te erg toch eigenlijk! maar ja ik kan er ook wel om lachen hoor gelukkig maar! Vond het allang fijn dat ze het vertelde (mijn moeder gaf mijn vader nog een por, maar toen was het al te laat, zij dacht dat ik boos zou worden maar dat kan mijn vader niets schelen hij vond het gewoon te grappig om te vertellen!) Die ouders van mij doen ook gewoon precies waar ze zelf zin in hebben! Gelukkig zijn ze echt een super lieve opa en oma en zijn ze heel voorzichtig met Seph maar tja ze nemen het met sommige dingen ook gewoon niet zo nou dan verwennen ze hem gewoon...

Zo hebben ze hem ook na 2 uur slapen wakker gemaakt omdat ze met hem wilde spelen en hij alweer bijna terug naar ons zou gaan en ze hem dan weer moesten missen! Tja?!?!?! Wij maken Seph nooit wakker maar agh vind het ook wel schattig en hij lijdt er ook niets van dus tja......

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Kussie succes met de uitslag van Seph's broertje

En ik hoop op nog meer babynieuws ook voor jouw!

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @marije.. Hoe doen jullie dat oefenen dan? Seph geeft hier ook al wel een tijdje aan dat hij moet poepen (Poep!) of moet plassen (plassuh) maar tja.... en dan?

We hebben hem een tijdje geleden (maandje gok ik) een paar (3)dagen achter elkaar 's avonds op het potje gezet maar dat vond hij overduidelijk echt alleen de eerste keer leuk. dus dat wil ik maar niet gaan forceren...

10. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Nou hier geeft Stan helemaal nix aan, ik zie het aan hem omdat hij bijna Paars aan loopt als hij moet poepen.... En plassen heb ik nog nooit bij hem iets gemerkt, wanneer hij dat gaat doen...
    Dus tjah... Hier er nog nie aan toe denk ik zo... :(

Dus ik durf het je niet te zeggen...

En whaha, lekker chocomel... Hebben ze nog een foto gemaakt van zijn choco snorretje? Of had ie die nie?
    Heerlijk toch! ;)
    Maarreh, ik weet dat het niet goed schijnt te zijn om kids chocomel of chocola te geven tot ze 2 zijn, maarreh, waarom eigenlijk nie? Stan heeft chocolade cakejes gekregen, en die geef ik hem dus ook wel... Zijn gewone cakejes met een beetje pasta er in ofzo, van LU?
    Berencakejes heten ze...

Vind altijd leuk om jou verhalen te lezen! Hihi, je verteld het altijd zo enthousiast en zo met gevoel! Gaaf! :)

Liefs

Ps. Ik ben ook zo benieuwd naar de uitslag morgen...

En ik weet echt bijna zeker dat mijn dinnetje aan het bevallen is, tis gewoon mijn gevoel.. Ik kan het niet uitleggen...
    Pffff. Kreeg ik maar telefoon, word hier helemaal raar van...

X

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #431 Alies05, 14 sep 2011
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
    @kussie veel kids worden drukker van chocola of kleurstoffen. Als ik Alisha 's avonds iets met chocola zou geven, dan stuitert ze in no time door de kamer heen. Daarom krijgt zij na 18 uur ook geen chocola meer van ons. Want dan duurt het nog langer voor ze gaat slapen.

@hier heeft Mel haar duim tussen een kastdeurtje gekregen. Ze was de deurtjes open en dicht aan het doen. Wilde net waarschuwen dat ze dat niet moest doen....toen was het al te laat. Brullen. Duim gelijk onder de kraan. Hij is bij de nagelriem nu blauw/paars. Dat nageltje zal er denk ik straks wel af gaan.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik denk dat haar hoofd er even niet naar staat om te smsen. denk dat t niet aan jou ligt hoor.

hopelijk een goede uitslag van de foto ik hoop t echt

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    oow ik dacht dat er een heeel groot drama was gebeurd hihi die stiekemerds hihi. vind het wel grappig kan er wel om lachen zolang ze dit soort dingen maar niet vaker doen en al helemaal niet om hem wakker te maken om te spelen.

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    aaahhh wat zielig heeft ze er erg last van ik hoop t niet. leuke frisse banner weer

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier ben ik eindelijk weer eens wezen sporten voor t eerst sinds een maand rij ik terug naar huis gebeurt er links voor me een mega ongeluk op de a27 richting utrecht vlak voor de afslag houten. ik blij dat de vrachtwagen links naast me en vrachtwagen voor me goed opletten en niet uitwijkte naar rechts en ik de remlichten optijd zag anders was ik er nu niet meer. ik kon alleen maar huilen en hyperventileren! ik zag een zwarte station links voor me die voor die vrachtwagen reed gewoon ronttollen. ik ben gestopt en heb 112 gebeld na een min. of 10 ben ik weer verder gereden toen ik weer normaal kon ademhalen. de vrachtwagen voor me is gestopt als getuige die heeft alles precies gezien. man mn hart zat in mn keel

het gebeurde rond half 6 ongeveer en ik heb nog op rtvutrecht.nl gekeken en op nu.nl maar ik kan nergens nieuws vinden hoe het met de betrokkenen is

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Thanks. Ja vond dat het weer tijd was voor een nieuwe banner. :)

Mel heeft er verder geen last meer van. Nadat ik het gekoeld had onder de kraan was ze snel weer stil.

Wat heftig zeg met dat ongeluk. Je moet er maar niet al te veel bij stil staan. Jij bent er gelukkig nog. ;)

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haloá

alies, ach gossie arme mel, dat doet zeer, weet het helaas haha, denk iedereen wel..

setti, jee heftig zeg als ej dat zo ziet gebeuren, ik zou ook helemaal van me apprepeau (weet niet hoe je t schrijft haha) zijn hoor.hopelijk is het goed afgelopen met de slachtoffers.

vriendlief, jee leuk bed zeg!!ennuh komen nog gordijnen?waar?zie niet eens een raam haha.gaat alles goed met je?volgende week weer een echo he?mijn afscheiding is ook anders dan normaal, vreemd...

johannal, leuke foto's van seph!!!zo'n kelin kereltje bij zulke grote machines!
    en chocomelk haha ach voor 1 keer zal niet zo erg zijn.
    Als je t niet te vaak doet denk ik dat best een hoop al kan.
    al grwend aan t idee dat jullie een dochtertje krijgen?

kussie, al wat gehoord van je vriendin?spannend hoor.
    en wat een verhaal zeg van die vriend van T.
    hoe was ie nou om t leven gekomen?
    verschrikkelijk toch altijd, zo;n jong iemand.
    en dan morgen nog de uitslag ook, kan me voorstellen dat t spannende dagen zijn voor je.dikke knuff.
    zal zo nog ff trouwfoto voor je spammen haha

kleintje, nee hoor vind je niet streng.
    neomi is ook een dondersteen, en heeft dat soort dingen ook nodig.
    ook regelmatig driftbuien, niet normaal, we dringen dan ook moelijk tot d'r door, best lastig soms.denk dat streng zijn alleen maar goed is hoor!!

hier:
    alles goed, alleen een dikke buik!!serieus ik lijk wel 5 maanden, maar denk dat t komt omdat ik sinds de diarree t weekend niet meer naar de wc ben geweest, dus sinds zaterdag niet meer...
    nou ja hoop dat t snel komt haha.
    verder voel iik me goed, alleen wat moe soms.

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    speciaal voor kussie dan wat trouwfoto's:D (al staan er ook wel wat op hyves;) )

op t stadhuis waar we getrouwd zijn
    Bekijk bijlage 183054

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mooi hoor en wat was je bruin

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008