whahah ja ik meende me al te herinneren dat Jeff zo'n man was hahaha. En volgens mij Jorgen ook of niet Gwen? hahah En volgens mij ook de vriend van Vriendlief hihi.
Jedalin: Leuk van die grote bedden!! Don en ik zijn allebei een beetje van het duurste is het beste, ik denk ik nog meer dan Don. Niet altijd handig, zo worden we nl nooit rijk haha Hoe voel je je vandaag? Knap je al een beetje op? Johanna: Balen dat de moxi niet lijkt te werken. Ik ben benieuwd naar het kamertje trouwens! Gwenolyn: Fijn dat Jorgen het gisteren heeft opgelost en zijn ongeduld wist te bewaren! Kussie: Hoe was het gisterenavond? Geen paniekaanval gehad? Hier: Gisteren super gezellige avond gehad met vrienden dus nu echt een beetje brak, gelukkig mocht ik uitslapen tot half 10 Nu ligt Don te slapen en ga ik hem zo maar eens even een ontbijtje op bed brengen. We hebben trouwens gisteren de schoenen voor zijn trouwpak gekocht, waren mooi in de aanbieding 50% echt super! Ennem heb een kapster + visagiste geboekt voor de bruiloft dus ben nu druk kapsels aan het uitzoeken
@ Jedalin: Ik ben het er wel met Arno mee eens. Nu is het leuk om over een paar jaar de kamer nog een keer te veranderen. Ze zullen dan toch wel een hoogslaper (of iets in die geest) willen. Het bedje wat ik heb kan ze ook de rest van haar leven op slapen, maar geloof nooit dat dit zal gebeuren. Denk eerder tegen de tijd dat er een kant naar beneden moet gaan, ze een ander bed "wil". Hahahahahaha, jaja, oppimpen, daar heb ik er hier ook 1 van rond lopen Jorgen heeft inderdaad ook vaak: Doe maar de duurste, dan zal het wel goed zijn. Ik moet zeggen nu met de 2de hij daar wel redelijk van terug gekomen is. Dat poetsen doet ze hier ook!! Zo leuk om te zien: Dan hoor ik eerst "ooooohhhhhh neeeeeeee" en dan weet ik al dat ze geknoeid heeft @ Ano: Leuke middag gehad met je visite? @ PenF: Ben ook super trots op hem, dat hij zijn geduld heeft weten te bewaren!! Zo te lezen zijn jullie zo goed als klaar voor jullie bruiloft: Lekker!
Het is me de dag wel geweest, en dan te bedenken dat ze nog naar bed moet. Alles was weer huilen, drama, schreeuwen, echt niet grappig meer. Vrienden belden of ze vanmiddag langs kunnen komen (zij is 2 dagen eerder uitgerekend): Prima, gezellig!! Joënna wilden uiteraard wederom niet gaan slapen, maar wel zo vreselijk moe zijn. Tegen 15.00 toch maar geprobeerd, daar er geen land met haar te bezeilen was. Leg ik haar in bed, staat ze op om haar dekbed uit bed te gooien (uit pure nijd), en ze struikelt in bed, klapt zo met vol met haar mond op de rand van het bed: Brullen, schreeuwen, mijn hemel. Bloed liep uit haar mond, gebied tussen lip en neus helemaal rood. Ik naar beneden om een icepack te pakken, en Jorgen haar overgenomen. Toen ik weer boven kwam, lag ze al bij Jorgen te slapen. Om 16.30 heb ik ze wakker gemaakt. Niet zo gezellig voor de visite, maar ja............ Haar lip dik (verschillende tanden door haar lip gevallen), gebied tussen lip en neus dik en rood, en haar neus ook dikker. Vrienden vonden Joënna behoorlijk afgevallen. Tja........... ze eet ook slecht, niet lekker in haar vel. Had het ook al gezien, maar ja, wat doe je eraan? Ga haar niet volstoppen met tussendoortjes (die ze uiteraard wel wilt eten). Jorgen gaat zo weer weg om te werken, dus ik ben benieuwd hoe de avond gaat.
ohw hm haha ik dacht dat hij diegene was die die dure stoel wilde, die kinderstoel die een beetje op zo'n eitje lijkt haha. maar volgens mij was dat Jeff, nu ik er nog eens over nadenk? haha
@ Gwen: ah gos! Arme Joenna dat klinkt wel weer heeeel zielig, arme meid. Lastig dat ze zo boos is als ze zo moe is.. @ P&F: achh zolang je er het geld voor hebt haha gaaf, de schoenen zijn dus binnen. Arno had ze ook met 50% korting; ideaal! Hm ik ben nog steeds niet gebeld over trouwjurk passen. Ga ze van de week maar eens bellen om te informeren. @ Hier: Vandaag bij kai geweest . Arno is niet mee geweest, die heeft het nu flink te pakken en is behoorlijk ziek. Flinke keelontsteking ook en daarbij zn hele lichaam pijn. Mijn keel doet ook nog steeds pijn maar het ergste is er vanaf gelukkig. Wel is slikken nog steeds pijnlijk. En hoesten nog erger.. Mgoed, bij Kai geweest dus. Wan lieverdje is het toch ook. Heerlijk geknuffeld. Mn vader was ook mee. Vriendin niet want die moest toch nog in het ziekenhuis blijven. Hij herkende ons meteen . Lekker geknuffeld en hij was verder gewoon heelmaal op zn plekje daar. Lekker overal liggen, en tot mijn grote blijdschap bleef ie ook lekker op zn kussentje liggen toen wij gingen. Hij begreep dus heel goed dat hij nu daar woont en kennelijk vindt ie dat ook heeelemaal prima, anders was ie wel achter ons aan gelopen. Nu kids een half uurtje in bed liggen en sindsdien is Daan aan het huilen. Tis toch wat elke keer. Gisteren ging het wel goed, nu weer drama. Nu dus maar om de 10 min erheen. Ga hem écht niet naar beneden halen, hoe hard meneer ook huilt. Ohja, het viel me van de week op dat ons daan een beetje maf loopt. Hij houdt 1 been een beetje stijvig. Geen idee waarom. Hij lijkt het leuk te vinden om zo te lopen? maar ja, is natuurlijk niet zo goed. Zou ik het cb ofzo moeten bellen daarover? @ KIDZCITY: 19 februari ga ik met daan&jesse en anoniempjuh met neomi naar kidzcity...enne, wij dachten dat er vast wel meer meiden zijn hier die het leuk vinden om dan te komen! Hoe meer maart-mama's en hun kids, hoe leuker Tijd enzo kunnen we dan even met zn allen afspreken
Jedalin: Het zou kunnen dat zijn schoentjes te klein worden? Valt/struikelt hij ook meer? Kidzcity: Ik ga niet mee. Al is het maar omdat ik dan net bevallen ben
Hier wat foto's van het kamertje toen we een paar weken geleden het gordijntje en de lakentjes af hadden. (ze zijn een beetje gelig maar dat komt door het licht)
jedalin hoe gaat t met afvallen meid?? en hoe ist nu met je keelonsteking voel je je al wat beter en de boys?? en ook nog van de trap gevallen je bil is zeker blauw nu? superb wat is dat voor museum het maritiem?? leuk dat ze t zo naar hun zin hadden ano ik had al via hyves gereageerd op de gordijnen die jeff zn oma heeft gemaakt echt puik werk hoor johannal wow wat draag je mooi zeg!!! en wat is seph toch een lekkerding kussie en was het nog gezellig met i en de kids hoe vond stan het? gelukkig ging het goed lees ik al jedalin hoe was het met kai, emo of niet? leuke bedjes voor de jongens en idd past mooi op de kamer hihi ik lees t al gelukkig heeft hij t erg naar zn zin bij je achternichtje . das erg fijn om te horen en voor jou ook een grote last van je schouders af toch. ik zou anders toch t cb ff bellen als je je zorgen maakt mannen en geld steef vind vaak alles te duur de krent hihi maar ik koop ook vaak alles wat los en vast ligt hihi maar wel altijd in de uitverkoop altijd lisanne dr kleding en vaak schoenen ook maar niet altijd zijn die in de aanbieding gwen aaahhh arme joenna gelukkig zijn al dr tanden nog heel hopelijk is de dikte snel weg getrokken en tja als ze weinig eten zie je t al gauw hoor bij die kinderen dan is ineens t buikje weg hihi kidzcity nope ik ga er niet heen want waarschijnlijk vieren wij lisanne dr verjaardag gewoon op de dag zelf dus 19 feb meeting komt er nog een andere datum???? hier weer een druk weekend achter de rug. vrijdagaaf bij mn oom en tante gegeten was erg gezellig en zaterdag ff een rustig dagje gehad en savonds film gekeken bij vrienden en vandaag op visite geweest bij mnn schoonouders en nu ligt ze weer in coma hihi. we hebben vandaag voor t eerst in 2 jaar bij de mac gegeten ze vond t erg lekker
Ik ga snel nieuwe foto's maken inclusief de letterbak boven de commode daar staat een lampje op met hetzelfde stofje als de gordijntjes en gisteren heb ik een SUPERLEUK!!! pakket binnen gekregen van Larie (webshop waar ik verliefd op ben) Ik wilde graag applicaties van de hertjes op het gordijntje maar ik heb geen bordduurmachine. Dus toen heb ik haar gevraagd (ik heb nl vaak voor kraamcadeau van die TE LEUKE naam-sleutelhangers van haar site besteld) of zei me kon helpen. En dat heeft ze gedaan en hoe!?!? Ik heb echt heeeeele mooie gekregen. Zo mooi dat ik nu opzoek ben naar witte barokke lijstjes (lekker truttig) om ze op te hangen op de witte muur (het zijn er 3) Daarbij heeft ze ook nog de naam op een sleutelhanger, twee badcapes en twee slabbers geborduurd (die spullen heb ik besteld bij Babydump en bij haar laten bezorgen). Het was echt zo'n supergaaf pakket om te krijgen een heel mooi verpakt en helemaal 'lekker' gemaakt met flyertjes en stickertjes en er zat nog een verrassingsbutton bij. Ohja alles staat natuurlijk in ..... haar eigen lettertype zoals het ook op haar kaartje komt (tja ook deze kleine meid heeft net zoals Seph al haar eigen huisstijl Overigens ben ik voor de latterbak nog opzoek naar van die 'truttige' pastelkleurige beeldjes van hertjes van vroeger. van die niet glimmende witte van porselein die dan gedeeltelijk beschilderd waren met zoete pastelkleurtjes.... Wel heb ik van mijn moeder al twee leuke meisjes in dat stijltje gekregen en van de buurvrouw een heel schattig doosje... maar tja er moet nog meer in de bak hoor
@Ano sorry vergeet steeds te reageren op je kamertje... Vind hem superleuk. Kan de gordijnen niet zo heel goed zien maar ik heb er een beeld bij. Ik vind vooral de mobiel zo mooi! en tja die combi met zwart dat staat me ook wel aan... @Gwen Is er al een foto van het eindresultaat? (heb ik die gemist) Je bent er zo druk mee bezig geweest! Mijn zus had ook van die grote muurschilderingen gemaakt en ook zij kreeg allemaal supergave reacties ikzelf ben er niet zo van maar dat is ook omdat ik vind dat ik het niet kan... Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Joenna dr hele kamer heb nu alleen de letters en de zonnetjes gezien ben benieuwd hoe het grote geheel is...
@ johannaL; nee de schoentjes hebben ze nog niet zo lang en zijn dus nog meer als ruim genoeg. Zouden ze misschien niet lekker lopen ofzo? Hmm eens ff opletten of ie het zonder schoenen aan ook doet. -volgens mij wel-. @ meeting; Euhhh Ano, was er nog een andere datum die uitkomt? Wij dachten, we roepen gewoon een datum haha, dan is het sneller geregeld Maar ff kijken of er nog 1 bij zit.
@ setti: *glim* Wij hebben vandaag ook voor het eerst met Seph bij de Mac gegeten! Hahaha die 'nerd' wilde perse met een vork eten en het speeltje interesseerde hem (gelukkig) niet - lelijk ding
jedalin ik duim meeeee!!! johannal, de gordijntjes?tja ze zijn gewoon wit met atreciet sterren erop Mobiel ben ik ook errug blij me ja!! En jullie kamertje ziet er ook leuk uit, kan me bij die hertjes nog niet veel voorstellen, en kan je er iif niet mee helpen hahaha. meeting:geen idee, ben er nog eens over begonnen daar, maar er komen zo weinig reacties verder, en t valt steeds stil, dus ik heb geen idee!!
ja misschien kan ik de dag ervoor of het weekend ervoor ook, even afhankelijk van wanneer ik de 1e verjaardag van de kleine van mijn vriendin heb, die is de 14e jarig!