Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh

ik moet eerlijk zeggen dat ik neomi wel best veel moet vermaken over een hele dag.
    Sochtends heb ik wel eerst de tv aan, en kan ze wat kijken en ik lekker wakker worden, en ondertussen doen we ook wel andere dingen, maar over t algemeen kan ze nog niet heel lang zelf spelen vind ik, is me al vaker opgevallen.Als er een kindje bij is gaat het prima, of jef of ik, maar helemaal alleen, nee nog niet echt...

kidzcity:nou ja lten we hopen dat er meer mee kunnen, ik heb al even voorzichtig bij mijn vriendin geinformeerd.
    En een andere datum kan nog best, Jedalin en ik hadden een datum geprikt omdat het dan misschien iets sneller gaat en er niet weer bij blijft zitten...
    En als er helemaal niemand komt dan gaan we nog gewoon, die goeike stelde zelfs voor om naar mij te komen als ik niet meer makkelijk wegkon ;)
    Maar tot op heden kan t wel, dus we hopen dat er meer mee kunnen!!

Gwen och jee was ze de weg even kwijt in bed?petje af voor je hoor meid, je hebt het best zwaar met Joenna volgens mij,.
    Tis natuurlijk een schat van een meid, mar wel een heel pittig karaktertje en dat kan erg vermoeiend zijn, weet er best wat van af haha.
    Dikke knuff en hopelijk vandaag een beetje relaxed dagje!!

johannal aha dat bedoel je!leuk!!niet geheel mijn smaak, maar ben wel benieuwd hoe het gaat worden in zijn geheel!!die cursus tja ik zou bellen en de sitautie uitleggen, neem aan dat ze dan moeilijk kan zeggen, nou sorry maar je komt toch maar...

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ze viert het de 19e, dus ik kan de 18e ook, en ook t weekend ervoor!!!laat maar weten!!!;)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wij gaan de 11e uit eten dus die zaterdag wordt niets en voor die zondag moeten we ff kijken want het is dan echt elk weekend volgepland en weet nog niet of ik daar echt heel veel zin in heb
    want het weekend van de 25e viert de oudste van mn zus zn verjaardag en dan s'avonds 2 vrienden van ons en das toch een gesleep met lisanne. en aangezien we aankomend weekend ook al veel afspraken hebben hebben we eigenlijk alleen t weekend van 4 februari nog niets gepland staan

ik vind het echt heel erg maar februari is zo'n drukke maand voor ons iedereen is jarig en mn vriendin is ook over een maand uitgerekend. dus weer een verjaardag erbij.

ik denk dat ik maand februari maar moet overslaan met daten

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    tenzij er iemand op donderdag wilt daten dan kan ik wat sneller

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Gwen: Hmm oke, trekje van autisme bij jorgen dan haha. Al komt daar natuurlijk meer bij kijken dan alleen behoefte aan structuur.

Ik snap dat ie verder niet kan helpen haha. Maar ik meot altijd ff van me afpraten na een rotavond met de kindjes en arno is er niet haha.

wel lastig dat ze zoveel aandacht vraagt. En voor de tv zetten is natuurlijk niet echt de oplossing.
    Maar omdat je idd zei dat je bijv mee speelt met de vormenstoof. Dat zijn op zich dingen die ze prima alleen zou kunnen toch?
    Als ze zou willen dan haha.

Mijn werk bevalt nog altijd goed ja! :) Wel hectisch nu en mijn leidinggevende voelt een behoorlijke druk van boven zeg maar, de leidinggevenden boven haar, waar ze neit zo goed mee om kan gaan. Dus zijn er nu behoorlijk wat irritaties ontstaan tussen haar en mijn collega. Mijn collega is applicatiebeheerder en eigenlijk een beetje de persoon die het planbureau draait. Als wij vragen hebben, als planners, komen we bij haar en lost zij het op. Zij is ook diegene die het systeem inricht enz.
    Naja, zij is dus gelukkig oook kritisch en geeft aan dat de deadline die nu staat in april niet haalbaar is. Daardoor ontstaan er dus irritaties tussen haar en leidinggevende en dat gaat maar door...dus da's een beetje verveelnd, vooral voor haar heel vervelend.
    Mgoed... HEEL verhaal heel kort samen gevat; hopelijk snappen jullie dr iets van.

Sjeezus, das wel schrikken; joenna zo in dr dekbed gedraait. pfff.. inderdaad laag opmaken!

@ johannal: ik zou gewoon bellen en het uitleggen; dat je keizersnede gepland is. Dat moet ze toch wel begrijpen? waarom zou je zo'n cursus gaan volgen als ie niet van toepassing is...

@ setti: nee maar de datum die ik riep was ook niet voor de grote meeting he! :)
    Was gewoon een kleine meeting haha, omdat die andere niet op schiet. Dr reageerd amper iemand en er wordt ook niets besloten.

@ meeting; Oh...nou: nieuwe datum, 12 februari??

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    meeting voor mij wordt het een no go in februari tenzij t op donderdag is.

dus hou maar de datum die jullie hadden dan als er verder niemand mee kan of wilt

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Even een tip...geen idee of ze werken hoor aangezien we hier er nog niet aan toe zijn, maar bij de action liggen nu leuke beloningskaarten. Ter grootte van een a4.
    Je hebt verschillende desings, bijvoorbeeld een auto die naar huis moet. De auto kun je met klittenband verplaatsen. Er staan 10 stippen en elke keer komt hij dus een stapje dichterbij huis. Dus bijvoorbeeld bij elk plasje, of wat dan ook.
    Aan jou dan nog de taak om een kadootje te verzinnen voor wanneer het autootje bij het huisje is ;)
    Zo heb je ook een prinsesje dat naar haar kasteel gaat, of een bijtje op bloemen. (geen idee of er nog meer zijn)
    Dingen kosten 79 cent, dus ach, als het niet werkt is het geen drama dacht ik zo hahah. \

Verder ook ht lampje waar Ano het over had gekocht, die van 1.79 met verschillende kleurtjes. ben benieuwd :)

8. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ben ik ook weer even :) wat een shit weer zeg!!

gisterochtend tante geworden! schoonzusje is bevallen met Evi, alles dr op en dr aan.. zoooo mooi zo'n klein ding weer!! pff kan nie voorstellen dat t bij ons over enkele maanden ook weer zover is..

vanmorgen controle bj vk gehad, alles goed hartje gehoord! mooi :D mag al een afspraak voor 20 wk echo, spannend!
    gelukkig niet meer zo ziek.. keelonsteking is over (geloof ik) alleen nog hoesten wat zeer doet en hoofdpijn gft maar kan gelukkig weer normaal eten.. praten nog nie zo maar komt ook wel.

gaaf kamertje johannal!! mooi gordijntje met die hertjes :)

meeting 19 feb, nope kan t hele wknd niet.. verjaardag van schoonpa de 18e en 19e carnaval! :)
    de 12e kan ik misschien wel! doordeweeks alleen de maandag en vrijdag.. maar goed, kijk maar en misschien ga ik mee.. als jullie t leuk vinden haha

kussie, mn zwangerschap gaat goed... begin heel ziek geweest, daarna periode heel moe en veel hoofdpijn (bij sem niet gehad) en ja, toen werd ik pas echt ziek (vorige wk) maar ik heb gn gekke eetgewoontes gekregen, eet juist minder.. vind aardappels bijv niet zo lekker meer en jus al helemaal niet (normaal gn aardappel zonder jus whaha) dus ja, maar wat vaker brood en gebakken aardappeltjes. heb een tijdje ook een hele rare smaak gehad dus veel water gedronken. tot nu helemaal niets aangekomen, zelfs afgevallen maar ja, das niet gek na ziek te zijn geweest. en jaa je ziet wel een buikje hoor! niet super groot maar t begin is er wer :)

@gwen, jee wat maak jij toch een hoop mee met joenna!! pff schrikken zeg!! das voor ook elke keer niet goed zeg.. wel aan jezelf denken he!!

@johannal, gewoon afbellen! t is nu een geplande keizersnede en daar kun je niets aan doen

@jedalin, fijn voor jullie om te zien dat kai zich op zn gemak voelt bij zn nieuwe gezin, geeft jullie ook weer wat meer rust en een goed gevoel denk ik :)

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti: Ja, schrok me het ongeluk. Ze gleed zo van mij af, en kon haar nog net aan haar armen vastgrijpen. Ze "bungelden" dus al:(.
    Volgende keer mag ze geen shampoo meer vasthouden, als ik haar vast hou.

@ Ano: Thanks!

@ Jedalin: Ik zeg al jaren tegen Jorgen dat hij autistische trekjes heeft. Ik weet dat autisme veel meer inhoud, maar hij heeft wel trekjes ervan.

Aan de ene kant wil ik het ook wel van mij afpraten, maar ik maak Jorgen er alleen maar "ongerust" mee, of dat hij ook niet lekker in de vrachtwagen zit, omdat ik thuis niet lekker zit. De ene keer doe ik het wel als het me echt al een paar dagen hoog zit, maar vaak ook niet.

Dan baal ik er wel eens van dat hij de hele week weg is, en op zaterdag naar de hondenclub gaat.
    Ik weet dat ik Joënna altijd bij mijn schoonzussen kan brengen als ik zelf rust wil/nodig heb, maar ik moet het toch ook zelf kunnen???

Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt op je nieuwe afdeling en functie.
    Hahahahaha, ja, ik snap hem wel. Lijkt me voor je leidinggevende ook niet makkelijk.

@ Alies: Hoe gaat het bij jouw nu op je werk?

@ Seanli31: Gefeliciteerd Tante met Evi
    Fijn dat alles weer goed was bij de VK. Spannend ook weer de 20 weken echo. Vind je deze zwangerschap ook zoveel sneller gaan als je eerste?

@ Het weer: Hebben jullie ook hagel gehad? Zo het kwam in 1x naar beneden storten, niet normaal meer.
    Joënna stond al bij het raam: Nat, nat, nat:D

@ Meeting: Ik leg me nergens op vast. Ik weet niet hoe ik die dag met mijn bekken zit (of misschien al wel bevallen ben:D), maar dit heb ik ook al in het meeting topic aangegeven.

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Op mijn werk gaat alles goed. Het is leuk en afwisselend werk. Het verschil is nu wel dat ik met meerdere collega's moet overleggen wie wat gaat doen elke keer. Dat had ik in mijn vorige functie niet. Ieder deed zijn eigen werk. En ik heb nu nog meer verantwoordelijk werk, want ik moet ook geld overmaken. Eerste inwerkdag mocht ik gelijk 2,1 mln euro overmaken. :)

@gwen allemensen dat was schrikken zeg dat Joënna zo tussen je handen wegglipte.

@seanli31 gefeliciteerd tante. :)

@jedalin leuk om te lezen dat Kai het prima naar zijn zin heeft bij zijn nieuwe baasjes.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohwwww de 18e en 19e is het natuurlijk carnaval ja!! Duhhh!! hahaha dan kan ik ook niet hooor, dan ben ik aan het uitslapen sochtends, aagezien D&J uit logeren gaan :D !

Whahaha. Okee....aangezien bijna niemand kan, dan een nieuwe datum..

12 februari!!

hm bedenk me nu dat 12 februari toch al genoemd was als nieuwe datum?
    Nja, haha..Ano en ik gaan in ieder geval deze datum naar kidzcity en wie d'r mee kan; we horen het graag!!! :)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ seanli: Oh lees al dat je de 12e ook kan waarschijnlijk! leuk!! Super als je ook komt, ben ook wel heel benieuwd naar Sem! Blijf echt een beetje verliefd op jullie mannetje hoor, ik vind zijn snoetje zo lief!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: alweer 2 dagen niet online meis...waar hang je uit ?! :D

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano: Hm vindt je niet dat dat lampje van de action best veel licht afgeeft? zeker als ie op de lichte kleuren komt...

Weet niet of ik dr iets over heen mag hangen ofzo? of misschien het kapje afplakken ofzo haha.

Ze vinden het wel fijn, als ze wakker zijn - in het begin beide, nu net daan - beginnen ze niet gelijk te huilen/krijsen.

Alleen heb ik nu het idee dat ze dus minder goed slapen omdat het licht best fel is.

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Alles gaat goed met haar, ze is alleen erg druk:)

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Heeey kanjers!!

Ik meld me!!

Godsie!! Weer veel gekletst!!

Ik reageer even kort... (sorry, druk druk, moet nog een dvd kijken die bij de opdracht hoort die ik heb gekregen van de wijkverpleegkundige en wil ook niet te laat gaan slapen..)
    Heb het erg druk hier, ben aan het proberen toch die toeslagen te krijgen, dus een lange brief geschreven aan mijn contactpersoon bij de gemeente (met allemaal argumenten waarom we het zo nodig zijn, daarbij kopieen van afschriften opgevraagd bij de bank, achter loonstrookjes aan, ze willen echt ALLES van je weten) dus nu maar hopen dat het ook wat oplevert, want tis een geknooi van heb ik jou daar!! Pfff... :) Helaas nog steeds geen bericht van de belasting, dus ik weet ook nog steeds nie hoeveel ik terug moet betalen, en ik baal zo van die onzekerheid!! Das nie goed voor mij!! AARRHHGG!
    En ook van het CAK hoor ik nix, of ik nu wel of nie een bepaalde toeslag krijg (Gaat ook om 300 euro, dus tjah, er hangt best veel van de komende weken af of ik rond ga komen, of echt dik in de shit kom...) Kortom, ik heb kopzorgen.... En ben daar hard mee aan de gang... :):) Hierdoor ook nie zo veel online, want natuurlijk komt hier bij de migraine maar al te graag weer om de hoek kijken... :(:(
    Maar komt ook wel weer goed...

Wat ik zeggen wou, Setti, ik moest toch weer zo om jou lachen met je uitdrukkingen.. Steef de krent, en Lisanne de bastaard?!?!?! Whahahahahaha! Je bent me er toch ook één...:D:D:D
    Oef, zoveel verjaardagen de komende maand.. Hopelijk hoef je niet voor iedereen dure cadeau's te kopen want dan word het een krap maandje.. Pfoeh!

@ Gwen, oef, geloof dat jij de afgelopen dagen ook weer tien jaar ouder bent geworden!! Eerst die stunt onder de douche en later in haar bedje.. Owww wat zul je geschrokken zijn... Ik zat hier nog gewoon met ingehouden adem te lezen... Pffff!!
    En dan is ze ook nog weer helemaal uit d'r doen...
    Crisis! Wat ist toch een toestand..
    En dan lees ik ergens tussen neus en lippen door dat je het toch ook gewoon ZELF Moet kunnen??
    UHHHHH WORD FF WAKKER?!!?! Je bent hoogzwanger, 5 van de 7 dagen alleenstaande mama om het zo maar te zeggen, hebt daarbij last van BI EN ook nog es een placenta die niet de meest gezonde/stabiele is waarbij je dus verplicht bent rustig aan te doen...
    KOM NOUW ZEG! Wees es lief voor jezelf!! Don't be so hard!!!
    NATUURLIJK mag jij de hulp van je (schoon)zus(sen) inschakelen!!
    Dit heeft nix meer te maken met je moet het zelf kunnen.. *okeej, hoor wie dat zegt*, maar jij zit in een totaal andere situatie... Joënna is duidelijk een handenbindertje op het moment en dat is zoooo vermoeiend.... En ze zit zoo niet lekker in haar velletje, en dat kost jou de kop nog es...
    Je hoort juist uitgerust en fit te zijn na de bevalling.. Nouw op deze manier zie ik dat nog nie gebeuren... En ik snap ook wel dat je geen kant op kunt... En je ouders.. Tjah... Nouw jah, die hebben ook de handen vol aan zichzelf... Nu je vader die hartaanval heeft gehad enzo.
    Oww, woonden we maar wat dichter bij elkaar, dan konden we elkaar tenminste helpen!

@ Jedalin, ik ben blij dat jij onderhand wat opknapt, je hebt het flink te pakken gehad zeg! Poeh heej! En Arno ook als ik dat zo lees! Hopelijk knapt hij nu ook wat op?! Dit was geen topweekend voor jullie dat moge duidelijk zijn...
    Maar dat kritter bedje! MY GOD, WAUW! Ik kan er nix aan doen, maar die vind ik dus echt zooo mooi!! :):):)
    DIE WIL IK OOK VOOR STAN!!! :);)
    Ik vind hem echt heel erg leuk!!
    Vind je het heel erg als ik ook es bij Ikea ga neuzen?? Tenminste, als Stan het er aan toe heeft.. Neem aan dat die bedjes blijvend zijn?

@ Seanli, fijn dat je je dan nu gelukkig beter gaat voelen... En oeeh, wat leuk, toch een beetje een buikje!! Hihi... Dat maakt het dan helemaal zo echt, (vind ik dan) Leuk trouwens dat je hier nu zo af en toe even weer meeschrijft! :)

@ Vriendlief, hihi, zo goedkoop mogelijk? Ist zo jah?
    Nouw jah, goedkoop hoeft nie altijd duurkoop te zijn...
    Ik ga altijd het liefste voor er tussen in zeg maar... Niet de goedkoopste, maar ook zeker niet het duurste, maar dat ligt er ook nog weer aan met wat voor product...
    En welke winkel...
    Hoe gaat het met je spatader? Word het niet erger? Krijg je er niet meer?

@ ow jah Jedalin, hoest met je bil?

@ poetsen, hihi, als Stan heeft gesmeerd doet hij zijn handjes zo vragend om hoog en zegt OH OHHH en gaat dan ook als een razende aan het poetsen met het eerste de beste doekje wat hij tegen komt, soms een theedoek, soms een zakdoek van mama, of een washandje! :D:D:D Ook zooo lief!!

Ik laat het hier even bij met de reacties meiden! Sorry, ben moe!!

Liefsss

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Haha, das nog een flinke reactie geworden!

Wilde nog even zeggen dat ik vanmiddag ging sporten.. (voor het eerst weer naar de sportschool. )En ik wilde mijn vetpercentage ook weer even laten opmeten..
    Volgens mijn weegschaal was deze niet gezakt..
    Maar wat bleek...
    MOOI WEL DUS!!
    HOERAAA!!!
    Toen ik begon met afvallen, vorig jaar, was ik 84,4 kilo en was mijn vet% 36,6
    Toen ik stopte was ik 82 of 81 kilo en vet% 32,2

En nu ben ik dus 77 kilo en is mijn vet% let op... 28,3!!!!

Ik ben zoooo blij!!! Het is gezakt! En zelfs onder de 30% HOERAAA!!

Volgens internet mag het bij een vrouw max 33% zijn.
    Volgens mijn dieetiste max 29% maar liever ver eronder...
    En bij de sportleraar stond in het boekje 25% dus heb nog even te gaan, maar dit resultaat had ik nooit verwacht, dus ik ben zooo blij!!

Nouw jah, wilde ik even kwijt!!

Liefsss

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie wauw meid wat superrr goed van je, das echt heel goed hoor!!!!

jedalin, ja ze geven idd wel veel licht bij sommige kleuren, mar neomi merkt er niks van en slaapt prima, misschien is t voor daan en jesse even wennen, maar zou t gewoon ff 1 of 2 dagen proberen.hier werkt het echt prima~!!

trusten meiden

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    I rest my case....

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dikke knuffel meid en hopelijk hoor je snel van het cak

nee hoor ik koop geen dure kado's alleen is het jammer dat we er zo veel hebben in februari

Deel Deze Pagina