Ja, was er vanochtend niet gerust op. Zeker niet omdat het overdag altijd al rustig is, maar 's avonds en 's nachts erg druk is. Afgelopen nacht veel wakker gelegen (combi van niet kunnen slapen en overgeven), maar had het niet gevoeld. Dat zat me vanochtend toch niet lekker. Pas toen ze in het ZKH dat ding erop zetten om wee activiteiten te meten, begon het meteen te trappen. Dat was ook de eerste keer dat ik het weer voelden.
Gwen: gelukkig dat toch alles goed was... Rustig aan meid! Boomer: sterkte Hier: heb besloten om afstand te nemen van hier.. Ben echt zo n buitenbeentje en als ik een keer iets vraag of zeg wordt er gewoon (bijna) niet gereageerd.. Zoals ik al ooit eerder zei: het is echt zo n vast groepje em als je dan af en lt oe maar kan reageren dan val je er echt buiten, dat is mijn idee in ieder geval! Zal af en toe nog wel eens langs komen en wel af en toe wat op jullie reageren als ik daar zin in heb.. Alle dames die op het punt van bevallen staan: sterkte,.succes en zet.hem op!
boomie, he meid wat een rot bericht, en je was er al zo bang voor van te voren... wat ontzettend vervelend, en het kon niet zijn dat je korter zwanger was? pff zoals je weet heb ik het ook 3x meegemaakt dus wet heel goed hoe je je nu voeld, alles lijkt even in duigen te vallen.. Knuffel lekker met je kleine meisje en verwerk het rustig, dikke knuffel!!! gwen jee ook al zo'n rot berichtje, fijn natuurlijk dat alles toch goed is, maar ja maakt je dan wel even zorgen he. Wat zeiden ze er verder van?dat het nu wat te groot wordt om te bewegen, want dat is t vaak volgens mij...nou doe het rustig aan, jij ook een dikke knuffel!!!! alies gefeliciteerd!!!!leuke foto van mel!!! Johannal haha eigen stilo, ja als je het zo wilt noemen snapte je verhaal ff niet over de telefoon die won, maar nu wel...ik heb de gewone iphone4 ideale dingen! hier alles goed, bij de vk alles goed, alles volgens het boekje, nu over 3 weken groeiecho, morgen alweer 30weken. de spulletjes zijn vandaag binnengekomen Bekijk bijlage 218084
kleintje: wat jammer nou!!!!! Ik ben ook niet zo fanatiek hoor maar de gewoon lekker mee...... Hoop dat je nog vak komt kijken!!!! en reageren
@ Ano: Fijn dat alles weer goed was bij de VK!! Alweer bijna 30 weken. Meid de tijd vliegt voorbij!! Ben zo benieuwd hoe je spulletjes staan in de babykamer. Ziet er super leuk uit.
@ Gwen; tjee dat was ff schrikken dus. heel goed dat je direct gebeld hebt naar de vk en niet hebt afgewacht! En gewoon blijven doen als het nog eens voorkomt!! @ Boomie: ach nee meis toch, dat ga je niet menen Wat ONWIJS K*T..... Heel erg veel sterkte meis... knuffel! @ Kleintje: Hmm ik heb je nooit als een buitenbeentje gezien, dat zl dan meer denk ik je eigen gevoel zijn. En naja die vragen om samenvattingen; daar heb ik nooit zo'n zin in moet ik eerlijk zeggen. Dan moet je zelf maar iets meer mee lezen als je graag wilt weten hoe het gaat hier. Daarnaast denk ik dan; ik kan wel een samenvatting plaatsen maar als je vervolgens zo weinig mee leest, lees je die samenvatting misschien ook wel niet. @ Vriendlief: Gelukkig blijf je vrolijk meekletsen meid hihi. EN nogmaals: er wordt niemand gezien als een buitenbeentje of zoiets, als je minder post! Volgens mij denkt iedereen er hetzelfde over; we vinden het juist super leuk om te horen van de dames die er wat mindr vaak meekletsen!! @ Ano; wat een suuuuper mooie spulletjes! die kleuren zijn echt mooi, vooral die donker/hemels blauw...Erg gaaf, en helemaal jongetje-achtig! En lekker stoer ook, met die ster. @ telefoon: hmm mag in maart ook weer een nieuwe...zal me eens gaan orienteren binnenkort. Krijgen in maart ook een ipad, ik weet niet of het dan juist handig of overbodig is om ook een iphone te hebben??? @ hier: He verdooorie, net onze eerste wedstrijd verloren met volley!! Balen! Speelden ook echt beroerd allemaal zeg whahah. Achja, we staan nog steeds dik eerste dus tis geen ramp. Hun zullen alleen wel gedacht hebben; waarom staan die 1e? hahaha. Nu lekker filmpje kijken Morgen gaan we denk ik de bedjes voor de kids opbouwen!! Ben benieuwd......
@ Jedalin: I love my Iphone (maar goed ik heb ook geen ipad). Jammer dat jullie hebben verloren, maar je bent in iedergeval lekker aan het sporten geweest. Goed voor de kilotjes. Leuk om morgen de bedjes te gaan opbouwen!! Gaan ze dan ook over, of wachten jullie tot het weekend? De gyn die ik vandaag had zei ook: Wat ik in al die jaren heb geleerd is om naar moeders te luisteren. 9 van de 10 keer is het moedergevoel juist. Blijf daarop vertrouwen
jedalin: ow dat was ook geen aanval hoor....ik doe me verhaal gewoon of jullie het leuk vinden of niet haha!! Moet zeggen dat ik het de laatste tijd gezelliger en overzichtelijker vind omdat het een "vast" clubje is. Is voor mij overzichtelijker en nog heb ik het moeilijk hihi
Ik heb voor morgenochtend aan mezelf gedacht: Dochter van een vriendin gaat op dezelfde dag naar het KDV, en die heeft aangeboden om Joënna morgenochtend op te komen halen en haar te brengen. Zitten jullie allemaal goed op je stoel/bank????? Ik heb JA gezegt. Kan ik morgen weer heerlijk mijn bedje in. Ze zou haar ook weer ophalen, maar mischien dat ik dit wel zelf doe, daar ik daarna altijd doorrij naar mijn schoonouders. Anders word het wel erg laat allemaal. Ze haalt tussen 16.30 - 17.00 haar dochtertje op, en ik ben meestal rond 17.00 - 17.15 bij mijn schoonouders om te eten.
kleintje jammer dat je het zo ervaard, is waarschijnlijk niet de bedoeling van iemand hier. Maar denk zelf dat het meer een logisch gevolg is van het verschil tussen mensen die hier iedere dag met elkaar schrijven over leuke en minder leuke dingen, als mensen die hier eens per zoveel tijd een keer binnenvallen. En tuurlijk zijn die mensen van harte welkom en ben ik ook benieuwd naar al jullie verhalen, maar dat de band tussen de anderen wat hechter is, lijkt me niet meer dan logisch.. iig een hele fijne en mooie zwangerschap toegewenst!! spullen:bedankt!!ja tis echt heel leuk, en ze maakt het heel netjes!! jedalin looserrr hahaha nee grapje, jammer dat jullie verloren hebbenm!!! hierfff nog alles vol snot, wordt er moe van.....en ook last van onrustige benen, vooral in bed, doe er wel 1-2 uur over voor ik slaap.... johannal jij moest vandaag weer naar de gyn toch???hoe is het gegaan???
Hey lieverds, @ Boomie, owww meid, ik sloeg meteen mijn hand voor mijn mond me dat ik het las.. Wat een schrik, en wat een naar bericht... Ik vind het zo ontzettend jammer voor je meid!! Dit kan ik even niet bevatten... Ik durfde mijn bericht er vanmorgen al haast niet neer te zetten, maar wilde je zo graag wat moed in praten..... Een hele dikke knuffel voor jou meid! Ik weet gewoon verder niet zo goed wat ik kan zeggen... @ Gwen, meid, wat een toestand!! Maar wat ben ik blij dat alles wel okeej blijkt te zijn!! Wat een opluchting zal het ook voor jou zijn! Was Jorgen er eigenlijk ook? Of ging je alleen naar het ZKH met Joënna dan ofzo? Ik hoop het toch niet! Hoop dat je wel iemand bij je had zeg! Kan me goed voorstellen dat je vanacht dan toch echt wel even zoiets had van, is dit wel okeej allemaal? Maar nu, nu je hebt gehoord dat ook je vruchtwater, placenta alles er nog goed uit ziet, ben je nu dan ook van jezelf weer wat ontspannener? Valt er wat van je af zeg maar? Of had je daar niet veel extra spanning van? En voel je de kleine Uk nu dan wel weer beter? Of is het wel nog steeds erg rustig? @ Kleintje, kan me ergens wel voorstellen dat je het zo voelt, maar anderzijds, af en toe meelezen/bijlezen en reageren, of net als vriendlief er gewoon weer inploffen (hihi) is toch ook een optie? Maar gelukkig hebben we nog hyves! Wens jou een heel fijne zwangerschap toe! En geniet van jullie bijdehandte tante!! @ Ano, ik vind die combi van kleuren dus echt heel erg super de wauw dus heh!! Echt gaaff!! @ Jedalin, oeehh, ook een nieuwe foon! En je mag in maart verlengen? Maar dan mag het 2 of 4 maand eerder heh! Of had je dat er al bij in berekend? Tjah, ik vind een Iphone dus nix, ik zweer bij een BB hoor!! Vooral die ik dus nu heb!! Alleen die batterij dus niet echt!! Maar wel leuk vooruitzicht!!! @ Setti, hoest met jou? Heb je nog een paar van die leuke uitspraken van je voor ons in petto? Hihi.. Ik hou d'r van! @ Vriendlief, hoest daar? Je man nog aan de schoonmaak geweest in jullie sauna? Of zat hij weer languit in de stoel en stond jij in je nakie te poetsen!! Gut, wat moest ik lachen om die www!! @ Privéforum, ik heb er maar weer es wat neergezet... Even wat nieuw leven in blazen. Hihi... Hoop dat iemand nog suggesties heeft! @ hier, gatdarre, is het al weer over tienen!! Ik ga kappuh hoor!! Tis me al weer veelste laat!! Morgen voor het eerst weer naar mijn psych, lang nie geweest, omdat ik veel contact met I. heb... En geen oppas had... (ma was er even klaar mee, zo vaak op te passen) Liefsss
@ Gwen, WHAAAAAAHHH GOOO GIRL!! Wat een stap!!! Harstikke goed!! En wat zul je slapen!!! IK BEN ZOO TROTS OP Je!!!!
@ Vriendlief: Vergeten om op je vraag te antwoorden. PB maar je adres, dan stuur ik het boekje naar je op. Heb hem gisteren binnen gekregen, en doe er toch niks mee.
Ben zelf gegaan. Mijn schoonmoeder had ik gisteravond al gebeld, of ze Joënna in iedergeval de ochtend op sleeptouw wilden nemen, omdat ik me zo beroerd voelden, dus die was onder de pannen. Jorgen had het niet optijd gehaald, dus ben zelf gegaan. Hij reed richting België, maar wel erg op zijn gemakje. Pas nadat ik had gebeld dat alles goed was, heeft hij weer gas gegeven Mijn placenta maak ik me niet zoveel zorgen over, zo ie zo begin ik het wat minder heftig te voelen allemaal, omdat de ruimte steeds kleiner word in mijn buik. Uk is er weer een heel circus van aan het maken, en zit er nog even lekker van te genieten (hoewel mijn ogen bijna dichtvallen van vermoeidheid).
Gwen hwoehoe jou go girl ben trots op je hihi Kleintje jammer dat je t zo ervaart en soms wordt er wel eens over wat heen gelezen maar daar is miranda van kwaad bewust
Kussie haha lekkerding hihi nog wat uitspraken nee niet zo op voorraad hihi ik plaats gewoon wat MAar nu is t laat en ik ga naar m'n nest hihi