@ Setti: hihi is Miranda zich er van bewust ja?? Niemand, dus @ Gwen: HEEEEEEL GOED dame!!!!!! Denk dat we de kids wel morgen ook erin laten slapen ja...hihi vinden het alle 2 veel te leuke bedjes om niet te gebruiken En misschien is het ook wel goed; Daan ligt alweer te huilen vanavond. Alweer een keer of 7-8 boven geweest vanavond. Blijft maar gedoe.. Wie weet slapen ze gewoon als roosjes in hun andere bed. haha whisfull thinking.
Dat is dat hij steeds (onzichtbaar) nakijkt of je nieuwe mail hebt (bijv iedere 5 min) en je daar dan een pop-upje van stuurt. Dat kan bij allerlei apps bijv Facebook laat je weten wanneer je een reactie hebt of eeehm nu.nl laat weten wanneer er nieuw belangrijk nieuws is... dat soort dingen. Kijk maar eens in je instellingen van je apps
Joooo tis toch al wel laat..... Dus even niet verder bij gelezen maar gauw even Boomer een digi knuffel geven... Klote zeg meis...... Gwen ohjeeee. schrikken he... gelukkig bij jou ook alles goed en geen stuit??? hihi das nie eerlijk! En Hulde voor jou dat je morgen maar lekker weer je bed in kruipt GOED ZO Kussie hahahaha jouw bericht! Dacht dat er iemand bevallen was Hier morgen even de rest bij lezen.... (of heel misschien zo in bed met mijn vette telefoon) Morgen naar de Gyn en dan dus zeer waarschijnlijk een datum vast leggen.... Wich reminds me!!! Is LARA Ondertussen al bevallen??? PenF weet jij daar iets van???? Dat is toch onderhand nu??? 's middags komt iemand voor de belasting en mijn ouders dus een update komt pas 's avonds zeer waarschijnlijk.... enne verwacht maar geen datum hoor dit blijft (denk ik) ook voor jullie een verrassing
@ johannnaL:: Lara is nog niet bevallen Die is lekker hoogzwanger! haha Naja, lekker...ze heeft d'r voetje in het gips en dat gips zit er ook met de bevalling (volgens mij geplande keizersnede) nog om in ieder geval. WIJ WILLEN OOK DE DATUM WETEN. Ik vind dat we daar recht op hebben hahaha @ kussie; Je hebt ook apps die om de zoveel tijd draaiende apps kunnen 'killen'. Advanced task killer heet ie (bij android gratis in ieder geval) Die kun je zelf instellen wat ie moet killen en hoe vaak. Scheelt ook veel batterij. Idd die mail binnenhalen elke keer is ook een ding, vliegt je batt ook van omlaag.
Bij gelezen, yess Anoooo wat mooi die spulletjes. Vind het een beetje in de stijl van lief/stoer klopt dat? Mooooi hoor ik hou van baby's met eigen huisstijlen
Lara! Ohjeee bah zeg wat een ellende. Veel beterschap! All: welterusten. Hoop dat ik vannacht wat langer aan een stuk kan slapen. Stf snurkt!?!? Dat doet hij nooit!! Vind het vet irritant
Bedankt voor jullie lieve reacties. Heb het er best moeilijk mee. Maar besef wel dat er nog volop weer kansen zijn en als dit er snel en goed uitkomt we gewoon weer opnieuw kunnen beginnen. Maar ik moet wel even resetten en dat vind ik lastig. Veel wakker gewest vannacht en telkens als ik wakker werd schoot het als eerste door mijn hoofd. pff. @Gwen; gelukkig was alles goed! Rustig aan doen nu!! @Ano; Ja jij hebt het drie keer meegemaakt, heftig hoor. Zeker na 10 weken lijkt me pittig. Gelukkig heb je nu bijna twee mooie kindjes! @Johannal; bedankt voor de update betrefende je KS. Waarschijnlijk dus wel. Kan me voorstellen dat je bang bent voor een 'normale' bevalling. Ik ga maar eens werken en net doen alsof er niets aan de hand is Niemand weet namelijk dat ik zwanger ben, mijn moeder moet ik vanavond op de hoogte stellen, die wilde ik van het weekend het leuke nieuws vertellen, helass.
@ boomie: werkse vandaag. Hopelijk kun je je hoofd er een beetje bijhouden. Tis niet niks. Ik hoop voor jullie dat je snel weer aan een nieuwe ronde kunt beginnen.
boomie, ik heb voor deze zwangerschap voor het eerst een spontane miskraam gehad, was ook rond de 6 weken, klkeine 3 weken erna had ik alwee rene eisprong (wat voor mij al heel wat was) en daar ben ik nu zwanger van!! Dat was toen heel raar, mijn miskraam was bijv 6weken geleden maar was toen alweer 5 weken zwanger!Wil alleen aangeven dat het superrrr kloote is, maar ook fijn dat je lichaam zelf herkent dat het niet goed zit en het vruchtje afstoot, en dat het vervolgens dus weer heel snel raak kan zijn...hele dikke knuffel!!! johannal, haha leuk he de stilo van onze baby ) Ehh ja nu je t zegt heeft het volgens mij wel iets van lief weg. Tis gewoon een combi van meer kleuren blauw, grijs, zwart en vooral sterren spannend vandaag, veel succes en hopelijk duidelijkheid!! gwen en lekker aan het uitslapen???geniet ervan meid!!!!
Zwaai, zwaai. Ik ben er ook nog. Ik heb wel meegelezen maar niet alles onthouden, dus vergeef mij als ik vergeet op je te reageren. @ Boomie; Knuffel voor jou.Ik kan me voorstellen dat je wereld in één klap veranderde. Succes vandaag met werken. @ Gwen; Hoe gaat het met jou vandaag? Hele verstandige beslissing dat je Joënna vandaag niet zelf wegbrengt. Ga je dan wel lekker een beetje uitrusten ipv schilderen of poetsen? @ Johannal; Veel succes vandaag bij de gyn. Spannend hoor om een datum af te spreken. @ Ano; Hele leuke spulletjes! Lekker stoer en echt voor een jongen. @ Zazz; Hoe is het bij jullie? @ Jedalin; Hoe is de nacht verder gelopen? Succes vandaag met het in elkaar zetten van de bedjes. Hopelijk gaan ze daar heel lekker in slapen. @ Kleintje; Jammer dat je afscheid neemt. Ik schrijf ook niet altijd heel trouw mee maar ik heb nooit het gevoel dat ik een buitenbeentje ben. Hoop dat we af en toe toch nog een berichtje van je mogen lezen. @ Iphone; Ik ben verslingerd aan dat ding. Ik heb nu nog een 3s, maar ik zal eens gaan kijken wanneer ik weer kan verlengen. Vorig jaar heb ik alleen mijn abo maar verlengd zonder een nieuwe telefoon te nemen omdat ik de 4s toen nog te duur vond. @ Hier; Eigenlijk heb ik weinig nieuws. Dat is soms toch ook wel eens lekker. Ik baal alleen echt als een stekker van dit stomme, stomme weer. Bah, het begint echt op mijn humeur te werken.
en ik val ook weer in, ook zo nu en dan eens.. maar ik lees wel altijd mee.. maar post niet altijd iets maar laatste wk weer wat meer komt ook omdat ik thuis zit, dan heb ik iets meer tijd whaha. en wie t niet leuk vind, dan niet hahaha maar heb ook gn gevoel van buitenbeentje hoor? maar ieder geval, wilde vandaag eigenlijk weer gaan werken maar vriend vond dat ik de laatste dag vd wk ook maar thuis kon blijven, ben toch zwanger en denken aan mezelf is ff belangrijk.. best moeilijk voor mij, vergeet ook vaak dat ik zwanger ben.. gistermiddag zat ik met sem op de bank, doen ie mn shirt omhoog, zegt ie: mama, baby buik en wijst ie naar mn buik, zo lief! toen dacht ik weer, o ja maar heb m vanmorgen naar t kdv gebracht, daarna boodschapje gedaan! en t is wel heerlijk rustig in huis nu dadelijk aan mn eten beginnen van vanavond (nasi) lekker met kruiden enzo dus vanavond opwarmen en klaar dan beetje rotzooien en nog lekker in bad, kijk er nu al naar uit! @boomie, wat een vervelend nieuws, veel sterkte gewenst! @ano, ben verliefd of je spulletjes.. zo stoer! heb al gekeken op de site maar vind t best duur en wat op de site staat is lang nie zo gaaf als wat jij hebt besteld @jedalin, succes met de bedjes! ben heel benieuwd hoe ze t gaan doen. misschien zijn ze idd toe aan een verandering @gwen, lekker uitgeslapen?
@ Johannal: Gelukkig nog geen stuit (of het moet gaan draaien), maar gisteren lag het nog steeds met het hoofd naar beneden. Ik voel het ook niet meer draaien (wat een rot gevoel als het zo "groot" is). Hoe gaat het met de Moxa behandeling? Merk je al wat? Spannende dag vandaag dat de datum vastgelegt gaat worden. Lijkt me zo raar om te weten wanneer je kindje geboren gaat worden (maar wel handig qua planning). Je gaat dan wel lekker relaxt je bevalling in!!! Oooohhhhhhh vreselijk dat Stf snurkt:x. Als ik het bij Jorgen hoor maak ik hem meteen wakker. Kan anders echt niet slapen. Ik niet slapen = hij ook niet slapen (door zijn eigen toedoen) @ Setti: Stomme Iphone?????? Jij typt toch @ Superb: Als het goed is gaan we nu toch echt een winter met ijs en sneeuw krijgen. Is dat meer iets voor jouw? Of toch lekker die italiaanse zon? @ Seanli31 : Hahahahahaha, ik kon dat ook nooit. Ook al was het de laatste dag van de week, dan ging ik ook altijd weer aan het werk (terwijl, acht die ene dag maakt ook niks meer uit of je nu werkt of thuis blijft). @ Jedalin: Spannend vandaag de bedjes in elkaar, en in hun nieuwe bedjes slapen. Kan niet wachten op de eerste berichten hoe het gaat. Mijn duimen draaien alvast!!!
Ik heb niet uitgeslapen vanochtend. Moest er natuurlijk wel uit om Joënna wakker te maken en te ontbijten. Haar humeur was net niet helemaal om over naar thuis te schrijven. Ze heeft veel liggen hoesten vannacht, dus vanavond maar even Noscapine geven voor de nacht. Ze was nog hardstikke moe. Zelf ook weer eens ontbeten. Broodje viel gelukkig goed. Tja, wat een tijd vandaag. Een dag helemaal niks doen. Oké er zijn natuurlijk nog wel een paar dingen die ik kan doen, maar geen zin in (boven stofzuigen, trappen stofzuigen, hangt een klein beetje was om te strijken, dweil moet er ook weer doorheen gehaald worden), maar ik ga gewoon helemaal NIKS doen. Nu alvast de previeuw van GTST kijken, en dan weer terug bedje in.
owja meeting 12-2.. was ff vergeten dat ik kaarten heb voor de Efteling die dag..kwam ze net tegen in mn mail.. dus ja, ik ga niet mee.. andere x! was wel een leuke actie vd rabobank, volgens mij loopt ie nog steeds, als je rekening hebt vd rabo, kun je voor 11 of 12 feb kaarten kopen voor 15,- incl. parkeren! zie Ledendagen in de Efteling - Rabobank enne, als iemand nog Em-Te boodschappaketzegels overheeft en er niks mee doet, ik heb wel interesse @gwen, groot gelijk, lekker eens een keer niks doen!! genieten!
seanli haha leuke spulletjes he?maar vond het qua prijs juist wel meevallen, zeker als je vergelijk met andere sites die dit doen zeg maar..En het wordt dus helemaal hoe je t zelf wilt, ik heb per ding gezegd wat ik wilde, welke stofje, kleurtje patroontje enz, dus je kan alles zelf bedenken en zij voerd het uit, ideaal haha. Die kubussen bijv zijn ook echt leuk met een belletje erin, en maar 6 euries! geniet lekker van je dagje!!! gwen oww goed zo meid, heerlijk relaxen nu!!! hierff voel em weer blehhhh.niet echt ziek maar ook niet top, en zo gaat t iedere keer als ik vrij ben, of misselijk, of schijterij, of beroerd, of verkouden enz enz en heb dan geen puf/zin om leuke dingen met neomi te doen, ff lekker weg ofzo,,,vind dat wel sneu, want nu zit ze dus best veel binnen, en ook veel tv aan, slecht slecht...maja voel me gewoon echt bah..... nou zo maar eens samen douchen dat vind ze wel leuk, en dan vanmiddag misschien even naar me schoonzusje als ik zin heb, en anders maar kleien en kleuren ofzo....
@ seanli: Wat lief en knap dat sem al begrijpt dat de baby in jouw buik zit! knappe vent. @ Johannal: spannende dag vandaag!! En nieuwsgierige linda vandaag!! @ Gwen: haha moet wel lachen, dat jij altijd praat over 'het' in je buik haha. Dat vind ik zo niks ... ohja gtst, dat moet ik nog terug kijken! hihi @ Seanli: aaah jammer dat je niet mee kan de 12e! Da's idd een leuke aanbieding. Alleen de datum vind ik dan weer minder leuk haha. Ik wil liever gaan als het wat lekkerder weer is, geen zin om met koud of regen daar heen te gaan Dus dadelijk in het voorjaar maar weer eens een keer ofzo @ VRAAGJE: hahah help! Vandaag is ons abonnement overgzet naar een andere aanbieder dan upc. Nu hebben dus dus geen babytv meer...haha mijn vraag: Welke zenders moet ik nu hebben?? En welke tijden? Bijv dat telekids; waar zit dat en is dat leuk? haha en Bumba enzo, das nederland 3 toch he? En wat is er leuk rond etenstijd? haha @ bedjes: Nou...eens kijken of we dr vanmiddag nog tijd voor hebben, want nu kwam de monteur enzo tussendoor ahha