Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Setti; ach wat schattig dat vlechtje! ze heeft er het goede haar voor zie ik.

@Ano; 2500? sjeetje, zoveel hebben we niet eens ;)

@Jedali; met die recorder kan ik je niet helpen haha moet je toch echt zelf doen.

@Kussie; beterschap, hopelijk gaat het snel weer beter na een nachtje goed slapen

Hier; gaat alweer wat beter hoor. Heb het al een beetje een plaatsje gegeven, maar nog geen bloed te zien en ik wil dat het snel weg is. Ik heb dat het dit weekend doorzet.
    Nu snel gaan douchen en werken!

2. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Sem spam :D

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    zometeen komt chantal met milan dus reageer ff snel :)

@jedalin, ik vind de bedjes zooo leuk! we hebben al een bed gekocht via mp maar is wat beschadigd en vind m lang nie zo leuk als jullie bedjes.. had ze al op ikea op gezocht maar hoe zit je verder met de maat vh matras en dekbedje???? volgens mij heb je dit vd wk al gepost maar weet ff nie waar t staat hahaha

@kussie, beterschap met je mannetje! hopelijk knapt ie snel op!

@ano, en hft jef zn horloge vannacht omgehouden? hihi zou ik wel doen hoor! ;) is t nog beetje gelukt met de sterren?

@setti, zooo mooi dat vlechten!! hihi als we nu een meisje krijgen, ga ik dat ook echt doen, vind dat zo leuk staan! en fijn dat ze t allemaal toelaat!

@hier, 15 wk zwanger alweer! gaat snel.. :)

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Joehoe hallo

We hebben een datum :D
    Verder was alles ok ook hebben we volgende week nog een afspraak met de gynaecoloog die de keizersnede gaat maken zodat ik gem een keer gezien heb.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    SEANLI wat een leuke foto van sem wat heeft tie tovh een ondeugend koppie

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha Sem een ondeugend koppie? hahah ik vind hem echt een van de liefste snoetjes hebben juist!! Vindt hem zo'n lieve, zachte uitstraling hebben! (ja ja ik beken, ik ben een beetje verliefd op Sem :-D)

@ Lisetje: De matrasjes zijn 70x160. Maar als je een Ikea bedje koopt, heb je ook een Ikea matras nodig omdat hun allemaal net wat andere maten hebben. Waarschijnlijk past een matras uit een andere winkel niet. (heb ik gelezen op internet, dus 't zal wel?) Dus als je al een matras hebt, zou je het even moeten opmeten.

Ook voor het beddengoed geldt dat het andere maten zijn als doorgaans. Dus als je je dekbed koopt bij ikea, zul je ook al je beddengoed daar moeten halen. Als je het ergens naders haalt is het te groot. Ook geen drama, dan kan je het instoppen, maar goed..
    Wij hebben het matras en de matrashoezen dus bij Ikea gekocht, maar het beddengoed hebben we in een andere winkel gekocht omdat we niet zo vaak naar de Ikea gaan. En ik vind het ook wel leuk/handig dat ik niet alleen Ikea dekbedovertrekken kan kopen.

@ Johannal: Aiiii spannend!! Volgende week een afspraak...hmmm, dus bij 39 weken gaan ze de keizersnede doen zeg ik. Ik ga gokken op......trommelgeroffellll......

2 februari! :)

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    02-02-2012...da's ook wel een mooie datum he? Ja....dat is hem! :D

8. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie, Jedalin, Setti; Ik heb jullie een FB vriendschapsverzoek gedaan. Vond ik wel tijd worden na al die tijd op ZP;) De rest kon ik zo snel niet vinden maar ik ga nog wel even zoeken.

@ Johannal; Spannend!! Ik gok op 01-02-2012 (12-12:D) Het lijkt me een fijn idee dat je de gyn die het gaat uitvoeren van te voren nog even spreekt.

@ Seanli; Knappe Sem! Heerlijk mannetje om te zien.

@ Setti; De haartjes van Lisanne zitten zo echt mooi! Dat lukt mij bij Jasmijn nog niet eens.

@ Jedalin; Hoe is het de rest van de nacht gegaan?

@ Boomie; Fijn dat je het al een beetje een plekje hebt kunnen geven.

@ Hier; Ik ben weer helemaal blij! De zon schijnt!!!!!

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik ben nu 37 weken hè. En heb dus nog ruim drie weken te gaan....

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Johannal: hahah oops dacht dat dat over 2 weken was, de 2e. Want ik had bedacht dat ze je met 39 weken wel in gaan leiden :) hahaha.

Maarre...Dan ga ik voor 12 februari! hahah 12-02-2012 ook mooi!! :D

@ SuperB: Best goed eigenlijk! Daan heeft doorgeslapen en jesse 2x wakker voor speentje. maar gelukkig sliep ie direct weer lekker verder.

Lief dat je het vraagt :)

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik gok op 12-02-2012

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    he ships ik las later pas jouw berichtje van de 12e toen ik m al geplaatst had

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh jullie bedoelen Zondag 12 februari???;)

Nou zeg ik er verder niks meer over:p

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahahah daar heb ik niet eens naar gekeken :D

JOHANNAL!!!! hahahaha kommmmmmmm, mentaal willen wij jou graag steunen!!! hahahah help ons een beetje wanneer precies wij jou mentaal moeten steunen!! hahaha

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahahahah, ik denk dat ze je met 39weken precies gaan inleiden, ze zullen echt niet wachten tot de 40 weken met het risico dat het uit zichzelf eerder komt!!!wel fijn idee zeker?denk dat het mij ook een stuk gerust zou stellen, maar onze beeb ligt al 3 weken prima, dus kans groot dat het zo blijft haha.

jedalin dus de nacht is goed gegaan?fijn zeg, en nogmaals het staat superrr leuk!!!hahah bewaking, gek ding ben je ook he!!!!

sem wauw skatje is het ook he!!!nog geen spat veranderd!!!

hier:die man vanmorgen gaat morgen de prijs mailen, dus weet nog weinig, maarrr morgen komt er nog 1 en volgende week nog 2 , jef vind t onzin maar ik laat er gewoon lekker veel komen hahaha.
    ennuh hij is helemaal happy met zijn horloge hahahah, maja dat mag ook wel he;l-)
    ennuh houd dus ook in dat we de bonus hebben gehad, joehoeeee, lekkerrrrr hoor;)))

xxx

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Eerst even ego van me af typen hoor....

Hoi allemaal,

Ik ben al vanaf vanacht 4 uur op.. Dus ik weet niet of ik nog verantwoorde reacties geef.... Maar ik hoop dat jullie me dat vergeven... Wat een toestand hier zeg!!!
    Stan is me toch ziek (geweest??)
    Vanacht rond een uur of 4 hoorde ik hem een keer heel hard hoesten, maar dat stopte ook gelijk, en met dat ik weer in dommelde begon hij toch te huilen, dus ik als een speer naar beneden... Had hij me toch gespuugd... :$(dat is nog nie eerder gebeurd, dus ik schrok flink, vooral omdat hier een met oud en nieuw een kindje is komen te overlijden van anderhalf tijdens zijn middagslaapje, gestikt in z'n spuug) Ik was zo blij dat hij dus wakker is geworden... Dus bed verschoond en hem getroost... Hij zat er zelf niet onder, blijkbaar was het echt met een boog gegaan...
    Nouw jah, hij had wel babbels en bleef maar "bah" zeggen.. Dus ik hem uitleggen dat mama alles had schoongemaakt.. Toen hij weer rustig was ging hij weer lekker liggen en liep ik weer naar boven.. Lag nog geen 5 minuten weer plat, of hij begon me weer te gillen.. Ik gauw weer naar beneden, had hij weer gespuugd.. Guttegut, nu wel zijn slaapzak eronder en ook het nieuwe beddegoed.. Weer alles verschoond en hem nu ook gewassen en schone slaapzak etc.
    Nouw jah, poosje met hem opgezeten en toen ging het weer prima... Arme kereltje.. Nouw jah, ik dacht, dit was het vast? Misschien iets dwars gezeten? Dus ik legde hem in bedje, hij vond dat ook prima en ik ging weer naar boven.. Ditmaal lag ik net 10 minuten denk ik... En brullen toch weer.... Dus ik gauww weer naar hem toe, had hij weer alles er onder gespuugd.. Godsie... Toen raakte ik wel even beetje in paniek... Mijn hoeslakens al op.. Bijna door de slaapzakken heen....
    Dus Stan weer gewassen en bed nogmaals verschoond...
    Wederom een poos met hem opgezeten en toen spuugde hij zelfs bij mij op schoot de hele vloer er onder.... (laminaat, dus viel mee)
    Nouw jah, toen heb ik hem getempt, maar geen koorts. Wel een zetpil gegeven, een homeopatische...
    Hele poos met hem gezeten en hij hing helemaal tegen mij aan.. Zoo moe dat ie was....
    Dus weer op bedje gelegd en ik ook weer naar boven..
    Inmiddels was het 6 uur...
    En ja hoor, nog geen 5 of 10 minuten later weer mis... Serieus, dat kan toch nie goed zijn?
    Toen ben ik er uit gegaan met hem... Zijn haartjes, alles er onder dus badje vol laten lopen, en zo zat hij om kwart over 6 in bad en stond ik er naast onder de douche (ik zat ook d'r onder intussen...

Hij was helemaal vrolijk en ging prima, tot ik hem op aankleedkussen legde, hops, zo weer een golf eruit...
    Pffff.... Begon me echt zorgen te maken!!
    Nu jah, ben toen met hem naar boven gegaan, naar mijn kamer, waar ook mijn tel lag, en heb mijn moeder gebeld.
    Ik wist het toen nie meer hoor (was in middels kwart over 7)
    Met dat ik belde spuugde hij weer... Toen zei ze dat ze wel zou komen... Ze nam beddegoed mee en ook een slaapzak -zij heeft ook een ledikantje voor Stan zodoende- Ze zei dat ik hem in ieder geval geen (pap) melk moest geven Dus brood geprobeerd, wilde hij niet...
    Nu jah, toen slappe thee, dat dronk hij wel... Met flinke teugen ook...Toen mijn moeder er was spuugde hij al die thee er ook weer uit...
    Daarna werd het rustig!! Gelukkig!! Hij heeft hierna zelfs een poos geslapen... En toen hij wakker werd had hij niet gespuugd.. Daarna 2 boterhammen gegeten en later in de middag nog één (zonder korstjes)

We zijn nog een poosje wezen wandelen (vond ie geweldig) en als avond eten wilde hij geen brood alleen een toetje... Daar heeft hij er 2 van opgepeuzeld en nog paar slokjes water en om kwart voor 6 ofzo lag hij op bed...
    Ik weet totaal niet wat me vanacht te wachten staat?
    Of het weer mis zal gaan, of dat het nu voorbij is?
    Pfffff. Wat een toestand is dit zeg....
    Echt best wel eng!!

Herkennen jullie dit?
    Ik bedoel, 1x spugen heb ik echt wel es meegemaakt hoor (weliswaar nie 's nachts) maar dit....

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden,

@ Superb, aha, dan is dat vriendschapsverzoek van jou, dan zal ik je dalijk gelijk toevoegen, ik meende al dat me die naam bekend voorkwam, maar ik twijfelde nog! :D:D:D
    Oeps, al 2 weekenden geleden, sorry meis.. Heb zoveel hoofdpijn, sommige dagen/weekenden maak ik zelf nie eens mee... :)
    Dus sorry! Maar gelukkig begrijp ik uit je bericht dat je weet dat ik het goed bedoel! :)
    Fijn dat het een gezellig weekend is geweest en dat je vriend zo slecht er van wass... Ehm tjah.... Hihi... Kan d'r weinig van zeggen... ;) Hihi...

@ Ano, jow heej, jij bent ook al 30 weken!! Godsiemikkie! Het gaat zo snel!! Het zit er aan te komen met onze maartmama's!
    Laat de babyboom maar beginnen!! Na Cheniyah van Ons2ewonder is het tijd voor meeerrrr baby's!!! :D:D:D Eerst Lara dus maar es en daarna Johannal, dan Gwen, en dan jij Ano? Zeg ik het dan goed???
    En de rest duurt nog even toch? Of vergeet ik nu iemand en heb ik nu iemand voor het hoofd gestoten (dan komt dit echt omdat ik al vanaf 4 uur op ben.. SORRRY alvast)

@ hier, ik heb er helemaal geen fijn gevoel bij dat Stan op bed ligt... Gek heh... Ik ga zo maar weer es bij hem kijken... Pff ben zo bang dat hij weer moet spugen enzo... :(

Liefs

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    o,o....jesse lag net bij Daan in bed. Had ie zn speen afgepakt, dus daan huilen. Was al bang voor het moment dat hij erachter zou komen dat hij gewoon uit bed kan savonds....

Mgoed...zijn nu 2x boven geweest. Is al minder als gisteren haha.
    Zijn wel nu van te voren in bad geweest dus las het goed is zijn ze lekker moe.........

@ kussie: meid wat een nacht heb jij achter de rug. pffff.
    Hier hebben ze wel 'ns gespuugd snachts maar idd niet zo vaak.
    Zn maag zal wel eventjes op zn kop gestaan hebben. Maar geen zorgen maken hoor, als hij wil drinken dan is dat een goed teken. Ook al komt het er uit. als hij die dag nog wel gewoon eten en drinken binnen houdt zoasl hij nu gedaan heeft, is er niets aan de hand.
    Heb je ors in huis voor als hij wel een keer blijft spugen en niet wil eten en drinken? Dat is tegen uitdroging en wel fijn om thuis te hebben, bijv. in het weekend ofzo als de apotheek dicht is.

19. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel hoor. Twee maanden geleden moest Fenna ook zo enorm spugen. En toen had ze wel koorts en had ik haar bij ons in bed gelegd en ze spuugt zo over het bed heen, mocht ik heel het bed verschonen 's nachts. Daarna weer een paar keer gespuugd, maar de volgende dag ging het weer.

Ieder kindje heeft het wel eens, maar ik ben ook altijd bang voor stikgevaar. Lekker blij blijven, goed gehandeld. Hopelijk is het vannacht rustiger!

20. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @foto sem, thnx voor de reacties :) @jedalin, hij's lief maar ook ondeugend.. pff soms whahaha.

vandaag had ie echt een pechdag, teen gestoten aan salontafel, hoofd gebotst onder de bank, tand door de lip.. slecht humeur toen ie vanmiddag uit bed kwam en daarna ging t langzaam beter.. haha lekker bij de mac gegeten :) hij zat te smullen van wat frietjes en nuggets.

@hier, ik zit alweer voor 2e avond alleen op de bank.. vriend ligt ziek in bed :S was ook wel te verwachten maar ja, leuk is anders.. ik heb ook alweer 2 dagen zo'n hoofdpijn pff deze zwangerschap heb ik dr echt veel last van!

@kussie, miss toch een buikgriepje of iets? weet t ook niet.. sem hft ook weleens zoveel overgegeven in de nacht maar volg dag was t meestal over, sterkte ieder geval en hopelijk hft ie er morgen gn last meer van.

@johannal,spannend dat jullie nu een datum weten!! :D

Deel Deze Pagina