Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier gingen we dineren bij zonsondergang, lekker met de voetjes in het zand...:cool:

Bekijk bijlage 183057

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja deze vind ik echt mega mooi

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha leuk zo mekaars trouwfoto's te zien!!!
    Al zitten die van jou em natuurlijk nog vers in t geheugen haha :) jullie waren echt prachtig gekleed!!

ja als ik dan zo weer eens terugkijk naar onze trouwfoto's ben ik echt ontzettend blij dat we het toen zo hebben gedaan,,,maar das ook de bedoeling he, dat we allemaal met blijdschap terugdenken aan onze trouwdag ...

5. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Setti; pff las het net op je Hyves. Heftig zeg! Indd niet te lang bij stil staan anders maak je je zelf alleen maar gek.
    Maar jee heftig hoor, zou ook helemaal flippen denk!

Ow nog helemaal vergeten te reageren op de mail van je schoonouders. Sjee ook al zo heftig :(!
    Je zou er toch niet aan moeten denken dat er een wild vreemde in je camper staat en dat je weet dat ie zo dicht bij je is geweest en van alles had kunnen doen bij je.. Bah bah! Waarom doen mensen dat hè.
    Maar jee wel een grote stap van hun zeg om alles op te geven en zo op reis te gaan. Super jammer dat ze dan zoiets mee maken!
    Heb je nog iets gehoord van ze? Ben wel benieuwd wat ze nu verder doen...

Ano; wauw wat was je toch een mooie bruid! Super :)!
    Hihi nu al een dikke buik... Vervelend hè dat je dan niet kan poepen. Had er toen ook zo'n last van.
    Wanneer heb je nu weer een echo?

Johannal; oepsie hihi.. Ach ja voor een keertje? Ben maar blij dat ze het eerlijk vertellen.

Alies; aahh die Mel, hoor ze hier al gillen. Poeh kan zo zeer doen :(!
    En sjee vervelend van dr exeem zeg. Gaat ze er ook ech aan krabben?

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    schoonouders ze zijn nu in turkye en proberen daar ff tot rust te komen en gaan alleen op campings staan nu en niet meer bij benzinestations ze proberen nog wel de winter door te komen in de camper met rondtrekken en dan kijken ze wel weer verder.

foto

Bekijk bijlage 183066

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ja je vinger ergens tussen krijgen doet verrekte zeer. Ken het gevoel ook wel. De helft van Mel haar nagel is nu blauw/paars.

Mel die krabt regelmatig aan haar eczeem. Vooral als het begint te schilferen, omdat de creme zijn werk doet. Ik moet haar nagels heel goed bij houden, want anders krabt ze zich tot bloedens toe open. En dan is het bijna weg, maar dan krabt ze weer en dan wordt het eczeem weer iets erger. Zo zielig. :( Ik hoop wel dat het voor haar 2e verjaardag over is. Anders moet ze naar een dermatoloog voor onderzoek.

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @setti mooie foto's zeg! :)

9. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ow wat een mooie trouwfoto's!!!! Onze bruiloft heeft over de 15000 euro gekost.......Heel hard voor gespaard ook!

Jan heeft heerlijk in zijn bed geslapen......

Ano: ja volgende week eho!!!! Heb het echt weer nodig! Heb nog steeds bruin verlies en nu ook geen dagen dat het niets is......Hoe gaat het met jou verlies dan ook nog bruin? of wisselend. waneer heb jij weer echo?

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti, hele mooie foto's!!!!

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Even snel voor Jedalin dan kom ik in mijn volgende strijkpauze weer terug.

Wij betalen aan het hotel ongeveer €7600. Dat is voor borrel inclusief bruidstaart, diner voor 30 personen, feest voor 125 personen inclusief hapjes, drank en dan nog de bruidssuite.
    De totale uitgaven zullen tussen de 12000 en 15000 euro komen.
    Nog beetje afhankelijk van een paar dingen...

Oke kom zometeen weer terug :)

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wat een mooie trouw foto's :) en wat geven jullie veel uit voor een bruiloft zeg :O wowww!!

Ano: prachtig!! Ik denk dat ik ook maar in het buitenland ga trouwen ;) Was er wel wat familie bij ?
    En dan moet je toch eerst in nederland trouwen om het rechtsgeldig te hebben ?

mmm ik denk trouwens dat dat voor ons niet gaat lukken in het buitenland want wil er wel wat familie bij hebben (haha moeten ze wel zelf betalen :p ) en de vader van mijn vriend gaat en kan niet meer vliegen :( Nou ja dan kan het altijd nog in Duitsland of België ;)

Setti: heftig zeg!!! Ik kan me voorstellen dat je daar zo op reageert!
    Ik heb dat zelf niet zo erg (bij mij komt het pas daarna ) als ik een ongeluk zie ga ik er (wanneer er verder nog niemand bij is dus niet als er al 10 mensen staan om te helpen ) op af om te helpen maar ja dat krijg je misschien als je een zorg achtergrond hebt en ook in het ziekenhuis hebt gewerkt waar je van alles zag! Maar dan komt het later pas allemaal weer boven...
    Gelukkig zelf nog nooit een groot ongeluk meegemaakt op de snel weg ofzo en was het altijd vrij klein.

Kussie: al iets gehoord?

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dat geloof ik helemaal, wat is dat toch ook suuuper romantisch!
    Ik wil alleen niet trouwen zonder mijn familie en vriendinnen haha, die moet ik erbij hebben. En om die nu allemaal naar het buitenland te halen is ook zoiets :D

14. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ohh Setti en Ano, die foto's zijn prachtig!! Echt zooo mooi!!!

Ik word er helemaal vrolijk van....

@ Setti, ik denk dan ook nie dat het aan mij ligt hoor (ja ja, dat zeg ik zelf) .. Ik weet nog wel dat ik rond de bevalling (vooral erna) ook totaal geen puf gewoon had om te smsen, ik was zelfs even bang dat het nooit terug zou komen! ;) Haha... Nouwww, is nix meer van te merken kan ik je vertellen... Hahahaha...
    Meis, wat heftig wat je vanavond hebt meegemaakt! Wat ben ik blij dat je gewoon post hier!! Allemachtig!! moet je toch nie aan denken....
    Kan me voorstellen dat je op internet kijkt hoe het is afgelopen..
    Als het door je hoofd blijft spoken er wel even goed over praten met Steef heh! :) *je snapt me wel*
    *knuffell*

@ Alies, aucchh!! hier Stan ook al tussen de kastdeur.. Pfff, wat een toestand... Arme Mel, denk je echt dat het nageltje er af gaat vallen? En dan? Komt er dan gewoon weer een nieuwe? Gelukkig dat het koelen al snel hielp en ze weer stil werd!
    Ik hoop ook dat de exceem dan over gaat. Dermatoloog is hopelijk nie nodig!!
    Hoe is het met jou kortademigheid?
    Dus van Chocolade worden ze hyper? Ik dacht dat het gewoon ook slecht was voor gezondheid?

@ all, sorry dat ik het nog een keer vraag, maar toen jullie kids kropen, zakten ze toen wel eens door hun armpjes?
    Lijkt wel of Stan dat steeds vaker doet??

@ hier, nog steeds nix gehoord van dinnetje... Pfffff... Spannenddd!!!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: Sorry vergeten te reageren op je vraag,
    D&J zijn nooit echt door hun armpjes gezakt met het kruipen? Herken het verder niet echt dus.

Chocola worden ze idd druk van, maar eigenlijk is dat gewoon alles waar veel suiker in zit. Als je ze een ijsco geeft voor het slapen of zoiets dan is dat ook echt een druk-maker en daardoor gaan ze moeilijk slapen.

@ hier: waaaaaa ik ga d'r even een nie uwe post aan wijden!!!! :D:D:D:D:D:D:D

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ROMMMELDEEEEBOMMELDEBOMMELDEBOMMMM!!!!

nieuws - nieuws - nieuws - nieuws -nieuws

hahaha, jaaaaja, het is zover: DAAN LOOPT!!! :D:D:D
    Verdorie weer net terwijl ik niet thuis ben gaat meneer aan de wandel hahah. Naja gelukkig heb ik z'n eerste losse stapjes in spanje gelukkig wel gezien ;)
    Maar hij heeft de halve avond rondgewandeld in huis!!! :D
    Arno heeft 5 minuten gefilmd waarin hij dus rond wandeld enzo!!
    Helaas kan ik het filmpje niet op mn tel zien (hij wil hem niet afspelen) en de computer hier op het werk laat hem super haperend zien en zonder geluid. Maar kheb de eerste minuut gezien hihi en echt toppp!!
    Ik ga natuurlijk eerst thuis even zelf het hele filmpje bekijken hihi en dan post ik hem hier!
    Ohhhh ben zooo zozo trots!! Mijn kleine ventje, dat gewoon op jesse achter lag in zijn ontwikkeling en alles 2 weken later deed, is gewoon nu de èchte grote broer en stapt als eerste rond!! :D:D

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: sorry over je vraag heen gelezen!
    Ja Esmay heeft dat ook gehad als ze te snel wilde ofzo dat ze dan ineens voorover viel... En nu nog nu ze loopt! Ze heeft soms momenten dat ze dan in een keer verkeerd stapt en valt!
    Maar wat dat betreft is ze soms ook best wel lomp ;)

Jedalin: Wat goed van Daan :) Super!

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #460 Alies05, 14 sep 2011
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
    Ik denk wel dat het nageltje er uiteindelijk af zal vallen. Want haar halve nagel is blauw/paars. Er groeit dan gewoon weer een nieuwe. Alies heeft vroeger ook wel een keer haar nagel er af gehad en ik ook.

Ja van chocolade en kleurstoffen kunnen kinderen die er gevoelig voor zijn, drukker van worden. Bij Alisha hebben we dit ondervonden. Ze mag van ons ook na etenstijd ook geen aardbeidrink/chocomelk van opa en oma of van ons, omdat ze daar ook druk van wordt.
    Maar te veel chocolade is net zoals meerdere zoetigheid niet goed voor je gezondheid. Je kan er snel van aankomen. Chocolade kan verslavend werken omdat oppeppend of ontspannend kan werken.
    Hier kun je 1 en ander lezen er over. Staan leuke dingen in. :)http://www.opdieet.nl/chocola.htm

Benauwdheid gaat beter. Vannacht voor het eerst geen last gehad. De luchtvochtigheid was ook wat gedaald. Vandaag last gehad van 2 keer een niesbui, en daarna mijn neus dicht. Dus al 2 keer neusspray gebruikt vandaag.

Over het door de armpjes zakken weet ik zo niet meer. Mel heeft niet zo lang gekropen.

Deel Deze Pagina