haha ondertussen 2.5 uur....ze slapen nog steeds! Denk dat jese in zn slaap wat geluid gemakt heeft! En wakker maken durf ik niet hoor, hahaha. Zijn ze dadelijk weer pischagrijnig!! hhah
Wat worden jullie cadeautjes voor de verjaardag??? Wij gaan denk ik voor dit speelhuisje, vindt hem geweldig Smoby Floralie Speelhuis met tuin - En ik wil eigenlijk nog een glijbaan erbij haha. Maar het huisje is al zo duur, beetje overdreven haha.
Hahahahahaha, lekker laten liggen, en zien wat de avond gaat brengen. Ik zie er ook altijd tegenop om Joënna wakker te maken, omdat ik weet dat het dan "erg gezellig" gaat worden
Duidelijk! Hier pikt ze een potje al maanden niet meer. Dan eet ze geen hap, en zegt alleen maar: Baby. Als ik een pittig buitenlands gerecht eet, dan zet ik voor Joënna wel andere groenten op tafel. Ze eet dan wel de rijst en vlees mee (die ik dan na het bakken voor haar apart hou), maar met een ander sausje en groenten. Al het andere eten, eet ze gewoon mee (of niet, wat zij wilt). Als we een maaltijdsalade eten, pak ik een klein blikje groenten voor Joënna. Sla, paprika enzo eet ze ook niet. Wel komkommer, dus dat krijgt ze dan in een apart bakje erbij. Na 1 hapje van ons, kiest ze dan wel weer voor haar eigen prakkie
@Setti. Je moet gewoon vaker zorgen dat er een makelaar ofzo komt. Dan komt het huis goed aan kant. Maar hier net zo met de kast schoonmaken. Ik denk dat maar heel weinig huishoudens regelmatig de bovenkant van de kasten schoonmaakt. Hier ook misschien 1 keer per jaar. Simpelweg omdat je er niet zo snel aan denkt. @jedalin lekker hoor dat je een goede nacht hebt gehad. Was hier weer minder. Madam werd weer midden in de nacht wakker. En hoe ging het vandaag met Arno? Super leuk huisje is dat zeg wat je voor D&J gekocht hebt. Toppie dat het afvallen zo goed gaat. @middagslaapje. We laten Mel beslist niet tot na 15 uur in bed liggen. Anders wil ze 's avonds rond 19.15-19.30 uur niet op bed.
whahah de kids zijn elke keer helemaal statisch door de bank. Die is helemaal knetterig door de vorst buiten. Dus hun haren staan nu steeds recht over eind en krijg steeds stroom! hahah Zelf lijken ze er geen last van te hebben maar ik vind het zo maar irritant haha. Volgens mij helpt het dan om de bank met water een keer te behandelen (nat doekje er over heen) ... dus maar eens proberen straks of morgen. @ Training arno: Jaa het is super gegaan! Hij had te veel info en heeft uiteindelijk dus niet alles kunnen doen (beter te veel dan te weinig ) maar wel alle belangrijke punten. Iedereen vond het interessant (zaten paar belangrijke mannen tussen van het bedrijf), goed te volgen en duidelijk. Nu even afwachten of ook dag 2 eraan komt. Dat zou een google+ training worden, maar dat stelt eigenlijk niet zo veel voor had Arno al gezien. Hun zelf waren daar nu ook achter, dus misschien willen ze hem nu inhuren voor nog een linkedin dag. maar goed, zijn naam is daar nu bekend en hopelijk was de indruk die hij achter gelaten heeft zodanig dat ze hem vaker gaan vragen! Hij neemt de komende week nog een keer contact op om dit verder te bespreken. @ Alies: haha is mel niet heel chaggie als je dr wakker maakt? Jesse kan daar echt niet tegen. Daan iets beter, maar die blijft dan de hele tijd moe. @ kussie: He meis, waar hang je uit...?? Weer fit? @ Alies: Oh heb het huisje nog niet gekocht! Eerst ff overleggen met Arno haha. Die vindt 260 euro voor een speelhuisje wel een beetje duur Is het ook, maar tis wle een heel leuk ding! En 2e hands kan ik ze niet vinden op marktplaats. En ik heb veeeele duurdere gezien ook, haha. Heb eerst getwijfeld over een houten huisje op hoogte, maar daart kunnen ze nog helemaal niks mee. Dat is natuurlijk nog veel te vroeg. Dus deze is dan wel erg leuk Zit een echte deurbel met geluidjes in hahah. (tenminste, als ik het plaatje goed begrijp)
Ik probeer Mel niet zelf wakker te maken, door haar uit bed te tillen of zachtjes tegen haar aan te schudden, als ze nog slaapt. Maar ik doe verduisteringsgordijn omhoog en begin wat te praten en loop dan naar het wasrek en begin de was op te vouwen of hang een wasje op en brabbel dan wat door. Dan wordt ze langzaam wakker. Dan komt ze goed gemutst haar bed uit. Als ik haar gelijk uit bed zou halen en op zou tillen, dan kan ik wel even een gejammer verwachten of een Mel die de eerste 10 minuten eerst met rust gelaten moet worden want anders barst de bom. Maar ik zou ook eerst 10 minuten sjag zijn, als mijn man het dekbed van mij af zou trekken en me gelijk het bed uit zou sleuren. Ik moet ook ff wakker worden.
Jedalin; wat fijn zeg dat Arno het zo goed heeft gedaan! Zal voor m duimen dat ie vaker gevraagd word! Zou helemaal super zijn natuurlijk ! Misschien dan toch eens zonder slaapzak proberen vanaaf. Zo'n ding heb je eventueel zo aan of uit gedaan. Hier slaapt ze de ene keer zonder en de andere keer met. Maakt dr niet veel uit volgens mij haha. Denk in het grote bed gelijk zonder doen. Wel lief dat Jesse elke keer bij Daan gaat liggen. Ben benieuwd wat er uit komt dan met Daan. Is toch wel weer even spannend! Maar ja dit kan ook niet zo langer. Gwen; fijn dat alless goed was bij de vk! Haha die Joenna en Jorgen samen lekker dutjes doen op de bank. Is Jorgen nu weer thuis dan? Setti; lekker heel het huis extra schoon! moet indd wel als de makelaar langs komt! Kussie; waar ben je??? Ook niet op fb... We missen je!!! Hopelijk gaat alles goed. Seanli; haha weet niet meer heel je naam. Haha! Maar balen zeg dat je deze zwangerschap zo ziek bent. Meisje? Zeggen ze op je werk er niks over? Hopelijk ben je snel weer de oude. Iig niet meer zo ziek! Ano; hoe gaat het met je sterren? Al geverfd etc. Waarom moest Neomi naar de fysio? Superb; hoe gaat het nu met Morris? En hoe gaan de nachten nu bij jullie?? Ehm.... Sorry weet het al niet meer. Owja kado verjaardag; nou ja nog geen idee. Taleah is natuurlijk ook pas de laatste van de club! In april. Hebben nog even. Dat doet me denken wanneer was Ivar jarig? In januari toch? Ow slecht dat we dat zijn vergeten!!!!
Even snel want gtst is al begonnen! Hier alles goed. Taleah haar laatste kiezen komen door dus heeft ze af en toe wel pijn aan. Roept ze au en bijt ze op dr speen! Had in haar mondje gekeken en zag al een stukje eruit steken zeg maar, en zag er ook een aften op de wang. Zielig want weet hoe zeer dat doet. Heb ze ook vaak zat! Verder een poest opruim dagje gehad, veel speelgoed weg gedaan want tsjee ze heeft zoveel. Overal waar ik kijk ligt speelgoed. Niet normaal en dan is ze al weer bijna jarig. Poeh! Hebben jullie dat ook, zoveel speelgoed. Waren bij buurjongen op visite (zelfde leeftijd) en die had echt weinig speelgoed en dat vonden hun al veel haha! Deze week moet ik ongi worden en denk dat ik dat ook word. Heb er geen goed gevoel bij. Geen idee waarom. Ach ja maakt ook niet uit! Volgende maand dan beter! Zo en nu gtst! Die gekke Lucas toch...
Ow zie je gewoon vergeten!!! Even snel feliciteren op privé forum hihi... Slecht slecht! Alies heb je ene lijstje van alle geboorte datums?
Wat denk jij? Natuurlijk niet! geintje! Ik heb ze allemaal nog. dit zijn de volgende jarigen 17 februari Pepijn en Florine 19 februari Lisanne en Robine 20 februrai Jan
Gwen en nog de bekleding erop gekregen? Jedalin [/B. Wow dat werkt Goed dus ik heb al meerdere shakes geprobeerd maar niet echt resultaat Zo ze hebben flink geslapen zeg!!
Effe ego; lees morgen weer bij, maar ga nu plat, ben doodop! Nog eeen tweede echo gehad bij de gyn, was geen leven te bekennen natuurlijk, dus het wordt een curretage. Was net na vijven klaar en toen was het afsprakenbureau gesloten, verdorie. Moet ik morgen persoonlijk het dossier op de gyn-afdleing ophalen en naar de andere afdleling brengen, hoe ist? pfff Doei
Jedalin wat goed om te horen dat z'n training goed is gegaan Kussie schat waar hang je uit? Toch niet weer met migraine in bed? Hoe uit met stan? Hier vandaag de wc, Washok, voorraadkast schoongemaakt en opgeruimd en de woonkamer afgestoft heb ook een nieuwe klimton voor de katten gekocht duur hoor ff 120 euro Pff maar goed ts dezelfde als die we al hadden en daar hebben ze ruim 3,5 jaar plezier van gehad maar die zag er echt niet meet uit! Dus morgen naar de stort brengen en mag morgen hopelijk ook voor de laatste keer voor m'n voortanden krijg nu weer nieuwe omdat de kronen niet mooi waren pfff
@ Laar, Bart en Robine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje Ninthe!! Wat een geweldig nieuws!! Ik hoop net als de andere meiden dat de bevalling (KS) goed is gegaan, dat met jullie alles goed is en dat jullie gauw fijn naar huis mogen en het grote genieten met z'n viertjes kan beginnen!! @ Ano, ik heb ook nie meegekregen waarom Neomi Fysio moet? Is dat om haar voetjes? Ze liep toch heel erg naar binnen meende ik, dat je ooit es zei? @ Boomer, ik wil je heel veel sterkte wensen meis! Je hebt groot gelijk dat je hebt teruggebeld en gezegd dat je nu dan ook zo snel mogelijk die curetage wilt.. Ik vind het zo naar voor je dat het zo moet... *dikke knuffel voor jou* @ Gwen, Johannal, Seanli, *dikke knuffel voor jullie* Soms is zwanger zijn gewoon harstikke zwaar... En als ik het zo lees, is het net wat Superb, ook al zegt; volgens mij zowiezo pittiger als bij een 1e zwangerschap! Hou jullie taai!! @ hier, gaat K*T... Stan heeft indd flink buikgriep gehad, en nog altijd verhoging.. Ik dus ook... En voel me daarnaast gewoon waardeloos... Dus reageer verder ook niet..... Groetjessss