@ Setti, oww, is dat morgen meis, en begrijp ik dan goed, dat dit dan ook de "originelen" zijn, dus niet meer proef tanden zeg maar, maar gewoon voor vast.... Ik hoop dan ook zo voor je dat het klaar is!! Wat zul je er klaar mee zijn.... Zou wel super zijn als nu de kleur en alles dan ook goed is! Wat zal dat mooi staan ook weer dan!! @ Boomer, tjonge, ook dat nog, weer zo'n tegenslag... Ik hoop dat het morgen dan goed komt! Ik snap het niet helemaal, met dat dossier? @ Ano, Jeff naar Ierland? Waarom is dat? Voor z'n werk begrijp ik? Das ook knap vervelend! Helemaal als jij je niet lekker voelt, maar ook omdat je toch ook al best ver in zwangerschap bent, jaks! Das ook nix! Hoe voel je je verder nu? *knuffie voor jou ook! * Ik ga een zak chips opentrekken, kan mij het schelen... Ben er aan toe... x
@ Boomie: veel sterkte! Klote zeg! @ verjaardagscadeau: waarschijnlijk gaat de papa hier een speelhuis timmeren! @ Zazz: hopen dat het misschien toch raak is... @ Seanli: balen dat je zo ziek bent! Hier ook flink misselijk geweest, maar het lijkt nu de betere kant op te gaan. Bij Jens had ik dit niet, dus iedereen zegt ook; 'oh dat zal wel een meisje zijn!' Terwijl ik zelf echt weer een jongen denk! @ de rest: ik ben te moe om alles terug te lezen... sorry! Ben hier maar even halverwege weer ingevallen. @ hier: We maken het openbaar hoor; ik ben nu 11,5 week zwanger! Afgelopen vrijdag weer een echo gehad en alles goed! Ik heb ook nog een paar dagen cadeau gekregen; nu dus 18 augustus uitgerekend.
Franny top dat jullie een goede echo hadden! Bommie sterkte meis! Johanna en Gwen super bedankt voor de boekjes! Ben er heel blij mee! Hier.... Druk bezig met de baby lamp geweest en geboortekaartjes besteld!
Bevallen: 29/12 Ons2ewonder 2e kindje Cheniyah 30/01 Lara85 2e kindje Ninthe Matanja In verwachting: 16/02 Johannal 2e kindje zh bv 25/02 Gwenolyn 2e kindje* 31/03 Lillebil 2e kindje 06/04 Anoniempjuh 2e kindje 18/04 Vriendlief 2e kindje 21/07 SeanLi31 2e kindje 21/07 Kleintje88 2e kindje 18/08 Franny 2e kindje 08/09 NinaVI 3e kindje *bekend in het privé topic! In afwachting: P&F Zazz Franny je bent nu ook vereeuwigd op dit lijstje.
haha toevallig, ik zity de laatste dagen ook voor speelhuisjes te kijken voor neomi d'r verjaardag. Maar toen ik eenmaal ging kijken, ai ai vind de houten nog leuker, tenminste, die passen veel beter bij onze nieuwe tuin straks hahaha, deze bijv: Speelhuisje Pinokkio franny fijn dat je echo weer goed was, lekker genieten nu he!!! zazz geen goed gevoel dus?nou ja zegt nog niks he, maar zo niet ach dan idd op naar volgende maand toch? fisio neomi:we hadden idd een afspraak gemaakt omdat ze zo met de voetjes naar binnen loopt, nu dus maar eens naar laten kijken. alies super goed zeg, mel zonder speen wauwieee!!!!! kussie he jee allebei ziek dus, das balen zeg, weet hoe je je voeld hoor helaas...hopelijk knappen jullie snel op allebei!!dikke knuffel. Hier:jef is alweer thuis!!! de peipschuimsterren heb ik er een stuk of 6 van geverfd en opgehangen, oa een grote van 30cm op de kamerdeur aan de buitenkant, iedere keer als neomi hem ziet is het:mama mooiiiiiiii, had voor haar deur een hart besteld, dus ben m net even roze gaan verven, en nog met zilveren glitters eroverheen, die die plak ik zo even op, even kijken wat ze zegt morgen!!!! zal morgen wel ff fotootje maken haha. nu lekker naar bed trusten
@ Kussie; Knuf voor jou. Ik hoop dat jij en Stan een goede nacht hebben en dat jullie je morgen weer iets beter voelen. @ Boomie; Ook even een knuffel voor jou. Het wordt je ook niet gemakkelijk gemaakt. Hopelijk kun je snel een afspraak maken. @ de rest; Ik kom morgen weer verder reageren. Nu nog even de was wegwerken en dan vroeg naar bed.
@ Jedalin: Sorry meid, had even helemaal overheen gelezen, maar wat super knap!! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn om weer op het gewicht van 2 jaar geleden te zitten! Geeft je moed om nog even door te gaan. Wouw, die prijs van dat huisje............. Daar had ik even niet naar gekeken. Mijn hemel.......... Geweldig dat de training van Arno zo goed is gegaan!!!!!! @ Zazz: In de maanden Januari en Februari is het vaak erg rustig. Er zijn wel ritten, maar allemaal richting Spanje/Italië/Engeland/Noorwegen, en dat gaat hem op dit moment niet echt worden qua afstand Bij jouw in huis blinkt het weer @ Setti: Bekleding durfden ik niet in de droger te gooien, hangt dus op de waslijn. Ga morgen een poging wagen, maar zal wel een lekkere takkenklus worden. Mijn duimen draaien op volle toeren dat je kronen nu eindelijk eens goed zijn. @ Boomie: Sterkte meid! Balen dat het afsprakenbureau al was gesloten. Toch wel zo fijn om meteen een afspraak te kunnen maken. @ Kussie: Wat ik voornamelijk pittiger vind is dat ik niet de hele dag op de bank kan liggen als ik daar zin in heb @ Ano: Fijn dat Jef weer thuis is! Ben benieuwd naar je foto. Leuke reactie van Neomi @ Franny: Gefeliciteerd met je goede echo!!!! Fijn dat het nu allemaal "officieël" is. Je staat prachtig in de lijst! @ Vriendlief: Graag gedaan!!
ja klopt morgen krijg ik de tanden ja en gaan de noodkronen die ik net een week heb er weer uit pff ik hoop zelf dan ook echt dat nu wel de kleur en vorm goed is.
leuk huisje leuk hoor iedereen hoor je over die huisjes maar wij wachten eerst tot we een ander huis hebben voor ik zoiets groots aanschaf. leuk dat ze de ster mooi vind en nu maar hopen dat ze t hart net zo mooi vind
Speelhuisje; die heeft Taleah al! Wel van plastic maar was ook nog duur genoeg haha. Hadden we vorige zomer gehaald en die ow zo leuke zandbak weg gedaan. Haha! Speelgoed; hebben jullie ook allemaal zo veel? Nog niemand op gereageerd hihi.. Franny; joehoei super nieuws! Hoe reageerde de familie, heb je het op een speciale manier verteld? Kussie; het zit je allemaal niet mee meis! Konden we maar iets doen voor je.. Hopelijk gaat buiten snel het zonnetje schijnen en een lekker warm temperatuurtje! Hele dikke knuffel!!! En gewoon hier lekker 'klagen' hoor, misschien dat het dan wel oplucht! Linda; woow super zo veel al af gevallen. Doe je goed! Ik kan dus niks lekkers in huis halen volgende week !? Boomer; tsjee balen allemaal zeg! Heb je ze nu al te pakken gekregen? Hopelijk kan je er snel terecht! Voor jou ook een hele dikke knuffel. Setti; succes met je voortanden! En hopelijk nu eindelijk gelijk helemaal goed! Avond eten; hier altijd met z'n drietjes tegelijk. Rond een uur of half 6. Taleah eet vrijwel alles, nou ja meestal eet ze alleen al het vlees op maar probeert wel altijd groente te proeven. Doet ze gewoon uit haar zelf. Gister aten we vis pakketje, ze zat te smikkelen. En zelfs olijfjes at ze er bij haha. Gek ding! Ehm even terug lezen!
Gwen; wel fijn zeg dat Jorgen dan ook elke avond thuis is. Helemaal met de bevalling die steeds dichterbij komt ! Ja hier blinkt het huis weer haha.. Ano; ben benieuwd naar de foto! Klinkt erg leuk! Fijn dat Jef weer thuis is. Hier; een heerlijke nacht gehad. Taleah pas na half 7 wakker, is echt uitslapen hier hoor haha.. En nu lekker aan het spelen! Taleah is ineens helemaal weg van plop. Ze wil alleen maar plop kijken haha.. Zo lief hoe ze dat zegt. Vanmiddag komt de kapster m'n haren verven. Eindelijk! Heb sinds vorige week een thuis kapster, eigen kapster was voortaan zo duur. Kon het niet meer opbrengen. En zo thuis is echt fijn. Hoef de deur niet uit, geen oppas regelen en lekker goedkoop. Vorige week heeft ze m'n haren geknipt en verf bepaald die ze dan vanmiddag gaat zetten. Doet me ineens er aan denken dat ik moet pinnen. Chips! Wilde de deur niet uit met de kou. Balen maar ja..
Hey meiden!! Ben ik weer!! Wilde even zeggen dat ik net belastingdienst heb gebeld... Krijg per 15-2 pas(!!) de brief met definitiefe aanslag! Heb maar even gezegd dat ik het klere lang vind duren!!! En het CAK ook gebeld... Tjah mevrouw, we hebben een beetje vertraging!! UHH DUHHH!! Mijn aanvraag is van 18 november!! Tis nu februari!!!! GOEIE GODEN!! Heb dus ook bij hun even "door laten schemeren" dak nie "blij" ben... Ow jah, de aanvraag voor toeslagen bij de gemeente is ook de deur uit! Had eindelijk alle gegevens van bank en werk (loonstrookje) binnen, dus nu kan het duimen en hopen beginnen... Maar zie het toch somber in... Ik hoop dat mijn brief aan mijn (super) contactpersoon helpt... @ Franny, meid, superrr joh! Nog een goede echo, EN een paar dagen "cadeau" Oww, wat zullen jullie gelukkig zijn!!! @ Zazz, heb mij gisteravond laten gaan in het privetopic... Durf haast niet te gaan kijken of jullie al gereageerd hebben... @ Jedalin, wauw meid! Wat een gewicht... *trots op jou* GO GIRL! En fijn dat het bij Arno ook nog steeds werkt! Das toch harstikke mooi! Ik ben nu 76,4!! Ook een wonder gewicht voor mij! (gezien de medicatie die ik heb) Ik ben er zooo blij mee!! Al weet ik dat het nog steeds niet op de juiste manier gaat en dat er dus ook echt wel weer wat bij aan gaat komen... Maar toch... Ik GROEI in ieder geval niet (meer) @ Setti, succes vandaag meid!! Ik heb er blijkbaar overheen gelezen dat je een week noodkronen hebt gehad.. Sorry... Was er weer wat mis gegaan? Hoe gaat het met je hoofdpijn momenteel? *knuffel* @ Boomer, al naar het afsprakenbureau gebeld, of ga je gelijk langs met je dossier? @ Zazz, haha, jaaa Stan heeft heel veel speelgoed, of het lijkt heel veel omdat m'n huisje zo klein is! Ik heb geen idee wat ik hem voor zijn verjaardag nog kan kopen... Heb geen geld en geen ruimte voor zoiets leuks als een speelhuisje etc. Al zou ik het hem zooo graag willen geven! Vind dat ook zo leuk!!! @ Ano, ik ben ook benieuwd naar de foto van dat grote Hart, zal Neomi die net zo mooi vinden? Ik hoop het!! Wel leuk, om die op de deur te plakken!! Wat fijn dat Jef ook weer thuis is! En voel je je weer beter nu? @ hier, ben weer op het werk, Stan op KDV! We zullen zien hoe het vandaag gaat!! Liefsss
pfff ts ook wat he bij jou elke keer. ze kunnen ook niet eens in een keer iets goed doen. ja ik had in december mn echte kronen gekregen maar waren vast gezet met tijdelijk cement omdat de kleur en vorm niet geod was en die zijn er vorige week weer uit gehaald om te vermaken dus al met al al een paar keer terug geweest pff./ ik heb nagenoeg geen hoofdpijn meer gelukkig. ik hoop ook echt voor jou dat er een gunstige uitslag komt volgende week
fijn dat alles goed was!! en ook lekker in de zomer uitgerekend tja hoevaak ik al wel niet heb gehoord, t wordt een meisje maar ikzelf heb gn idee dus ja we zullen zien! 1 maart weet ik het ieder geval hahaha maar ik ben week of 4 ziek geweest vd zwangerschap en daarna begon verkoudheid griep buikgriep en keelonsteking, inmiddels 16 wk zwanger (op 2 dagen na) en er nog nie vanaf fijn, zo zonder medicijnen maar ja komt goed