@ Seanli, het is indd knap beroerd als je dan geen medicatie mag, keelonsteking doet al zo zeer, en dan ook nog nix er voor mogen, normaal krijg je dan toch ook AB? Dat mag toch ook (in uitzonderlijke gevallen) bij een zwangerschap? 4 weken er mee lopen is toch wel heel erg lang? Kan toch ook nie gezond zijn? @ Ano, dat is harstikke mooi!! Ik vind het heel erg leuk! (typ het met een smile!) Net echt!! @ Setti, ist gelukt? @ Jedalin, heeft Arno nog wat gehoord? Nog mails ontvangen ofzo? @ hier, pfff, Stan op bed, en HUILEN! Wooww! En ik heb mezelf een broodje kip besteld die over een half uurtje ongeveer komt, en hoop dat ie dan stil is.. Wil es een keer weer fatsoenlijk eten! Er komt al weken nix van.. En heb zin in wat lekkers.. Kan helemaal nie uit.. Heb geld uit mijn spaarpot gehaald... (al voor de 2e keer deze week...) Maar het kan me effe nix schelen... Zo is ie gauw leeg, niet dat er veel in zit, maar goed... Hier ist nie voor bedoeld.. Was voor een uitje ofzo, strax in de lente.. Maar jah... Wil NU wat lekkers hebben.. Dus Gwen, wie weet hoe zo'n leuke bezorger als het is! Maar Stan = not amused... Sow heej.. Heeft ook veelste weinig geslapen vanmiddag... Ben even bij mijn moeders beste vriendin geweest uit werk, ligt op route... (Waar ik ook zo goed mee overweg kan, weten jullie nog) Dus Stan heeft alleen in de auto 2x 20 min. geslapen... Doe ik normaal nooit, maar was even positieve mensen om me heen nodig.. Word er nu dus gelijk weer voor afgestraft... Zal nog even weer naar hem toe.... Liefsss.
Hier m'n nieuwe voortanden zijn perfect! Voor mij lag er een jongen in de stoel die was zo aant schreeuwen dat ik er kippevel van kreeg die vader zei er niets van en de tandarts maar vragen of t zeer deed en of hij verdoving wilde dat jong reageerde niet eens en lag daar te kokken en te schreeuwen terwijl ze allang gestopt was gggrrrr ze werd ff goed bios en toen was t over Lisanne ik vermoed dat ze ziek gaat worden ze slaapt weer slecht eet slecht diarree dus hopelijk was dit t enige Ano ziet er leuk uit zo op de deuren
Dis nu mn 3e wk dat ik beroerd ben en ja in uitzonderlijke gevallen krijgen wel een AB kuur maar mn HA zei vorige wk nog, laten we eerst kijken of je lichaam t zelf oplost.. nou niet dus. Ben wel van de keelonsteking af geloof ik maar nog steeds halve griep en flinke verkoudheid die ah vervelen zijn.. ga overmorgen maar weer eens de dokter bellen en nu wel vragen om iets, heb t wel gehad.. deze wk weer gaan werken maar ze hebben begrip voor mn situatie en mag tot 14.00/15.00 werken.. kijken hoe t gaat vandaag was t stipt 14.00 pff... maarre hoe was je broodje? genoten? en nog een leuke bezorger?
De bezorger was aardig hoor en het was indd een vent.. Maar wayyy to jong.... Dus helaas... Ennuh Seanli, indd gewoon weer bellen hoor! Gedoe ja dit, word je doodmoe van zo! Setti, pfff, das toch nix.... Dat je daar zit en iemand zit daar te krijsen, bedoel je dan een kind(je) of al een volwassen vent dan? Fijn dat het nu helemaal super is! Dat werd notabene tijd ook!!! En och, Lisanne nu ziek... Hopelijk niet de buikgriep die Stan en ik ook hebben gehad, en vele anderen hier... Zal duimen dat het beperkt blijft! En dat jullie dan niet ook ziek worden!! Verder niet veel te melden... Liefsss
Zazz check m'n Facebook whuhahaha ik heb er een mop op gezet en moest gelijk aan jou denken aan jouw humor hihi Kussie gelukkig heb je van je broodje kunnen genieten ppfff ik hoop niet dat ze echt ziek wordt nee Seanli idd ff de ja bellen hoor je moet zo onderhand wel eens kunnen genieten van je zwangerschap
Ha dames, ff kort...! @ SEanli: Beterschap meid!!!! Klinkt niet fijn @ Ano: Wauuw...wat SUPER leuk, dat hart en die ster! Echt heeeeel erg gaaf. Heel strak ook, helemaal mijn stijl! Gaaf dat die deuren ook zo dicht bij elkaar zitten. Oke...beetje jaloers hiero! haha Die ster...op de deur. Waar had je die laten maken? was dat ook gewoon piepschuim die je zelf geverfd hebt? @ Zaz: hahaha iets lekkers mag best hoor hihi. jaja dames, jullie lezen het goed....Daan en Jesse gaan volgende week kennis maken met knappe Taleah Hihi en ik met knappe Elisah!! @ setti: joepieee je tanden zijn dr! hahahah dat klinkt maf. Maar fijn, eindelijk!
@ Setti: Hehe, eindelijk zijn je kronen goed. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Ik hoop niet voor je dat Lisanne ziek word, maar dat een goede nachtrust wonderen voor haar doet. @ Seanli31: Willen jullie wel weten wat het word? (en mogen wij het dan ook weten) @ Ano: Ziet er super leuk uit!! Ga je ook nog sterren verwerken in de babykamer? @ Kussie: Zo af en toe moet kunnen. Juist vooral aan jezelf blijven denken Hahahahahahaha, de volgende keer bij je bestelling even vermelden wat voor bezorger je wilt @ Jedalin & Zazz: Leuk dat jullie gaan meeten!! Waar gaan jullie meeten?
Nee, hij is niet iedere avond thuis. In principe is hij nog steeds de hele week weg, alleen geen grote afstanden meer.
Hier een rare, drukke, leuke dag gehad. Mijn leidinggevende belden vanochtend of ze vanmiddag langs kon komen om te praten over mijn functie, en wat de plannen voor onze afdeling is, en mijn beoordelinggesprek te houden. Ze heeft lang zitten te dubben of ze dit wel in mijn verlof moest doen, maar ik heb zelf gezegt dat ik dit geen probleem vind. Met een paar collega's heb ik goed contact, dus ik hoor het zo ie zo toch wel, en dan vind ik het fijn om het ook eens rechtstreeks van mijn leidinggevende te horen wat er gaat gebeuren. Nog geen 10 minunten later belden zijn werkgever, dat hij vanmiddag om 15.00 weg moest rijden van de zaak, en mijn leidinggevende zou om 14.30 komen. Ondertussen mijn schoonmoeder nog even langs gekomen, broodje gegeten, Joënna en Jorgen nog even op de bank geploft, maar Joënna had geen zin in een slaap. Gezorgd dat Jorgen om 14.00 op de zaak was, en op de terugweg lag ze te slapen............. Thuis gekomen Joënna op de bank neergelegt, en toen kwam mijn leidinggevende. Goed uitgebreid, open en helder gesprek gehad, en al die tijd heeft Joënna liggen te slapen op de bank. We hebben behoorlijk lang zitten te praten, ze is pas tegen 16.45 weg gegaan. Joënna was nog heel diep in dromenland, en toen de schone taak om haar wakker te maken................ heel voorzichtig, maar ze was het er niet mee eens. (soms vraag ik me wel eens af, als ik haar op bed had gelegt, en niet wakker zou maken, zou ze dan de hele avond en nacht doorslapen??). Lekker gegeten, maar ja, dat is niet voor 20.00 in bed. Heerlijk zitten te spelen met zijn tweeën en om 21.30 vond ik het wel mooi geweest voor haar. Uiteraard was het naar bed gaan weer drama, maar Jorgen (jaja, jullie lezen het goed) heeft iets "nieuws" bedacht wat super goed werkt. Ik had haar binnen 5 minunten weer rustig, en kon een kleine 10 minunten verder weer naar beneden gaan. Dit is al de 5de avond oprij dat ze er zo goed op reageerd. Nog even lekker met de pootjes omhoog, en dan mijn mandje opzoeken. Ben goed gaar.
Ben wel benieuwd wat jorgen bedacht heeft dan... hier wordt Seph eigenlijk altijd uit zichzelf wakker na max 2-3 uur (maar dat zijn uitzonderingen) meestal na 1,5 uur. Maar hij gaat er ook eigenlijk altijd tegen 13.00 in. Maar hier wordt hij dus juist uit zichzelf soms mega chagerijnig wakker haha wel extra schattig vind ik hem dan maar dan moet hij echt een minuut of 20 bijkomen. Tegen papa of mama aanhangen op de bank en tja dan vertel ik een verhaaltje oid. Alles is dan "hoefte nieth" Verder reageer ik even niet (sorry heel asociaal ik heb gewoon even geen zin) Ik ben het in het algemeen eens met de reacties van de rest (lekker makkelijk) Oh Seanli Ik heb AB gekregen toen ik zo ziek was en vond het heel fijn! Ik hoestte ook al weken en had onwijze pijn in mijn holtes en hoofdpijn en kaakpijn (sow vooral dat laatste niet te harden! Alsof iemand me recht in mijn gezicht had geslagen) En van al het hoesten kreeg ik harde buiken en sliep ik slecht. Ik kreeg het omdat ik ook koorts had (en dan is het dus een bacteriële infectie die je met een ab kuur kan bestrijden) zonder koorts gaan ze vaak uit van een virale infectie en dan doet een ab keur niets voor je. Beterschap en als je ook koorts hebt echt even vragen om een keurtje ik was er met 3 dagen vanaf en dat was zo'n ontzettende opluchting. Ik heb vaak gedacht dat ik eoa holte ontsteking had maar nu pas weet ik hoe het echt voelt... aiaiai geen pretje he... ik hoop dat je je gauw beter voelt. Vanmiddag bij de gyn geweest die de ks gaat doen. Prima man, echt zo'n echte dokter maar we hebben er een goed gevoel bij. Ik voel me echt gehoord met mijn wensen enz omtrent de bevalling/ks en deze gyn stelde zelfs voor om voor mij de hele verkoeverkamer over te slaan en me direct na de ks terug naar de verloskamers te brengen zo doen ze dat schijnbaar in de nacht ook! trustte
mogguh bedankt voor de leuke reacties op de ster en het hart! Ze zijn idd allebei van piepschuim, de ster heb ik met acrylverf gedaan en het hart met latex. Ja de kamertjes zitten direct naast elkaar, is t laatste kamertje op de 1e verdieping, dus weinig keus hahaha. Gwen ben ook wel heel benieuwd naar wat jorgen dan heeft bedacht??? seanli hew balen zeg, das idd wel vervelend zeg steeds zo ziek, anders toch idd er maar wat voor vragen. Fijn dat ze op je werk zo meedenken! En 1 maart weet je wat het word?dan heb je de 20weken echo?jeetje dat je nog zo lang kan wachten, knap haha. jedalin, alles goed daar?gaat het slapen nog steeds zo goed?haha ja leuk he het hart en die ster, en wil er dan eienlijk nog de naam onder ofzo...maar eens kijken
johannal fijn dat het gesprek zo goed ging!volgens mij ben je nu wel een stuk rustiger of niet?zou ik wel zijn denk ik, je weet nu een datum, dus weet precies wanneer en hoe het gebeurd. spannend allemaal hoor
O, ja, sorry, zie nu pas dat ik niet neer heb gezet wat Jorgen heeft bedacht. Eerst zorgen dat ze weer rustig ligt. Meestal als je rustig naast haar bed gaat zitten, gaat ze rustig liggen. Even nog ernaast blijven zitten, en dan zeggen dat papa/mama even gaat opruimen (bijvoorbeeld). Rustig weg lopen, wat rond rommelen, terug haar kamer op, even een lieve aai geven, en zeggen dat papa/mama nog wat gaat doen. Als we dit 2 á 3 keer herhalen ligt ze of al heerlijk in dromenland, of ze blijft rustig liggen en gaat slapen. De eerste keer komen we redelijk snel terug, de 2de keer wat langer ertussen laten zitten, en de 3de keer of nog langer er tussen laten, of naar beneden gaan. (ik hoop dat het warrige verhaal een beetje duidelijk is).
Johannal, wat een super fijn gesprek heb je gehad. Er straalt zoveel rust uit je bericht! Dat vind ik heel fijn. Het zou helemaal geweldig zijn als je gewoon meteen terug mag naar de verloskamer!!
Vandaag 36+5: De dag dat het met Joënna begon te rommelen en slijmprop verloor. Ik zat er samen met Jedalin over te kletsen, want bij haar rommelde het ook, en zij verloor ook haar slijmprop. Ieder krampje wat we voelden zaten we te bespreken.
gwen jee spannend allemaal hoor, komt nu wel heel dichtbij he...krijg er zelf al de kriebels van hahaha. jaja had je niet gelezen, heb ook een aantal sterren geverfd en in het kamertje, maar niet alles, dat wordt te druk hahahah. hou een paar grote over denk ik, daar kan ik seanli weer blij mee maken...al weet ik niet heo ik ze moet versturen haha