Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Jedalin en hoe was t met je pa en z'n vriendin

Boomie leuke foto's van fenna zeg ben helemaal verliefd op dr haar hihi

Ano ja t liefs willen we ons huis eerst verkocht hebben wat we hebben geen kapitaal om met dubbele lasten te zitten

Hier een mega vreselijk eet drama ze wilt gewoon niet eten gister ochtend al drama smidshaard ook en gister aaf ook al lag ze om 18.15 al in bed zonder eten omdat ze niet wilde ze heeft geslapen tot half 8 vanmorgen en weer drama met dr ontbijt ik wordt er gek van ze heeft vanmorgen al een keer voor straf op de gang gezeten en op dr. Kamer uit eindelijk omdat ze niet nog eens straf wilde heeft ze een paar happen op en heeft ze al met al vastgenomen een halve boterham op niets helpt bij dr ook niet als je er een spelletje van maakt of als je haar beloont met een sticker of zelfs iets lekkers maakt niet uit wat je krijgt haar eten er niet in! Normaal heb ik zoiets van dan niet en krijgt ze niets meer dan alleen fruit! Maar omdat ze nu alweer een week slecht eet wordt ik wel kribbig

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti: Herkenbaar het niet willen eten (en lang volhouden).
    Ik doe er eigenlijk niks aan. Of ze eet, of ze eet niet. Beiden prima. Ik merk hoe drukker ik me erom maak, hoe meer zij gaat weigeren.
    Wel loopt ze dan de hele dag om koek en snoep te schooien:x. Ze weet ook in welke la het ligt (en kan erbij), dus dat ruim ik dan wel altijd op.
    Ik hoop voor je dat Lisanne weer snel gaat eten!!!

@ Hier: Gistermiddag onverwachts een verjaardagsfeestje. Zoontje van vrienden werd 7 jaar. Ik had er nog niks van gehoord, en dacht dat het volgende week zou zijn, maar het was gisteren.
    Joënna lag nog te slapen, dus wel aangegeven dat we later zouden komen, maar dit was geen probleem (joënna heeft gisteren 4 (!!!!) uur liggen slapen, van 10.00 tot 14.00).
    Snel gegeten, en toen starte de auto niet:x. Broertje opgebeld, en die zou over ongeveer een half uurtje komen (was nog even boodschappen aan het doen).
    Ik op de fiets naar de stad om een cadeautje te halen.

Terug gekomen zijn broertje en Jorgen begonnen om de auto te starten. Om een lang verhaal kort te maken, accu zit onder de bestuurdersstoel, en er zat een draadbreuk in de startkabels. Na ongeveer een uur was alles geregeld en starte de auto!!
    Even met een goede omweg naar de verjaardag gereden, en uiteindelijk waren we er rond 16.30 (begon om 14.00 uur, nou mooi optijd toch:D).

Terugweg starte de auto in 1x alsof er niks aan de hand was.

Thuis gekomen, erwtensoep opgezet, Jorgen nog even snel naar de supermarkt om een paar booschappen te halen, en tegen 19.00 zaten we eindelijk aan het avond eten.

Joënna rond 21.30 naar bed toegebracht, en die is ook in 1x gaan slapen. Tegen 23.00 zijn we zelf maar ons mandje in gedoken.

Wel flink last van mijn bekken sinds gisteravond:(

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    he wat vervelend die eetdrama's, hier gaat het gelukkig erg goed.ze eet altijd wel mee, niet alles lust ze maar dan zorg ik altijd dat ik een potje oid heb.

ff een vraagje he, neomi heeft behalve een enorme spleet tussen d'r voortanden ;) ook dat de 3e tanden van boven, de hoektanden heel puntig en wat langer zijn, is dat nou normaal of?lijkt dan een beetje op van die dracula tanden hahha.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano: Ik denk dat als het gebit volledig aanwezig is, de spleet vanzelf verdwijnt??
    Die puntige hoektanden heeft ze hier ook. Mijn nichtje heeft/had ze ook.

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hier ook het idee dat sommige tandjes (indd de hoektandjes ook?) wat puntig zijn.... Vind het ook wel apart...

Ben bij mijn ouders, moest broer weer es helpen... (en jah, heb het ook maar gedaan) Weet ook nie waarom...

Liefsss mij

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wat een leuke foto's zag ik voorbij komen.. Mooie kindjes hebben we toch allemaal hè hihi!! :D

Kussie; gaaf dat Stan het zo leuk vond bij de koeien. Haha zie m al helemaal schrikken. ;)

Gwen; balen van de auto. Hopelijk blijft ie het nu doen.
    Enne heeft al je werk van gister gewerkt, of was het echt gelijk slapen :p!?

Ano; hier ook van die scherpe hoektanden. Denk dat het normaal is.
    Spleetje kan nog weg gaan met wisselen.
    We willen nog een foto van de horloge zien. Wuhaha!

Boomie; fijn zeg dat je het vond mee vallen. Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Op naar nieuwe ronde en kansen, ik doe met je mee :)!

Wat is een kindje krijgen dan toch echt een wonder hè!
    Soms sta je daar niet zo bij stil.

Mamsie; ja ik weet nog wie je bent. Welkom terug! :)
    Maar jeetje wat moet jij het zwaar hebben zeg. Kan me er nog niet echt iets bij voorstellen en als ik dat doe denk ik jeee wat ontzettend heftig! Respect voor jou!!!! Knuff.

Setti; balen dat eten zo'n strijd is.
    Ik zou ook denken; laat maar gaan als ze honger heeft dan eet ze wel hoor. Zal wel weer zo'n leuke fase zijn;)!
    Komt allemaal goed meis, al zou ik het ook ech frusterend vinden.
    Succes!!

Wat is trouwens je geheim bij Diamond dash, tsjee ik kan je niet inhalen haha. Vertel hoe doe je dat? :p :D
    Hier; ongi zo goed als weg dus dat word weer de knallen de komende tijd. Benieuwd of ik nu weer zo goed m'n ei ga voelen.

7. Soda Pop

Stan heeft alleen een spleetje tussen zijn 2 ondertandjes... Denk ook dat dat nog wel wegtrekt? Dat je er pas wat van kan zeggen bij het grotemensengebit? Heb geen idee eigenlijk.. In april gaan we naar de tandarts... Zal het dan es vragen...

8. Appel en Peer

Huh telefoon doet raar haha dus ga maar even zo verder.

Met Taleah alles goed! Slaapt goed, eet goed, lekker vrolijk en ondernemend. Kletst steeds meer en beter.
    Gaat zo goed dat ik zoiets heb van wanneer gaat het weer 'mis'. Snappen jullie haha, wanneer word ze ziek etc.
    Nou ja snel maar afkloppen!!!

Jedalin; hoe is het gister avond afgelopen?
    Weet je nog toen bij mijn bruiloft? Zat die vriendin van me vader en z'n ex allemaal moeilijk te doen. Terwijl ik dacht; hallo jullie zijn niet m'n moeder misschien dat ik haar het liefst er bij willen. Al had dat nooit gekund. Maar snap heel goed wat je bedoeld en hoe je je voelt.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haa,

@ Ano: hier ook 2 mannetjes met spleetje tussen hun tanden! Gok dat dat pas van belang wordt als ze hun andere tandjes krijgen. Ach, een spleetje is tegenwooordig heel hip toch?? :D hahaha en anders hebben ze er beugeltjes voor ;)

@ Boomie: Fijn te horen dat het je meegevallen is. Blijft een heftig iets :(

@ eetdrama : hier gelukkig weer heerlijk goede eters zoals eerst.
    Ofja, ik overdrijf. Jesse wil de laatste dagen niet zelf eten maar gevoerd worden. Tsja, ok goed, dan voer ik hem toch.
    Maar het eten gaat wel allemaal op gelukkig.
    Tenzij ze iets niets lusten. Jesse lust hier nogal eens ooit iets niet. Daan eet eigenlijk bijna alles.

@ Zaz: ja dat weet ik nog wel idd, dat geouwehoer metj ullie bruiloft. Dat was wat toen zeg.

We hebben het gisteren even kort uitgepraat. Ze had met een vriendin gebeld die haar al op het hart gedrukt had dat het echt niet persoonlijk bedoeld zou zijn en ze het niet zo op zichzelf moest betrekken.
    Dit idd ook benadrukt; dat het niets persoonlijks is, maar dat het heen pijnlijk gevoel is om haar mee te nemen en mijn moeder niet mee kan.
    Dat begreep ze idd toen wel maar ze had idd zelf niet bedacht dat dat de reden had kunnen zijn.
    Achja, zand erover.

@ hier: vandaag verjaardag gehad van arno's broer. Kids zonder middagslaapje mee gegaan (ofja, jesse 30 minuten in de auto geslapen en daan 10) en ze hebben het perfect gedaan. geen 1 jengeltje, superl ief gespeeld. Fijn fijn!
    Terugweg ook weer eventjes ingedut en nu zitten ze vermoeid tv te kijken haha.

Net onze tweelingwagen verkocht! Kwam iemand vandaag voor kijken. Nou ze kwam binnen en keek een keer. Ohja, dies goed, oke.
    whahah nou ik dacht ik moet een verkoop praatje ofzo houden maar ze wilde hem gelijk hebben.
    Toen ik zelfs nog even uitleg wilde geven over belangrijke dingen zei ze dat ze dat wel een keer op internet op zou zoeken. Ze wilde alleen dat ie ingeklapt werd en mee dat ding whaha. Hoezo haast?! hahaha. Naja, prima hoor! :D
    Dus in 5 minuutjes 150 euro rijker :)

Nu alleen de ledikantjes nog verkopen die op internet staan. Heb al wel 2 geinteresseerden..benieuwd of die ze gaan kopen. Wij hebben ze al 2e hands gekocht, maja, ze zien er nog echt uit als nieuw...dus dat ga ik mooi niet zeggen haha.

10. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Setti; klinkt als peuterpuberteit zeg.... Ja, erg vervelend als ze niet wil eten, maar weet je, je moet er gewoon een beetje bij neerleggen denk ik. Die kinders kunnen prima zonder veel eten en ze trekken toch wel weer bij. Kijk maar naar Jedalin. Die eten ook weer goed!

@Zazz; heb je zou zo'n lange cyclus? 40 dagen zelfs? Heb je dan ondertussen niet al 6 testen gedaan ofzo? Dat lijkt me best lastig.
    Ik zit altijd tussen de 27 en 29 dagen, en dan die ene dag later heb ik al 2 testen gedaan ;)
    Weet je hoe het komt dan? of is het altijd geweest?

@Gwen; nou, dat was nog druk dan... ik hou helemaal niet van 'plotselinge' verjaardagen haha. Gelukkig doet je auto het weer

@Ano; spleetjes komen vaak voor en dit is het eerste gebit, bij de wissel komt dat wel goed!
    Ja, inderdaad, spleetjes, dat hebben die modellen tegenwoordig ook allemaal haha

@Jedalin; lekker, die euro's verdiend. En fijn dat het gedoe met de vriendin van je pa nu voorbij is.

@Hier; pff doodmoe. lig op de bank nu met de laptop. Fenna is net al opgehaald door mijn schoonouders, ze blijft logeren, zodat mijn schoonma ze morgenochtend niet in de sneeuw hoeft op te halen. lekker rustig avondje dus!

11. Appel en Peer

Boomie; ja altijd gehad. Nou ja altijd haha.. Met Taleah had ik toen wel eens 60 dagen er tussen. Na een tijdje werd dat elke keer 34. Nu ook ongeveer die tijd er tussen.
    Vorige maand had ik wel al 3 testen gedaan, bij de laatste werd ik een uur later ineens ongesteld. Gingen m'n testen, zonde.
    Daarom nu maar netjes gewacht ;)!
    Wel fijn zo'n 'korte' cyclus.

Heerlijk zo'n rustig avondje. Hoe doen jullie het eigenlijk met oppas voor Fenna. Jullie werken allebei 4 dagen toch?

Jedalin; gelukkig is het weer uitgepraat. Beetje raar dat ze het zelf niet snapte maar goed..
    Oeh lekker even snel 150 eurootjes verdiend! Nu de bedjes nog.
    Mooie foto op fb met jullie nichtje!

Allemaal; een fijne zondag gehad??
    Hier wel, m'n nichtje Zoë kwam langs. Gezellig spelen, Taleah had er helemaal zin in. Owie peelen.... :)
    Ze is nu allemaal aan t rond stappen. Zo lief!
    Spontaan bleven ze ook frietjes eten, was gezellig. Nu ligt Taleah al een uurtje uitgeteld op bed en wij vliegen ook zo ons bed in!

Maar morgen dagje vrij, joehoei. Taleah naar t kdv en ik duik m'n bed weer in. Middag even t dorp in op m'n gemak en dan weer ophalen. Heb er zin in! :)

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier jaaaa taaatttttaaaa ze heeft gegeten en hoe. ze heeft vanmorgen dus maar met moeite nog niet eens een halve boterham op en vanmiddag ook niet. we hebben haar de hele dag niets gegeven en vanavond een bord met hachee en rode kool en op een paar hapjes na dr hele bord leeg dus erna een lekkere danoontje

verder veel lol gehad vandaag zoals jullie kunnen zien in het album wat ik net geplaatst heb.

gwen hihi ze zal dr slaap nodig gehad hebben

ano dat is heel normaal hoor met dr tanden dat had ik vroeger ook ook een mega spleet en van die dracula tanden hihi

zazz haha diamond dash geheim uuhhh niets eigenlijk al mn levens in een keer opspelen en dan bij t laatste potje haal ik punten en belangrijk is dat je echt maar drukt op de kleurtjes waar er maar 3 of meer met elkaar verbonden zijn anders krijg je minder snel t vuur zegmaar hihi

hopelijk voel je binnenkort weer zo goed je ei

jedalin lekker hoor je wagen verkocht en dat zo vlak voor de verjaardagen je hebt nog best wat verdiend zo hihi

14. Soda Pop

@ Setti, whaaa, wat een superrr foto's!! En ik vind die ene zoo mooi, dat ze boven op die glijbaan zit en echt zo ehm, mag ik het zeggen.. Zo "snugger" kijkt... Begrijp me nie verkeerd, ik vind dat snoetje prachtig.. Tis geloof ik de 3e foto van onder?
    En vind de rest trouwens ook machtig mooi hoor!

@ Jedalin, oef, ben toch blij dat het nog redelijk "rustig" is uitgepraat en dat een vriendin van haar dit ook nog even heeft kunnen uitleggen aan d'r... Tjah, sommigen zien zulke dingen gewoon echt niet...
    Ze geeft blijkbaar heel veel om je.. En zij zal er absoluut niet mee bedoelen dat ze "je moeders plaats in wil nemen" maar beseft daarbij niet, hoe het voor jou voelt.. En hoe jij het ziet en ervaart...
    Daar heeft ze waarschijnlijk nooit bij stilgestaan...
    Gelukkig is het klaar nu en indd, net wat je zegt; zand erover...
    Fijn dat je jongens weer zo lekker eten!
    Hier helaas nog nie!

@Setti, super dat Lisanne ook weer lekker heeft gesmuld vanavond!

@ Boomer, vanavond dus een rustige avond! Slaap lekker alvast! En werk ze van de week! Hoop dat het een beetje lukken gaat! Heb je verder geen pijn of iets?
    Wil je toch nog even een dikke knuffel geven meid!
    En indd, hoe doen jullie het eigenlijk met oppas nu? Want ik begrijp dat je man nu dus ook werk heeft gevonden?

@ Gwen, hoe is het met jou? Hoe was jullie weekend?
    Hebben al je stunts en een heftige nacht gewerkt! ;):D:D
    Lig je te puffen?

@ Superb, hoe gaat het daar? Lekker in de sneeuw gespeeld met de kids? En waren je kouwkleumen tevreden in de sneeuw? Of was het toch na 5 minuten gauw weer naar de kachel toe? Hihi...
    Hier ligt dus echt bijna geen sneeuw... (vind het nie erg ook, die rommel!)

@ Zazz, geniet van je dag morgen meid! Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt! :) En fijn dat jullie ook zo'n heerlijke zondag hebben gehad! :)

@ hier, ben kapot...Vandaag een onverwacht fijne dag gehad...
    Ben bij mijn nichtje geweest, die woont in Groningen, maar was vandaag bij haar moeder die wat meer in de buurt woont, mijn tante dus... En ze heeft Stan nog maar 1x gezien.. (ja echt erg, hihi)
    En dus even bijgekletst.. Al was daar nie veel kans voor gezien mijn manneke helemaal hyper de pieper was... :$ Moest echt constant opletten, nie normaal! Haha..
    Maar toch wel beetje kunnen kletsen! Dus was leuk!
    En nouw ja, toen kwam later mijn andere nichtje thuis, die ik ook nie vaak zie (die woont nog thuis) en later mijn tante met haar vriend en toen vroegen ze of we bleven eten.. Iets wat ik eerder nooit gedurft zou hebben... Maar nu dacht ik, waarom nie.. Ze gingen chinees halen.. Dus Stan riep gelijk "bami bami" :cool::D:D
    En zowaar, hij heeft avondeten gehad...
    Dus nouw jah!! Ging super, hij at ook zo een paar lepels satesaus op!! Whahaha.. Dusssss!!
    Ik heb het maar zo gelaten... Normaal ben ik zo voorzichtig.. Maar tjah, hij word 2.. Ik mag hem toch zulke dingen wel laten proberen heh? Er is nu toch nie meer iets wat ze nie mogen? Behalve (te) veel chocola heh?

Ga nu lekker op bed! Was gister echt veelste laat! En ben nu "an de latt'n"

Liefss

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nijnja gefeliciteerd met je verjaardag

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie hihi ja die foto is grappig he hihi. met dat bekkie wat ze trekt. mmmm jammie chinees lekker hoor en fijn dat stan t ook lekker vond en jullie lekker konden blijven eten

17. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nijnja; Gefeliciteerd met je verjaardag! Alles goed bij jullie?

@ All; Mooie winterse foto's zag ik voorbij komen. Heerlijk om de kinderen zo te zien.

@ Setti; Fijn dat Lisanne gisteravond goed gegeten heeft. Toch altijd een prettiger idee.

@ Kussie; Het doet me goed om te lezen dat je gisteren zo'n heerlijke dag hebt gehad. De kinderen mogen nu inderdaad eigenlijk alles eten. Het enige waar ik nog voorzichtig mee ben is chocola, pinda's en schaal en schelpdieren. Snoep krijgt Morris ook nog niet maar dat komt ook omdat Jasmijn er niet van houdt en ik het dus nooit in huis heb.

@ Boomie; Fijn dat het allemaal is meegevallen en dat je er verder weinig last van hebt.

@ Zazz; Super dat Taleah zo lekker in haar velletje zit. Dat is af en toe ook wel eens lekker. Geniet van je vrije dag.

@ Hier; we hebben een druk weekend achter de rug. Zaterdagochtend lekker ween sleeen met de kinderen. 's Middags kwam mijn broertje met zijn vrouw en hun zes maanden oude dochtertje op bezoek.

Gisterochtend wilde ik met de kinderen naar buiten omdat mijn man nog even moest werken. Toen we in de lift stonden stopte die er ineens mee. Hij reageerde echt nergens meer op. Ik heb toen op de alarmknop gedrukt en gelukkig werden we na 20 minuten bevrijd. Jasmijn en Morris hebben er niet zoveel van mee gekregen maar ik vond het minder leuk. Gelukkig bleef ik wel rustig.

Gistermiddag zijn we gaan schaatsen en dat ging boven verwachting goed. Jasmijn vond het leuk om met mijn man te schaatsen en ik ben heerlijk gaan sleeen met Morris. Daarna lekker in een cafe warme chocolademelk gedronken (pappa en mamma een rode wijn;)).

Helaas is Jasmijn nu wel ziek en ligt ze met 40 gr koorts als een dood vogeltje op de bank. Lang leve de TV!

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @nijnja VAN HARTE MET JE VERJAARDAG!

@kussie goed om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad gisteren.

@Superb beterschap voor Jasmijn. En maar gelukkig dat jullie snel weer uit de lift bevrijd zijn.

19. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Gwen; Hoe is het bij jullie? Zit de uk nog lekker warm bij je? Vanaf nu wel even elke dag melden hoor!

@ Johannal; Bij jullie ook nog geen babynieuws? Begint nu toch ook wel heel spannend te worden.

@ Jedalin; Vergeet ik in mijn vorige berichtje helemaal op jou te reageren:). Fijn dat je de tweelingwagen zo goed hebt kunnen verkopen. 150 Euro is toch altijd lekker. Wat een gedoe zeg met de vriendin van je vader. Groot gelijk heb je! Het is jullie bruiloft en jullie bepalen wat jullie willen.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    leuk dat ze t leuk vonden op t ijs. beterschap voor jasmijn wel zielig hoor .

gggrrr kippevel krijg ik altijd in de lift met angst dat hij t niet meer doet gelukkig hebben de kids er niet veel van meegekregen

Deel Deze Pagina