huis ja donderdag middag gaan we kijken naar t huis wat we willen en hopelijk is onze makelaar dan al bezig om t in de verkoop te gooien.
Spannend! Maar wat als dat het HET huis blijkt te zijn? Dan gaan jullie toch niet het risico nemen en het kopen? Want je weet immers niet wanneer jullie huis verkocht wordt. Of gaan jullie gewoon ff kijken, dat mocht jullie huis snel verkocht worden, dat jullie al weten hoe het andere huis er van binnen in het eggie uitziet?
yep, en mochten ze echt omhoog zitten dan kan er een overbruggingsgarantie worden afgesproken maar idd ts meer dat we t van binnen willen zien en hopen dat ons huis zsm verkocht wordt.
@ Nijnja: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag @ Jedalin: Gelukkig is het toch uitgepraat, weet je zeker dat dit niet meer ooit ergens voor in de weg kan staan. Zoals je zelf zegt is ze niet zo snugger, dus had ze dit ook nooit zelf bedacht Kijk, dat zijn de beste kopers die je kunt hebben: Geen gezeur, geld overhandigen, inpakken en wegwezen. Zelf doe ik dat ook vaak als ik iets via marktplaats koop en het ophaal. Ik wil wel altijd even zien (zodat ik zelf kan zien dat er geen gebreken zijn), maar ga echt geen uitgebreiden info vragen, etc. etc. Meestal ben ik ook weer binnen 10 minunten weg. @ Boomie: Lekkere rustige avond gehad? Fijn dat je schoonouders Fenna al kwamen ophalen. @ Zazz: Hoe is je vrije dag tot nu toe? Ik vind het ook heerlijk: Joënna weg brengen, en dan weer terug bedje in @ Setti: Wat een ontzettende leuke foto's van Lisanne!! Ze geniet echt van de sneeuw, en vind het super leuk zo te zien: Genieten!! Hehe, eindelijk weer wat gegeten. Ook voor jouw gemoedstoestand prettig Wat leuk dat jullie bij het huis gaan kijken!!!!!! Ik hoop zo voor jullie dat het gaat lukken: Jullie huis verkopen en dat huis terug kopen. Meestal heb je wel iets van een overbruggingshypotheek, maar je adviseur zal je daar alles over kunnen vertellen. @ Kussie: Tuurlijk mag hij Bami en saté enzo eten van de chinees. Joënna is al wel eens veel eerder wezen wokken Ook vind ze hier indiase curry's erg lekker (Wel zonder chilipepers erin, maar wel lekker gekruid) @ Superb: Wouw, dat je zo rustig bent gebleven (oké je hebt geen andere keus), maar ik zou 20 kleuren in mijn broek doen. Gadverdamme Mijn moeder heeft wel eens zo'n geintje geflinkt, door de voetrem naar haar toe te halen. Stonden we 5 minunten stil. Mijn moeder stikte de moord van het lachen:x, ik ben een half jaar die lift niet meer ingeweest. Beterschap met Jasmijn!! Hopelijk knapt ze snel weer op.
Vanochtend een uurtje of 2 last gehad van weeën. Was al helemaal happy de peppy en dacht dat het zou beginnen. Helaas niet doorgezet. Wel ligt uk lager, dus kan tenmisten wat meer lucht in mijn longen krijgen.
Oeh! Dan zou je wel eens kunnen gaan winnen Dat was niet de afspraak Hihi. Hoop voor je dat het doorzet. Iig alvast een hele spoedige bevalling gewenst toi toi toi
en hoe gaat het met jou johannal?ik gok nog steeds op donderdag of vrijdag Gwen spannendddd, wie weet....kan natuurlijk heel goed toch het begin zijn!!! setti, ow wat gaaf zeg, alleen hopen dat ze dan idd zo;n regeling met jullie willen afspreken, niet dat je er nog verliefder op wordt maar je kunt nog niks....en leuke foto's!!! superb grrr dat zou ik ook eng vinden zeg bah, niks voor mij hhaa. en je meisje weer ziek dus, ach gossie, nou beterschap voor d'r!! Eliesah lekker van je dagje aan het genieten? xxx
Denk het niet Voel wel krampen als ik aan het lopen ben. Net terug van een wandeling met Joënna in de wagen en Freggel, maar denk niet dat het iets gaat worden.
@ Gwen; Spannend! Zo te lezen is er dus al wel iets aan het veranderen. Ik was eigenlijk ook wel verbaasd over mijn eigen rustige reactie in de lift. Maar ja, het eerste waar ik aan dacht is dat ik niet mocht laten merken dat ik bang was omdat anders de kinderen misschien in paniek zouden raken. Ik ben dus maar op de grond gaan zitten en we hebben heel gezellig liedjes gezongen. Gelukkig had ik wel water en wat koekjes in mijn tas zitten. Toen we eenmaal thuis waren heb ik de kinderen wel even bij mijn man gedropt en heb ik op onze slaapkamer even een paar traantjes van spanning gelaten. Inmiddels ben ik al wel weer een paar keer met de lift geweest (Weinig keus als je op de twaalfde verdieping woont) @ Setti; Spannend hoor! Hopelijk valt het huis in het echt niet tegen en wordt jullie eigen huis heel snel verkocht.
ik dacht te lezen weeen jaaa bijna is de kleine uk er maar nee hopelijk laat het niet lang op zich wachten.
Nou, ik werk 32 uur en manlief 38 uur. Dus inderdaad veel oppassen. Schoonmoeder past twee dagen per week op, mijn moeder 1 dag per week en 1 dag kinderopvang. En ikke 1 dagje Ik hoop bij een tweede toch 1 dagje meer vrij te krijgen. Tis best druk haha
@Superb; sterkte met de zieke. niet leuk @Setti; geweldige foto's keileuk ! @Kussie; klinkt gezellig, maar vermoeiend, de visite. Lastig als je de kleine zo telkens in de gaten moet houden he en ook nog moet kletsen. Ik kan me altijd zo slecht concentreren. Fenna houdt ook zo van Bami. En ja, ze mogen alles hoor. @Gwen; ooooh dat duurt niet lang meer @Hier; ik vloei al niet meer jippie... Geen maandverband nodig gehad vandaag. Zo fijn! Ben benieuwd wanneer de eerste eisprong is. Volgende week gaan we maar eens van start Is alweer lang geleden
@ Gwen, SPANNENDDD!!! Oef!! Dat gerommel maakt het toch wel hoe zeg je dat, heel écht nu... Ja tis natuurlijk zowiezo allemaal harstikke echt!! Hihi... Maar nouw jah.. Tis zo menus... Kan gewoon elk moment beginnen!! Mijn foon ligt naast me hoor!! OVERAL waar ik ga! Hoe gaat het met Joenna? Met haar slapen? En haar driftbuien? @ Johannal, ik begrijp dus dat het daar nog rustig is, is het nog gelukt met die opdrachten die je kreeg? Kan je dat er nog een beetje bij hebben? En hoe gaat het nu met de pijnen? Ik hoop maar dat ze de KS niet pas op eind 39 wk. hebben gepland, maar wel ietsie eerder... @ Superb, heh lieverd, dat is ook helemaal nix, vast in de lift... Ik ben jaren niet met de lift gegaan... Ik weet nog wel dat mijn vader in het ziekenhuis lag, ook erg hoge verdieping... En ik kon nie met de trap door mijn astma, en ik durfde niet met de lift door mijn angststoornis.. Het was vreselijk.. Moest dus door mijn angst heen en mijn opa en oma, die net bij hem waren geweest, zijn met mij mee terug naar boven gegaan zeg maar... Met de tranen over de wangen kwam ik aan.... Tegenwoordig stap ik wel weer in, maar niet van harte.. En naar beneden ga ik eigenlijk zowiezo altijd met de trap, maar naar boven, is nog altijd een aanslag op mijn longen... Pfoeh! Snap best dat het je even te veel werd, heb je trouwens wel superrr opgelost joh, dat je dat deed waar de kids nie bij waren! Respect voor jou! En thanks voor je lieve reactie, over mijn fijne dag gister! Jullie allemaal trouwens meiden!! Lekker dat jullie zo hebben genoten van het winterweer!! Brr, ik ben er wel zo klaar mee!! Vind er geen klap meer an! Maar jah... Wie ben ik... Hihi... Een mopperige Drent die zon wil! @ Boomer, pfoeh, jullie werken beiden dan flink veel! Respect hoor, is dat echt zo hard nodig? Lijkt me erg zwaar ook! *knuffel* Hoe gaat het met je? Is de eerste werkdag een beetje gelukt? Beetje afleiding, of juist eigenlijk helemaal nie? @ hier, Op KDV gaat het met Stan even nie zo lekker... Best huilerig en roept vaak om mij... Wil ook vooral op schoot en bij de leidster zijn.. Een ander kindje hoeft maar even te dicht langs hem te lopen of hij is al van de kaart... En vanavond heeft mijn pa even op hem gepassen zo dat ik kon douchen, nouw hij ging helemaal uit z'n pan... Toen ik beneden kwam was hij zooo rood van het huilen.. Niet normaal meer.. Maar toen hij mij zag, was het ook gelijk weer klaar.... Apart heh... 't Lijkt wel of er iets gebeurd is ofzo.. Of zou het weer een "fase" zijn... Ik kwaad op mijn pa, ik zei, man roep me dan als hij zo overstuur is, maar hij zegt, dan kan je nooit meer fatsoenlijk douchen, tjah, had ie ook wel een punt.. Zucht... Vind het (nog altijd) zo moeilijk als Stan -zo overstuur- huilt... Ow jah, check privéforum... Hihi Liefsss
kussie ik hoop dat t maar een fase is en eigenlijk is t ook niet zo gek stan heeft je altijd voor zichzelf en hoeft je nooit te delen dus als je weggaat al is het maar voor ff kan hij idd overstuur raken is aan de ene kant ook niet zo gek maar wel vervelend