Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Kussie; klinkt als een fase, maar wel erg vervelend! Wel heel sneu als hij ook zo op het kdv is, maar zet gewoon door he! Juist anderen even laten oppassen zoals gisteren, en dan weet hij dat je telkens toch weer naar hem terugkomt.

@Zazz: veel plezier vandaag, gezellig!!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Zazz & Jedalin: Veel plezier vandaag!! Veel foto's maken:D

@ Hier: Wat een mega but ochtend. Had om 08.30 bij de VK moeten zijn. Auto starten niet:x
    Joënna in een skipak gehezen, voetenzak in de fietskar gedaan, kruik erbij, en vertrokken. Zo hard mogelijk fietsen om toch op tijd te zijn. Nou halverwegen trok ze het al niet meer. Alleen maar huilen dat ze het koud had:(, terwijl ze warm aanvoelden.
    VK gebeld dat we niet kwamen, maar ja, dan sta je daar met een dreumes helemaal over de zeik. We wilden al de fietsen achterlaten en lopend met Joënna op de arm naar huis gaan.
    Kwam er een vrouw naar ons toe lopen, of ze ons misschien thuis moest bregen. Ze zag mij met mijn dikke buik staan, en Joënna overstuur. Nou je wilt niet weten hoe blij we met haar waren.
    Heb nog gevraagd of ze nu niet in de problemen kwamen ivm werk. Nou ze was altijd zeer optijd en ze werkt ook bij Bureau Jeugdzorg.
    Jorgen is op de fiets terug naar huis gegaan, en wij zijn thuis afgezet met de auto.
    Vanmiddag ga ik even langs om een bloemetje te brengen!!

Er bestaan dus nog echt aardige mensen!!!!!!

Als we ontdooid zijn, nieuwe accu halen.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    veel plezier

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    AAAHHH WAT LIEF ZEG je komt ze niet vaak tegen idd maar goed ze bestaan dus wel

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Gwen mazzel dat iemand jullie even thuis wou brengen!

6. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Jedalin/ Zazz; Leuk, leuk een mini meeting. Veel plezier en we willen natuurlijk wel de foto's zien!

@ Gwen; Wat fijn dat die mevrouw jullie thuis wilde brengen. Het is echt verschrikkelijk koud buiten zeg vandaag. Pff, daar had ik ook even niet op gerekend net.

@ Kussie; Ik vind het net als de anderen klinken als een fase. Ik moet zeggen dat ik ook wel vind dat je vader gelijk heeft dat hij je niet is komen halen en je gewoon heeft laten douchen. Ik vind dat ook wel knap van je vader.

Succes vandaag met de uitslag. Laat je het ons weten?

@ Hier; Jasmijn is wonderbaarlijk genezen. Gistermiddag had ze nog 40.6 gr koorts en nu is er niets meer aan de hand. Voor de zekerheid heb ik haar nog maar wel een dagje thuisgehouden van de psz maar dat was eigenlijk niet nodig geweest.

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik vind ook dat je vader groot gelijk heeft. Er is niks aan de hand, dus waarom jouw onder de douche vandaan halen?

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Superb: Fijn dat Jasmijn weer beter is!!
    Soms snap je dat toch al niet met kinderen (ik in iedergeval niet). Zo hebben ze hoge koorts, en zo is er niks meer aan de hand.

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ All, jullie hebben helemaal gelijk hoor! Heb later mijn vader gesmst en hem echt even sorry gezegd... Ik was gewoon even mijzelf niet doordat Stan zooo huilde... Pff, kan daar nie tegen, das echt dat moedergevoel dan, woww, word ik dan even link zeg.. Arme pa.. Hihi, gelukkig begreep hij het heel goed, en hij zei, je kon toch zeggen wat je wil, ik haal je ook een volgende keer echt nie onder de douche weg! :D (ik ben echt een kind van mijn pa) 2 van die eigenwijze kopp'n...

@ Gwen, wauw, wat een ontzettend lief mens! Lief van jou ook dat je haar een bloemetje gaat brengen!!
    Ben echt blij dat ze jullie thuis heeft gebracht...

@ Jedalin en Elisah, veel plezier vandaag! Gaan jullie nog foto's showen...

@ hier, waarom ik online kwam.. Wil even iets ego zeggen..
    Kreeg net mijn contactpersoon aan de lijn van de gemeente! Ik krijg GEEN CENT! Niet 1 toeslag meer!! GVD!!
    Loop dus let op € 620,- mis!!
    En hij heeft me er ook al op voorbereid dat ik géén kwijtschelding meer krijg van de gemeente! GV de GV!!!!!
    Owwww ik kan wel janken!!!
    Hoe dat verder gaat????
    Zal het op werk ook es aankaarten, dat mijn jobcoach me een pracht van een verkeerd beeld heeft voorgeschoteld!!
    Oww wat baal ik!!! :x:(:(:(:(:(

Ga nu zo naar ziekenhuisk, daar ben ik ook al rete-zenuwachtig voor! Laat dat alsjeblieft goed zijn!! Pffff...

Liefs mij...

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haaai! :D Weer thuis na een super gezellige ochtend bij Elisah en Taleah!!! :D haha, nu ben ik nóg verliefder op Taleah (en Elisah :p)

Uiteraard zal ik foto's showen! Zal ze zo eens van mn camera halen :)

@ Kussie: aiii wat een tegenvaller dat je geen geld meer krijgt van de gemeente. Idd maar even navragen aan die jobcoach.

Hopelijk een goede uitslag gehad in het ziekenhuis?
    Duim duim!

@ Gwen: Jeetje, jou ochtend was weer lekker heftig... pff.
    Wat fijn dat iemand jullie te hulp schoot. Lief dat je een bloemetje gaat brengen! Zal ze wel verrast door zijn :)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Taleah keurt Daan's kontje :)

En samen spelen :)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Met zn drietjes spelen

En gekke Taleah :cool:

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Maffe Jesse (Ano, zie je die spleet is Jesse's tandjes?! hahah D&J hebben dat dus ook :D)

En lieve knappe Taleah! (Mooie foto :D)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Samen lezen & Samen lezen ;)

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    En nog even lief samen poseren op de bank :)

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahaha super leuke foto's!!!!!wat een schatjes alle 3 bij elkaar!!!!

en zie het linda haha ja hier minstends zo groot, maar idd zie het wel veel meer bij kleine kindjes!

zo net weer even wezen stadten (hoe schrijf je dat eingelijk haha) voor jef nog een overhemd gekocht (vorige maand hadden we een mooie zwarte van Mcgregor gekocht, en die heb ik nu al vergald oeps...zitten heel veel glimmende plekken op door het strijken.
    net dus maar ff ene nieuwe gekocht haha.
    voor neomi nog een leuke sweater/trui bij henm en nieuwe schoenen,van die halfhoge gympen.
    voor mezelf een paar laarsjes, vind ze niet geweldig, maar kan verder niks vinden grrrrr.

gwen zo er zijn idd nog lieve mensen, fijn hoor dat ze dat aanbood.voel je je verder goed?

kussie hoe was je uitslag???

johannal alles nog goed daar?

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Nee! Trek het niet meer van de zenuwen!!!!!!!!

Wooooooeeeeeeeeehhhhhhhhhaaaaaaaaaaaa. SPANNUND!!!

Overigens is Seph 'ziek' hij heeft vannacht een erg heftige pseudo kroep aanval gehad en deze nu voor het eerst (het is de eerste deze winter) bewust meegemaakt en hij was erg angstig, zo zielig. We zijn net maar even naar de huisarts gegaan voor een iets rigoureuzere oplossing mocht het komende nacht(en) nog eens voorkomen en we hebben een ontstekingsremmer gekregen dus dat is wel fijn. Als het goed is is de zwelling (en dus de aanval) binnen een half uur sterk verminderd. Zijn er hier meer kindjes met Pseudo Kroep? Ik heb het zelf vroeger ook veel gehad.

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Sorry maar ben verder te 'opgefokt' om te reageren... Echt een vrouw die op springen staat totaal geen concentratie meer. En dus maar weinig geslapen vannacht. Door de Kroep maar ook door de spanning

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dus morgen de grote dag Johannal?! :D hihi.

Idd spannend........!!!!

Arme Seph :( Klinkt heftig. Hier geen ervaring mee..

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahaha krijg ook zo'n gevoel dat mijn donderdag of vrijdag niet klopt, maar dat het morgen al is?????!!!!!!mocht het zo zijn, heel veel suc6 en laat alles lekker over je heen komen!!!

Deel Deze Pagina