Dank je voor de tip. Ik had hem ook al eerder gekregen. Seph krijgt ook een cadeautje in het ziekenhuis waar hij mee kan spelen. Als hij er aan toe is mag hij bij zijn zusje kijken Welterusten SPANNEND!
@seanli leuke foto's van Sem. @kussie mooi dat de mri scan goed was. Hopelijk komen ze er binnenkort wel een keer achter waar de migraine wel aan ligt. @Nijnja dat is idd een domper op de feestvreugde. *knuffel*
@johannal ego? Helemaal geen ego hoor. Als je ff je zegje wilt doen mag dat best. Wij reageren er wel op.
@ Johannal, jij bent ook wel helemaal maf heh!! Je gaat B E V A L L E N schat!! Hallooooww!! Denk je dat ook maar 1 van ons het je kwalijk neemt dat je even niet op ONS reageert!! MUTS!!! Doe nie zo gek!! Het is toch ook knetterspannend!!! Lieverd! Geniet nog even van het getrappel in je buikie en morgen.. Morgen is het gewoon ECHT zover!! WAUW!!
@ Johannal; Oh, wat spannend! Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen. Hopelijk kun je vannacht nog een beetje rusten. Wij hebben Morris ook in zijn wiegje gelegd op het moment dat Jasmijn voor de eerste keer op bezoek kwam. Ik vond het zelf wel een mooie gedachte om samen met haar haar broertje te verwelkomen. Ik vond het wel een heel emotioneel moment en voelde me op dat moment zelfs een beetje schuldig omdat zij vanaf dan de aandacht moest verdelen met Morris. Nogmaals veel succes en ik hoop dat het een prachtige dag voor jullie wordt met veel mooie herinneringen! @ de rest; Ik kom morgen verder reageren. We gaan nu House kijken en mijn man zit al te wachten.
@ Kussie: mijn hemel, geen 1 toeslag meer?? Zo dat is even een hap geld minder in de maand Dit behoord je jobcoach toch te weten? Ik zou het er zo snel mogelijk met hem/haar over hebben dat dit kan, en waarom jij er niks vanaf weet. Fijn dat de MRI goed is, maar ja, inderdaad wat nu?? Ik denk dat je zelf ook weet waar een deel van je migraine vandaan komt. Hopelijk doen de nieuwe medicatie goed zijn werk, en kom je weer eens een week migraine vrij door. Dat zou al heel wat zijn. @ Jedalin & Zazz: Wat een super leuke foto's!!! Zo te zien is de meeting super geslaagd, en hebben ze heerlijk gespeeld met zijn drieeën. En is Daan zijn kontje goedgekeurd @ Ano: Zo dat is zonde om zijn blouse te verknoeien @ Johannal: Heel veel beterschap met Sph!! Fijn dat jullie een ontstekingsremmer mee hebben gekregen. Hopelijk hoeft dit niet van pas te komen. Hier geen ervaring mee. @ Jedalin: Zo dat is een leuk bedrag waarvoor je de ledikantjes en matrassen hebt kunnen verkopen! Hoe gaat het slapen met Jesse in zijn peuterbedje? Daan nog steeds helemaal happy met zijn peuterbed? @ Alies: Wat goed dat Mel helemaal van de speen af is!!! @ Seanli: Fijn dat de kuur aanslaat!! Leuke sneeuwfoto's. @ Nijnja: Wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte de komende tijd!
@ Hier: Morgenochtend om 10.45 heb ik een nieuwe afspraak bij de VK staan. Ja, het was vanochtend echt koud, gevoelstemperatuur schijnt ook heel laag gelegen te hebben. Dit doe ik dus nooit, maar dan ook nooit meer!! Jorgen is terug gefietst, en we kwamen tegelijke tijd aan. Ik heb het Jorgen nog nooit zo koud zien hebben. Hij stond helemaal te shaken voor de deur. Ik dacht eerst dat hij moest plassen, maar nee, vanwegen de kou. Vanavond is mijn broertje zo lief geweest om er even een nieuwe accu in te zetten. Nou hij starten meteen!!!
Joënna slaapt al een paar nachten erg onrustig. Gisteren tegen 22.00 hoorden we in 1x: Bumba, nee, bumba terug, TERUG, BUMBA TERUG Vanavond begon ze ook in 1x te kletsen: Koenties (= haar tutdoekje) waar ben je?? Ooohhhh, ben je daar?? Hahahahaha, Koenties. Ook begint ze steeds vaker haar dag te vertellen tegen haar poppen als ze in bed ligt. Misschien te druk ofzo overdag (kan me niet goed voorstellen daar ze er buiten geen ruk aan vind, en ik ook niet meer goed uit de voeten kan)? Mijn zwangerschap? Wel kan ze steeds beter praten. Vandaag al verschillende zinnen met 4 woorden en meer. Dat Jorgen en ik elkaar echt aankeken zovan: Wouw Mijn bekken gaat wel steeds slechter. Uk is wat lager gaan liggen, en ik merk dat dit goed belastend is. Het weer werkt natuurlijk ook niet echt mee. Kon ik eerst nog 2x per dag lekker een half uur lopen met Freggel en Joënna (pijnvrij), mag nu blij zijn als het me 1x per dag lukt (met pijn). De kou is niet erg, maar de sneeuw en gladheid wel. 's nachts rust ik steeds slechter uit: Krijg me amper omgedraaid ivm de pijn (tranen lopen soms over mijn wangen), kan niet te lang op de ene zij liggen, niet lang op de andere zij, buikslapen gaat niet meer, en op mijn rug vind ik niet fijn liggen ivm drukkend gevoel van beeb. Dan lig ik bijna te slapen en beginnen mijn handen zeer te doen van het vocht. Dus handen maar weer omhoog houden. Oké, klaagmodus gaat weer uit.
Johanna: Heel veel succes morgen en genietse!!! Nijnja : Heel veel sterkte met jullie vriend... Rest, sorry wel bijgelezen maar geen fut om op iedereen te reageren.
Lig al een half uurtje wakker. Heb net mijn laatste rennie genomen. Denk niet dat ik nog kan slapen WOEHAAAA kan amper rustig blijven liggen. Heb ook wat harde buiken/oefen weeën voel het verschil even niet, zijn maar kleintjes hoor zal wel van de spanning komen. Seph heeft geen aanval meer gehad (is meestal ook maar 1 of 2 nachten achter elkaar). Wel is hij een paar keer wakker geworden van het hoesten. Maar een slokje drinken Ranja (ooooh!!!) was genoeg. Ik merk dat is naar Seph heel erg in de verwemodus zit ( maar ik hou me meestal in hoor) stf heeft dat ook maar hij is ook zo lief!!! Hij heeft het de laatste 2? Dagen donders goed door dat popje (thans voor de tip Linda) gaat overal mee naar toe! En slaapt ook in bed enz WOEHAAAA adem in adem uit! Hihi Ik heb zo'n zin om Seph straks te zien in het ziekenhuis. Ik heb er maar geen hoge verwachting van maar het lijkt me zo prachtig ons gezinnetje compleet! Ik hoop dat ze gezond is en dat ik rustig kan blijven vlak voor en tijdens de ok... Om me nog even te pesten is mijn maagzuur nu vet erg, als een soort afscheid.
Oh Gwen echt ik weet hoe je je voelt Niet fijn hopelijk duurt het voor jou ook niet lang meer. Moeilijk om te accepteren als je je kindje graag wil zien maar el oh zo fijn dat je de 37 weken gehaald hebt. Hopelijk komt ze snel, misschien ook wel vandaag!?!? Zou leuk zijn. At all: dank voor jullie lieve berichtjes. Toch fijn om hier even van me af te typen Ik ga nog even heel bewust mijn buik voelen en dan maar eens opstaan. Seph gaat zo naar een vriendje en die vader brengt die twee mannetjes naar de kleine wereld. Wij moeten om half 8 in het ziekenhuis (omg SPANNUND) zijn om half 9 staat de operatie gepland en die duurt max een half uur (ik word Gek haha) Nou eehm fijne dag allemaal
superb gelukkig is jasmijn weer beter. kussie pfff nou lekker dan zeg. daar ben je mooi klaar mee. waarom krijg je t niet meer dan? jedalin en zazz geweldige foto's zeg van die knapperds hihi en taleah pas op he een van de 2ling is al voor lisanne hihihihihi johannal nee ik ben niet bekend met pseudo kroep. lijkt me wel erg vervelend voor hem zeg. hopelijk slaan de onstekingsremmers snel aan johannal wwhhhhahahaaaaaaa jaaaaa vandaag is de dag spannend spannend gelijk een foto showen zodra t kan he. suc-6 meid jedalin zo wilde ze zelfs de matrasjes erbij. ik persoonlijk zou nooit een 2e hands matras voor mn kind willen maar ieder zn ding hoor. echt super dat je ze verkocht hebt heb je toch weer extra centjes hihi seanli gelukkig voel je je weer wat beter. super foto's zeg nijnja sterkte komende tijd meid. gwen meid ik vind dat je alles nog geweldig goed doet hoor met je bekken als klachten enz. nog heel even wachten en je hebt een wonder in je armen en hopelijk ben je dan ook van je klachten af.
Ik denk aan jullie Johannal!! Over een uurtje is ze er gewoon al! Tsjee zelfs ik vind het helemaal spannend haha..
@ Johannal: Als het goed is is jullie gezin nu compleet!!!! Oooohhhh ik hoop zo voor je dat het allemaal meegevallen is, dat je weer terug ligt op de verloskamer, je heerlijk samen met STF aan het bijkomen bent met jullie meisje in je armen, en je terug kunt kijken op een prachtige bevalling!!
@ Johannal: Het is ook erg dubbel!! De medici hadden aangegeven dat ik voor de 37 weken zou bevallen, en iedereen staat verbaasd te kijken dat ik nog zwanger ben. Ben super blij dat ik de 37 weken heb gehaald, en dat ik nu thuis mag bevallen (wil ik ook heel graag), maar de pijn
@Jedalin en zazz; aaah wat een gave foto's zeg! drie schatjes bij elkaar. Wat heeft Taleah mooie staartjes zeg haha. Zag er gezellig uit bij jullie @Kussie; pfff, dat is veel geld. Waarom zou de gemeente dat niet meer betalen dan? Kan er nog iets veranderen? En kom je nu in de financiele problemen dan? Jeetje meid.. @Johannal; spannend ja!! Snap dat je op springen staat! Rustig adenmhalen Maar ja, pseudokroep erbij, dat is wel kl*te zeg. Ik ben er niet bekend mee! OOOOh ik lees het; dat is vandaag dan!! Ieks... jeetje wat spannend, als je dit nog leest STERKTE ! haha, dat is gek zeg.. @alioes; fijn zeg dat ze van de speen af is. @Seanli; leuke sneeuwfoto's @kussie; fijn dat de scan goed is, blijft toch eng natuurlijk. Maar ook lastig ja, dat je nu niks weet verder... @Nijnja; heftig, leverkanker, dat valt niet mee. Sterkte de komende tijd. Lijkt me vreselijk! WIj hebben twee jaar geleden de beste vriend van mijn man verloren. Plotseling, ook vreselijk was dat. Sterkte in ieder geval. @Gwen, succes met de weg naar de VK! Het is al minder koud geloof ik haha. Nee, das niks voor jou nu zeg! Is je auto nu nog kapot dan of kwam het door de kou?
@Johannal SPANNEND!!! Ben gewoon zenuwachtig met jullie. Ben zo benieuwd naar jullie kleine meid. Als het goed is is ze er nu al.