Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ All; Mooie trouwfoto's zag ik voorbij komende. Allemaal stralende bruidjes en bruidegommen.

@ Penf; Wat ontzettend knap dat Florine al zo goed op het potje gaat. ik denk niet dat er al veel kinderen van haar leeftijd daaraan toe zijn.

@ Jedalin; Stoere Daan! Wat goed van hem dat hij kan lopen. Zo te zien heeft hij de smaak al goed te pakken.

@ Setti; Mooie schoenen heb je gekocht.

@ Kussie; Fijn dat de HA Lactulose heeft voorgeschreven, hopelijk helpt het snel.

@ Hier; Afgelopen dinsdag hebben we te horen gekregen dat het dochtertje van goede vrienden van ons zondag met spoed is opgenomen in het ziekenhuis en dat ze dinsdag geopereerd is aan een hersentumor. Verschrikkelijk nieuws, het meisje is een week ouder dan Jasmijn. Ik kan de laatste dagen ook niet meer aan veel andere dingen denken. Alles wordt nu wel weer even in een ander perspectief geplaatst. Ik besef me nu des te meer hoe gelukkig we onszelf mogen prijzen met twee gezonde kinderen. We hopen nu dat de uitslagen van de onderzoeken goed zijn en dat dit meisje er weer snel bovenop komt. Duimen jullie mee?

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haaa ik moest gelijk werken na het cb dus nog niet kunnen posten!
    Ben nu nog op het werk maar uit mijn hoofd was het:

Daan 83 cm en 11.9 kilo
    Jesse 84 cm en 11.7 kilo

De gewichten kunnen ook andersom zijn, weet ik f niet meer! hihi :D
    Maar ze zitten beide echt exact op de middellijn met gewicht en lengte. Goed bezig :p
    En ontwikkeling is ook helemaal goed. Mocht jesse binnen 4 maanden niet gaan lopen moet ik ff bellen maar dat kan ik me niet voorstellen. Gok dat hij binnen een paar weken daan wel na doet :)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Superb: wat heftig...hier wordt geduimd!! Sjeetje...

@ KUssie: Fijn dat je iets hebt gekregen voor stan. Hopelijk snel verbetering!

@ setti: leuke schoentjes!!! :D

Ik ga gauw m aar eens op zoek nu voor loopschoentjes voor daan :D jaja :D hihi

4. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    jedalin: Jan was 88 cm en 13,6 kilo.......Hij was iets aan de zware kant zei ze......nou kind eet bijna niks dus tja het kan me wat!

Hihi met onze website mogen we nu ook een nachtje logeren in preston pallace HOE LEUK IS DAT!

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Superb natuurlijk duim ik mee wat erg zeg dat zo'n kind dit moet meemaken wanneer wordt ze geopereerd?

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Dat klinkt goed en kan me niet voorstellen dat Jesse niet loopt binnen 4maanden hihi

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Haha das gaaf schijnt echt super te zijn daar!

Nou Jan ziet er ook echt niet te zwaar uit hoor maar wat is hij lang hihi

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Superb wat erg zeg. Doet me denken aan Faas word er verdrietig van :( hoop voor jullie echt een betere afloop. Heel veel sterkte de komende tijd. Hou je me een beetje op de hoogte.

Jeetje wat een flinke kerels allemaal ! Seph is met zijn 82 cm en krap 10 kilo echt nog een ukkie dan. Hihi en ik vind hem al zo zwaar

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Is Seph ook net 10 kilo? En werd tegen jou niet gezegd dat hij te dun is?

@ Jedalin, wauw, heerlijk toch!!

@ Vriendlief, hihi, die Jan doet het goed! Hij groeit gewoon van alle complimentjes die hij krijgt! :)
    Maar ik vind hem er alles behalve te zwaar uit zien! :$ Ik snap toch maar nix soms, van de logica van de veschillende CB's... :(

@ Superb, jeetje meid.... Wat een schok... Hoe kan zo iets nouw heh... Gewoon zo'n jong kindje en dan al een tumor... Wat vreselijk... Natuurlijk duimen we ontzettend mee! Hoe kwamen ze er achter dan?
    Ontzettend veel sterkte voor de familie maar ook voor jullie gewenst! En laten we toch onwijs hopen en duimen dat alles goed af gaat lopen!

@ hier, Stan huilt en huilt zoveeel...
    Hij heeft vanmiddag voor het eerst die lactulose gehad en is nu al behoorlijk winderig.. Vermoed dat dat spul al flink aan het werk is en denk dat hij ook weer krampjes heeft nu.. Verder is hij daar ook nog flink bij aan het hoesten en zijn neusje loopt ook constant leeg, of zit potdicht...
    Arme ventje...
    Maar ik word er zelf onderhand ook helemaal kriegel van! :(
    Ik wil mijn vrolijke ventje weer terug...
    Maar ja, als je dan het verhaal van Superb leest, valt toch dit allemaal in het niet! :):)
    Ik ga zo maar op bed, en hoop dat ik morgen wat beter gemutst weer wakker word....

Veel liefs San

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    kussie: jeejtje ik hoop dat Stan gauw opknapt.......

superb: bah wat een akelig nieuws daar moet je toch niet aan denken!

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @superb jeetje dat is heftig nieuws zeg. Het zal idd je eigen kindje maar zijn.

@kussie beterschap voor Stan. Hopelijk is hij snel weer de oude, zodat jij ook weer wat meer rust krijgt.

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    superb jeetje wat een verschrikkelijk verhaal zeg, daar krijg je echt de kriebels van, tiuurlijk duim ik mee!!

kussie, he balen dat stan zo jengelig is, maar je weet waardoor he?!hopelijk gaan de medicijnen snel werken.

verder weet ik het niet meer..

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    eens ff wat spam haha

neomi bij oma de haartjes knippen, alleen trok oma er hier een beetje aan:D

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nah domme programma plaatst m gewoon scheef, lekker vaag...

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    me zus en zwager zijn vorige week terug gekomen uit amerika, en hadden deze 2 broekjes mee, zijn ze niet schattig???haha levi's voor kinderen, kende dat helemaal niet.
    die linker heeft voor en achter rosige bling bling knopen en die rechter is beetje skinny jeans
    Bekijk bijlage 183331

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    en weer scheef pff ik kap ermee haha.

morgen krijgt mijn schoonvader de uitslag over een paar onderzoeken, hij had last ivm met plassen, had toen bij een bepaalde uitslag erg hoge waardes, dus aantal onderzoeken gehad en morgen de uitslag, we hopen dat het geen prostaatkanker is...spannend dus.

trusten meiden

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Echt!! Jeeetje, wat gaaf! OM te kijken of dat geschikt is voor kindjes ofzo?
    Leuk man, daar zijn vriendinnen van mij 2x geweest, die vonden het heelmaal top haha.

Ahhh Jan is echt al een groot ventje zeg!! Jeetje, haha 88 cm!! Lange jan! (hihi)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano; Sjee spannend morgen dus...hopelijk niets ernstigs..

@ kiussie: Hopelijk gaat stan gauw van zn poep afkomen en is ie snel weer fit!! Sterkte!

@ Ano: hihi lieve neomi in slaap gevallen. Wa'n moppie ook!
    En de haartjes weer kort dus :)

@ hier: vanavond is de box opgehaald. Via marktplaats gekocht voor 70 euro en verkocht voor 95 euro! moehahah!! Leuk leuk.
    Ook boxkleed en boxtas erbij verkocht voor 30 euro. Die hadden ons volgens mij iets van 60 euro gekost.
    Dus al met al heb ik 1.5 jaar een box met kleed+tas gehad voor 5 euro ;)

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou zolang hij maar gezond is toch

Deel Deze Pagina