Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Johannal, je bent mama van een dochtertje! Dat kan nu toch nie meer missen (bijna half 10) Hihi... Oww wat spannendd.. We hopen allemaal gauw van jullie te horen!! Hihi...
    Misschien dat Stf iets kan laten horen!?
    Ik weet nog wel dat Bart toen elke keer ook voor Lara hier postte, hihi...
    Oef, wat is het spannend! Hoop zo dat alles voorspoedig is gegaan, en zoals jullie het wilden!

@ Gwen, lieverd, ik hoop toch zo dat het voor jou ook nie lang meer duurt! Dat het gewoon eerdaags zo ver is!! Dan ben je maar van die verrekte pijn af!! Kan me voorstellen dat het gewoon NIE LEUK meer is ook... Je hebt de 37 wk gehaald; das prachtig, hoera! Maar tis mooi geweest!! Volgens mij ben jij er helemaal katsie klaar mee!!
    Laat Ukkepuk maar gauwww de weg "naar buiten" vinden!!
    Dikke knuffel voor jou meissie!!
    En wauw!! 4 woordjes zelfs al, en dan ook nog verschillende zinnetjes!! Knappe meid!! :D Heerlijk heh!!
    Maar als ze zo praat in haar slaap is ze dan nie overduidelijk aan het dromen?
    Ze zal indd wel boel te verwerken hebben, misschien voelt ook zij het gewoon aan dat er veranderingen aan zitten te komen nu ze grote zus word! ;) Kan heel goed toch?

@ hier, ben op werk...
    Die toeslagen zijn van de gemeente; een langdurigheidstoeslag van 436 euro die alleenstaande moeders krijgen bij een langdurig laag inkomen, maar ik zit nu dus net boven de norm (ze hebben het aangepast op bijstandsniveau terwijl het eerst 10% of in sommige gevallen zelfs 20% erboven mocht zitten...)
    En het SoCu fonds is 184 euro, daarvan zou je dan bv kunnen sporten, zwemmen, dierentuin etc. Ook als je een laag inkomen hebt... (ik heb tenslotte Wajong)
    Ik zei, waar moet ik dan alles nu van betalen?? Hij zegt van dat geld wat je dus boven die norm zit...
    (das een kleine 100 euro in de maand)
    Van die kleine 100 euro moet ik dus sparen, de auto onderhouden, leuke dingen doen, de gemeentelijke belastingen betalen (+/- 600 euro) KDV betalen, reiskosten noem het maar op....
    Ze zijn nie goed wijs!! Stelletje idioten!!!
    Kan het wel vergeten om met Stan wat leuks te gaan doen! Mijn spaarpot is al bijna leeg...
    Ik hoop maar dat ik van het CAK wel die 300 euro krijg (dat krijgen chronisch zieken zeg maar, normaal gesproken, maar jah, zullen ze ook wel wat voor verzinnen, dat ik nie meer in aanmerking kom..:()
    En heb gvd ook nog steeds geen bericht van belasting..

Ow jah, kreeg ook een brief van belasting over KDV, dat het 140% van gewerkte uren is ofzo? Wat je nog vergoed krijgt?
    Nouw zal dan ook wel een stuk minder worden?
    Ik geloof dat ik dalijk aan de grond zit... :(:(
    Ik weet werkelijk niet wat mij allemaal nog boven het hoofd hangt...
    Kan wel janken....

Liefsss

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie das heel erg balen meid. :( Een hele dikke knuffel voor jou. *knuffel*

3. Soda Pop

Da vind ik nouw dus ook!! :$:(

Maarrr!! Goddank is met m'n kop alles goed!!
    En gezondheid is met geen goud te betalen heh!! :D

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nee gezondheid is met geen goud te betalen. Maar een meevaller is altijd welkom natuurlijk. :) Het zit je in ieder geval ff niet mee.

5. Soda Pop

@ Alies, nee indd... Baal ook als een stekker...

@ Ano, heb vanacht gedroomd dat jullie zoontje Daniël gaat heten!! :D:D
    Ik was bij jullie en we stonden in de keuken. Ja vraag me nie hoe ik het verzin! :D En Neomi liep vrolijk rond te stappen en opeens vertelde je me dat...
    Hahaha.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie nou lekker meid beb jij weer iedere x weer een tegenvaller pfff dikke knuffel meid

7. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Johanna.....kan ik je al feliciteren? Hoop da alles goed is gegaan eniedereen gezond is! Geniet ervan!

Gwen.....de laatste loodjes wegen et zwaarst hè! Sterkte!

Hier.....ik verveel me!

Praten...Jan zegt ook steeds meer ook lange woorden zoals sinasappelsap en chocolade en autorijden enz....ook een favoriet zinnetje met mamma is dom....heel leuk....NOT

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahaha hier ook ineens veeel mer praten, zo leuk.
    nmu een paar keer dat ze op het potje zit, en dan zegt ze:kan nu niet, kan nu niet hahaha.
    Ook echt zinnen worden het nu he?!zoo leuk.

kussie grrr dan kun je dus beter niet werken eigenlijk, kan t niet lbijven zoals t was op je werk dan?dit is wel heel kloote zeg, dikke knuffel meid.en Daniel?haha wie weet!

johannal, owww meid hopelijk zijn jullie nu heerlijk aan het genieten, en is Seph er ook bijna, superrr spannend!!!!

nu ff snel douchen en naar de vk...

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomie: Hoe is het met jouw? Nog napijnen of naweeën van je curretage?

@ Kussie: Had je jobcoach je dit niet eerder kunnen vertellen?? Jeetje meid, wat vreselijk, dat is echt een klap geld in de maand minder:(
    Ik vind dit zo erg. Je word gewoon "gestraft" omdat je werkt, en nu een contract hebt. Zo vreselijk oneerlijk:( Ik weet niet wat ik erop moet zeggen (bijna dat uitkering trekken loont, hoe erg het ook is)

@ Ano: Veel plezier bij de VK!!

@ Hier: Bij de VK geweest. Alles weer goed, alleen 2 kilo aangekomen. Ik hou heel veel vocht vast (oké en een zak chips teveel). Verder was alles weer goed: Bloeddruk, hoeveelheid vruchtwater, en nog niet ingedaald.

Vannacht om 00.12 is mijn vriendin (die 2 dagen eerder was uitgerekend) moeder geworden van een dochter Liv. Alles is goed gegaan (thuis bevallen, om 23.30 VK gebeld, vliezen gebroken, 1x persen en 00.12 geboren), en zijn lekker aan het genieten thuis.
    Vanmiddag na 15.00 gaan we even op kraamvisite.

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik vind het inderdaad ook super leuk dat ze zoveel, en vooral ook verstaanbaar praat!!
    Hahahahahahaha, "kan nu niet" geweldig!!! Hoe krijgt ze het verzonnen:D

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Vriendlief: Wanneer moet jij weer naar de VK toe?

@ SuperB: Jasmijn nog steeds helemaal opgeknapt?

@ PenF: Nog gelukt met knutselen?

12. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Ongelooflijk dat je nu zo gekort wordt op alle uitkeringen. Ik an me goed voorstellen dat je ervan baalt. Ik ben benieuwd wat je jobcoach ervan gaat zeggen. Het mag toch niet zijn dat je erop achteruit gaat op het moment dat je werk hebt.

Fijn dat er niets ernstigs gevonden is op de MRI. Hele geruststelling voor je. Ik hoop wel dat de andere medicatie gaat helpen en je minder last van migraine hebt. Het zou toch wel fijn zijn als ze achter de oorzaak komen.

@ Gwen; Fijn dat alles goed was bij de VK. Als ik je verhaal zo lees denk ik dat het bij jou ook niet al te lang meer zal duren. Gefeliciteerd met je vriendin. Mooie naam heeft ze uitgekozen.

@ Ano; Succes bij de VK vanmiddag.

@ Johannal; Hopelijk zijn jullie nu lekker aan het genieten van jullie gezinnetje.

@ Jedalin/ Zazz; Lieve foto's van jullie meeting. Ziet er gezellig uit.

@ Nijnja; Sterkte de komende tijd. Het lijkt me verschrikkelijk om een goede vriend op deze manier te moeten verliezen.

Hoe bevalt jullie nieuwe huis en het "samenwonen" met je schoonmoeder?

@ Hier; Vanochtend ben ik samen met Jasmijn en Morris naar "Muziek en beweging voor peuters" geweest. Het was echt superleuk. Ik ben helemaal enthousiast. Lekker samen liedjes zingen, muziek maken en dansen. We hebben er alledrie van genoten.

13. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief dat je ernaar vraagt. Ze is vrolijk maar net had ze wel weer een klein beetje verhoging (38.3). Hopelijk doet het middagslaapje haar goed en loopt haar temperatuur niet verder op.

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    superb fijn dat je zo'n geslaagde ochtend hebt gehad, das helemaal top natuurlijk als jullie het alle 3 leuk hebben!!!

vk:haha was ff voor extra, had betje last van onder zeg maar....maar t vald allemaal mee gelukkig..

gwen gefeliciteerd met de kleine van je vriendin!en wauwww wat een bevalling, dat wil ik ook wel ;)

haha ja kan nu niet, en dan ook 100x zeggen he, ow en Neomi vind eikelkoeken ook heel lekker :)

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Jaaaaa ze is er! Vanmorgen om 8.51 is

Selah Sophie

geboren, wat een ultiem geluk! En wat is ze mooi!!! Mama (en papa) zijn in de zevende hemel en dolgelukkig!

Alles is goed en goed gegaan met de keizersnede die ik overigens toch weer ontzettend spannend vond (brrrrr)

16. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Johannal; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Selah Sophie!!

Wat hebben jullie haar prachtige namen gegeven. Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. Nu lekker samen genieten van jullie prachtige wondertje!

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Johannal : van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! :) :)

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Johannal & Johannalman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Selah Sopfie

Prachtige namen!!

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Johannal Van harte met de geboorte van Selah Sophie!!

Prachtige naam. :) Hoe zijn jullie er zo op gekomen?

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochtertje Selah Sophie!!
    Prachtige naam :)! Vooral met -ah aan t einde hihi. :D
    Geniet heerlijk van je gezinnetje en horen snel je verhaal!
    En foto's hihi...

Deel Deze Pagina