Op facebook staat een fotootje kan hem met mijn telefoon niet hier plaatsen maar een ander mag dat wel doen. Alles is goed gegaan. Ik vond het wel weer echt heel eng maar ik voel me 1000 x beter als na de bevalling bij Seph. Stf is Seph nu halen en Selah ligt lekker te slapen. Weet eigenlijk niet hoe we op die naam kwamen of nou ja ik hoorde Selah Sue op de radio en dacht dat is een mooie naam en Stf had precies hetzelfde maar ze is niet vernoemd of zo we vinden heg gewoon een erg mooie naam. En ik hou ook van ah of ph enz in namen
Wat ben ik super blij om te lezen dat het je zo allemaal mee is gevallen. Logisch dat je zenuwachtig was!! Gelukkig is het allemaal goed gegaan.
Gefeliciteerd met je vriendin! Leuke naam, dochtertje van mijn schoonbroertje heet ook Liv. Mooie bevalling, have fun vanmiddag Met mij is het allemaal prima, nergend last van. Vloeien is gestopt en voel me al niet meer zwanger! Ben zo blij dat ik die curettage heb gedaan en niet afgewacht heb.
Johannal; GEFELICITEERD met jullie dochter en wat een mooie aparte naam!!!! Past goed bij Seph. Apart zeg, dat je zo'n 10 uur later alweer post. En wat fijn dat je je zoveel beter als bij Seph voelt. Geniet ervan!!!
Proficiat Johannal met de geboorte van Selah!!! Wauuuw wat is ze mooi!! En hele mooie naam ook! Past idd erg mooi bij Seph. Hihi nu wel veel S-en in de familie! Seph, Selah en Stf! hihi...wordt nog wat als er post komt voor S. ....(ik weet jullie achternaam niet hahaha)
@ Johannal, ook via hier natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige meisje Selah Sophie! En wat ben ik blij te lezen dat het goed is gegaan allemaal, en dat je je zoveel beter voelt nu als toen bij Seph! Ik vind de namen ook zooo mooi bij elkaar passen (van Seph en Selah dus) @ Gwen, die bedragen, zijn jaarlijks heh... Tis nie dat ik maandelijks 620 euro mis.. Dat zou natuurlijk helemaal van de zotten zijn!! Maar tis voor mij wel een hele klap geld omdat ik daarvan dus normaal extra had... Nu dacht ik, dan maar geen extra; betaal ik er de gemeentelijke belastingen van, blijft het beperkt, maar tjah, ik krijg dus dat ook nie, dus eigenlijk mis ik nu 1000 euro.... En das echt HEEL veel geld... @ all, hou het kort, ik wil zo nog even douchen, was op hangen en dan vroeg op bed.... Ben moe en heb het koud, en jawel, ook weer last van de keel, raar heh... Lijkt wel of het blijft sluimeren... Liefs
Hier jaaaaaaa vandaag de makelaar bellen dat t de verkoop in kan. T gesprek met de man van ING was goed! T komt erop neet dat we zo over kunnen qua hypotheek en zelfde maand lasten lokale is t huis goedkoper dat houd in dat we dit zelfs met 10.000 verlies kunnen verkopen en dat t financieel geen consequenties heeft ben zo blij liever verkopen met zo min mogelijk verlies natuurlijk Meiden ik ben vanaf gisteraaf al helemaal hyper Dus hoop dat t bezichtigen goed gaat en er niet te veel verborgen gebreken zijn want spaargeld hebben we niet echt meer!
Setti wat fijn dat het gesprek zo goed verlopen is!!!! En zo te lezen zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer positief voor julli heeft uitgepakt! Veel plezier met de bezichtiging vanmiddag!!! Hebben jullie het ook nog eventueel over iets van een overbruggingshypotheek of zoiets gehad, mocht het huis wat zijn?
@ Johannal: Hoe gaat het met jouw? Kijk je positief terug op je keizersnee? Lekker aan het genieten van je gezin?
Ik heb er al wel t een en ander van uitgeprint maar steef wilt er niet eens naar kijken pfff ach komt wel alles in stapjes bij die mannen hè hihi Heb zo zin in vanmiddag
@ Setti; Veel plezier vanmiddag! Hopelijk is het huis in het echt net zo mooi als op Funda. @ Johannal; Hoe is het bij jullie? Wat vond Seph van zijn zusje? Hopelijk is jullie eerste nacht samen goed gegaan en ben je nu lekker aan het genieten van je gezinnetje.