johannal, ziet er super leuk uit!!zit alleen wel een typfoutje in volgens mij, weet neit of je dat gezien had?er staat en feestelijke dag, neem aan dat dat moet zijn een feestelijke dag. marye, wauw lekker zeg zo'n grote douche, die luxe hebben wij niet!!!leuk dat florine zo loopt!! kussie hopelijk vald het allemaal mee.
Hai allemaal, @ hier, mijn vader is weer thuis... Pffff... Toen ze zijn doorgestuurd naar het ziekenhuis was het dubbelzien spontaan over.. En zo gaat het al tijden... Dus konden ze ook nix doen.. Zodra het weer optreed moet hij maken dat hij in het zieken huis komt voor een scan.. Ze denken aan dat het misschien met de bloedverdunners (Fragmin spuiten) te maken kan hebben die hij kreeg nadat hij dat kunstgebit kreeg.. Of dat het een tia geweest is? Maar das dan wel heel raar, omdat hij al weken dubbel ziet maar dan wel steeds bij vlagen.. Verder heeft hij geen uitvalsverschijnselen of wat ook gehad... Eng hoor... En wat zat ik in de rats. Ze hadden m'n broer gebeld dat ze er met een half uur weer zouden zijn.. En dat ze dan "alles" wel zouden vertellen... En het duurde maar en duurde maar.. Dus ik uiteindelijk bellen waar ze bleven.. Waren ze nog even bij de super aan gegaan!! Tjezus... Wat was ik pissed! Ik zat me maar op te vreten en had er buikpijn van... Heb ik ze ook gezegd... Dus eigenlijk weten we nu nog nix @ Setti, thanks nog meid! @ Marye, ja maar jullie kids zijn ja tweeling, dan is het toch logisch toch, dat ze iets lichter zijn? Of geld dat nu nie meer? Dacht ik tenminste altijd? Wowww, wat een aparte jurk, en ik vind dat wel sjiek de friemel hoor, dat er dan dat onderstuk van af te halen is!!! Ik denk dat ik me er wel een beetje een voorstelling van kan maken!! Mooi zal ie zeker worden! Das me wel duidelijk!! Ennuh, wat super leuk heej, gewoon lekker met z'n vieren douchen!! Trouwens wat heftig joh, dat dat kindje van kennissen van jullie hetzelfde heeft als Daan had... En dan ook nog een misvormd geslachtsdeel.. Het arme kereltje!! Wat ontzettend zielig... Ik hoop zo dat ook dit allemaal goed zal komen!! @ Jedalin, oef, zulke dagen zijn zooo vermoeiend.. Hier momenteel bijna dagelijks.. En ik denk dat het combi is van een nare sprong en dus van zijn buikje... @ hier, vanavond had Stan weer een flinke poepluier, zou het nu dan op gang komen? Ik hoop het!!! @ Setti, ik moet huurtoeslag terug betalen! Snap er de ballen van! Ga er nog wel achteraan bellen, even uitleg vragen... @ hier, nix van T. gehoord.. Had ik wel verwacht.. Is beetje moeilijk.. Hij heeft denk ik hele zware dag gehad vandaag (begravenis van zijn vriend) Had hem zo graag even gesproken... Maar jah... Vriendin nog steeds nie bevallen...
johannal ziet er goed uit hoor je uitnodiging penf jij gaat een hele sexy bruid worden zie en hoor ik al hihi leuk idee zeg en met jouw figuur kan je elke jurk aan whaaa een 4 pers.douche echt luxe en heerlijk gezellig met zn allen douchen kussie geen dank meid. en inmiddels wat van T gehoord? he balen zeg huurtoeslag ja de belasting pakt je zodra ze kunnen hoor wij moesten vorig jaar bijna 800 huurtoeslag terug betalen van 2008 stelletje sukkels. nu moeten we 350 terug betalen van de zorgtoeslag van 2009 dus ben benieuwd wat we volgend jaar terug moeten betalen hier na t eten ff bij vrienden van steef zn darten geweest omdat steef een sponsor heeft binnengehaald en daarna door naar mn zus die is jarig vandaag en ow wat was het gezellig maar niet heus. dr oudste en dr buurjongen waren aant etteren en dan luisteren ze niet en lopen gewoon lisanne omver dus steef en ik zijn ff flink boos geworden hihi.
@ Marye: owoow sexy jurk marye!! IK vind dat bovenstuk trouwens prachtig, haha, maar ik begrijp dat je zoiets niet wil. Ik wel, of met een band schuin naar achter mijn nek zeg maar . Denk ik! haha nog geen idee hoor, nog niet in verdiept. @ Ano: Scherp gezien, dat typfoutje in johannals uitnodiging! hihi hopelijk nog niet verstuurd? @ kussie: Gelukkig meis, alles oke met je pa weer! fieuw!!! @ Hier: vanavond om kwart voor 5 de stad in gegaan hihi, lekker spontane actie. Kids waren hier zo jengelig, ff eruit en we hadden nog schoentjes nodig voor daan nu hij liep. Bij van haaren geweest voor kussie's schoentjes (ofja die van stan) maar maat 20 was te klein en 21 te groot. Dus dat had geen zin. Toen hebben we in een andere winkel schoentjes gekocht in de sale, helemaal super dus! Afgeprijsd van 70 euro naar 35! Dus gelijk ook voor jesse gekocht. Zal straks eens kijken welk merk ahah kheb geen idee! daarna lekker uit gaan eten, wel beetje laat haha waren pas om kw over 7 daar en tegen 9 uur weg ofzo hihi. Kids Mega lief, helemaal niet jengelig van moeheid. Bikkels!
Even gauw weer: Superb: wat een nieuws zeg Bah!! kan me voorstellen dat je er een rot gevoel over hebt Ik duim dat alles helemaal goed komt! Ano: heb je al iets gehoord ? Hopelijk is de uitslag goed! Kussie: oeiii schrikken van je vader zeg Hopelijk krijgt hij het niet weer! Jedalin: Mag ik vragen hoeveel gram / kg ze zijn aangekomen de laatste maanden ? (vergeleken bij de vorige keer dat ze bij het CB zijn geweest ) volgens onze weegschaal is Esmay vanaf mei "maar" 0,5 kg aangekomen.... CB: ZE waren vergeten ons in te plannen voor een afspraak Gister had ik dus zelf maar even gebeld! Maandag over een week mogen wij..... Uitslagen: Gisteren bij mijn "schoon ouders" geweest en mijn schoon vader krijgt dinsdag de uitslag van alle scans! Ik hoop dat het niet weer terug is maar ik heb er een beetje een hard hoofd in (maar misschien moet ik ook niet zo negatief denken! ) Verder kreeg ik te horen dat een oud collega van mij (die nog wel binnen onze stichting werkt ) laatst naar de HA is geweest, doorgestuurd voor een longfoto en binnen een uur stond de HA op de stoep met de mededeling dat ze longkanker heeft Wooowww dan schrik je wel! Er is waarschijnlijk ook niks meer aan te doen! En dan ben ik toch wel "dankbaar " dat mijn schoonvader er in principe nog redelijk op tijd bij was en nog geopereerd kon worden (al is het natuurlijk even afwachten of het niet alsnog terug is )
Verder is Esmay vandaag weer bij het KDV geweest en toen ik haar op ging halen ging ze zich helemaal uitsloven (doet ze altijd als ik daar kom ) wilde een kindje een aai en knuffel geven maar dat ging iets te lomp en toen stompte ze haar! Zo zielig... maar Esmay was wel erg lief ze gaf meteen een kus en haar knuffel aan dat kindje! En later zat ze nog eventjes met een autootje te spelen en toen kwam er een jongen van een jaar of 3 aan en die ging boven op die auto zitten nou Esmay gaf toch ineens een duw (jaja pittig ding haha ) dus ik duidelijk gezegd dat ze dat niet mocht doen gaat dat jongetje naar Esmay aait haar over haar hoofd en zegt "Ach jij bent ook nog maar klein he"
haha even gekeken nog, schoentjes zijn van het merk stones en bones. Nog nooit van gehoord haha maar zie wel op internet dat het een goed merk is. Duur ook, haha, dus maar goed dat we die in de sale gevonden hadden. Ik denk wel de oude collectie want ik kan ze zo gauw niet vinden op internet, maar ze lijken wel op deze: Stones and Bones klittenbandschoen - Jongensschoenen - Kinderen - Ziengs Schoenen
Hey Lin mag jij morgen ook uitslapen? Oh en trouwens dat tekstje heb ik zelf erin gezet zij moeten de juiste nog aanleveren. Dus gelukkig is het foutje niet erg.
kleintje, jee wat een verhaal over je collega, dat kun je echt niet beseffen tot je het zelf meemaakt volgens mij, verschrikkelijk zeg. en hopelijk vald het met je schoonvader allemaal mee. johannal, nou het zag er iig goed uit!! schoonvader:het was helaas slecht nieuws, het is prostaatkanker. volgende week krijgt hij een botscan om te zien of er uitzaaiingen zijn, zo ja, is t einde verhaal, zo niet word t bestraald en/of operatie,m dat snapte ik niet helemaal. iig, donderdag die scan en dan 7 okt de uitslag, 3 hele spannende weken dus. in feite wacht je gewoon op het antwoord of je blijft leven of dood gaat.... Jef is er behoorlijk kapot van, wat logisch is natuurlijk... nou ja ik hoop gewoon op het beste... xxx
Ano wat een vreselijk naar nieuws zeg heel begrijpelijk dat Jeff er kapot van is. Sterkte komende weken en ik hoop dat er geen uitzaaiingen zijn en het nog te behandelen is
Ano wat een rot nieuws bah Of het geopereerd wordt of bestraald dat ligt vaak aan de precieze locatie en grootte volgens mij. Ik hoop dat het niet uitgezaaid is ik duim voor jullie knuffel
@jedalin leuke schoentjes. @johannal leuke foto van Seph @kussie hoe was je nacht? En schrikken weer met je vader. Hopelijk komen ze er snel achter wat het nou is. @kleintje hopelijk zijn de uitslagen van je schoonvader niet heel ernstig. @ano heftig nieuws dat van je schoonvader. Hopelijk geeft de botscan geen uitzaaiingen aan. @hier is mijn man gisterochtend om 6 uur met Mel van de trap gevallen. Mel had gelukkig niks. Ze was alleen geschrokken. Mijn man heeft een dikke schaafplek vlak bij zijn stuitje en nog 1 op zijn rug. Iedereen, behalve mijn man, is hier verkouden.
Ano; pff meid is niet niks! Bah wat een vervelend nieuws, begrijpelijk dat Jef even de weg kwijt is. Heel veel sterkte meis, mijn duimen draaien rond voor hopelijk goed nieuws. Knuff! Johannal; super mooie uitnodiging. Leuk gedaan! Hihi die Seph slapend op de fiets. Wat is het toch een knapperd... Kleintje; wat een ding is die Esmay toch. Daar krijgen jullie nog heel wat mee te stellen haha.. Kussie; pff wat vervelend voor je vader. En dan natuurlijk net voorbij als je in t ziekenhuis zit zul je altijd zien... Wel jammer van ze dat ze jou in spanning laten terwijl ze lekker boodschappen gaan doen. Hoe is jullie nacht verlopen? Lactulose heeft Taleah toen ook gehad, werkte als een tierelier. Had het al tegen je gezegd dat je dan zo kon kopen bij de drogist. Je doet het allemaal super hoor meis. Knff! Hopelijk hoor je weer snel iets van T. En natuurlijk hopen dat je vriendin snel bevalt. Weet ze wat het wordt? Alies; Oeh jee gelukkig is het gids afgelopen. Bah verkouden zijn is niet leuk.. Allemaal een beetje zielig dus hihi. Linda; had ik al op je filmpje gereageerd? Zo niet dan nu; woow kijk die Daan gaan. Stoere jongen tussen de blokjes door. Leuk ook hoe oma en opa reageren, helemaal trots hihi.. Mooie schoentjes hoor! En Jesse zal ook snel volgen. Gwen; hoe gaat het bij jullie? Met je bekken... Franny; wauw mooie bruid was je zeg! Waren jullie nu ook voor een tweede bezig, sorry weet het niet meer. De week nog overleefd met veel werken? Ehm weet het verder niet, sorry...
Owja setti; hihi! Sjee wat Vervelend is dat hè.. Vooral als het nog familie is ook. Waar ook pas op een kinderverjaardag, en daar liep me toch een rotjong daar. Keek nergens naar en ouders zeiden niks. Zo vervelend! Hoe gaat het nu met je zus en dr jongste kindje? Was toch iets met z'n oogjes?
Hier; alles goed! Taleah is weer helemaal opgeknapt. Ze slaapt weer door gelukkig. Ze wordt steeds slimmer en eigenwijzer haha. Ze klom gister ineens op de salontafel; stond helemaal verbaasd, haal haar eraf en ik zeg nee Taleah. Kijkt ze me aan en zegt heel serieus jaaa. Haha ik weer nee Taleah en zei weer ja. Nou kon me lach niet inhouden. Zo wijs dat ze is. Gister was ze met pen aan het tekenen op dr hand. Zei ze ineens taaatoe....papa! Ja papa heeft tattoo's op z'n handen; wat moest ik daar nou op zeggen. Papa vondt het prachtig natuurlijk toen ik het vertelde.. Marc is de schuur aan het opruimen samen met de buurman. Zo nu hebben eindelijk ruimte. Het lag vol met dozen en rotzooi, lag er al 3 jaar. Maar nu ruimte, jee! Ik bak ondertussen een cake en net gepoetst. Krijgen vanmiddag vrienden op bezoek. Gezellig!
whahah nee wij gaan gewoon te vaak laat naar bed Maar Arno mocht vandaag uitslapen haha. Gelukkig waren de kindjes zo lief om rond 9 uur wakker te worden, weer in slaap te vallen en toen weer rond half 11 wakker te worden! Dus ook mama heeft uitgeslapen. Dit weekend is mn werkweekend, dus moet vanmiddag van 14-22 werken en morgen 10-17. Blehhhh
@ ano: oh meis, wat een kl*tenieuws. Pf, wat ontzettend rot dat Jef's pap zo ziek is. Nu wachten tot 7 oktober, jeetje, dat is ook nog zo lang ook . Heel erg veel sterkte de komende tijd en ik weet zeker dat wij hier met z'n allen heel hard gaan hopen dat er geen uitzaaiingen te zien zijn.. Dikke knuffel.
@ Ano, shitttt!! Oww wat vind ik dit een kl*tuh nieuws!! Wat ontzettend erg! Dat Jef hier van ondersteboven is, is natuurlijk harstikke logisch!! En wat duurt het lang voor hij weet waar hij nu uiteindelijk aan toe is! Kunnen ze zoiets nouw echt nie eerder weten! *schud hoofd* Ongelofelijk.. Wat een nare weken... Ik wens jullie net als alle andere meiden ook heel veel sterkte hiermee... Verder hoop ik dat je er zodanig mee om kan gaan dat het voor jou en de beebs zo min mogelijk stress geeft... Zorg goed voor jezelf meis! Probeer toch te ontspannen enzo... Hoe moeilijk dat vooral nu zal zijn... Hele dikke knuffel en je weet dat wij er hier voor je zijn om van je af te praten!! @ Jedalin, whaha, dat zou ik nie eens aandurven; als Stan zo'n jengeldag heeft, en dan uit eten gaan! Maar super dat jou kids het dan zo goed deden!!! Heerlijk hoor! Ennuh, wauwie, wilde je de zelfde schoenen kopen voor Daan als die Stan heeft *glimmm* Das een leuk compliment! @ Alies, oef, dat zou een smak geweest zijn!! En dan ook nog bij het stuitje, auw auw auw! Gelukkig dat Mel nix heeft! Je schrikt je toch wezenloos! Beterschap voor jullie allemaal verder!! @ Jedalin en Johannal, wat waren jullie nog laatttt vanacht! Bikkels hoor! @ Elisah, hahaha, die Taleah, das indd een mooie wijsneus, ik weet er alles van, dat je je lach nie kan inhouden soms, hier ook zo'n slimmerik... En dat van tattooo papa, ik zou ook smelten als ik Marc zou zijn geweest, dat is toch ook stiekem geweldig! Heerlijk, nu de ruimte in de schuur!! Goed bezig, die man van jou! @ Kleintje, je zult wel nie kunnen wachten tot het dinsdag is! Wat duren zulke dagen dan lang heh!! En dan hoor je ook nog even dat een collega van je longkanker heeft... Allemachtig! Wat een eng en slecht nieuws allemaal! Ik hoop toch zo dat het bij jou schoonvader allemaal toch mee valt, het iets anders is, en dat de kanker niet terug is gekomen!! We duimen meid! Hoe gaat het nu met Eugene? @ Setti, terecht dat je even flink pissig werd! Zou ik ook worden als ze Stan zo om ver denderen! Dat pik ik nie hoor! Oef! Dan word ik geloof ik pislink! Hihi, misschien niet direct op de kinderen, maar wel op de ouders, als die er nix van zouden zeggen! Maar jou kennende, kwam de boodschap vast wel over! @ hier, vanacht er "maar" 1 keer uitgeweest... Hij had me toch een hoestbui! Nie normaal meer.. Ik vind dat zo zielig.. Leek wel of hij er in bleef... Pffff. En daarna natuurlijk flink huilen toen ik weer weg ging... Dus deur los gelaten... En nu zit hij onder de muggebulten! BAH! In het trappegat bij mij zitten de wereld muggen en die krengen vliegen allemaal mee naar binnen zodra ik de voordeur los doe, geen houen aan! Vanavond ga ik dus nie alleen in zijn kamertje op jacht, maar ook hier in huis.. Van T. een sms gehad dat hij me nog zal bellen, dat was gisteravond nadat ik hem toch nog maar een smsje had gestuurd... Ik voel me er nog steeds totaal nie lekker bij dat ik er gister gewoon nie bij was om hem te steunen.. Ookal wilde hij dat zelf nie... Pffff.... Voel me gewoon.. Weet nie... Raar en nie fijn... Hoop maar dak gauw van hem hoor. Denk dat k dan pas weer rustig zal zijn... Van ouders verder nix gehoord, dus zal daar wel goed gaan... Verder geen nieuws! Ow jah, wel een vraagje.. Vanaf wanneer mag je bij kinderen wel wasverzachter gaan gebruiken? groetjesss