Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Alies geweldige foto van je meiden

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nijnja hihi dat t er grappig uitzag geloof ik wel ik zie t zo voor me hihi

mooie trouwfoto's en een mooie aparte jurk echt heel mooi ook die kleur is echt heel mooi

gwen gek he dat ineens de slaap problemen opgelost zijn door een kussen nou ja zolang ze slaapt is het geen probleem toch daarom heeft ze bij ons al een groot bed.

grappig dat je 13 oktober de 20 weken echo hebt die had ik ook in 2009 hihi diezelfde datum

darcy zo das schrikken zeg gelukkig is het goed afgelopen

2e wonder jeey alweer 26 weken dat gaat snel zeg. zolang samila gezond is dan is het goed hoor.

jedalin jaaa ook jesse nu al wat knap hoor

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    we hebben er voor de zekerheid eerst nog ff een matras naast op de grond gelegd voor het geval dat

en hier nog ff een foto van lisanne dat ze zelf een danoontje eet

Bekijk bijlage 184008

5. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Anoniempjuh: veel sterkte voor jullie de komende tijd! Ik hoop voor je schoonvader dat het goed te behandelen is. Probeer welt e genieten van je zwangerschap, maar ik ken het gevoel wel helaas…..
    @ Eliesah: Leuk voor een tweede! Dat was jouw vraag aan mij ook toch?? Wie weet..... ;)
    @ Alies: Geweldige foto op de motor!!
    @ Setti: Leuke foto’s! En hoe ze dat toetje aan het eten is en dan dat koppie erbij: GEWELDIG!!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ jedalin: ja het opvoeden is echt begonnen. Op het KDV slaat ze gelukkig alleen als ze speelgoed van haar willen afpakken (tja geef haar eens ongelijk).
    Wat leuk dat Jesse ook zijn eerste losse stapjes heeft gezet!!!

@ eliesah: mooi begin van het nieuwe jaar

@ setti: leuke foto van Lisanne in haar nieuwe grote bed.

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ setti: hahaha, dat is ook erg toevallig op dezelfde datum de 20 weken echo.
    Alleen op de zondagavond hebben we nog een probleem. We denken dat ze voelt dat Jorgen vaak op maandag al weg is voordat ze wakker word.
    Gaat hij zondagavond weg, dan geen probleem.

@ eliesah: ik hou het nu al langer vol qua werken als met Joënna. De vraag is alleen hoelang nog........

@ jedalin: het is inderdaad beter om in huis op blote voeten te laten lopen. Toch doe ik dit weinig ivm de koude plavuize, hondenharen en grindtegels buiten.
    Ik vind het inderdaad ook super zoals hij met Joënna bezig is!! Hij geniet er ook van en Joënna ook!!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ alies: leuke foto's op de motor!! Helemaal geweldig

@ marye: hoe gaat het met zindelijkheid van Florine? Slimme meid dat ze het al aangeeft.
    Mijn zusje was op deze leeftijd dag en nacht zindelijk. Het kan dus goed.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier binnen lopen we niet op schoenen, dus ook neomi niet, dus das makkelijk haha.
    maar tis idd ook beter zeggen ze!!!

jedakin wauwwww Jesse loopt ook al, das snel achter Daan aan zeg!!super gaaf!!!

setti, haha leuke foto van Lisanne in d'r nieuwe bed!!!mooi hoor!!

Gwen had niks meer terug gepb't is er een beetje bij in geschoten.
    maar jee nog ff en dan de 20weken echo dus, spannend toch altijd weer he.
    Fijn dat het verder allamaal goed gaat!!

xxx

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie VAN HARTE MET JE VERJAARDAG!!! Maak er een leuke dag van. :)

11. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ja, Kussie, ik kwam je ook even feliciteren, en Alies is me net voor! Gefeliciteerd!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    schoenen binnen dragen wij geen schoenen dus lisanne heeft ook pantoffels

kussie ook via hier nog gefeliciteerd

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hier ook geen schoenen aan in huis. Mel loopt of op pantoffels, of sokjes of soms blote voetjes.

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Sandra!!! GEFELICITEERD!!! WOOP WOOP Feestje! FIJNE DAG VANDAAG
    x

15. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    kussie: gefeliciteerd met je verjaardag

16. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    hier: we zijn nu via de huisarts doorgestuurd naar de podotherapeut. samila heeft een beenlengteverschil van 1,5 a 2 cm.

17. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kussie; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele fijne dag gewenst.

18. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ons2dewonder: dat is een behoorlijk verschil... moet ze nu aangepast schoeisel? Wel goed dat ze wordt doorgestuurd, ze kunnen daar weer andere problemen door krijgen, toch?
    Setti: lieve foto's! En slim dat je even een matras ernaast hebt gelegd, toen Karel net in zijn grote bed sliep, viel hij eruit met zijn koppie op de poot van de bureaustoel die daar stond. Wij zijn niet altijd zo slim bezig, ahum...
    Linda: wat goed van Jesse, ja hij kon niet lang achter lopen bij zijn broer natuurlijk!
    Hier: gisteren naar zwager en schoonzusje geweest in Leiden. Was er gezellig, maar mijn man maakte wel een mooie blunder. Zij zeiden namelijk: "Het is zo leuk om de verandering in Toon te zien, want dan weten we dat het goed komt." Waarop mijn man zegt:"Oh, je bedoelt Toon was ook heel lelijk en is nu wel schattig?" Nou, dat was dus niet wat ze bedoelde, maar het is wel een tamelijk lelijke baby! Oops. Ze bedoelde dat Toon nu zo vrolijk rondstapt en aan het kletsen is, en niet meer zo'n baby is. Ik vind het ergens wel erg jammer dat ze zo denken, want mijn nichtje is wel een hele lieve baby, heel goedlachs en heel vrolijk... Ze missen wel veel door zo te denken, dat het nog wel wat wordt als ze ouder wordt. Zonde, he?

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: van harte gefeliciteerd :) Ennuh ben je blij met je vent met ontbloot lichaam ? :p ;) HIj zal in ieder geval nooit zeuren :p

Vandaag BHV gehad ik dacht dat we vandaag EHBO zouden krijgen maar het was brand en heb veel geleerd en 2 brandjes geblust...
    En toen ik Esmay op kwam halen bij mijn ouders vertelde ze dat ze hard was gevallen en naar de HA moest :( haar neusje bloedde heel erg en daar zat een scheurtje in die is nu geplakt...
    Maar ja was te verwachten met onze stunt piloot ;)

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Nijnja haha das een blunder hihi maar toon was niet lelijk hoor en idd ze missen veel zo en je kan kinderen niet met elkaar vergelijken ze hebben ieder hun tempo

Deel Deze Pagina