Kleintje wat een bikkel die esmay! Das wel ff raar als je dr ophaald en je ziet dat! Gelukkig was dat t enige
@ kussie: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk heb je een fijne dag gehad, en ga je een leuke avond tegemoet. @ ano: geeft niks!! Vond het al erg leuk om een berichtje van je te krijgen. @ ons2ewonder: best een aardig verschil. Heb je al enig idee wat ze eraan willen gaan doen? @ nijnja: erg jammer dat ze er zo over denken. Ik moet zeggen dat ik altijd heb geroepen dat ik baby's geen moer aan vind en blij zijn als ze lopen en praten. Daar ben ik hard van terug gekomen. Als ik kijk hoe snel het allemaal is gegaan de afgelopen 1.5 jaar....... Niet leuk meer. Mijn kleine lieve baby, is een lieve ondeugende dreumes. Ook leuk, maar het gaat soms te snel. @ kleintje: dat is even flink schrikken!! Kleine brokkenpiloot. @ hier: gisteravond weer drama met naar bed gaan. Jorgen sprak vandaag 2 collega's die exact hetzelfde probleem hebben op zondagavond. Vanochtend naar Jorgen zijn nichtje geweest. Lekker gekletst en de kinderen gespeeld. Onderweg er naar toe even geslapen (half uurtje) en op de terugweg weer. Daarna niet meer geslapen, maar begon wel koorts te krijgen. Arm ding, haar neus zit prop vol en snip verkouden. Ze heeft bijna de hele middag tegen mij aan gelegen. Niet gegeten, wel een yoghurtje erin. Daarna begon ze zelf te trillen. Ze liep zelf naar het traphekje om naar boven te gaan. Borstkastje, rug en voetjes ingesmeerd, neusspray en een paracetamol. Ik heb haar ook niet meer gehoord. Hopelijk is ze morgen opgeknapt.
@ zwangerschap : hoe het komt geen idee, maar voel het grootste gedeelte van de dag mijn buik: krampen, steken en het gevoel alsof er een band om mijn buik ligt die net iets te strak zit. Als ik rustig zit of lig geen probleem, maar bij iets ofwat beweging begint het weer. Ook veel hoofdpijn terwijl ik toch ruim 2 liter op een dag drink. Komt iemand dit bekend voor? Bij Joënna nml nooit ergens last van gehad.
Gwenolyn nee sorry ik herken het niet.. Maar met veel hoofdpijn moet je wel oppassen hoor anders even overleggen met vk? Sterkte ermee Vraag: poepen jullie kindjes weleens in bad? Esmay deed het nooit maar nu sinds 2x wel niet erg prettig......
@ kleintje: ik dat ik morgen even de VK bel. Had het de laatste controle niet over gehad, daar ik dacht: ach zal wel??? Maar ja, hoofdpijn word steeds erger. Nee hier heeft ze nog nooit gepoept in bad. Ik zou ook niet weten wat je eraan zou kunnen doen.
Ik herken t niet misschien nu een jongen! Hihi! Zijn je suikers goed? Misschien ligt t daaraan en anders ff de vk bellen die weet misschien wel wat t is
@ setti: Hahahahahahaha dat zei Jorgen ook al. Suikers en bloeddruk is prima in orde. Zal vanacht eens een ander kussen proberen. Misschien dat de hoofdpijn daar aan ligt. Je weet maar nooit.
@ Gwen :haha ja kussens lossen bij jullie misschien egwoon wel alle problemen op! Joanna's slaapproblemen, jouw hoofdpijn! Zou mooi zijn!! Beterschap! @ Kleintje: jee wat schrikken, als je zo thuis komt en je meisje was ineens bij de HA geweest. maar had je moeder je niet even gebeld dan? Had ik toch wel gewaardeerd denk ik.. Gelukkig valt het allemaal wel mee nu. @ Gwen:Uhhh nee ik herken niet wat je omschrijft over je buik-krampen...? Idd even met vk overleggen Loopt joenna ook altijd op schoenen binnen dan? Aangezien jullie dat ook doen? Arno heeft dat ook bijna altijd, ik bijna nooit. En de kids ook niet dus. @ Ons2e wonder: Hmm dat is idd een behoorlijk verschil. Hopelijk kan de podotherapeut jullie helpen. Waarschijnlijk aangepaste schoentjes dan ofzo? @ hier: Vanmiddag om 4 uur begonnen met werken en dan gaan de kids altijd al om 1 uur naar het kdv, dus vanmiddag voor het werk lekker de stad ingegaan. Een nieuwe outfit voor mezelf gescoord, helemaal leuk en helemaal anders als wat ik normaal aan heb. Een grijze broek (van dat zachte tweet-achtige stof), (kheb normaal altijd spijkerbroeken aan eigenlijk, of een wat stoerdere broek zeg maar), een hempje voor erbovenop (beetje zomers ahah maar goed daar moet een vestje overheen), en dus dat vestje wat erover heen gaat. Beetje korter model, maar niet zo kort dat het nog boven je heupen komt. Naja, werd er gelijk een stuk netter door hahaha. Kan ik mooi aan ALS ik op 2e gesprek mag komen! Heb helaas nog niets gehoord vandaag. Vandaag waren de gesprekken met de externte kandidaten. Hopelijk hoor ik morgen of overmorgen iets!! DUIM DUIM DUIM!!!
Jedalin: ik zei ook al dat ze me best wel had mogen bellen! Maar ze waren ook pas net terug van de HA toen ik binnen kwam... Ik duim voor je dat je aangenomen wordt! Hier: ik zat net op dierenasiels.com te kijken naar honden *zucht* ik zou er best wel eentje willen maar dan 1 die WEL alleen kan zijn.... maar ja ik denk niet dat er nog 1 in komt hier Maar als ik dan Esmay zie met de hond van mijn ouders dan denk ik steeds: Dat zou ze wel enorm leuk vinden! Maar ja misschien maar even wachten tot zij ook ouder is en zij hem uit kan laten
En deze foto vond ik zoooooo lief Zo staan Mazzel en Esmay vaak samen naar buiten te kijken Soms legt ze dan zoals hier haar hoofd op hem neer en het is gewoon zooo lief hoe ze samen zo staan te kijken
he sorry ben best lang niet geweest.......druk druk druk Hier niet echt iets interressants gebeurd hoor......ik ben gestopt met die site samen met die vriendin....Vin dhet heel erg jammer maar had er te andere ideeen over dan haar en vnd het zonde als onze vriendschap eronder gaat lijden......Jammer dus.....
@ Kussiexx: Van harte gefeliciteerd! En... welke magische leeftijd heb je bereikt? @ Kleintje: Wat een lieve foto. Jens is bij mijn schoonouders ook helemaal gek met de hond. Ik vind het wel goed dat kinderen met dieren opgroeien. Leren ze er goed mee omgaan. @ Jedalin: Ik heb pas geleden bij de Sting ook heel ander soort kleren gescoord dan normaal. Ook 2 colbertjes heel leuk! Ik ga daar normaal nooit, maar mijn vriendin krijgt personeelskorting daar, 40 procent, dus dat was wel lekker!
@ Vriendlief: Jammer dat je gestopt bent, maar wel een heel wijs besluit. Beter nu, dan dat het te laat is en je vriendschap stuk is!
ohw wat jammer zeg! Hoezo dat dan? Gaat zij wel alleen door dan? Hmm jammer, vond het hartstikke leuk!
vriendlief wat jammer zeg dat jullie gestopt zijn t ging zo goed dacht ik ga je nu alleen verder of zij? kleintje ja leuk zeg esmay met de hond
morgen!! hond:nou hier is t op t moment een beetje t andere uiterste. we hebben onze hond al 7 jaar en het is echt een lief beest, vreet nooit iets uit, kan prima een dag alleen zijn, of meerdere dagen, is makkelijk met uitlaten, geen vaste tijden oid, maar toch hebben we een beetje de balen. of nou ja voornamelijk HJeff, die heeft dus niks met honden. we hebben hem toen meer voor mij gekocht, en in t begin was ie ook gewoon gezellig met 'm, maar nu heeft ie niet eens zin om als ie uit ze werk komt ff een aai over ze bol te geven ofzo. hij vind m alleen maar vies en stinken en harig enz enz, ik baal ook van die haren hoor, maja ik doe er weinig aan. magoed, ik heb vorige week me ouders zelfs gevraagd of zij hem wilde hebben, zouden wij t voer en entingen gewoon bljven betalen, maar nee ze willen niet meer de zorg voor een hond. wel jammer, want dat was de perfecte oplossing geweest, hij heeft t daar naar ze zin, en hij is niet bij vreemden, want ik wil m niet zomaar naar vreemden doen via mp ofzo.... maja t zit me soms wel dwars, want we hebben er best wel s woorden over, en als er straks een 2e komt zie ik er ook wel een beetje tegenop t uitlaten enzo, en tja ik vind gewoon dat ie bij ons eigenlijk niet de aandacht krijgt die ie verdiend..... nou ja weet het ook niet.... vriendlief, he jammer zeg, maar als t niet gaat, ja dan kun je idd beter ophouden. kussie, leuke dag gehad gister? xxx