@ hier: de nacht is goed gegaan. Rond 08.00 is ze wakker geworden, en sindsdien hangt ze als een dood vogeltje tegen me aan. Ze begint nu een beetje interesse in haar eten en drinken te krijgen. Eens kijken wat de dag gaat brengen. Ander kussen heeft niet echt geholpen. Eens kijken hoe het vandaag met mijn buik gaat, anders de VK bellen. @ jedalin: sinds dat ze echte schoenen heeft loopt ze het grootste gedeelte van de dag ook op haar schoenen binnen. @ vriendlief: jammer dat jullie ermee stoppen. Vond het leuk om de resultaten te lezen. Een gesprek helpt niet? @ jedalin: klinkt erg leuk wat je hebt gekocht!! Mijn duimen draaien op volle toeren voor een 2de gesprek. @ hond: tja 1 van de voornaamste reden dat ze naar het asiel gaan is omdat ze niet alleen kunnen zijn. Turbo heeft daar ook een beetje last van, maar Freggel absoluut niet (gelukkig). Soms vervloek ik ze ook, natte poten, vieze vacht van de regen, of als ze aan het verharen zijn.
Héél herkenbaar Ano! Hier precies hetzelfde met onze hond. Tis het liefste beest dat ik ken, is super makkelijk, vind alles prima, kan goed alleen blijven en gaat ook niet op vaste tijden uit. Ligt ongeveer de hele dag buiten, sinds de kids er zijn. Voorheen was ie liever binnen maar die drukte vind ie niet meer zo leuk. Daardoor is het huis gelukkig al een stuk minder harig, maar toch, het blijft gewoon vervelend dat alles altijd onder de haren zit. Soms tot een haar die je vindt in een luier aan toe. Arno is gelukkig ook dol op de hond, maar samen balen we er wel af en toe van. Als ie dan een weekend bij mn vader logeert dan is dat echt wel ff fijn haha. Vooral dadelijk weer het uitlaten in de winter. Wij hebben ook wel ns gekeken of ie naar mijn vader of peettante kon. Maar mn vader werkt gewoon nog hele dagen en mn tante wil heel graag maar tegelijkertijd is die vaak weg en wil ze niet eraan vast zitten. De kindjes hebben er nu nog niet zo veel mee. Ja ze vinden het leuk om hem achterna te zitten haha en te roepen als ie buiten is of brood te geven als ze zitten te eten. Maar goed, misschien dadelijk als ze ietsie ouder zijn mee uitlaten enzo?
@ hier: vannacht bereikbaarheidsdienst gehad en werd ik gebeld. Een client was uit bed gevallen en lag op de grond en kwam niet meer omhoog. haha niet omdat ze pijn had, maar omdat ze 1.50 ofzo is en 85 kilo ofzo weegt. Dat is dus echt een bolletje rond. Met veel klachten lichamelijk natuurlijk en ze kwam met geen mogelijkheid meer overeind. De slaapdienst kreeg het ook niet voor elkaar en belde mij dus. Ze had ondertussen het matras van de client op de grond gelegd, deken erbij en haar daarop laten slapen. Client vond dat prima, ze had aangegeven nergens pijn te hebben van de val en ze lag goed. Was ook nog maar een uurtje of 4 tot de thuiszorg zou komen. Dus besloten het zo te laten en er niet heen te gaan. Krijg vanmorgen een mail van mijn collega die om 8.30 moest beginnen. Ze had gehoord over wat we vannacht besloten hadden (client op het matras laten slapen) en vond dat wel een goede oplossing. Ze was met diegene die de slaapdienst had de client proberen op bed te gaan tillen maar dat lukte nog niet met zn tweeen. toen heeft ze mijn leidinggevende gebeld of die toevallig richting het werk kwam om mee te helpen tillen. Dat was niet zo, maar toen hij het verhaal hoorde was hij er niet blij mee dat de client op de grond op een matras geslapen had. Nja, uiteindelijk hebben ze ze met zn drieen met veel moeite omhoog kunnen tillen in een tillift. Mgoed, nu mailde ze dus dat de leidinggevende daar niet blij mee was dus dat hij er nog wel op terug zal komen met de slaapdienst en mij. Maar naja, ik zie niet in wat het probleem is. ze lag prima, het was voor een paar uurtjes, ze had geen pijnklachten dus een dokter bellen was niet nodig en waarschijnlijk hadden wij met zijn tweeën toch niets kunnen beginnen, dan hadden we haar nog niet opgetild gekregen. Hadden we midden in de nacht met zn tweeën daar gestaan. Dus naja, ik wacht maar af wat ie er over te zeggen heeft, maar vind eigenlijk dat het gewoon een prima oplossing was.
De haren word ik soms ook giechel van. Soms zitten ze zelfs op de hydrofielen terwijl ze niet boven komen en de was niet beneden. Komt natuurlijk omdat de haren aan de kleding zit. Mee uit laten doet ze al. Of ze gaat mee in de kinderwagen of in de loopfiets. Ze zal nooit de honden zelf mogen uitlaten. Heb het al een paar keer gezien hoe fout dit kan gaan. Ook geen honden die niks doen. Ze ligt alweer op mijn borst te slapen. Net een kacheltje.
ooh nee dat gaat hier ook nooit gebeuren! Vindt het altijd zo zielig, van die (meestal kleine) hondjes die half mee worden gesleurd door zo'n kind en die niet doorheeft dat dat hondje dan pijn heeft als ie niet wandelt maar meegesleept wordt. Daarnaast is onze Kai ook echt niet uit te laten door kindjes hoor haha, die trekt als een gek als ie een andere hond ziet.
@ jedalin: klinkt mij als een prima oplossing. Zie niet het verschil tussen een matras op bed of op de grond. Client had er geen problemen mee, lag verder prima, als ze weer zou vallen, is het maar een paar centimeter. What's the problem?? Ben benieuwd wat hij te melden heeft........
Ja idd, naja hij heeft altijd wel een probleem haha, dus we horen het wel weer. Scheelt dat ik nu 2 dagen vrij ben, wellicht heeft ie het er nog met anderen over die dan ook aangeven dat het helemaal niet zo'n gek idee is. Vond het juist wel erg goed bedacht van de slaapdienst haha.
@ jedalin: gelukkig, dan heb ik je verkeerd begrepen!!! Onze honden zijn ook niet uitlaatbaar voor kinderen. Vind het ook zielig dat die kleine hondjes en puppy's meegesleurd worden. Of kinderen die door grote honden mee gesleurd worden door een grote hond. Of wat ik hier ook nog wel eens zie gebeuren is dat honden gaan vechten....... Tja, een kind krijgt ze niet van elkaar af, en de andere volwassen durft ook niks te doen. Echt gevaarlijk kinderen die honden uilaten.
oh haha nee ik bedoelde dat de kindjes, als ze iets ouder zijn, mee de hond uit kunnen laten, dus met arno of mij
Hoi allemaal!! @ Gwen, k schrok van je bericht meid!! Je had het over krampen, hoofdpijn en een band om je buik voelen!? Wil jij dan wel even de VK bellen... Heeft ze jou dat dan nooit gevraagd aan het eind van de zwangerschap bij Joenna?? Dat kan toch op zwangerschapsvergiftiging duiden? Dat is me altijd heel goed bijgebleven!? Echt meid, gewoon even bellen voor de zekerheid okeej? Of is dat onmogelijk als je nog niet aan het eind van de zwangerschap bent? @ all, sorry dat k nie op iedereen reageer.. Is geen doen, haha, als je 2 dagen nie bent geweest! @ Vriendlief, schrok ook van jou bericht! Wat nouw dan! Stoppen met de site, snap je redenen, maar jeuj, je was zo enthousiast erover, wat jammer!! Wie van de 2 gaat er mee door! En hoe gaat dat nu met het Preston Palace uitje? @ hier, ben er weer.. Bijzondere verjaardag gehad! Verrast door een super kaartje van Kleintje! (echt heel lief meid!) En ook door een belletje van een kameraad van mij wat ik nie verwacht had! Daar knapte ik zo van op! Daarna nog de hele middag gebeld met T. wat me ook heel goed heeft gedaan. Al heb k wel even 3 stappen terug gedaan wat bepaalde dingen aan gaat... Even pas op de plaats en weer beseffen wat ik WEL heb ipv kijken wat ik zo mis en nie heb... Verder gisteravond mijn ouders, broer en zijn vriendin en tante op visite gehad, was harstikke gezellig! Heb van broer en zijn vriendin een campingbedje voor Stan gekregen, moet alleen nog matrasje bij (maar die zijn loeiduur zei hij) Van pa en ma dus geld waar ik een lingerie setje van heb gekocht... En geld van tante! En als 2 klappers heeft Stan op KDV wat voor mama geknutseld en van mijn andere tante kreeg ik over de post een kaart voor een concert van Racoon in de Oosterpoort in Groningen!! ZOOO GAAFFF!! Dat was allemaal zo hartverwarmend dat ik in één keer weer besef, nouw jah, klinkt zwaar, maar dat er indd mensen zijn die wel heel veel om me geven en me alles gunnen.. Ik werd er helemaal warm van!! Kortom, hele fijne dag gehad!! Ow jah, zondagavond zijn dus mijn lieve dinnetje en haar man geweest, van hun 2 van die cadeaukaarten gekregen van kruidvat en hema! Ook heel blij mee!! Zo kan ik in deze beroerde tijd voor mij financieel toch nog wat leuks kopen, hihi! Ow en bedacht me ook nog dat we strax nog keer kinderbijslag krijgen!! JOEPIE! Ow jah, vriendin is nog nie bevallen... En pa moet vanmiddag naar neuroloog voor controle en gesprek... Ben heel benieuwd! Liefssssss en dikke knuffel voor iedereen!!!
@ kussie: Matrasjes voor campingbed loeiduur??? haha dan heeftie denk ik naar een gewoon matrasje gekeken??? Matrassen Voor Campingbed | Matrassen | Baby-Dump hihi nu even verder je verhaal lezen.
Wat super fijn te lezen dat je zo'n fijne mooie dag gehad hebt met de belangrijke mensen om je heen!! Echt heel gaaf. En vanalles leuks gekregen dus, met als topper die kaartjes voor Racoon!! Super hoor!! Had je broer je het campingbedje gegeven met het idee: Laat stan maar eens een keer bij ons logeren? Want bij je ouders heeft stan al een bedje staan toch? Wel lief zeg! En naja, die matrasjes kosten echt niet veel dus. Had T. geen tijd om langs te komen? Of komt ie nog langs? Liefs!
@ kussie: zo te lezen heb jij een super dag gehad gisteren en goed verwent!! Nu laat jij mij even schrikken. VK gebeld, buik kan komen omdat hij goed aan het groeien is, en er nog een dreumes naast loopt die getilt word. Hoofdpijn en niet lekker voelen kan goed komen omdat er nu veel zieken zijn op het ogenblik. Bloeddruk was de laatste keer goed en bij Joënna ook altijd goed geweest. Ze maakt zich geen zorgen. Als ik wil kan ik altijd mijn bloeddruk laten meten of even de HA bellen. @ jedalin: grappig, freggel ligt hier ook veel buiten sinds Joënna kan rondstruinen. Ze vind er geen ruk aan.
JAAAAAAAAAAAAAAAA ik mag op 2e gesprek!!!!! Waaaahhhh ik ben dus weer heeeelemaal blij!!! Aanstaande donderdagmiddag!!
Vul ipv hond kat in en verander Jeff in Janneke en Ano in Stf en je hebt ons verhaal...... Alleen moeten mijn ouders ook niks van Tommie hebben. Voor Seph was Tommie echt de poes in huis en werd ze veel meer geknuffeld en verwend. Nu moet ze plaats maken voor Seph en hebben we allebei flink de balen van dr. Ze trek veel de aandacht (omdat ze die niet meer zo makkelijk krijgt) Miauwt veeeeel meer (grrrr) ook midden in de nacht. Zeurt om alles (door de deur, naar binnen/buiten, eten) En inderdaad die vieze poten en haren ik wordt er gek! van. Gelukkig hoeven we Tommie niet uit te laten. Maar ja ze zal nog zo'n 15 jaar bij ons zijn... Ik hoop dat Seph en zij elkaar heel lief gaan vinden (dat is nl al best een beetje zo). Ach eigenlijk is het gewoon een schatje maar ik heb er ze tijd/aandacht/energie geoon niet meer voor... En ik hoor dit van zoveeeeeeel jonge ouders met huisdieren. Mijn schoonzusje (Enorme kattenliefhebster) is helemaal in de wolken omdat ze over 3 weken eindelijk hun eigen katje op gaat halen. Heb d'r toch wel een beetje 'gewaarschuwd' maar goed ik weet zelf ook nog wel dat wij destijds heel graag een katje wilde.....
@kussie: wat fijn dat je verjaardag zo gezellig was. leuke kado's heb je gekregen. @jedalin: mooi dat je op 2e gesprek mag komen. @hier: we hebben maandag een afspraak bij de podotherapeut. het kan zijn dat het zooltjes worden die je in de schoen stopt maar het kan ook zijn dat ze een plaatje onder haar eigenschoen maken(is goedkoper en net zo goed vertelde namelijk iemand die een kindje heeft met aangepaste schoenen). ik hoop eigenlijk op het laatste want met een zooltje heb je meer ruimte nodig in de schoen dus moet ze weer nieuwe schoenen(en als de voeten groter worden weer nieuwe zooltjes en de verzekering vergoed maar tot 100 euro per jaar en die van mij kosten al meer. ik heb namelijk zelf al vanaf mijn 5e steunzooltjes en moest altijd lang zoeken naar goede schoenen(en had nooit keus. geen open schoenen in de zomer, zool mag niet te dik zijn etc.) maar als het niet anders kan moet het wel, de kans dat ze anders scheefgroeid en heup en rug klachten krijgt is veel te groot. als we weer controle bij de kinderarts hebben moeten we het even melden want misschien is het iets waar hun wat mee kunnen. Huisdieren: ik wil ook heel graag een hond er bij maar zolang we op een flat wonen niet(dus dat duurt nog heel lang voor dat die er komt). samila is hartstikke gek op de katten en het konijn. het is hier ook altijd een grote haarboel konijn(langharig) en de katten verharen veel. de katten moesten er in het begin niet veel van hebben maar zijn ondertussen hartstikke gek met samila
haha kreeg net in de brievenbus de nieuwe H&M collectie. Dus ik kijken, was de site te druk om te bezoeken! Na een half uurtje ofzo lukte het en er zijn gewoon al weer artikelen uitverkocht! Niet normaal hoe snel dat dat gaat he! Mgoed, 1 trui die ik wilde bestellen was uitverkocht en voor de rest was alles wat ik wilde er nog 2 vestjes, 2 broeken, 1 wintermuts (hihi kheb er nog 1), en 2 shirtjes. En 2 kortingscodes weten te vinden op internet haha, dus ruim 12 euro korting 1304 en 9514