Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @jedalin Super zeg dat je op 2e gesprek mag. Dat is al een goed teken. :)

@honden. Gelukkig is mijn man ook gek met de honden. Enige minpunt is onze appenzeller. Met hem hebben we het soms wel gehad. Maar goed, het is gewoon maar afwachten hoe oud hij wordt. Als hij er straks niet meer is, zal het een stuk meer rust geven.
    De haren dat interesseert me niet. Veeg elke dag en tja als je honden hebt kan je af en toe een haar ergens verwachten waar ie niet hoort. Dan heb ik zoiets van, dan had je maar geen hond moeten nemen. ;)

Nou het vacatureboek doorgespit. En jammer genoeg staan er maar 2 functies in die me wat lijken. Er staan helemaal geen functies in in mijn schaal. Kan dus alleen maar op 1 schaal hoger reageren. Nu dan maar hopen dat ik aangenomen wordt op de functie die ik als voorkeur op ga geven.

Ahh mijn man is er met de kids. En hij heeft chinees eten mee genomen. Jammie! :)

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    pfieuwwww wat heerlijk om te lezen dat ik nioet de enige ben die er zo over denkt.....
    Ik voel me soms zo schuldig he, net of hij niet meer belangrijk is....nu ik dit typ ligt ie ook heerlijk bij mijn voeten met zijn kin op mijn voet, hij is echt super lief maar....

en die haren ja daar erger ik me echt kapot aan, hij komt nooit boven, maar toch vind je boven ook gewoon haren.
    en als neomi bijv d'r doekie op de grond laat liggen, nou dan moet ik m echt uitkloppen, vind dat gewoon vies...

johannal, hahaha jij verteld het ook leuk, maar idd precies zoals hier.
    ik heb er ook gewoon de energie en kracht niet meer voor terwijl hij dit alles wel verdiend...zoals ik zei voel me dan ook echt schuldig.
    Jij hebt dan idd nog t voordeel dat je m niet hoeft uit te laten haha, dat moet ik ook nog eens 3x per dag doen....
    maja vind t gewoon niet kunnen eigenlijk, een huisdier nemen en als er dan een kind komt wordt ie afgedankt, dat past gewoon niet bij mij maja, dit ook niet haha.

gwen, ahh lag ze lekker bij je te slapen, lekker is dat he, gebeurt hier nooit meer.....
    maar jij hebt 2 honden?
    ja hier dus ook boven haren terwijl ie daar nooit komt, echt zooo irritant...

jedalin, jaaaaaa wauwwww wat goed zeg, wanneer is het?en hoeveel zijn er nog over????ow mijn duimen draaien !!!!!!!!!!
    maar jullie hond zit dus liever buiten?nou Jack niet, die gaat dan echt voor de deur staanw achten haha, dus ja das dan ook weer zielig.
    maar dat Arno ook gek is op de hond scheeld wel een hoop, Jeff loopt altijd alleen maar te zeiken op 'm, en ja dat gaat dan ook op mij werken zeg maar.....

Kleintje, nou zo te horen heb je wel een stuk of 4 honden waar je uit kunt kiezen hahahahahahahahaahhaa :)))))

xxx

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ ano: ja 2 rottweilers in huis. Ik stofzuig 4x per dag. Dat is eigenlijk ook het eerste waar ik mee begin 's ochtends.
    Ze komen inderdaad nooit boven, maar de haren liggen zelfs op zolder. Ik denk dat we de haren mee naar boven nemen aan onze kleding en voeten. Vind het vooral vervelend dat we ze af en toe ook in de handdoeken terug vinden.

Wanneer ze komen te overleiden, komen er toch wel weer andere honden. Zo ie zo 1 rottweiler voor in de sport en ik moet zeggen dat ik van een Cane Corso ook erg gecharmeerd ben (nu Jorgen nog zover krijgen, die wil weer 2 rottweilers).

@ jedalin: wat gaaf!!!!! Een tweede gesprek super!!! Dat is positief bericht!!

@ ons2ewonder: ik hoop dat het met een plaatje opgelost kan worden. Kan ze in iedergeval leuke schoenen dragen.

@ hier: ze is de hele dag hangerig en huilerig geweest. Vanmiddag had ze een opleving, en toen zijn we een frisse neus wezen halen.

We hebben trouwens voor 06-10 een afspraak met de KA van het WKZ. Ben heel benieuwd, en wel al een beetje nerveus.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ ano: het gebeurd hier normaal ook nooit meer dat ze in mijn armen in slaap valt, behalve als ze ziek is.
    Ze heeft vandaag verschillende keren bij mij geslapen. Toch wel erug lief!!

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Tja Gwen zo zie je maar....eenmaal je hart verpand aan een bepaald ras, en toch blijf je weer een hond nemen en neem je die haren toch weer voor lief. :D

Tjonge 4x daags stofzuigen is wel heel vaak. Hier gaat 1 keer per dag de swiffer door het huis.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik stofzuig ook 1 of 2 keer per dag, wil t gewoon een beetje schoon houden!!

maar als deze hond er niet meer is komt er ook echt geen nieuwe meer, nee wij hebben wel genoeg hond gehad voor ons hele leven haha

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Gwen, lieverd, het laatste wat ik wilde was jou laten schrikken, maar juist dat "band gevoel om de buik" is me toen zo bij gebleven, vandaar dat ik schrok en het je gewoon wilde vertellen.. SORRYYY meis!! Ik ben allang blij dat het niet zo is!! Echt waar!!
    Doe je wel rustig aan!!!

@ Meeting, ik ben hartstikke voor, tis waarschijnlijk naar een ander emailadres gegaan, dus ik zal even gaan speuren tussen de spam! :D Ben heel benieuwd, maar ik kan toch alle data wel dacht ik zo!! ZIN IN!!!

@ huisdieren, tjah, mijn vissen haren niet, lopen nie in de weg, en hoeven ook nie uitgelaten te worden, wel sterven ze momenteel bij bosjes! :eek: Zou ik ze niet genoeg te drinken geven!! Whaha, sorry, flauw grapje!
    Ik hoop dat zo gauw we verhuizen, dat Diezel weer lekker bij ons in de tuin kan! Ik mis hem wel! Maar een hondje, ik zou heel graag willen hoor, ben zelf ook met hondje opgegroeid! Maar eerst wil ik graag weer een partner, whahaha! Vind het zo al zwaar genoeg! Heb mijn handen vol aan mijn kleine grote man! Daar wil ik verder nu even nix bij aan mijn hoofd hebben!!

@ Jedalin, donderju! Das machtig mooi nieuws!! Harstikke fijn meis!! Super veel succes alvast voor donderdag!! SPANNENDDD!!
    Hou ons op de hoogte heh!!

@ Ons2ewonder, heeft Samila daar nu ook (al) pijn van dan ofzo? Of struikelt ze dan extra vaak? Of zie je het gewoon goed? Dat het je opviel dat ze verschil heeft in beenlengte? Mij viel het totaal nie op, toen we elkaar zagen in het vakantie huisje van Kleintje en Eugene... Jullie blijven ook aan de gang zeg! Ik hoop dat er gauw eens een rustige vooral fijne periode aanbreekt!! Elke keer toch weer hoop spanning en ook vele kosten erbij.. Pfff..
    Heftig! Hoe gaat het met je duizeligheid?
    Dikke knuffel voor jou meis! Dat verdien je!

Liefs mij

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ alies: de nadelen wegen niet op tegen de voordelen van onze 2 honden. Afgelopen herfst en winter heb ik ze echt vaak vervloekt ivm een buikschuivende dreumes en alle haren.
    Eeehhhhhh ja 4x per dag........ Weet dat het veel is, maar met een lichte plavuize erger ik me groen en geel. Dat deed ik ook al voordat Joënna kwam.

Een rott zal er hier altijd blijven. Ondanks dat onze reu niet echt het voorbeeld is van een goed gefokte rottweiler heb ik wel mijn hart verpand aan het ras. Uit Nederland zijn er maar een paar fokkers waar wij een hond vandaan zouden willen, dus de volgende zal waarschijnlijk uit Duitsland komen.
    Mijn zus en zwager hebben een Corso (Italiaans gefokt, en zijn ouders worden ook in de africhting gebruikt) super gaaf beest. Zowel qua uiterlijk als karakter.
    Vrienden van ons hebben een Nederlands gefokte, meer show lijn en dat vind ik qua uiterlijk toch minder.

9. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier ben ik ook weer eens. De afgelopen dagen heb ik geschitterd door afwezigheid. Ik heb wel meegelezen maar geen tijd (en zin) gehad om te reageren. Als jullie het niet heel erg vinden dan spring ik er hier gewoon weer in.

@ Kussie; Fijn dat je gisteren zo'n leuke verjaardag hebt gehad en dat je ook zo lekker verwend bent.

@ Jedalin; Super dat je door bent naar de volgende ronde. De eerste hobbel is genomen.

@ Schoenen in huis; Ik heb eigenlijk geen beleid hiervoor. Meestal doe ik de schoenen wel uit in huis maar als we net thuis komen en weet dat we over een uur toch weer weggaan dan laat ik ze gewoon aan.

@ Huisdieren; Als het aan mij ligt dan komen er hier geen huisdieren. Gelukkig wil mijn man ze ook niet alhoewel hij wel is opgegroeid met een hond.

@ Hier; Gelukkig is de tumor van het meisje waar ik vorige week over schreef goedaardig. Een ontzettende opluchting, zoals het er nu naar uitzier dan loopt alles met een sisser af.

@ Hier; Ik ben de afgelopen dagen ziek geweest. Ik had weer een bijholteontsteking. Gelukkig gaat het nu de goede kant op en kan ik mijn hoofd weer bewegen zonder dat het pijn doet.

@ Gwen; Leuk dat je weer gezellig meeschrijft! We hebben je gemist. Beterschap voor Joënna. Misschien heb je het al wel geschreven maar waarom hebben jullie een afspraak in het WKZ?

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Daarom hebben wij terracotta kleurige plavuizen in onze hal gedaan. Daar zaten eerst ook lichte plavuizen. Ik ergerde me ook groen en geel als onze honden een keertje in de hal kwamen, want dan zag je gelijk alles. Nu we de terracotta kleurige plavuizen hebben ben ik een stuk relaxter. :) Maar toen Melanie nog niet liep veegde/stofzuigde ik 2 tot 3 keer op een dag. Maar nu ze loopt 1 keer. En mocht ze ergens op de grond willen gaan zitten, dan haal ik daar de swiffer ff langs. :)

En het scheelt ook enorm of je beiden gek van honden bent of maar 1 partner. Zoals bij Ano kan ik het me wel voorstellen dat je na deze hond geen meer wilt. :)

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ kussie: geeft niks!! Beter een keer teveel schrikken als te laat bellen. Nee, daar heeft mijn VK niks over gezegt.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    2e wonder das mooi balen en de vergoedingen gaan nog meer achteruit in de zorg hopelijk vergoeden ze meer voor kinderen!

Jedalin haha ik kreeg ook de hm boek op de mat hihi

Alies hopelijk krijg je de baan van je voorkeur

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Gwen een afspraak int wkz waarom dan ?
    Stofzuigen met 3 katten is t echt elke dag nodig we doen t maar 1 x

Superb gelukkig is t goedaardig

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ superb: gelukkig dat je weer opgeknap ben!!
    Joënna heeft een uitstulping van haar maagdenvlies. Onschuldig, maar het hoort er niet. Toen ze een weekje of 6 was zijn we in het WKZ geweest, met advies om tussen de 1,5 en 2 jaar terug te komen. Ze is dan oud genoeg om goed de narcose aan te kunnen, en jong genoeg om zich er niks meer van te herinneren.
    Tevens kijken ze dan ook in haar schede om te kijken of inwendig alles goed zit. Ze verwacht van wel, maar als het niet goed zit, dan liever er nu achterkomen als in haar puberteit.

@ alies: scheelt inderdaad dat we beiden gek zijn op onze honden. Anders zou 1 van ons een probleem hebben, en kan ik me goed voorstellen dat er na het overleiden van de hond er geen terug zou komen (of een ander goed baasje vinden).

15. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Jedalin, ehm je vroeg of T. nog is geweest. Ehm nou nee....
    Hij was dus zondag bij zijn zus (die 's avonds dus bij mij kwam met haar man) En toen heb ik hem nog gebeld en uitgenodigd, maar hij was helemaal naar de klotuh zei hij.. Dus hij is toen van haar uit naar huis gegaan....
    Ik weet nie wanneer ik hem weer zie.... :)

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    #656 kleintje88, 20 sep 2011
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
    Even ego:

Ik heb ongeveer een uur geleden gebeld naar mijn schoonvader omdat ik dacht dat hij vandaag de uitslagen zou krijgen... Mijn vriend wilde niet bellen en lag al op bed maar het begon bij mij toch te knagen!
    En idd hij had de uitslag.....
    Helaas er zit weer een tumor in zijn long! Nou ja wat daar dan nog van over is want een deel van zijn long is weggehaald en daar waar de long heeft gezeten is nu weer opnieuw een tumor gegroeid!
    Ook in zijn rug / wervel zou een tumor zitten maar die was goed te behandelen aldus de arts.
    Vrijdag gaan ze met de radiologen / oncologen / longartsen van het Radboud in overleg (Hij zit zelf in het ZH in Helmond) of er nog bestraald kan worden en hoe ze dat dan gaan aanpakken..
    Er zijn 3 opties: 1 is "gunstig" dat houd in dat hij bestraald gaat worden en dat er door de bestraling een soort kapsel om de tumor heen komt waardoor zijn levensverwachting langer is....

optie 2 is dat hij bestraald wordt en dat daarmee voorkomen gaat worden dat de tumor gaat groeien voor zolang dat duurt of dat hij zelfs wat kleiner gaat worden....

optie 3 is dat het bestralen eigenlijk geen nut heeft....

Maandag verwachten ze dat ze er meer over horen en ik hoop zo dat het nog bestraald kan worden! En we weten nu dat hij niet meer beter zal worden en dat die tumor er altijd zal blijven zitten maar als hij langer kan leven door de bestraling is dat mooi meegenomen (mits de kwaliteit van leven stabiel blijft) hij was er zelf nogal "koel" over maar ik denk persoonlijk dat hij eigenlijk diep van binnen wel weet dat het gewoon aflopende zaak is... Al blijven we natuurlijk enorm hopen en duimen!

En toen kreeg ik vandaag ook nog het nieuws op het werk dat de longkanker van mijn oud collega volledig is uitgezaait en dat ze blij mogen zijn als ze oud en nieuw nog mee maakt :(

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintje wat een vreselijk nieuws zeg hopelijk is het nog gunstig en kan hij nog geholpen worden ik ga duimen voor hem

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Sterkte!!! Dat is geen fijn nieuws...:( Hopelijk wel optie 1 en kunnen ze er dus iets aan doen...

Jedalin: Gefeliciteerd, wat super leuk!!! Ik ga morgen voor je duimen hoor!

Kussie: Fijn dat je zo'n leuke verjaardag gehad hebt!!!!

Gwenolyn: Leuk dat je er weer bent! Beterschap voor Joënna!

Ons2ewonder: Pfff wat lastig dat verschil in die beentjes. Heeft ze daar verder geen last van? Nou hopelijk heeft de podotherapeut een niet al te dure oplossing

Huidieren: Hier 2 katten. Ik word wel gek van de haren, mja ik verhaar zelf nog erger volgens mij ;) En de kinderen zijn helemaal gek op de katten, dus ik vind het juist super leuk.

Meeting: Ik ga de datumprikker nog niet invullen, even wachten tot het competitie schema bekend is.

Hier: Pepijn is helemaal van de speen af!!! En dat terwijl hij nu super verkouden en ziekjes is. Ik ben zooo trots!
    Verder weinig nieuws, Don is 2 weken vrij dus vandaar dat ik niet zoveel hier te vinden ben.
    Vandaag gaan we op pad voor een pak voor hem, zijn schoonzus (vrouw van zijn overleden broer) gaat trouwen volgende maand dus ja... En ik heb hem nog nooit in pak gezien, dus lijkt me wel super sexy :)

Verder gaan we even schoenen kopen voor P&F want die ze nu hebben zijn te klein. En ook een beetje te zomers. En mogelijk ook wat kleertjes als we nog geld over hebben :)

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kleintje wat heftig nieuws van zowel je schoonvader als collega. Sterkte.

Hier lekker uit kunnen slapen. Alies is vrij van school omdat de meesters en juffen vandaag een studiedag hebben.

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Fijn! Ik heb er nog veel aan gedacht de laatste dagen! Wat een goed nieuws zeg...

Deel Deze Pagina