hey sorry heb niet alles bij gelezen. De reden dat ik ermee stop met de site is omdat ik andere gedachten erover heb....... Zij gaat wel gewoon verder hoor dus de site blijft wel gewoon bestaan. Tja ik zou ook heel graag ermee door willen gaan vond het hartstikke leuk. Maar als ik er irritaties van krijg is dat niet goed lijkt me en dan heb ik liever een goede vriendin dan een site. Hond: Chunkie is mijn 1ste kind! Als mensen een miljoen bieden krijgen ze hem nog niet....en nee dan overdrijf ik niet! Zelfs al zou ie bijten zou ik hem nog niet weg doen maar naar oplossingen zoeken. Tuurlijk krijgt hij nu iets miner aandacht maar dat is ook zo met kinderen. Als die moeilijk opvoedbaar worden doe je ook niet weg toch? Zo zie ik het chunkie hoort echt bij ons gezin en is de grote broer van Jan
@ kleintje: Sjee, wat een rotnieuws. Hopelijk is het behandelbaar. Hoe reageerde Eugene toen je het vertelde? Sterkte...!!! @ marye; Echt super knap zeg van Pepijn, zo snel al er van af!! Wauw! Heeft ie nu iets anders om mee te tutten, of had ie dat al? Een doekje of knuffeltje ofzo? Wanneer heb je ongeveer je competitieschema? @ vriendlief; Gewetensvraagje dan.. Als jouw hond Jan, of straks de pasgeboren baby, in zijn gezicht zou bijten, zou je hem dan niet weg doen??? @ Elisah: hoe gaat het met het slapen van Taleah? Iets beter al? Leef je zelf nog een beetje? haha. @ Kussie: Jammer dat T niet kon langskomen. Zou wel leuk zijn als ie toch nog even jou komt verrassen met een kadootje of bezoekje, aangezien jullie toch wat closer zijn de laatste tijd. Hoe staat het nu eigenlijk met die woning die je misshcien kon krijgen? hoor je daar nog iets meer over? @ meeting: Heb er wel heel veel zin in meiden!!! @ Vraagje: Wat eten jullie kids nu met het ontbijt en lunch?? Hier aten ze altijd heel goed, maar sinds een maandje ofzo eten ze 's ochtends ieder 1 boterham en 's middags 1 boterham. Best wel weinig vind ik eigenlijk. Eerst aten ze altijd 's ochtends 2 boterhammen en smiddags 1.5. MOet wel zeggen dat dat dan zonder korstjes was, en nu eten ze gewoon met korstjes. Maar goed, ze zitten hartstikke goed qua gewicht, dus tis niet dat ik bang ben dat ze te weinig eten hoor, maar meer benieuwd hoe dat bij jullie nu is??
Seph eet altijd al maar 1 tot 1,5 boterham Soms een boterham en daarna een beschuit of plakje ontbijtkoek. Hij krijgt wel 2x per dag fruit en 's middags nog iets van rijstwafel, Maria biscuitje, Soepstengel oid. Seph eet juist de laatste dagen 's avonds nauwelijks
@ kussie: oh je zei trouwens dat je geen uitnodiging had voor de datumprikker en dat ik waarschijnlijk een oud mailadres heb? Wil je even het juiste emailadres pb-en??
Hoi Allemaal, Even bericht van af het werk! @ Superb, wat ben ik blij te lezen dat de tumor van het meisje goedaardig is en dat het dus allemaal goed lijkt te gaan komen! Oef, wat een opluchting! Heb er ook veel aangedacht!! @ Kleintje, nee toch meis, wat een vreselijk nieuws! En dat is toch geen "ego-bericht" Je weet dat we er allemaal voor je zijn! Ik hoop ook zo dat optie 1 van toepassing zal zijn!! Zal dat bekend worden na dat gesprek met die oncologen etc. Of pas na de eerste behandeling(en)? @ Marye, ik vind het superrrr goed van Pepijn! Wat een kanjer! Echt een knapperd is het! Wat heerlijk dat Don lekker thuis is! Geniet van elkaar meis! Je hebt groot gelijk! @ Jedalin, ik zal je mijn email even PB-en.. Heb je er toen geloof ik 2 doorgegeven.. Maar die andere kijk ik nauwelijks op... hihi... @ Vriendlief, kan me voorstellen hoe groot je liefde voor Chunckie is hoor! Dieren begrijpen en voelen vaak nog meer aan als de meeste mensen om je heen!! Ze zijn onbetaalbaar! Dus dat je hem ziet als je eerste kindje begrijp ik helemaal! @ Jedalin, ik weet niet of T. langskomt, en met een cadeautje denk ik al helemaal nie, whahaha... Zie ik zo 123 nie gebeuren, daar denkt ie helemaal nie aan joh! @ hier, net een heel lang gesprek gehad over de financiele kant van het feit dat ik nu werk heb.. Heeft me goed gevoel gegeven en er word even goed na gekeken, hoe we het "gat" dat is ontstaan kunnen opvullen... FIJN!!! @ hier2, vanmiddag naar CB met mijn ventje.. Ben benieuwd. Hij zal nu wel afgevallen zijn... Nouw jah, maak me er ook nie druk om... Hij eet super goed op het moment, Jedalin, jij vroeg er na. Stan krijgt 's morgens 210/7 pap. 's middags 2 boterhammen (zonder korstjes) 's ochtens of 's middags fruit.... En 1 of 2x daags Een cakeje, of liga als tussendoortje... En als avondeten een potje en vanille vla, of gewoon met de pot mee, maar dat wil hij nog steeds nie altijd.. Dus dat verschilt... Moet nu gauw gaan!! Knuffel voor jullie!! Liefssss
hier keek ik net op mn rekening zie ik dat ik 197 kinderopvangtoeslag terug heb gekregen van 2010 dus gelijk de belasting gebeld om te vragen of dat wel klopt!! en het klopt wel aahhh ik dacht ff dat ik gek werd. vorig jaar hebben we namelijk 2 maanden veel minder gehad omdat we teveel hadden ontvangen en nu blijkt weer te weinig nou ik snap er niets meer van maar heb t gelijk doorgestort naar de spaarrekening hihi
penf echt super goed van pepijn en idd daar mag je zeker bere trots op zijn. hihi leuk om hem dan voor t eerst in een pak te zien katten wij hebben 3 katten en we zijn maga gek met ze maar tegelijk worden we ze zat!!! de haren dat is niet normaal meer zoveel en 1 kat is constant aant mauwen om aandacht en de andere geeft iedere dag over over mijn pumps of steef zn sneakers echt heel vies maar hij is helemaal gezond verklaard door de da en de andere kat hebben we echt geen last van . ze komen lief knuffelen en vinden alles goed van lisanne die pakt ze constant vast en sjouwt t hele huis er meer rond hihi
Jedalin: nee dan zou ik hem ook niet weg doen! Vaak vreten kinderen dan wat uit bij de hond. Jan pest chunkie ook vaak genoeg en ja chunkie hapt dan wel eens is zijn goed recht. Ik heb jan dan al te vak gewaarschuwd en cgunk is al tig keer weg gelopen dan. Zoals ik al zei is chunkie ook echt mijn kindje. snap ook dat andere mensen dat anvers zien hor.......nou eigenlijk niet mar ieder zo zijn keuze toch in een ander zijn ogen ben ik raar hihi Setti zo lekker hor ik ga me rekening ook ffies.checken.hihi K ussie stan doet er goed uit toch en eet goed.dus ene oor in andere uit wat ze rover zeggen.....ze bedoelen het goed bij het cb. Succes
Lieve foto's Setti Schoonvader: Gister avond toen ik naar bed ging was Eugène ook wakker geworden dus ik zei "wil je weten hoe het er met je vader voor staat?" en dat wilde hij wel! Dus ik alles uitgelegd zegt hij "Tja het is ook wel een beetje zijn eigen schuld want hij blijft gewoon door roken" en verder reageerde hij erg nuchter (ik denk dat het een beetje het ontkennen van is doet hij wel vaker... ) We weten in ieder geval dat de tumor niet weg zal gaan maar goed nu maar hopen dat het wel minder kan worden of in ieder geval voorlopig niet verergerd. Als er overleg is geweest dan pas wordt er een plan bepaald en dan wanneer ze gaan bestralen kunnen ze zien of het effect heeft of niet.. Echter moeten ze nu eerst overleggen of de tumor wel "gunstig" genoeg is om te bestralen.... Dus dat is afwachten! Bedankt allemaal voor de reacties en het mee duimen, erg lief
@Setti ahhhhhhhhhhhhhh wat een lieve foto's van Lisanne met die chihuahua's. Wat een mooierds zijn de chi's ook.
Ja, ik leef nog hoor! Lees elke dag mee, maar niet veel fut en zin om te reageren. Sorry! Hier alles goed. Vanaaf een spoed vergadering op t werk, er gaan Veranderingen plaats vinden. Ik denk dat mijn gesprek laatst (eindelijk) wat los heeft gemaakt. Gister moest onze assistent manager al op gesprek komen en vandaag belde de manager mij op en ze had een voorstel. Om naar een andere locatie te gaan waar ze me heel graag willen hebben maarrrr dat is dus dezelfde locatie waar Taleah zit. Mijn gevoel zei gelijk dat moet ik niet doen. Heb niet voor niks die keuze toen gemaakt. Nog met marc over gehad en die zei ook liever niet. Heb liever dat Taleah het naar haar zin heeft dan ik.. Dus terug gebeld en ze snapt me heel goed, dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Vind het wel super fijn om te weten en te horen dat ze aan me denken en me ook graag als collega willen hebben! Maar ja wordt vervolgd dus.... Sorry even een ego bericht hihi! Met Taleah alles goed! Is helemaal opgeknapt en lekker stout en meestal ook super lief. Alleen is ze aan de diarree vandaag. Niet zo lekker!
Setti; super lieve foto's van je meisje. Knapperd is ze toch.. Kleintje; sterkte meis vOor jullie allemaal! Knuff. SuPerb; fijn om te horen van dat meisje. Bah moet je niet aan denken zeg. Marye; super knap zeg van Pepijn! En nog wat gevonden in de stad. Is je aanstaande een lekker ding in pak ?! Huisdieren; hier alleen een vis. Ook nog geen maand haha.. Willen wel een hond maar echt geen zin om uit te laten dus doen we wel als Taleah oud genoeg is om zelf te doen haha. Gwen; hoe gaat het nu met je meisje? Beterschap. Kussie; wat fijn dat je zo verwend bent op je verjaardag. Zo zie je maar hihi.. Je vriendin al bevallen? Wanneer was ze uitgerekend? Fijn dat er naar je geld word gekeken.. Jee, net special edition van Gooische vrouwen film binnen gekregen. Paar maanden geleden bij bol besteld. Leuk leuk! Ehm sorry als ik je vergeet hihi..
kleintje, jee net zo'n rotverhaal als hier dus. wat erg zeg, en wat een spanennde tijd gaan jullie tegemoet. mijn schoonvader krijgt morgen het nucleair onderzoek, dan 2 weken later de uitslag en dan oom 3 opties: -bestraling 39x en hopen dat dat aanslaat/werkt. -operatief de tumor verwijderen -bij uitzaaing alleen hormonen om de levensduur iets te verlengen..... hier dus ook erg spannende weken, want tja je bent nu gewoon in afwachting of je blijft leven of dat je dood gaat. Hoop dat het bij jou schoonvader optie 1 word, en dat ze nu zo nuchter zijn is natuurlijk ook omdat het nog niet echt doordringt, is hier ook hoor....heel veel sterkte...