Nouw T. belde dus net.. (ik had hem gesmst vanmorgen of ie al wakker was) En heb hem gefeliciteerd dat hij oom is geworden.... Hij is natuurlijk erg blij en is onderweg naar zijn zussie toe... Had hem gezegd dat als hij het moeilijk vond (hij is heel emo hieronder... ) Dat ik er voor hem wilde zijn etc... Maar hij vroeg helemaal nix, en geloof dat hij met zijn moeder en broer gaat! Ook prima.... Maar mijn gevoel lijkt momenteel uitgeschakeld te zijn.. Gesprek was ook zo weer afgelopen.... Heb hem veel plezier gewenst en gezegd dat hij de felicitaties natuurlijk even over moes brengen... Hij zei dat we elkaar snel zouden spreken..(ja dat zal wel) Ik hoop dat ik ook gauw heen mag! Ben zooo benieuwd naar dat kleine ventje! Liefsss mij
Jedalin en weet je al wat? Gwen als ze wakker is klimt ze eruit en gaat ze naast de deur staan en mij roepen hihi Superb beterschap voor jasmijn Kussie gefeliciteerd meid en wat een flinkerd zeg!
@jedalin. En en en???? @ano super zeg waarschijnlijk een broertje voor Neomie. @superb beterschap voor Jasmijn. @kussie gefeliciteerd met Tygo. Een flinke jongen al. En goed om te lezen dat het weer wat beter met Stan gaat. @hier reflectieformulier vanochtend met een collega doorgenomen. Thuis ff netjes uittypen in word en volgende week inleveren en dan maar afwachten. Hoorde vandaag wel dat de functie waar ik op ga reageren, officieel gewoon mijn eigen functie is, alleen het is opgeschaald naar schaal 7 ipv 6. Ik hoop dan maar dat ik de functie weer zal krijgen, want wat extra bijverdienen is nooit weg natuurlijk. Ennnnnnnnnnnnnn Alies heeft vandaag proefgezwommen en mag EINDELIJK morgen afzwemmen. Jeeeeey!
Wauuuuuw Ano!!! Een jongetje!! Dat zou onwijs gaaf zijn! Hopelijk klopt dat! Snel zeg dat ze dat al kunnen zien!! Proficiat met de goede echo, super super!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ik heb de baan!!!!!!!! Jeee ben ZO blij!! pfffff..sjeetje!! hahaha. Ik kon helaas niets eerder later weten, was op het werk en twas poepie-druk, maar rond 1 uur belde ze . Waarschijnlijk om te beginnen 20-24 uur, en ze wil regelen dat ik dan uiteindelijk 20 uur ga werken. Super dus, dat is perfect! A.s. dinsdag heb ik nog een gesprek waar we het dus even over de uren gaan hebben, arbeidsvoorwaarden enz. Oh ben zo blij!!
hahaha ja sorry!!! Pf heb gewoon 4 uur in het ziekenhuis gezeten met die client. Daarna gauw terug, daar moest ik het rooster van oktober oplossen omdat een collega in de ziektewet zit en vervolgens nog alles rapporteren hahah. Natuurlijk ook nog alle collega's+baas inlichten over mijn nieuwe baan, dus ik had echt geen gaatje vrij! hihi.
Whahah dat zou ik inderdaad met íetsje meer tijd zéker gedaan hebben! Maar khad niet eens plas-pauze-tijd! hahaha
Ow had je een incontinentieluier om dan, zodat je niet naar de wc hoefde? Als ik op zulk nieuws zou moeten wachten, had ik elk half uur wel op de wc gezeten.
Jaaaah! Linda wat super gaaf en fijn voor je.. Joehoei! Eindelijk! Gefeliciteerd meis.. Nu ik nog hihi..
@ alies: whahah nee heb het netjes opgehouden @ Elisah: Dankjewel! Ja inderdaad, nu jij een leuke job vinden! Al las ik dat er veel dingen positief veranderen bij jullie nu! Maar snap dat je nog steeds iets anders wilt als met kindjes werken. Had je je al bij brabantzorg.net aangemeld?
Joehoe!!! Jedalin van harte gefeliciteerd! Wat een supergoed nieuws. Ik ben zo blij voor je dat ik nu spontaan even een dansje ga doen.
Donders Linda, wat een geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerddd!!! TRAKTEREN!! Verrek!! Stom forum!! Meis, helemaal te gek!!! Vind echt super voor jullie!! Wat zal Arno ook blij zijn!! Tis je/jullie helemaal gegund!!!!
alies ik hoop dat je de functie idd weer zal krijgen. suc-6 voor alies morgen. jedalin jaaa geweldig meid echt gefeliciteerd ben zo blij voor je belastingcenten vandaag dus de officiele brief gekregen en ik dacht dat ze ons verzamel inkomen verkeerd hadden gebruikt namelijk bijna 10.000 te weinig dus ik weer bellen maar blijkt dat het het inkomen is dat overblijft van de inkomstenbelasting en omdat we huiseigenaren zijn gaan er nog aftrekposten af waardoor het dus lager is en we meer terugkrijgen hihihihi ben zo blij dat het allemaal klopt. trouwfoto\s JAAA dinsdagaaf het album ophalen en de rest van de digitale foto's ben zo nieuwsgierig ik denk dat ik dinsdag niets kan komen laten zien omdat we oppas geregeld hebben en die mogen natuurlijk gelijk ff kijken en daarna wordt t te laat. hihi
Kussie: Gefeliciteerd met de geboorte van Tygo! Vervelend dat de bevalling van je vriendin zo is gelopen Maar gelukkig gaat alles goed met zoonlief. Flinke jongen hoor!!! Jedalin: WWWOOOOEEEEEEHHHHOOOOOEEEEEE!!!! Wat ontzettend gaaf meis! Gefeliciteerd! Superb: Beterschap voor Jasmijn! Hopelijk krijgt Morris het niet idd! Vriendlief: Fijn dat de echo goed was! Ookal is het een weekje minder, komt goed! Ano: Wooooowww fijn dat alles weer goed was! En een jongen, wat ontzettend tof als dat zo is! Setti: Leuk dinsdag de foto's! Zullen vast prachtig zijn, jullie waren zooo mooi die dag! Alies: Hopelijk kun je idd de baan krijgen met meer salaris, zou wel fijn zijn toch! Eliesah: Beterschap meis!! Hier: Don toch al begonnen bij zijn nieuwe baan sinds gisteren. Ze belden of hij vast wilde beginnen. Dus snel kunnen regelen dat P&F eenmalig een dag extra naar het kdv konden. Hij kreeg meteen die dag ook een auto en telefoon van de zaak. en een uitnodiging om over 3 weken te gaan dineren in de top van de euromast, en partners mogen mee. Joepie! Mooi begin dus. Kreeg ik vandaag salaris ook nog eens 300 meer dan normaal. Dus ik ben weer helemaal blij. Morgen komen Lara, Bart, Robine en natuurlijk Bob(bie). Heb zo'n leuk cadeautje gekocht voor de komende beeb ik hoop dat zij het ook leuk zullen vinden! En we gaan dus lekker pizza beleggen met de kids. Zin in!
@ jedalin: gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! Zo gaaf dat jij het bent geworden!! @ alies : eindelijk mag ze afzwemmen! Staat de datum al gepland? @ eliesah: beterschap!! @ hier : naar de HA geweest. Joënna heeft net geen middenoorontsteking, maar zit er tegen aan. Ze heeft het gevoel op haar oren alsof je in een vliegtuig zit, en je oren moeten "klappen". Dat is ook zo'n rot gevoel. Vroeger zouden ze de oren door geprikt hebben, maar dat doen ze niet meer. Heb een iets stevigere neusspray mee gekregen: week 1 dan 3x per dag, week 2, dan 2x per dag alleen voor het slapen gaan, en week 3 dan 1x per dag alleen 's avonds. Krijgt ze binnen 3 weken koorts, dan terug komen, en blijft dit nog een paar maanden "aanrommelen" dan krijgt ze buisjes. Bij mijzelf is mijn bloeddruk goed, suiker goed en bloeduitslag volgt volgende week. Advies: rustig aan doen!! Eeehhhhhhhh wat is dat??? (zoals kussie terecht opmerkt........) Jorgen is nog niet thuis, dus helaas nog geen peuterbedje voor Joënna. Dat word dus morgen.
@ kussie: gefeliciteerd met Tygo!! Heftige bevalling. Hopelijk mag ze snel naar huis. Ben je al op bezoek geweest?
zo das beter zeg hoe vond don zn eerste werkdagen?? en jij een extraatje wat lekker zeg. en leuk zeg eten in de top van de euromast