Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha dames, even nog bijgelezen nu we nog gratis wifi hebben hier in het hotel.
    @ ano: Mooi buikje meid, dat ziet er super uit!!!! :D

@ vriendlief: Leuk zeg al die gratis uitjes! :)

@ kussie: super dat je zon leuke avond gehad hebt :D:D

@ hier: Wat een heerlijke nacht! We hebben geslapen van 20.00 gisterenavond tot vanmorgen 09.00! hahaha. Hadden we dus alle 4 even nodig.
    Nu rijden we dadelijk aan richting spanje. heerlijk dat het nog maar een stukje is.
    Hopelijk maken D&J hun middagslaapje in de auto en dan nog een dvdtje op en dan zijn we dr! haha
    Wle weer regen nu hier dus hopelijk in spanje beter weer!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano: Wooowww mooi buikje al meis, echt super!

Johanna: Onwijs mooi kamertje! Balen dat je nog steeds zo moe bent, hoop echt dat dat snel minder wordt.

Nijnja: Veel plezier dit weekend! Ik geef trouwens wiskunde en natuurkunde. Dus je had het wel goed onthouden hoor!

Kussie: Fijn dat de echo van Stan goed was. En dat je zo heerlijk geniet van je vakantie!
    Ik voel me trouwens prima hoor na vorige maand, het is niet anders en ws is het gewoon niet voor ons weggelegd. Maar ja dan over een maand of 9 lekker een kindje ophalen in Nijmegen. Dan heb ik gewoon een 3-ling straks haha (moet het natuurlijk wel lukken..) aangezien die embryo's op dezelfde dag bevrucht zijn als Pepijn en Florine.

Vriendlief: Super dat de site zo goed gaat! En je bruinverlies over is... Klinkt dus allemaal helemaal goed!

Lijstje: Leuk weer een lijstje!

Jedalin: Super dat het allemaal zo goed gaat. Hopelijk gaat het laatste stukje van de reis ook prima en kunnen jullie dan heerlijk gaan genieten.

Setti: Welkom terug! Wat een leuke foto's, fijn dat ook de vliegreis zo goed is gegaan!

Hier: Eerste weekje werken zit erop, ik vond het weer heerlijk! Nu ligt iedereen hier in huis weer heerlijk te slapen en ik heb lekker vast de strijk enzo weggewerkt. Eind van de middag/vanavond gaan we naar een park hier in de stad. Daar kun je van 10 verschillende restaurants allemaal gerechten proeven in mini versie. Kost dan steeds 1 of 2 soms 3 euro. En dan dus lekker smullen. Pepijn en florine gaan ook mee, eens kijken wat voor excotische dingen ik hun kan laten proeven :D

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie lekker aant genieten van je vakantie hoor ik al weer goed zo meid. en fijn dat je zo'n leuke tijd hebt met T

jedalin euh familie slaapkop hihihi idd dan hadden jullie het ff nodig. als het goed is zijn jullie nu net in spanje aangekomen. veel plezier daar maar dat moet wel goed komen geloof ik

penf wat leuk zeg proeven in verschillende restaurants en hopelijk vinden pepijn en florine ook alles lekker

hier vandaag niets in de planning. steef is naar een darttoernooi en lisanne heeft godzijdank voor het eerst in 1.5 week weer 1.5 boterham op tussen de middag. ze slaapt nu en zie wel wanneer ze wakker word of we nog iets samen kunnen doen. vanaaf krijgen we visite en dan brengen we ook lisanne ff naar mn ouders want morgen als het droog blijft gaan we met vrienden naar walibi.

4. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Jedalin: fijne vakantie! Hopelijk is de rest van de reis ook nog goed verlopen?

@ Ano: Sow das al een mooi buikje! Hoeveel weken ben je nu?

@ Setti: Fijn dat de vakantie toch nog wel leuk is geweest. Maar ik zou zeker een klacht indienen voor de kamer. Geen sex op je huwelijksreis.... En Lisanne maar wachten op een 'brusje'?!

@ Kussiexx: Heerlijk hè wat qualitytime voor mama! Das af en toe best goed voor hoor!

@ Johannal: Leuk kamertje. Maar je hebt daar toch van die bedhekjes voor dacht ik.

@ Lijstje: Ik hou der ook van!!!

@ hier: vanmiddag een verjaardagsfeestje en morgen een kraamfeestje. Verder ben ik met m’n huishouden zo goed als bij, dus ben een beetje aan het relaxen, nu de kleine man ligt te slapen!! Mag ik ook even pochen over mijn mannetje. Hij kan nu uit een gewone beker drinken! Heb even door moeten zetten en af en toe was het wat gemors, maar nu kan hij het gewoon!! *Trots!*

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hihi, dat zal hier voorlopig wel een droom blijven!! Stan is een grote smeerpot!! Die gooit alleen maar met alles! En alles wat op water lijkt, dus jep, ook alles wat drinkbaar is = om mee te smeren, spetteren, dus drinken uit een gewone beker is hier hetzelfde als vragen de zee droog te laten leggen....
    Maar superrr dat Jens dat dus wel kan en doet!! Heerlijk hoor!!

@ Setti, gelukkig dat Lisanne weer eet! Hier doet er ook eentje niet echt makkelijk met eten.. Fruit wil hij regelmatig niet.. En avondeten is ook nog wel es drama... Tjah, wat kan ik er aan doen, ben "blij" dat ik het hier ook wel es lees; ik ga me er dus geen zorgen om maken..

Heb wel bij de uroloog gevraagd of het door de antibiotica kon komen dat Stan misschien even een groeistilstand heeft gehad; maar hij zei eerder dat het door de onsteking zelf komt... Dus nouw jah... We laten het in het midden en het zij zo...
    Klaar.. Toch?

Leuk als jullie morgen naar Walibi gaan!! Hoop dat het weer dan een beetje meezit! Zou wel lekker zijn zeg! Blijft Lisanne dan vanavond logeren? Of bedoel je dat jullie allemaal heen gaan, omdat dat dichterbij is? Of gaan jullie zonder Lisanne naar Walibi? Uhh snap je mijn vraag nog!?:(:D:D

@ Jedalin, het laatste stukje dus nog? Succes meid?
    En fijn dat jullie daar zo lekker hebben geslapen! En de kids ook, wauw hoor!! Das toch ook wel grandioos! Moet er gewoon om lachen!!
    Geniet ze meid! EN ik hoop toch werkelijk dat het daar mooi weer is! Zou ook wat zijn, dat hele bloedeind rijden en dan regen! :$:$

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti heb je misschien interesse in kaarten met korting?
    Heb via vakantieveilingen kaarten maar eugene wil niet.... Zijn geldig tot 30oktober

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zo en nu even wat reageren al weet ik niet meer zo heel veel sorry mijn hoofd staat er niet helemaal na....

Kussie: lief dat je het vraagt! Ik heb afgelopen week ergens als het goed is (en ik heb idd weer een cyclus van 28 dagen ) mijn eisprong gehad en we hebben ons best gedaan haha *wel niet iedere dag maar om de dag en op de dag dat mijn eisprong zou zijn * dus we wachten het af...
    Ik heb op het moment wel erg veel last van mijn buik en rug wat dat nou weer is ? Maar ik hoop niet te hard want dat brengt ongeluk... Ik mag er hier ook niet over hebben want hij zegt dat dat volgens hem echt ongeluk brengt dus tja ;)

Wat fijn trouwens dat alles goed was met Stan :) En ik las net iets pijnlijks op je hyves :O auwwwww sterkte met je vinger!!

Jedalin: fijn dat alles zo goed gaat en dat jullie lekker hebben geslapen :) Veel plezier en fijne vakantie!

Penf: Veel plezier! En ik duim voor je dat je spontaan zwanger wordt :)

Even een vraagje: Hoeveel komen kindjes nu aan ? Esmay is voor het laatst gewogen in mei en ze is tot die tijd "maar" 100 gram aangekomen volgens mijn weegschaal... Is dat wel goed ? Ik snap er ook niks van want ze eet als een gek!!

Verder hier een beetje een rot gevoel.. Mijn schoonvader en zijn vriendin waren geweest, hij heeft longkanker, is daar aan geopereerd en bestraald en het zou beter gaan maar de laatste tijd merk ik dat hij achteruit gaat, benauwder en hij krijgt ook steeds meer pijn aan zijn schouder / arm / borst dus er zijn allemaal foto's enz gemaakt en wij vroegen dus of hij al de uitslag had gehad "Nee " zei hij....
    Maar even daarvoor vertelde zijn vriendin (toen mijn schoonvader met mijn vriend buiten stond ) dat ze uitslagen hadden gehad en dat er flinke ontstekingen in zijn bloed zaten en dat op de foto iets te zien was bij zijn borst / schouder het kon iets van ontstoken weet ik veel wat zijn maar het kon ook heel goed kanker zijn wat is uitgezaaid richting zijn botten, en daar moesten ze toch wel een beetje rekening mee houden aldus de arts! Nu moest hij weer opnieuw een PET scan en een CT scan etc dus ik vrees het ergste :(
    Maar ik kan me zo pissig maken he goed hij wil zijn zoon natuurlijk beschermen voor slecht nieuws maar ga dan niet zeggen dat je nog geen uitslagen hebt maar wees eerlijk en zeg dan dat ze denken dat het niks ernstigs is om hem dan gerust te stellen....

Nou ja we wachten het maar af! Laatst vertelde hij ook tegen mij (toen mijn vriend bij hen thuis buiten aan het klussen was ) dat hij ook steeds meer pijn in zijn buik krijgt etc beetje klote allemaal dus!

8. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Mooi buikje hoor! Bij ging het ook veel sneller de tweede keer. Ik geloof dat ik toen met 12 weken al mijn eerste zwangerschapsbroek aanhad terwijl ik de eerste keer nog tot 20 weken mijn gewone broeken paste.

@Kussie; Wat een vervelend verhaal over de broer van T. Ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. Hoe gaat het nu met hem?

@ Jedalin; Wat heerlijk dat jullie allemaal zo goed geslapen hebben. Hopelijk is het laatste stukje van de reis ook goed gegaan en zijn jullie nu heerlijk aan het genieten.

@PenF; Hoe was het op de proeverij? Hebben Pepijn en Florine ook nog iets kunnen eten? Hebben jullie geen last gehad van het slechte weer?

@ Setti; Fijn dat Lisanne haar brood weer goed gegeten heeft. Veel plezier morgen in Walibi!

@ Franny; Natuurlijk mag je hier vertellen over de kunsten van Jens. Knap hoor dat hij al zelf uit een beker kan drinken. Morris wil dat ook graag maar gooit dan vervolgens alles over tafel waarna hij boos wordt omdat er niets meer in de beker zit;).

@ Kleintje;Volgens mij komen kindjes nu niet meer zo heel veel aan en er kan ook een groot verschil zitten tussen de verschillende weegschalen. Als je je echt zorgen maakt dan ga je anders toch even langs bij het CB.

Vervelend dat je schoonvader niet eerlijk verteld over de uitslagen. Ik kan me voorstellen dat hij anderen geen verdrite wil bezorgen maar zoiets kun je op de lange termijn toch niet achterhouden. Ik denk dat je iemand alleen maar meer verdriet doet door het niet te vertellen. Sterkte!

9. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Hier; Jasmijn is sinds vanochtend weer beter. Helaas heeft ze Morris wel aangestoken dus nu is hij ziek. Hij is echt een heel zielig hoopje mens. Hij heeft hoge koorts (40,1 gr) en loopt echt met zijn ziel onder zijn arm. Gelukkig heeft hij wel redelijk geslapen vandaag. Hopelijk gaat het vannacht ook goed.

We zouden vandaag bij vrienden van ons gaan eten in Amstelveen. We vonden het ook een beetje lullig om het op laatste moment af te zeggen dus nu is mijn vriend alleen met Jasmijn gegaan. Ik vind het stiekem niet zo erg want ik heb net heerlijk op de bank pizza en chocolademousse gegeten.

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Superb: Beterschap voor Morris! En even een avondje tijd voor jezelf is ook wel lekker toch?!
    En tot 20 weken je gewone kleren tijdens de zwangerschap? Wow kan ik mke niets bij voorstellen ik liep vanaf 8 weken al met zwangerschapskleding omdat mijn darmen zo opgezet waren hihi :D

Franny: Wat ontzettend knap dat hij al zelf kan drinken! Hier kunnen ze het ook, maar als ze het zat zijn of niet meer hoeven gooien ze ook gerust alles over de vloer, dat vind ik dan weer een beetje jammer...

Kussie: Sterkte met je vingers!

Kleintje: Wat rot dat je schoonvader zo ziek is en het nu dus duidelijk niet goed gaat. Maar hopelijk is het gewoon een ontsteking ipv kanker... Sterkte!
    Geen idee trouwens hoeveel kindjes groeien, ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar totaal niet mee bezig houdt....

Hier: Gisteren op het laatst toch ineens mijn broer en schoonzus op laten passen dus we zijn zonder Pepijn en Florine geweest. Het was super leuk. Gelukkig is het ook aardig droog geweest en ze hadden ook voor extra tenten gezorgd dus je kon sowieso droog eten en drinken. We kregen het alleen een beetje koud dus zijn iets eerder maar huis gegaan. Hebben nog heel veel muntjes over dus rond een uur of 2 vanmiddag gaan we weer en dan met kindjes :D
    Lag er gisteren al rond 21:00 uur in. Werd om 03:00 wakker en kan dus niet meer slapen. Ben dus maar aan de strijk begonnen... Beetje gestoord maar ja je moet wat...

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    marye hahaha jij bent echt gek!!!!ben je niet moe dan na zo kort geslapen te hebben?fijn dat jullie zo'n leuk avondje hebben gehad, hoop dat het straks ook droog is.,ennuh ook hoop ik dat jullie nog lekker zelf zwanger woorden!!!

kussie, fijn meid dat je zo;n leuke avond hebt gehad, teminste met T. dan, de omstandigheden waren natuurlijk minder leuk.hopelijk ga je m nu ook wat vaker horen!

jedalin, nou jullie zijn er inmiddels al, hoop echt heeel hard dat het heerlijk weer is.

franny hashaha tuurlijk mag dat, hartstikke goed hoor dat ie dat zelf kan, dat word hier knoeien geblazen haha.

setti, veel plezier vandaag, hier klaart het nu wat op!

kleintje, he das heftig zeg, jij hebt het je vriend inmiddels wel verteld?nou hoop echt dat het mee gaat vallen en iets minder onschuldigs blijkkt te zijn...

verder weet ik t ff niet meer....

gister jef's verjaardag gevierd, en ben nu erg moe...

12. Soda Pop

@ Marye, uhh ik zeg nix!! ;) Om drie uur 's nachts aan de strijk?? MY GOD!!! :D:D
    Fijn dat het gezellig was... En hihi, toch nog oppas geregeld jah? Nouw jah, leuk toch dat jullie dan vanmiddag alsnog met de kids gaan!!

@ Superb, pizza en chocolademousse? Allebei heerlijk hoor, maar als combi? BRRR!! :D:D Hoe is het nu met Morris dan?
    En hoe vond Jasmijn het om met papa op stap te gaan! :) Klinkt zo lief!!

@ Kleintje, meis, dat klinkt indd verontrustend... Ik begrijp ergens het stand punt (de angst) van je schoonvader, maar indd, hier schiet hij nix mee op, hij houd zichzelf maar, vooral zijn zoon/jou vriend hiermee voor de gek... Daarmee doet hij iedereen juist meer pijn...
    Hoe naar en moeilijk dit ook is... JUIST in deze situaties is open kaart spelen het aller best... Maar wat is het heftig zeg... Ook ik hoop dat het meevalt.. Maar het klinkt mij niet rustgevend toe... :(
    Dat Esmay bijna niet is aangekomen; weet nie of je 't laatst van mij las; maar Stan groeit ook nauwelijks... En iedereen hier zei; zolang hij goed eet en drinkt en hij er goed uit ziet is er nix aan de hand.. Ze gebruiken natuurlijk ook zoveel energie aan alles wat ze leren en hoeveel ze nu bewegen...
    En Stan is daarbij nog ziek geweest. Heb het de uroloog vrijdag nog gevraagd en die onsteking kan ook heel veel van hem gevergd hebben...
    Maar wat hier al gezegd is, als je het niet vertrouwd, dan toch keer naar weeg uurtje toe?

Ps, spannend hoor deze dagen voor jullie.. Vind wel een beetje ehm to much dat Eugene het onderwerp totaal ehm niet bespreekbaar wil maken momenteel omdat dit ongeluk zal brengen... Hihi.. Mannen ook...

@ Jedalin, O la! Zitten jullie al veilig en wel in het hopelijk zonnige en warme Spanje????

@ Marye, whahaha, sterkte met je vingers?? Je brengt het mooi!:D
    Nouw gaat goed hoor!! Voel ze nog wel met het typen, maar mag nie klagen! Tis met een behoorlijke sisser afgelopen! :D:D

@ Ano, hoe is het bij jullie? Heeft Neomi al weer meer woordjes bijgeleerd, hihi? Ik vind het zooo lief, hoor het haar allemaal nog zo zeggen weet je dat?!
    Stan hier zegt ondertussen: Hai, Aai, Bah, Mama, Au, Daar, Die en heel soms auto en opa en oma.. Hai en aai zegt ie ook gericht
    en daar en die ook
    de rest op de bonnefooi! :D:D:D
    Ow jah, nog gefeliciteerd met Jef's verjaardag!! Kost nu dus veel energie zoiets? Lekker rustig aan doen vandaag meid!

@ Alies, hoe is het met jullie?
    Niet verkouden geworden van de ommeslag qua weer??
    Want nouw jah, tis en blijft hier gewoon dikke bagger, nie dan!?

@ hier, met de broer van T. gaat het weer redelijk... Pijn was gister nog nie over, maar wel draaglijk en een stuk beter...
    T. is hier later op de middag heen gekomen om de bus op te halen en tot half twaalf gisteravond gebleven.. Was ontzettend fijn... :)
    Wederom veel gepraat, geknuffeld, gehuild...
    Maar het gaat goed... :) Weer angsten uit kunnen spreken en kunnen vragen hoe hij bepaalde dingen bedoeld... Dit gaf hoop duidelijkheid en rust...
    Stan vind het ook zooo fijn als hij er is! Die 2 zijn nu al dikke maatjes, whaha!! Prachtig om te zien! T. is ook stapel dol op hem, en zei me ook dat hij heel vaak aan Stan denkt! :)

Alles op z'n tijd... :)

Liefsss

13. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een rust vandaag. Hopelijk is iedereen aan het genieten van een welverdiende rustige zondag.

@PenF; Hmm, ik moet je toch ook wel een beetje voor gek verklaren;). Het zou echt nooit, maar dan ook nooit in mijn hoofd opkomen om midden in de nacht te gaan strijken. Als ik eens een keer niet kan slapen dan ga ik liever even lezen of internetten. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad gisteravond.

@ Ano; (nog) Gefeliciteerd met de verjaardag van Jef. Hopelijk kun je vandaag een beetje rustig aandoen.

@ Kussie; Hihi, had eerst de pizza opgegeten (en een beetje salade voor de vitaminen:)) en daarna pas de chocomousse. Samen lijkt me ook niet echt een goede combi. Fijn dat je nu zo goed met T. over allerlei zaken kunt praten en dat je er zo'n goed gevoel bij hebt. Heerlijk ook dat Stan en T. het zo goed kunnen vinden samen.

@ Hier; Het was niet zo'n gezellige nacht. Morris heeft na drie uur eigenlijk nauwelijks meer geslapen. Na er zo'n vijftien keer uit te zijn geweest ben ik maar om zes uur met hem in de woonkamer gaan zitten. Hij is verder echt niet te genieten. Hij jammert echt de hele dag aan een stuk door maar slapen wil hij ook niet. Gelukkig heeft hij geen koorts meer maar ik hoop wel dat hij snel weer zijn vrolijke humeur terugvindt want hier wordt ik ook niet vrolijk van. Pff, moet mijn ogen echt met stokjes ophouden. Zou het liefst even slapen maar meneer ligt al een half uur te jammeren in bed dus ik denk dat ik hem er zo maar uit ga halen.

14. Soda Pop

Oef dat zijn nachten (en dagen) die je indd beter maar heel snel kan vergeten! Kan je vriend het nie even overnemen? Dat je even plat kan?

En ik begreep het hoor, dat de mousse het toetje was, hihi, maar ik ben een rare, na Pizza, pannekoeken of patat, owjah, of macaroni, moet ik gewoon geen toetje.. Dat kan ik nie op de één of andere manier, wahahaha...

Beterschap voor vandaag!! Nix aan zo'n dag! Weet er alles van!!!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: fijn dat je goed met T kan praten en dat hij het met Stan goed kan vinden! En ook erg fijn dat je dingen hebt uit kunnen spreken....

Superb: sterkte ermee! Balen dat je zo'n rot nacht hebt gehad :(

Hier:
    Ook niet zo'n goede nacht maar dat lag niet aan Esmay :p
    Gister avond een afspraak gehad met kennissen van mijn ouders die een Jamin winkel hebben, we wilden samen wat gaan doen met cupcakes, volgende week op de rommelmarkt en ik had tegen Eugène gezegd dat ik om half 9 thuis zou zijn, maar het liep uit dus hij belde om 21.00 waar ik bleef dus ik zei: "ik kom er zo aan" dus hij zo "Ja ik ga naar bed!!!" dus ik dacht: nou ja dan haast ik me nu maar niet meer....
    Dus het was pas 22.00 toen ik thuis was aangezien we dingen gingen vast leggen etc.
    Nou toen ik thuis kwam lag hij idd al op bed toen kwam hij om 23.00 ineens naar beneden en was me toch boos, waarom ik pas zo laat thuis kwam en bla bla bla :( Gek genoeg (hoewel ik vaak flink boos kan worden) bleef ik vrij rustig en heb hem maar uit laten razen... Ik ben maar op de bank gaan slapen haha!
    Om 3.00 werd ik wakker en ben toch maar naar boven gegaan.. En vanmorgen zei hij dan toch eindelijk sorry!! Ik was er gewoon ook echt klaar mee.... maar goed hij heeft zijn excuses aangeboden, laten we maar zeggen dat het komt doordat het niet zo goed gaat met zijn vader ?
    Maar ik ben dood moe.....

En ik heb vandaag toch maar die man van de jamin afgebeld dat ik het zondag toch niet doe... Ik zou er zelf niks aan over houden *behalve dat ik de spullen van hem zou krijgen om cupcakes te maken * en ik moet deze week ook een bruidstaart afleveren voor een 35 jarig bruidspaar en misschien ook nog 1 voor een 25 jarig bruidspaar... En ik dacht: ja jij verdient er straks mooi aan en ik kan daar alleen maar bij staan om uitleg te geven hoe je zoiets doet in de hoop dat ze ook een kaartje van mij willen en een taart bij mij willen bestellen....
    DUs ik heb netjes afgebeld en gezegd dat ik iets te enthousiast reageerde maar niet weet hoe ik het allemaal in moet plannen deze week!
    Toen vroeg hij: ja kom je dan wel bij mij op de kraam staan?
    In plaats van dat ik dan zeg "nee ook niet" heb ik gezegd dat ik er over na denk... Maar ik wil het eigenlijk niet.. Ik mag daar wel foto's van mijn taarten neerleggen enz maar dat kan ik ook op mijn eigen kraam waar we spullen (rommel) verkopen dat ik daar gewoon een klein apart hoekje maak met een fotoboek van mijn taarten ofzo.. maar zelfs dat doe ik denk niet!

Nou ja dat was mijn geklaag ;)

16. Soda Pop

@ Kleintje, hmm, hij was geloof ik indd not amused nee... Maar het KAN toch niet door zijn vader komen, want hij weet het ja niet??

En als jij niet in die kraam wilt staan meer meid, gewoon ook NIET doen... Hij weet dan waar hij aan toe is, en jij hoeft er niet met tegenzin te staan!
    Echt hoor, kom voor jezelf op!! Geloof dat je helemaal nie zo op je mondje gevallen bent dus! Go for it!

@ All, hebben jullie ook Ice Age er op staan? Hihi...

Liefs

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: ik heb het hem wel verteld omdat zijn vader gister zei dat hij nog geen uitslagen had en zijn vriendin vertelde tegen mij dat dat wel zo was, ze had ook niet gezegd dat Eugène het niet mocht weten dus ik heb het gewoon gezegd...
    Hij laat zijn gevoelens erg moeilijk zien en dat is lastig....

Nu zei hij toen straks wel ineens: Ik krijg soms het idee dat je een ander hebt :O zo uit het niets! En gewoon omdat ik regelmatig op mijn telefoon zit te internetten... Hij is al 2 x eerder bedrogen en zijn exen zaten toen ook steeds regelmatig op de telefoon en op internet etc...
    Nou ik ben me even uit de slof gegaan!! Hoe hij dat in vredesnaam durft te denken omdat we 1 een kleine hebben waar ik zielsveel van hou en dat haar niet aan zou doen, 2 we bezig zijn voor een 2de en 3 omdat ik zielsveel van hem hou!
    Toen trok hij toch wel weer bij en vond het ook stom dat hij er ook maar even aan had gedacht!

18. Soda Pop

Uit je slof gegaan?
    Och och, die arme vent, whaha. Je zegt net dat hij zich moeilijk uit? En dan doet hij dat, en krijgt hij ook nog de wind van voren.. Ow ow, je bent me er eentje...:)
    Misschien eens een keertje lekker vroeg op bed gaan en eens de tijd nemen om fijn te knuffelen en te praten.. Mekaar te laten merken hoeveel je om elkaar geeft.. En te proberen om meer te praten (ook over zijn vader omdat jullie nu al in een behoorlijk pittige periode zitten qua zijn gezondheid?
    Ik bedoel het helemaal nie verkeerd hoor... Naar jou toe niet, hopelijk voel je je nu niet gekwetst... Maar nouw jah.. Praten is zooo belangrijk.. En elkaar laten voelen dat je van elkaar houd.. Het is niet vanzelfsprekend... En je kan het niet altijd zien van elkaar.. Soms mag het best nog es even gezegd of uitgesproken worden! :)

Ik bedoel dat Eugene ook zegt dat er niet over de 2e gepraat mag worden.. Waarom niet? Wat een raar bijgeloof? Juist omdat een tweede zo welkom is, is het toch fijn om daar over gedachten te delen?
    Okeej, ieder doet het op zijn eigen manier... Ik bedoel het niet verkeerd.. Maar nouw jah...
    't klinkt zo ehm.. Ja kan nie op het woord komen....

lieve meid, jullie zijn zo'n leuk stel, hebben een heerlijk gezinnetje, geniet er van!!
    Kruip lekker met hem onder de wol en knuffel ze! :)

Veel liefs!

Ps. Vind heel goed van je dat je het hem gezegd heb! Jullie horen geen geheimen voor elkaar te hebben!!!
    Ps2. dat het moeilijk is dat hij zijn gevoelens nauwelijks laat spreken; I know all about it! Dat is heel moeilijk... Maar er is altijd aan te werken... Succes meis! Komt goed! :)*knuffel*

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    he meiden,

Even ego......Heb weer bruin verlies!!!!

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: ja je hebt gelijk! En ik probeer er ook alles aan te doen om te praten over dingen maar dat houd hij af, en ik kruip regelmatig lekker tegen hem aan ;)
    Het is ook niet zo dat we grote problemen hebben haha dat totaal niet :p want het gaat verder eigenlijk best super, afgelopen week heb ik me ook zielsgelukkig gevoeld regelmatig, maar soms heb je gewoon even van die momenten... En ik denk dat het hem nu gewoon allemaal een beetje teveel werd door zijn vader ofzo.... Iets wat in mijn hoofd natuurlijk ook wel rond spookt!
    EN als ik ergens niet tegen kan is dat iemand onterecht wordt beschuldigd en dat deed hij nu min of meer wel bij mij dus ik heb hem flink de waarheid gezegd (maar wel op een normale manier, voorheen zou ik gaan schreeuwen maar ik heb nu gewoon op een boze toon gezegd hoe ik erover denk jaja ik wordt ook rustiger haha )
    En ach misschien zitten we allebei wel niet zo lekker in ons vel, ik voel me ook al een dag of 2 "raar" beetje down ofzo maar zonder verklaring...
    maar het is alweer goed, hij heeft gezegd dat het fout is dat hij mij zomaar "beschuldigde" van dat ik een ander zou hebben maar dat hij erg onzeker wordt door het verleden met zijn exen...

Zometeen kruip ik idd lekker tegen hem aan, een nacht slaap doet vaak wonderen! En morgen weer lekker fris op ;)

En nogmaals: we hebben helemaal geen problemen verder alleen dit weekend was even een "ruzie" weekend ;)

Deel Deze Pagina