Alies: Jeetje wat heftig voor je collega...Word er stil van... Ano: Super mooi plaatje van jullie beeb! Jullie zoon Gwen: Leuk dat jullie bijna aan de meidenkamer gaan beginnen. Ben benieuwd hoe het gaat worden.
Hey allemaal!! @ Alies, meid ik hoop voor je dat je je "eigen functie" mag behouden meid! En zo jah, zou ik maar es aankaarten dat je al die tijd te weinig heb verdiend misschien kan je dan in ieder geval van een jaar nog met terugwerkende kracht iets terug krijgen? Hihi... @ Ano, fijn om de echo-foto's te zien!! Mooi hoor!! Hihi... Vind zo leuk!! @ Gwen, hihi, "ken" ik je toch beter dan gedacht he! Maar lieverd, echt doe het ookeej?? En kijk je uit met verven!!? Je zult het ongetwijfeld weten, maar die lucht, pfoehiej! Zelfs bij waterverf kan er een lucht afkomen die nie prettig is! (althans, dat meen ik!) @ Setti, je hebt gelijk, ze is een prachtig meisje, en nog mooier, JOU meisje!! En dat je de tranen in de ogen schoten is toch alleen maar mooi! Die emotie hoort er juist zo bij! @ Elisah, och och, die Taleah, en haha, jou eetlust gelijk op! Tis wat! Maar guts, diarree is ook wel weer het andere uiterste! Maar Taleah drinkt altijd wel goed toch? Dat scheelt! Hopelijk is het morgen weer over! Succes vanacht! @ Vriendlief, gek genoeg ben je voor mijn gevoel die 12 weken ook allang voorbij! Soms lijken weken toch wel heel lang te duren, terwijl de tijd zo vliegt... Komt goed meis!! *knuffel* @ Superb, hoe is het nu met Jasmijn? Koorts en buikpijn al wat gezakt? @ Marye, heel veel plezier morgen met Laar, Bart, Robine, Bobbie en natuurlijk jou eigen kanjers!!! Doe je ze de groetjes!! @ hier, ik heb nix weer gehoord van mijn dinnetje, ook nie van T. Ben er dus nie geweest, en heb ook geen idee of ze wel of geen bloedtransfusie heeft gehad! Wist ik maar iets... Maar jah... Dat mijn dinnetje even geen behoefte heeft aan smsen kan ik me voorstellen, maar had stiekem gehoopt dat haar man me dan op de hoogte zou houden, maar blijkbaar had ik dat dan minstens moeten vragen... Ze zullen het druk genoeg hebben met Tygo en hun ouders op de hoogte houden... Ik verwacht weer te veel.. En van T. dat weten jullie.. Daar hoor je gewoon nix van... Dus ik weet het niet... Heb mijn vriendin ook gezegd dat ze me "mag" bellen wanneer ZIJ het er aan toe hebben dat ik langs kan komen. Gezien ze zo zwak is door het vele bloedverlies enzo, lijkt het me beter dat ik de eerste )korte) keer even alleen kom... Mijn moeder wilde dan met alle plezier oppassen... Maar jah, wanneer dat zal zijn.. Ik weet het niet.. Weet ook nie of ze nog in het ziekenhuis is, of toch al thuis... Nouw jah, misschien hoor ik morgen wat... Veel lief, ga nu op bed!! Truste!! San
Ano wat een mooie echo foto zeg! Kussie als het je beste vriendin is dan zou ik gewoon sms'en wanneer je langs mag komen of ff bellen ik vond t fijn dat m'n vriendin in de eerst paar dagen er al was!
@ kussie: kruip in je telefoon en sms je vriendin!!!!! @ hier: ledikant eruit en peuterbed erin. Wat een huilpartij was dat. Ze bleef haar ledikantje vast houden. Echt sneu...... Ben benieuwd hoe het slapen zo gaat.
Joënna ligt heerlijk in haar nieuwe bedje te slapen!!! Ze is meteen gaan slapen en heb haar ook niet meer gehoord. Zit nu de film Gooische vrouwen te kijken: helemaal geweldig!!! Hopelijk slaapt Joënna nog lang. Ik heb vanochtend bij de kwantum super leuk behang gezien voor op Joënna haar nieuwe kamer. Dan 1 muur met dat behang, 3 muren heel ligt roze, en dan op de ligt roze muur grote piepschuim letters met het behang erover heen met haar naam. Ik zal kijken of ik een plaatje van het behang kan vinden. Klinkt dit wat voor een meisje tot een jaartje of 4? Dan haar bed, kledingkast en iets van een kaptafel?
@ setti: was echt zo vreselijk sneu om te zien. Mijn moederhart brak....... Had bijna het ledikant weer terug gezet. Ik wilden eerst lekker schoonbeddengoed op het bed leggen, maar toch maar toch maar niet gedaan. Heeft ze in iedergeval een vertrouwden geur.
Hey meiden, Heb haar vanmorgen een sms gestuurd... Ze is nog in het ziekenhuis... Het douchen ging nie goed... Was te warm en werd ze benauwd van.. Ze was nie weer flauwgevallen gelukkig.. Ze heeft gister wel een transfusie gehad. HB is nu normaal. Ze is erg moe en ging slapen smste ze... Als het vandaag iets beter gaat mag ze vanavond naar huis en anders morgen... Er stond nix in over langskomen.. Ik ga me nie opdringen.. Ik hoor het wel wanneer ik komen mag, maar hoop echt dat het snel zal zijn... Maar ik denk dat ze vooral behoefte heeft aan rust.. Ik vond in het ziekenhuis de bezoekuren nie eens prettig herinner ik me nog, ik wilde alleen maar slapen... Maar jah... Denk dat haar en zijn ouders en haar broers en zijn broer er veel zullen zijn.... En verder denk ik nie? @ Gwen, hoe is de nacht gegaan?? Och joh, klemde ze zich zo vast jah? Oef, arme jij, ik had het nie kunnen weerstaan denk ik, maar goed dat je het toch hebt kunnen volhouden!!! Kanjer! En ik las dat je haast nie het besef hebt dat je zwanger bent? Maar lieverd, gezien jullie besloten hebben dat dit je laatste zwangerschap is, meissie, geniet er alsjeblieft van ookeej, gasje terug en besef dat er een klein brusje in jou buikie groeit okeej!! Echt hoor!! *knuf* @ hier, whhaaaa, ik heb zowaar een nieuw shirtje kunnen scoren! En ook nog es 1 waarin mijn buik nie eens zo opvalt! BLIJ BLIJ BLIJ!!! HOERAA!!! Ik moest gewoon wat anders hebben, ik loop er al maanden bij in het zelfde en als een schooier haast!! (althans zo voelt het! Ben hier echt heel blij mee! Liefs
Ow jah, vanmorgen had stan weer een kleine beetje oude poepies? Wat een stink joh! Denk echt dat dat er al langgg in zat! En vanmiddag weer een normale luier zeg maar.. Dus ik denk dat die ouwe meuk er nu uit komt!! ZOOO BLIJ van.. Die verstopping zat duidelijk heel hoog in de darmpjes van hem! Arme arme ventje! Maar wat ben ik blij dat het nu op gang komt!!!
@kussie fijn dat de ontlasting bij Stan weer beter gaat. Hier ONZE GROTE MEID HEEFT HAAR A DIPLOMA! Nu gaat ze verder voor B en dan vinden we het wel goed. Je mocht aan de kant van het zwembad op een stoel zitten en kijken naar het afzwemmen. Mijn man is daar wel heen gegaan, en ik ben met Mel achter het glas gebleven, want het is niks met haar daar bij het water en het is daar veel te warm voor haar. Op schoot wil ze ook geen uur blijven zitten.
@ Alies; Van harte gefeliciteerd! Wat zul je trots zijn op je grote meid. @ All; Ben er weer vandoor, we krijgen bezoek.
@ alies: gefeliciteerd!!!!! Wat goed dat ze het gehaald heeft en nu door mag voor haar B. @ kussie: hèhè eindelijk begint het op gang te komen!! Hopelijk is hij snel "leeg". @ kussie en vriendlief: jullie hebben ook gelijk. Ik moet ook proberen om er van te gaan genieten. Meestal ben ik 's avonds zo op dat ik rond 21.00 in bed lig. Juist omdat het mijn laatste "geplande" zwangerschap is, wil ik er eigenlijk nog meer van genieten als mijn eerste. @ superb: hoe is het met Jasmijn? @ hier: Joënna haar slaapje is super goed gegaan. Na 3 uur slapen hebben we haar maar wakker gemaakt. Vanavond is ze ook meteen gaan slapen. Ben benieuwd morgen ochtend. Zo ik werd net even hard geschopt door beeb...... Echt te gek voor woorden. Zelfs Jorgen zag mijn buik bewegen!!
Alies: Gefeliciteerd met het diploma van Alies! Kussie: Zag dat je bij Tygo was gaan kijken, super joh! Zie je wel je geduld wordt beloond! Hier: Oke de meesten hebben het op hyves gelezen maar... FLORINE LOOPT!!!!!!!!!!!!! En Pepijn is 1 week zonder speen! Ben weer weg lekker lenzen uit en tegen Don aan hangen
@ penf: super gaaf dat Florine loopt!! Die kan natuurlijk niet achterblijven bij haar broer. @ all: als Joënna 's ochtends wakker word heeft ze van dat vreselijke onhandelbare piek haar. Niet fatsoenlijk te krijgen. Hoe krijgen jullie dat weer fatsoenlijk?
gwen hier is t sochtend een beetje kroezig haha, doe dan geoedemorgen haarlotion erin of water en kammer maar haha. gaa dat je het al zo goed voeld. mijn placneta ligt weer voor dus zal niog wel even duren... marye wauww goed hoor, super dat florine loopt en pepijn zonder speen, wauw echt diep respect!! kussie, wat leuk dat je eindelijk bent geweest!!!we horen je vast nog!! Neomi is voor t eerst bij mijn zus slapen, in arnhem!!!!die waren gister hier en ze huilde toen ze weggingen, dus hup spullen gepakt en ze is meegegaan! nou ze was meteen gaan slapen en vanmorgen na 8uur wakker!!! net hebben ze gedoucht en nu gingen ze leuke dingen doen. haha ik belde vanmorgen, neemt ze op:hallo, hoi ik zeg hallo neomi...MAMAAAA zo lief!!!! xxx
@ ano: ooohhhh wat lief!!! Lekker dat je zus haar meegenomen heeft. Even met zijn tweeën. Ik denk dat mijn placenta ook weer aan de voorkant ligt (en ben ook wat steviger), maar Joënna voelden ik ook al vrij snel. Die trap van gisteren was ook echt niet normaal!!! Bedankt voor de haar tip!!
@ meeting: Best nog veel meiden moeten even de datumprikker invullen! Tis maar een minuutje van je tijd, dus doe het even Dan kunnen we tenminste een datum plannen voordat er weer vanalles tussendoor gepland wordt en het echt volgend jaar wordt... Ano Boomer (Voor als die mee wil en hier leest dan) Elisah Fanny( Voor als die mee wil en hier leest dan) Gwenolyn Kussie Lisetje Lynette (Voor als die mee wil en hier leest dan) Marye (Wanneer kreeg jij je competitieschema ook alweer?) Nijnja Ons2ewonder Superb
@ kussie: Wat leuk dat je toch al bent mogen komen kijken naar Tygo Jij druktemaker, zie je wel dat het allemaal wel goed komt @ Ano: Wat leuk dat ze zo plotseling met je zusje mee ging Hebben zij zelf ook kinderen? Hebben jullie lekker uitgeslapen? @ gwen: haha hier geen piekhaar dus geen idee.. @ Alies; Knappe Alisha!! FIjn zeg, haar diploma gehaald! Op naar B nu! @ Marye; Jeeeej knappe Florine!! super goed! Hee, hebben jullie eigenlijk nog ooit een controle ivm het spreidbroekje dat ze heeft gehad of is dat gewoon helemaal afgesloten en helemaal goed nu?
Alies: Super zeg gefeliciteerd En verder weet ik het zo niet Ben nog niet helemaal fit... Flink ziek geweest afgelopen vrijdag en gister ook nog niet helemaal lekker! En dat zo rond mijn eisprong (balen ) maar goed we hebben toch nog wel wat geklust voordat ik ziek werd en zullen vandaag misschien nog wel aan de bak gaan haha dus wie weet hebben we nog geluk (al vraag ik het me af of het zo gezond is als je ziek bent geweest ? maar goed dat zien we dan wel ) Wat ik me trouwens afvraag de kindjes die al in een groot bed liggen: Hebben die voorheen zonder slaapzak geslapen ? Of slapen ze misschien nog met slaapzak aan ?
Zouden jullie eens naar dit topic kunnen kijken: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/304755-vragenlijst-cb-druk-kind-adhd.html#post10958444 Ik vraag me namelijk af of het normaal is voor een kind van 1,5 dat ze zo druk is! Niet stil kan zitten en nog geen 2 minuten met het zelfde speelgoed kan spelen...