Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier net thuis en jullie krijgen een voorproefje ik plaats namelijk nog niets op facebook of hyves want ik vind het leuk als mensen eerst het album kunnen zien

Bekijk bijlage 186175

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wauw priscilla wat ben je toch een onwijs mooie bruid. En jullie zijn echt een leuk koppel! :D
    En die laatste foto, die waar jullie uit de raam kijken, jij en lisanne, die vind ik zo mooi... *smelt*

@ hier: truste!! :)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    en dit was alweer de laatste.

thnx linda voor je lieve reactie. we zijn echt ontzettend blij met het album dit was nu een selectie van de foto's van de fotograaf hij heeft er 648 gemaakt hihi.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    echt super mooi meis, wat prachtig! Die laatste ook.. hoe lief!!!!
    Hadden jullie trouwens een -voor jullie- bijzondere fotolocatie?

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    WAUW Setti wat een prachtige foto's!! :) En wat staat dat jurkje Lisanne toch ook prachtig. :)

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Marye, heerlijk toch dat je geniet van jullie stappende kids!! Kan ik me heel goed voorstellen, kan nie wachten tot mijn kleine belhamel dat ook doorheeft!! Lijkt me geweldig! Hij stapt nu achter de poef aan!
    Die belastingdienst sucks indd!! Daar zou je goeie humeur in een keer van naar de knoppen zijn!! Tsjonge jonge wat een ochels daaro!!

@ Setti, in 1 woord, geweldig!! Allemachies! Wat een ontzettend mooie foto's!
    En idd wat Jedalin ook al zei, die foto waar jij met Lisanne door het raam kijkt vind ik zooo mooiii!!
    Ik vind ze zonder uitzondering allemaal prachtig! :) En hij/zij heeft er 648 gemaakt? Jeutje!! :D:D:D
    Dan heeft die goeie man/vrouw ook vast de dag van z'n/haar leven gehad! :D:D

@ hier, ben op werk, gauw weer wat doen!!

Liefssss

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #877 jedalin, 28 sep 2011
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
    Pff sjeetje, D&J hebben sinds 2 dagen bedacht dat half8-8uur wel lang genoeg is om te slapen. Prima, geen probleem, maar nu dus met gevolg dat ze vanaf half 10-10 uur mega jengelig zijn omdat ze te moe worden. Super vervelend...pffff. Hopelijk slapen ze gewoon gauw weer langer want dit zijn zo niet bepaald gezellige dagen :(.
    Daarnaast ben ik oook nog eens snotverkouden, dus mijn lontje is al niet al te lang..
    Dus geen gezellige mama en geen gezellige kindjes hier.
    'gelukkig' moet ik vanmiddag werken, ff dr uit hier! haha

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin we wilden eerst de foto's laten maken bij kasteel heemstede maar mn zwager en schoonzus hadden die lokatie al geboekt terwijl wij hadden aangegeven dat we daar wilden. dus gekeken naar iets anders en maar goed ook want dit was veel mooier: kasteel rijnhuizen in nieuwegein.

beterschap meid hopelijk zijn ze de rest van de dag wel vrolijk

reacties thnx meiden

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

En jullie hadden dat al aangegeven?? Owwww rotstreek!! Alhoewel!! Hihi, het heeft jullie een veeeel mooiere locatie en dus ook veeeel superdere foto's opgeleverd!! POMPIEDOM!! HUN VERLIES!! :D:D

@ Jedalin, hmm, minder prettig, maar denk niet eigenlijk dat ze nog weer langer gaan slapen.. Ik denk dat dit toch echt meer de "normale" tijden zijn?
    Dus misschien dat ze nu moeten gaan wennen, om 's morgens langer wakker te zijn? Misschien lekker met ze wandelen (onder het mom van Frisse lucht doet wakker worden) Is deze week wel ideaal weer voor! Snap dat je blij bent dat je er strax effe uit kan! Werk ze meis!

@ hier, hoeraaaa, Vriendin smste! BV is nu goed op gang! Vanmorgen hebben ze Tygo in tummytub gedaan, vonden ze super om te doen! :) (hihi, verliefde ouders, ik hou d'r van!! :D:D)
    Ze vroeg wanneer ik vrij ben, omdat haar kraamhulp nieuwsgierig is naar Stan, dus misschien vrijdag nog naar ze toe?? DUIMEN jullie mee???

Liefsss

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pff dat meen je, wat een stelletje... naja, laat ok maar hihi, jullie waren nu dus op nog een mooiere locatie! :D
    Wanneer trouwen hun eigenlijk?

Deel Deze Pagina