Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: ik weet 't niet, het wisselt hier nogal eens qua tijden.
    Ik vind het prima hoor, jhalf 8-8 uur. Blijft een prima tijd en voor mij ook wel goed, haha. Maar goed, hopelijk als het idd zo blijft, wennen ze eraan. Ze lagen er nu in ieder geval om 12u al weer in haha. en sliepen meteen :p
    Wel fijner zo qua schema want ik kon telkens geen fruit geven omdat ze zo laat ontbeten. Nu dus wel :)

Ze zullen straks wel gaan wandelen met opa en oma :)

Morgen lekker vrij met zn viertjes. Dan gaan we sochtends naar een feestlocatie kijken voor de bruiloft. Eens kijken of het in een dorpje hiernaast wat goedkoper is ofzo! :) haha

Leuk, misschien op bezoek bij je vriendin!
    Is haar kraamhulp ook jouw kraamhulp geweest dan?

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Gwenolyn en superb: Vullen jullie de datumprikker in?? :)
    LYnette weet ik niet of die mee gaat, maar kheb een bericht gestuurd op hyves dus dat hoor ik vast wel vandaag of morgen.
    Dan kunnen we in ieder geval de datum vastzetten, zo dat niemand meer iets anders plant die dag! :)

Denken jullie even mee voor 'n locatie? :D

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Nee haha, ken haar helemaal nie, heb haar alleen gezien op de bruiloft van mijn vriendin... :)

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

bedankt voor jullie leuke reacties, en fijn dat jullie me geen opschepper vinden, hoop dat jullie me daar inmiddels ook wel genoeg voor kennen:)
    Maar tis dus idd heel veel geld, voelt ook echt of we de lotto winnen haha.
    maar idd nu er een 2e op komst is, kan t niet beter uitkomen, mocht het kdv volgens jaar te duur worden kan ik gewoon stoppen met werken, das wel een fijn idee.
    al hebben we ook al t eerste discussiepuntje haha, j. wil omdat ie zo hard gewerkt heeft ervoor iets echt voor zichzelf kopen, nou das opzich prima, maar hij wil een horloge kopen van 2000,-eur!!nou dat vind ik dus belachelijk, ik vind 200,- al meer dan genoeg, dus daar zijn we het steeds over oneens al denk ik dat ik ga verliezen:(
    hij wil t al heel lang, en nu kan het dus wil ie het echt doen...nou ja we zullen nog wel eens zien haha....

setti, wauwww wat een prachtige foto's!!!!!die met jullie 3en achter het raam, wauw. echt gaaf!!!

jedalin, echt super meid van je nieuwe baan, vind het echt onwijs leuk voor je!!!!

kleintje, hoe is het met je schoonvader?

op de grond liggen/rollen:nou superb hier nog zo'n driftkikker hoor.
    zoals gister moeten we de weg oversteken, dus ik pak haar handje en zeg dat ze ven niet los mag lopen, nou dan laat ze zich helemaal slap hangen zodat ik r dus aan 1 arm til zeg maar, en als ik dan los laat gaat ze dus ook op de grond liggen, zo irritant is dat.
    en dan til ik 'r boos op, nou dan ist huilen en trappelen......vind t ook zo erg als mensen dat dan zien he,dan denk ik dat ze denken:eek:w daar heb je weer zo'n jong moedertje met een verwend nest dat ze niet onder controle heeft....

zo en nu stop ik want ga ff lekker buiten in het zonnetje zitten, heeeerlijk!!!

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Setti: Wat een prachtige foto's zeg echt helemaal super!!!

Ano: Ik snap wel dat je wat moeite hebt met een horloge van €2000,-. Aan de andere kant Jef heeft er hard voor gewerkt en dit zou waarschijnlijk een van de weinige keren zijn dat hij zoiets kan kopen. Ik vind dus dat je hem zijn zin moet geven ;) Als je dat doet kun je van de rest van het geld weer meer eisen dat het echt naar het gezin gaat. Hij heeft dan zijn lolletje gehad toch?:D

Maar goed waar bemoei ik me ook mee ...;)

Jedalin: Even wennen weer he zo'n nieuw ritme. Hier ook het probleem hoor dat ze om half 10 alweer moe zijn. En Eerst gingen ze dan ook echt weer slapen, maar momenteel willen ze dat eigenlijk niet. Tenminste Pepijn gaat gewoon niet slapen, dus nu ga ik dan rond 10 uur met ze wandelen, uurtje of 11 weer thuis. Dan eventje tv kijken. Dan boterham eten rond kwart over 11 half 12 en dan Pepijn zijn bedje in.
    Dat werkt dan wel weer heel goed.
    Ook succes met het zoeken naar een mooie locatie morgen!

6. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Setti; Mooie foto's! Ik vind net als de anderen degene van jou en Lisanne samen echt heel mooi.

@ Kussie; Fijn dat het zo goed gaat met je vriendin en Tygo en het zou natuurlijk helemaal top zijn als je vrijdag nog even op kraamvisite kan.

@ Jedalin; Ik zal vandaag de datumprikker nog invullen. 7.30 u / 8.00 klinkt mij nog steeds als muziek in de oren. Maar ik kan me voorstellen dat voor jullie wel even een verschil is. Kun je ze niet om 9.30 u even voor een halfuurtje/ drie kwartier in bed leggen en ze er daarna weer uithalen. Op deze manier halen ze misschien de ochtend wel en kunnen ze er daarna gewoon na het broodeten in. Verder helaas geen tips voor je. Morris wordt uiterlijk om 7.00 uur wakker (meestal eerder) en gaat om 13.30 weer naar bed voor zijn middagslaapje tot 15.30.

Beterschap en veel plezier met werken vanmiddag!

@ Hier; Vanochtend zijn we naar het CB geweest. Morris weegt 11,4 kg en is 84,2 cm. Dat is qua gewicht iets onder het gemiddelde en qua lengte er iets boven. Hij heeft ook twee prikken gehad DPTP-Hib-Heb en Pneumokken. Dit omdat ze in Italië maar drie keer hier tegenin enten en in Nederland vier keer. Nu zit hij weer in het normale nederlandse ritme en ben ik hopelijk af van de herinneringen van het rivm.

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    penf nee vind t juist fijn dat je reageerd, echt, anders zet ik t niet hier neer!
    En als ik het zo lees heb je wel een beetje gelijk, ik heb zelf ook wel zoiets van okeej hij werkt er hard voor, er blijft zat over dus gun hem dat lolletje, maja van de andere kant, ik ben gewoon een best zuinig persoon, en tja als ik dan nog een keer rustig hardop uitspreek tweeeduiiizeennddd euurrrooo...dan klinkt dat echt als belachelijk veel voor een horloge haha, je snapt vast wat ik bedoel...
    maar goed, tis nog niet zover, maar denk dat het misschien wel zo reeel is als ik me erbij neerleg...al denk ik dat je voor 1000 ook best iets kunt vinden :))

hoe gaat het met Don op zijn nieuwe werk, heeft hij het goed naar de zin?
    en lekker hoor die slaapkopjes van jou!!!

superb,fijn dat alles weer goed was op het cb, en nu dus helemaa bij met de prikken?fijn voor jou, maar helemaal voor de kids hihi.

xxx

8. Soda Pop

@ Ano, nouww dan komt er van mij ook nog effe een reactie, hihi..
    GOEIE GODEN!! 2000 euro voor een horloge, even serieus, bestaat dat joh!?!?!?!?
    MY GOD!! Waar is ie dan van gemaakt? Of wat KAN je er dan allemaal mee???
    Ik snap Marye's mening dat J. er indd heel hard voor heeft gewerkt! En dat hij dan ook ECHT iets moois voor zichzelf wil kopen! HELEMAAL mee eens!! Maar woowwww!!! Een horloge van 2000 ballen!!
    Ik wist echt nie dat dat bestond!!!
    Ik sla er wit van uit! :D:D
    Kortom ik begrijp jou ook volledig!! Daar kan je wel heeeeeeel veel andere dingen van doen..
    Nu weet ik natuurlijk nie hoeveel die bonus is, maar als het een niet al te groot deel van die bonus is, dan zeg ik ook; laat die "jonguh" toch, hihi...
    Maar nouw jah, het is wel alderknettersveel geld om te zien hoe laat het is!!! :):)

Maar goed dat terzijde, het is en blijft super dat hij die bonus uiteindelijk toch heeft binnengesleept en uiteindelijk is het alleen maar extra he! :)

Okeej, ik ga er misschien lang op door, maar voor mij (met mijn magere uitkering -you know- waarbij ik een telefoon van 140 euro al een knetterse uitgave vind, hahahaha) is dit een bijzonder iets....

9. Soda Pop

Heey meid!
    Aj, moest het mannetje nog prikjes ook, ging het goed?
    Hopelijk krijgt hij er nie te veel na last van!
    Wat zeiden ze op het CB over zijn lengte/gewicht?
    Hopelijk is alles gewoon okeej, en geen gemier?? Ben ik wel benieuwd naar?
    Is zijn paps ook lang en slank? Of jij?

10. Soda Pop

@ Driftkikkers, meiden meiden, wat omschrijven jullie soms horror verhalen.. Oww my god!! En ik heb af en toe ook een driftkikker, maar goddank heeft hij dat nog nie in public gedaan... Ik weet nie hoe ik er op dat moment mee zou dealen..
    Ik moet wel zeggen, dat ik in een winkel niet anders reageer of doe, dan thuis.. Als Stan es jengelt of wat ook, spreek ik hem net zo toe, of pak ik hem net zo (Stevig) bij zijn armpjes als thuis, mij een worst wat een ander er van denkt.. Ik sta 100% achter mijn eigen aanpak.. Hebben jullie dat ook?

11. Soda Pop

@ Ano, *shock* ik heb gewoon even gegoogled, ik kon me even nie voorstellen dat het bestaat, maar jezus, er zijn gewoon horloges van 6200 euro!!!!!! Dus J. heeft nog een "goedkope" smaak (is dat geen troostende gedachte!!)
    En die van 6200 euro is nog gewoontjes en lelijk ook...
    Mijn klomp is gebroken..
    Ik wist dit echt nie!!
    Hahaha... Er gaat een wereld voor me open hier! :D:D:D

12. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeeeeeerlijk die pepernoten!

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Superb OMG! Whahahahahaha. GEWELDIGE foto!!! :D

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    superb hahahahhaha geweldig, echt heerlijke foto!

Kussie haha moet wel om je lachen, nou schrik niet maar er zijn ook wel horloges van 700.000,-
    op die site waar die van hem staat heeft ie me voor de gein een paar laten zien, en die waren tegen de 7ton!!
    Maar snap jou ook heel goed hoor, en tis echt niet zo dat wij alles maar kunnen kopen oid.
    zeker na de geboorte van neomi toen ik minder ben gaan werken, hebben we het best krap gehad, klaag niet hoor, ik bedoel we hebben een koophuis, auto's konden de rekeningen betalen, maar echt extraatjes waren eigenlijk te duur.
    en 140 voor een telefoon, haha dat doe ikk nu nog niet, das voor ons ook veel geld hoor, al snap ik dat dat nu wat dubbel overkomt zeg maar....
    Maar er blijft idd nog genoeg van de bonus over, tis niet dat het niet kan ofzo, maja ik ben gewoon best zuinig dus dan is het erg veel....
    Maar aan de andere kant, tis maar net waar je het voor over hebt, als ik sommige hier wel eens hoorde over het trouwen, en dan een fotograaf van 1000 of 2000eur, oid dat vind ik ook heeeel veel haha.

fijn dat het trouwens zo goed gaat met je vriendin!!!

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #895 Alies05, 28 sep 2011
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
    @ano alle mensen een horloge van 2000 euro!!! Zit er een gouden randje om heen ofzo? :D Als mijn man een bonus gehad zou hebben, dan zou ik het met jou eens zijn. Hij mag dan wel een bonus gehad hebben, maar 2000 euries voor een horloge waar je de 2000 euro niet eens vanaf kan zien. :cool: Poeh zeg veel geld. Kan ie niks anders verzinnen? Nieuwe TV ofzo? Of een paar stoere velgen voor onder de auto. :D

Wat voor merk horloge en type is het eigenlijk dan? Een rolex?

16. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Superb; geweldig die Morris! Haha lekker jong.. :D

Ano; tsja vind het ook zonde maar ja indd van de andere kan hij heeft er hard voor gewerkt en verdiend het zeker. Moeilijk!
    Ben ook wel benieuwd naar een foto van de horloge.
    Had vorig jaar een ice watch van 100 euro gekocht, vond ik al veel. En je raad het al heb hem nooit aan hahaha.. ;)
    Wanneer hebben jullie weer een echo? Met de 20 weken?

Kussie; leuk dat je naar je vriendin gaat deze week. Als het goed is dan! Stoer hoor die Stan achter de poef aan, nog een paar weekjes en stap stap hihi.. ;)

Setti:wauw wat een mooie foto's zeg! Dat is je geld wel waard natuurlijk! Gaan jullie ook nog een foto in huis hangen?

Gwen; haha lekker zo'n driftkikker. Hier nog niet echt extreem gehad gelukkig.
    Hoe gaat het slapen in bed. Fijn ook dat ze zondag geen verdriet had! Hopelijk blijft het zo.

Nijnja; red je het allemaal nog hihi..
    Lekker toch in bad eten ;)!? Haha zie het al helemaal voor me.

Linda: woow wat een geluk voor je met deze baan! Gaaf joh.
    En net voor de feestdagen hihi.. Ga je nu ook echt op vaste dagen werken?
    De dag vandaag nog overleefd?
    Hier was Taleah altijd al rond 6 uur wakker en haalde het dan ook niet tot 12 uur. Nu ineens sinds het weekend slaapt ze nog maar 1x en wordt ze 'pas' rond 7 uur wakker en red ze het wel.
    Wel fijn dat 1x slapen, kan je in de ochtend lekker op pad. En ze slaapt nu 2,5 tot 3 uur.

Ehm ga nu gtst kijken :)!

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    het horloge:tis een breightling, type weet ik zo niet.
    hij is hier in Nl nog duurder, maar hij wil m volgens mij in stuttgart kopen.
    J draagt verder helemaal geen sieraden, maar horloges vind ie echt super mooi, daar geilt ie echt op om het zo maar even te zeggen haha.
    Ennuh je ziet er idd weinig bijzonders aan hoor, tenminste ik dan, als ik dat tegen 'm zeg, nou poehhh kijk eens joh die afwerking, en dit en dat....:-0

ennuh een tv wil ie idd ook, en velgen, ehh die wil ik haha!!ik wil zwarte velgen onder me witte autootje!!hij krijgt over een maand zijn nieuwe auto, en daar wilde ie idd ook velgen onder, maar daardoor word de bijtelling duurder per maand, dus dat doen we waarschijnlijk niet, tenminste is de bedoeling, maar daar was ie het volgens mij wel mee eens haha :)

wordt vervolgd...

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ff op ebay.de gekeken naar Breitling. Maar ik zie er idd ook niks bijzonders aan. Hij wil zeker een chonograph? Je hebt idd ook andere leuke merken met ook dezelfde klokjes, alleen ruim 1000 euro goedkoper. :) Of wil hij zo'n piloten horloge?

Het merk Citizen of Festina heeft ook mooie horloges. :)

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha grappig dat je hebt gekeken, heb geen idee welke t is, hij heeft hem me van de week laten zien, 'maar zou t echt niet meer weten.
    ik vind dat zulk soort horloges allemaal op elkaar lijken, en zie ook weinig verschil, maar zoals ik zei, hij ziet wel degelijk verschil en heeft ook precies in zijn hoofd welke ie wil, en dan hoef ik echt niet met iets anders aan te komen haha.
    Maja ik ben er dan ook een leek in.

als ie er 1 heeft gekocht horen jullie het wel haha.

wat een lekker weertje he meiden, nog beter als in de zomer zelf!!!

20. Soda Pop

@ Superb, GA WEGG!!! Die foto!! Whahahahaha!!! Ongelofelijk! Hij heeft er een feestje van gemaakt zeg!! :D:D
    Heeft hij wel eens wat er van geproeft?:D:D

@ Jedalin, hoe is het nu, of nouw jah, hoe ging het Arno later af met de kids? En ben jij nog op je werk?
    Verder de dag nog beetje doorgekomen?

@ Alies, hahaha, goeie, jah, mooie velgen onder de auto!! Indd... Had ik ook voor kunnen kiezen met een dikke bonus!! ;)

@ Ano, thanks voor je uitleg, ik snap het nu wel, misschien rare vergelijking, maar schapen zijn voor iedereen ook het zelfde, maar als je langer met de beestjes werkt is ook elk dier uniek, en zo zal het met die horloges ook wel zijn... ;) (qua afwerking en soort en type...)
    En als je eenmaal verkocht bent...
    Dan tjah.. Dan boeit het prijskaartje je al nie meer.....

Maar kan je nagaan dat een Iphone wel tegen de 500 euries aan kost of sommigen ook tegen de 700 euries! :$

Tis ook het enige waar ik geld aan uit geef/ heb gegeven qua materieel;
    Mijn 2 telefoons, en mijn laptop.... En dan heb ik nog een "simpele" laptop van 469 euries ofzo.. Whahahaha...
    Niet een Apple Imac of hoe heet dat...

Maar geloof me dan ook wel, dat ik er bijna elke dag nog op poets en onwijs superrrrr blij mee ben... :):):D:D:D:D

Ow jah, en mijn auto en fiets zijn me ook heilig.. Maar verder

Het hele materealistische boeit me dus niet....
    En als Jef dat dan ook verder nie heeft, laat hem dan lekker zich uitleven met zijn horloge!! :)

En jaaaaa, wij genieten hier volop van de zomerrrr!!!

Deel Deze Pagina