inderdaad + laptop : HEERLIJK, wat een luxe toch eigenlijk om een laptop (of PC) te hebben). Jawel dat gaat je lukken!!! Dat kun je gewoon, maar af en toe ook wat pakken
HOERAAAA vakantie!!!! Wat heerlijkkk!!!! En ga je nouw werkelijk je hele vakantie klussen??? Je hebt natuurlijk vakantie om wat LEUKS te doen, en je bekken ook rust te geven? En gaat Joenna wel gewoon naar KDV? Zodat je ook lekker kan uitrusten en bijtanken? (en dus ook lekker relaxed douchen?? ) Ps geniet je ook van de chocola voor mij!
@ Kussie : Nee ik ga niet iedere dag klussen. Dan lig ik na 3 weken helemaal gestrekt. Op de dagen dat Joënna thuis is en Jorgen er ook niet is, komt er niet veel van terecht. Ze wil heel graag helpen, maar dit word alleen maar van de wal in de sloot. Kan wel klussen als ze op bed ligt, maar dan ga ik ook plat. Op donderdag en vrijdag blijft ze gewoon naar het KDV gaan. Wel breng ik haar iets later (normaal om 07.00 - 07.15) even lekker uitslapen. Als ze er maar voor 09.00 aanwezig is. Wel haal ik haar op de normale tijd op, dat ik haar altijd op haal. De chocola is heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! ik eet de halve reep op jouw. Zondag hebben we familiedag van Jorgen zijn familie. We gaan led bowlen en laser gamen. Als afsluiting gaan we sushi eten!!!!! Even kijken of ik een bowlingbal kan handelen, en anders maar om een kinderbal vragen. Laser gamen schijnt niet te mogen in de zwangerschap. Joënna gaat lekker een dagje naar mijn ouders toe. Komende donderdag naar het WKZ, en de donderdag daarop 20 weken echo (spannend).
Wauw, een halve reep zelfs voor mij!! Hihi, das gul! Je bent een lieve schat!! Owww donderdag dus al naar WKZ! Okeej, dan zal ik aan jullie en vooral aan jullie kleine meiske denken! Komt wel nader nu! Maar ze zou er nu niet te veel van meekrijgen toch? Dit is de "meest geschikte" leeftijd toch? Wel spannend hoor! En oeeehh, 20 wk echo in aantocht! SPANNEND!! Fijn ook dat Joenna wel naar KDV blijft gaan, ga dan niet al die tijd aan klussen besteden maar ook aan Gwen-tijd heh!! Lekker NIX doen, of slapen, of douchen, of wat-je-ook-maar-lekker-vind!!! Trouwens, wat heb je een leuke ticker! Heb je die al lang? Zie hem nu pas! Vind hem erg fleurig!! Gaaf hoor! Liefsss
@ Kussie : Dit was een halve reep bros, ik heb ook nog een halve reep Bonbon block liggen............ Zullen we die tot morgen bewaren? Donderdag hebben we een afspraak bij de KA. Hij/zij gaat nog een keer kijken, en als het goed is word dan de operatie ingepland. Als het goed is, zal ze zich er later niks meer van herinneren. Moet er niet aan denken dat deze operatie pas tijdens de puberteit zal gaan plaats vinden. Hahahahahaha, ga mijn middagdutje niet overslaan als Joënna naar het KDV gaat. Even lekker rusten. Ik heb hem gisteren neer gezet. Vond dat het wel tijd werd voor wat anders.
Ik weet dat we nog ongeveer 20 weken hebben, maar we komen echt niet uit de jongens naam. Met de zwangerschap van Joënna kwamen we ook al niet uit een jongens naam. Bij Jorgen in de familie is het "traditie" om een jongen de voorletters J.C. te geven. De "J" is vrij invulbaar (Joepie........, echt ruime keus qua namen), en de "C" staat vast. Ik wil geen naam met 1 lettergreep, daar ik dit niet vind passen bij Joënna. Minimaal 2 letter grepen. Daarbij vind ik als Jorgen zelf / zijn vader/opa/overgrootopa word vernoemt (d.m.v. de "C"), mijn vader ook mag worden vernoemt (nog een "C" erbij). Jorgen vind van niet, want de jongen krijgt zijn achternaam. Ik vind dit onzin, daar beeb voor 50% uit zijn genen bestaat en 50% uit mijn genenen, dus mijn vader net zoveel "recht" heeft om vernoemt te worden. Zijn neefje heet ook J.C.C. (van zijn zus), maar heeft een andere achternaam. Daarom "mag" de extra "C"dus wel. Ik vind het klink klare onzin!! Dan nog het probleem: Vind maar eens een leuke naam met een "J"........ ik kan maar 1 leuke naam bedenken, maar zo heet een zonntje van goede vrienden van ons ook. Dat houd dus op. Dan komen nog in aanmerking iets in de trant van: * Jurrian * Jorrian Jorgen is een paar maanden geleden bij een psycholoog geweest, en ook een hele aparte voornaam had met een "J". Ben alleen heel die voornaam kwijt. Zou het raar zijn, om het centrum op te bellen, en uit te leggen waarom ik graag zijn naam wil weten? Hoe denken jullie over bovenstaande verhaal? Iemand inspiratie met een jongensnaam beginnend met een "J" en minimaal 2 letter grepen?
Tjonge wat een ophef over een extra naam. Waarom zou jij je vaders naam er niet bij mogen? Wat je al zegt, de kleine heeft zijn achternaam al en de C al. Waarom zou jij dan geen inbreng mogen??? Ik vind het maar egoïstisch van hem dat jij dan je vaders naam niet er bij mag gebruiken. En tja een naam met een J. Zou het verder zo niet weten. Enige jongensnaam die ik toen voor een jongen in gedachten had is Jeffrey. Of Jeremy, Jurgen, Jesper, Jasper? Je kan er toch wel gewoon heen bellen en je verhaal uitleggen? Dat je alleen die voornaam zoekt omdat je het een leuke naam vind.
PFff gwen wat belachelijk, dat je gewoon je kind een naam met een J moet noemen??? sorry, aan die onzin zou ik echt niet mee doen hoor. je bent toch vrij om een naam te kiezen die je mooi vindt??? Blehhh, nee, dat vind ik echt onwijs nergens op slaan. haha sorry voor mijn heftige reactie maar ik vind het zo stom! En dan óók nog eens, terwijl je je al aanpast met die J, gaan moeilijk doen dat je je vader wilt vernoemen!??! Sjeezus. Naja, met de J dus... Jesse hihi. Is ook 2 lettergrepen en een héle mooie naam hoor hahaha. Jeffrey vind ik een beetje een kamp-naam hahaha Joshua haha, lekker bijbels Jasper maar die is al genoemd Johan sja...beetje oubollig wacht, lekker makkelijk: Jongensnamen.in - Jongensnamen die beginnen met een J
@ Kussie: hier wordt 1 tot 2 keer per dag gepoept. Maar er zijn ook wel eens dagen dat ze niet poepen, maar da's niet vaak hoor. Daan krijgt natuurlijk ook nog steeds forlax dus die wordt wel geholpen met poepen.
Vanaf BB vanuit bed... Hier weer een krijsend kind... Ik word onderhand echt stapelgek!!!! De 5 minutenregel toepassen dat kan gewoon nie, tis al een hel om te wachten tot ZP is opgestart om dit te kunnen typen... Wat moet ik nouw doen.... Waarom wil hij nou nie es gewoon gaan doorslapen!!!!
Bedankt voor jullie reactie meiden. Gelukkig ben ik niet de enigste die het maar een rare situatie vind. Het laatste woord is hier nog absoluut niet over gesproken. Ik heb ook al voorgesteld om de roepnaam met een andere letter te laten beginnen, en dan als doopnamen J.C.C (toch de extra "C" ivm mijn vader). Tja, dit is eventueel wel bespreekbaar, maar geen extra "C". Ook al zou uit de 20 weken echo blijken dat we in verwachting zijn van een meisje, dan nog wil ik een leuke jongens naam. Je weet maar nooit............ Blijkt het na de bevalling toch een jongen te zijn, heb je geen naam. Ik heb de desbetreffende instantie net een mailtje gestuurd. Hopelijk willen ze zijn voornaam geven. Die vonden we beiden erg leuk. @ Jedalin : Bedankt voor de link. Daar staan maar 3 namen op die ik leuk vind (dat is inclusief de naam van het zoontje van onze vrienden). Ik spreek ze niet zo heel veel, maar het is 1 van Jorgen zijn beste maten.
@ Kussie : "5 minuten regel" ben ik ook erg slecht in. Weet je zeker dat hij geen pijn heeft? Bijvoorbeeld last van zijn oren? tandjes? te warm? Zijn darmen zouden het niet kunnen zijn, daar hij helemaal leeg is. Misschien een zetpil geven, bedje schuin, neusspray erin, en mond insmeren met dentinox?
vriendlief he bah zeg dat zijn van die vieze beesten. hopelijk heb je idd geen plaag nee en hebben ze hun hond ook al behandeld? en kun je niet eerder bij de vk terecht dan over 2 weken pas poepluiers over het algemeen wel 1x per dag en soms een dag niets en soms per dag wel 2 eliesah ow lekker zeg ff een weekend weg volgende week. ik ben er niet geweest maar familie wel en schijnt leuk te zijn daar gwen ooohhhh heerlijk meid lekker vakantie en ff genieten en rustig aan doen he jammer dat je op dinderdag naar t wkz moet dan ben ik altijd vrij anders was ik je ff gedag komen zeggen . ik werk in het umc JOSHUA vind ik zelf een mooie naam of jayden, jason, joachim
@Gwen ik zou het er idd niet bij laten zitten. Tradities zijn er om gebroken te kunnen worden toch? Het is toch maar saai om NOG een J.C in de familie te hebben. Dan is J.C.C. toch een mooi nieuw inkoppertje?
Ik moet donderdag 06-10 en heb de afspraak staan om 13.30. Als je even weg kunt, kun je naar mij toe komen. Leuk dat je daar werkt! Wat voor werk doe je eigenlijk?
@ gwen: Oh jaa ik zou zeker voor een andere roepnaaam gaan met een hele andere letter dan de J!! Dadelijk krijg je post thuis voor J (ehh wat is jullie achternaam???) en dan heb je geen idee of het voor jorgen is, voor joenna of voor de j die nog geboren gaat worden. Super irritant toch!?? Dan moet je elkaars post gaan open maken en dat vinden Joenna en haar -waarschijnlijk- kleine broertje echt niet leuk hoor! hahah @ kussie: he toch meid, wat onwijs balen dat hij zo ligt te huilen. Hier helpt het vaak als ik een muziekje aan zet en even afwachten. Misschien heeft ie gedroomd en moet ie ff zijn spanning kwijt. Een muziekje bedoel ik een cd mee maar ik weet niet of je een cd speler hebt staan op zn kamer. Succes meis.....sterkte!
Jeremy : Heb ik niks mee Jurgen : Vind ik teveel op Jorgen lijken. Veel mensen spreken zijn naam uit als Jurgen Jesper, Jasper : Te nederlands Jesse : Vreselijke naam *grapje* heb ik niks mee Jeffrey : Zie ik iemand voor me met een gouden eerbel, en zo'n maaskantje kapsel Joshua : Ik hou wel van een beetje bijbels, maar is hem net niet Jasper : Te Nederlands Johan : Te oud jayden : Iedere jongen die in onze omgeving word geboren heet Jayden jason : Schiet wel eens door onze gedachten mee, maar na een tijdje zeggen, is het toch niks joachim : Hebben we in gedachten @ Alies: Mijn idee. Ik had het bij Joënna ook leuk gevonden om haar te vernoemen, maar we kregen echt niks verzonnen met de namen van onze moeders. Dus lekker modern: 1 naam. Vind het eigenlijk ook raar dat een zoon wel vernoemd zou worden, en een dochter niet???? Minder belangrijk ofzo? Wij zijn de laatste die deze achternaam kunnen voortzetten. Ik voel geen 'druk". Jorgen zegt ook van niet, maar ergens toch wel. Waarom wil je anders J.C. behouden bij een jongen?
Dat probleem had Jorgen ook toen hij nog thuis woonden. Bij Jorgen stond er dus junior vermeld bij de post. Vind ik ook weer zo dom staan............ Jorgen heeft als voorleters J.C. en Joënna alleen J. Gelukkig nog niet dir probleem gehad. Onze achternaam is: van Voorst. Ook wil ik de jongensnaam wel andere klanken hebben als bij Joënna.
Ja idd dan komt dan toch weer dat naamvoortzetter naar voren omdat het een jongen is. Mijn man's broer heeft de namen van zijn vader bij zijn zoontje in de namen vernoemd en van zijn dochter een naam van zijn schoonmoeder. Nou die namen zou ik dus NOOIT willen gebruiken om te vernoemen. Omdat ik dat ouderwetse namen vindt. Moest er ook niet aan denken om mijn ouders namen te gebruiken. Daarom ook maar daarvan afgestapt en simpel 1 naam gebruikt. Klaar. Geen gezeur. En dat junior idd tjonge dat wil je toch niet op je post hebben staan?