@vriendlief hopelijk is het niks bijzonders en zal het goed blijven gaan. Verder niet veel bijzonders te melden. Om 18 uur komt er iemand van de Landkreis om 1 en ander door te nemen over het stuk grond dat we straks kwijt zijn, omdat er een fietspad langs de hoofdweg komt. Was eerst zo'n 320 m2, maar waarschijnlijk wordt dit gehalveerd, omdat we geen afvoergoot van beton langs onze wei willen. De kans dat er water op het land blijft liggen na flinke regenval is nagenoeg nihil dus vinden we die goot niet nodig. We vinden het eigenlijk dikke onzin, omdat er voor ons huis ook al een pad loopt, waar fietsers langs gaan. Maar ja dat pad is van de gemeente en niet van het Landkreis. En het is nog niet eens bekend wanneer ze zullen beginnen, omdat ze nog niet voldoende geld hebben om het te bekostigen. We gaan wel onderhandelen over de kosten/tijd die we kwijt zijn voor het opnieuw plaatsen van de weidepalen, graszaad, bijvoeren van onze ponies. En de bomen die er af gaan. Daar willen we ook hout van hebben. Scheelt hun afvoeren en wij hebben weer extra brandhout. En ons zicht zal straks minder mooi worden als die bomen gekapt worden.
Vriendlief: Ik heb de eerste 11 weken ook 4 keer bruinverlies gehad maar het was steeds maar weinig en na een paar dagen weer over... Ik probeerde moed te houden hoop dat dat jou ook lukt!
Hey meis, dat geloof ik direct hoor, dat jullie geen problemen hebben!! Anders ga je ook nie voor een tweede, en anders "fluisterde" hij me ook nie toe dat hij wil trouwen! Dat hij onzeker word door zijn exen kan ik me (helaas) maar al te goed voorstellen... Vind het heel knap van je dat je het probeert om op een normale toon uit te leggen dat het niet eerlijk is jou hiervan te verdenken omdat je a. zijn exen niet bent en b. hij daar totaal geen reden voor heeft, omdat je dolgelukkig met hem bent! Boos worden zou hem alleen maar onzekerder maken... Dus dat doe je juist super, maar omdat je schreef dat je uit je slof ging.. Dacht ik even dat het helemaal hommeles was, hihi... Ik zeg, toppers zijn jullie!! Logisch dat het allemaal even pijnlijk is gezien de situatie met jullie (schoon)vader...
@ Vriendlief, wat vervelend, wat is dat toch onzekermakend steeds... Ik hoop dat je wat steun hebt aan Johannal's post? Ik weet niet goed wat ik moet zeggen... Ik hoop zo dat het onschuldig is!! Ik duim voor je meis!!! @ Alies, ik snap er dan eigenlijk het nut nie zo van? Waarom dat doen als er al een pad loopt waar fietsers langs kunnen??? Waarom jullie grond afnemen? Waarom bomen kappen? @ Johannal, hoe gaat het nu met jou moeheid meid? Je zit nu toch (ruim) in het tweede trimester? Neemt het dan nog nie af? @ hier, ik kan er nix aan doen, maar ben me toch sjagerijnig... Jezus.. Dat scheitweer werkt me nu zodanig op mijn zenuwen dat ik een behoorlijk kort lontje heb ook... Maar las ook dat het met die nieuwe medicatie te maken kan hebben... Ik ging even zoeken of ik er tintelingen van kan krijgen als bijwerkingen.. Had ik nooit moeten doen.... Ik heb nog NOOIT zoveel negatieve dingen over een medicijn gelezen... Ik ben er helemaal ondersteboven van.. Van ademstilstanden, tot zelfmoordpogingen, benauwdheid, hallicuneren noem maar op.. Alle narigheid kwam voorbij... Pffff... @ hier, stan is ook poepsjagerijnig... Maar wat wil je ook.. om 6 uur al klaar wakker.. Pfff. Maar we hebben nog wel geslapen van 10 tot 12... maar ik denk dat het vandaag 2 slaapjes worden...
Omdat het Landkreis een eigen fietspad wil. Tis idd belachelijk dat ze daarom allemaal grond moeten hebben en er enorm veel eiken moeten wijken. Eiken die er al 20 tot 50 jaar staan. Het fietspad begint vanaf ons huis. Maar de aanleg begint niet bij ons. Dus tis maar afwachten wanneer ze bij ons gaan beginnen. Nou lekkere bijwerkingen dan met die medicijnen. Als je symptomen pas echt zijn begonnen nadat je met die medicijnen bent begonnen, zou ik toch nog eens overleggen voor andere medicijnen. Als ik de bijwerkingen zo lees wordt je daar idd niet vrolijk van. Hier ook een kleine meid die katsie sjag is. Ze begon me al te slaan en ze was me toch aan het gillen. Het leek wel een gillende keukenmeid. Verschonen was een drama. Daarna haar maar in bed gestopt. Ze sliep gelijk.
franny wat goed dat hij uit een gewone beker kan drinken wat worden ze dan ineens snel groot he kussie lisanne heeft gewoon thuis geslapen en hebben we gisterochtend naar mijn ouders gebracht en zijn wij met vrienden naar walibi geweest en er waren een aantal fikse buien maar we hebben echt super veel lol gehad en ben nu bijna mn stem kwijt wat fijn dat stan en t dikke maatjes zijn. kleintje lief je aanbod maar ik kan kaarten via mn werk kopen voor walibi voor 19 euro per kaartje en voor dierenpark amersfoort voor 12 euro en ook dolfinarium met korting en daar weet ik het niet want daar heb ik nog geen kaarten voor gekocht. je kunt toch samen met een vriendin gaan das vaak net ff wat leuker dan met je partner hihi. wij waren gister met een club van 6 en ik was de enige vrouw en wat heb ik gelachen zeg je moet gewoon zeggen dat je daar ook vanaf ziet hoor. ts niets om daar met tegenzin te zitten wat een naar nieuws van je schoonvader zeg ik hoop dat ze het eugene wel vertellen voor het te laat is en anders zou ik toch een opmerking naar hem maken dat hij ff met zn vader moet praten. sterkte iig superb beterschap voor morris hoe is het nu met hem? gelukkig is jasmijn wel beter en oohhh erg zeg pizza met chocomouse echt heel vervelend hihi
kleintje haha die eugene t hoeft niet altijd zo te zijn als je veel op je tel bezig bent dat je vreemd gaat hihi je hebt een eigen zaak. dat hij onzeker is kan ik wel begrijpen als hij al eerder bedrogen is en dat hij het dan vraagt ok maar idd het idee dat hij aan je twijfelt . goed dat je m ff verteld hebt heoveel je van hem houd vriendlief en is het bruine weer weg??? alies hopelijk pakken ze zo min mogelijk land van jullie af en komen jullie er goed uit hier vandaag lekker naar kidzcity geweest de laatste maandag dat ze open waren en wat was het rustig zeg lisanne heeft de tijd van dr leven gehad. ze liet zich gewoon steeds express vallen in de ballenbak en ging ze op de glijbaan staan en sprong en dook gewoon ervanaf zo de ballen in hihi gekke meid. morgen een previeuw van de fotograaf vooor het album heb er nu al zin in
johanna: en setti: Het is ni veranderd in bloed.......wellis niet zo veel maar toch wacht het maar rustg af.......vk zegt dat het er allemaal bij hoort nou aan me hoela....... SettI; Owww wat leuk dat et rustig was!!!!en dat met dit weer!/..... spannend de foto's Kussie: hier ook chaggie wil ook zon!
vriendlief je zit nog pril met je zwangerschap dus t kan zomaar hoor mn vriendin heeft de eerste 3 maanden gebloed iedere dag een beetje en die heeft een gezonde zoon van 3 rondlopen. ik duim echt voor je dat het niets is wanneer krijg je de eerste echo??? hier om alvast in de stemming van morgen te komen heb ik alvast wat foto's bekeken van de bruiloft die andere mensen hebben gemaakt. hihi
setti: haha kan je het nog afwachten!!! Ik mag volgende week woensdag naar de vk en dan moet ik daarna bellen voor echo wat waarschijnlijk die week dan nog gebeurd! ik ga duimen dat het niks was maarja je weet het niet. Vanmorgen wel mvm langsgeweest en die test was heel donker maarja dat azegt ook niks.......Ook nog mooie armband gehad en krijg nog mooie tas!
nou afwachten op volgende week dan maar en hopelijk mag je gelijk langskomen. leuk zeg nu een armband en een tas . ik kreeg alleen een boek.
@ Vriendlief; Vervelend dat je toch weer bruinverlies hebt. Ik duim voor je dat het niets te betekenen heeft. Tijdens mijn zwangerschap van Morris heb ik van week 6 tot en met week 12 bruin en bloedverlies gehad. Hopelijk kun je volgende week snel terecht voor een echo. @ Setti; Spannend om morgen de eerste keer de foto's van de fotograaf te gaan kijken. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in Kidz city en Walibi. @ Alies; Hoe is het gegaan vanavond met die man die langs zou komen. Wat is Landkreis eigenlijk? @ Kussie; Ik word ook poepchagerijnig van dit weer. Ohoh, wat heb ik er de balen van. Ik had het er vanmiddag nog met een vriendin over dat ik de Italiaanse zomers zo mis en dat ik helemaal vergeten was hoeveel het in Nederland regent. @ Hier; Morris heeft gelukkig geen koorts meer maar hij is werkelijk niet te genieten. Afgelopen nacht is hij van half twee tot drie uur wakker geweest en vanochtend riep hij ook al weer om half zeven. Hij wil ook niets meer eten en gooit alles zo de kamer door. Het enige dat hij eet is een beetje witte rijst dat hij dan zelf wil eten met zijn handjes. Ik denk dat hij in totaal wel zo'n 20 korreltjes in zijn mond heeft weten te krijgen en de rest lag op de grond. Verder is Morris wel een heel lief en leuk mannetje hoor
beter iets dan niets toch maar veel is het niet. en een tosti wil hij dat niet?? vaak als lisanne niets wilt eten en ik schotel haar een kaastosti voor met curry zodat ze kan dopen nou dan eet ze wel. gelukkig is de koorts wel weg.
Het is wel goed gegaan. We kregen nu ineens te horen dat het niet om 312m2 ging inclusief de goot, maar 522m2 inclusief goot. Met goot er af (288m2) moeten we nu uiteindelijk 234m2 weiland inleveren. We blijken eigenaar van 6 bomen ze zijn. Wisten we niet eens. Daar krijgen we een vergoeding voor van 494 euro. Niet veel maar goed. Maarrrrrrrrrrrr die vrouw vroeg of we het hout zelf wilden hebben, of dat ze het af moesten voeren. Natuurlijk willen we die 6 bomen zelf houden voor onze houtkachel. Dus toen ging ze rekenen en ging er maar 26 euro van de 494 euro af, omdat we het hout zelf willen houden. Uiteindelijk een prijs van totaal 50 euro overeen gekomen wat van die 494 euro af gaat. In die 50 euro zit dus die 26 euro wat we weer moeten betalen aan hun voor de bomen voor brandhout en die 24 euro is dat zij ze dan voor je omzagen en in het weiland neerleggen. Nou daar hebben we die 50 euro wel voor over. Want wij hebben geen zin in dat geëtter om die bomen om te krijgen en naar de goede richting om te laten vallen. En je moet soms eerst takken verwijderen voordat de boom om kan. Dus laat dat maar aan de experts over voor die 24 euro. Eerst zouden alleen de stammen dan van ons zijn, maar ik zei dat ze de takken ook van ons niet hoefden af te voeren, omdat onze ponies die takken lekker vinden en sommige takken zijn redelijk dik, dus hebben we daar ook brandhout van. Scheelt hun weer bomen afvoeren en wij hebben straks voor een paar jaar aan hout. Toen vroeg ze nog of ze wilde dat het landkreis de weidepalen weer terug zou plaatsen of dat wij het wilden doen. Dit willen we natuurlijk zelf doen. Gaat om 110 meter dat zijn dus zo'n 27 palen. We krijgen daar een vergoeding van 390 euro voor. Nou dan wil ik die palen wel zelf terugzetten. En we krijgen dan nog 3,20 euro x 234m2 aan grond wat dus verkocht moet worden aan hun. Landkreis is een district. Wij vallen onder district Norhorn. Vandaar dat onze auto kenteken met NOH begint.
Vriendlief: ik duim voor je hoor meid!! Setti: haha een eigen zaak ? nee hoor ik heb geen eigen zaak Ik heb een hobby maar goed ik check nu wel vaker mijn mail want ik wil als ik een mail van een misschien toekomstige klant krijg wel zo snel mogelijk antwoorden..... Was het leuk in walibi ? En kidsdcity daar wil ik ook echt nog eens heen! Alies: fijn dat jullie toch nog wel wat terug krijgen alles is mooi meegenomen! Hier: wat ben ik soms verliefd op Esmay Toen straks had ik wat boodschappen gehaald en ik haalde haar uit de auto dat ze naar de deur kon lopen maar mevrouw ging wachten tot ik de tas met boodschappen had gepakt, ik tilde hem op en zij pakte ook een handvat (met 2 handjes ) en "hielp" mij mee met tillen Zo lief was dat! En vanmiddag toen we weg gingen *ik had vanaf 18.00 vergadering en er was een pakket bij mijn ouders gekomen voor mij dus ik heb Esmay wat eerder weg gebracht naar mijn ouders* deed ik mijn handtas over mijn schouder en zei "Kom Esmay we gaan naar opa en oma" pakte zij de boodschappen tas, deed hem over haar schouder en liep zo mee naar buiten hahaha zooo lief Ze aapt ook echt alles na nu..... Ook zegt ze voortaan "houdoe" als we weg gaan! Maar wat ik minder leuk vind is dat ze soms echt een krengetje is Dan knijpt ze ineens heel hard b.v in je wang ofzo dan heeft ze de grootste lol want ze denkt dat dat grappig is! En zelfs als ze een tik op haar vingers krijgt geeft ze er weinig om
En nu ga ik gauw naar bed... Ben doodop! Vandaag ruim 40 roosjes gemaakt (en ik ben er nog niet ), 2 taarten bekleed en 1 taart gebakken... Morgen nog een taart vullen en bekleden, nog meer roosjes maken en dan woensdag nog eens 3 taarten bakken! en donderdag alle 3 bekleden.... Heb voor van het weekend 2 "bruidstaarten" staan 1 die allang gepland stond voor een 35 jarig bruidspaar en 1 die gister pas is besteld (en ik kan moeilijk nee zeggen omdat ik het zo leuk vind ) voor een 25 jarig bruidspaar! Gelukkig had ik al afgesproken dat ik de taarten van 1 klant mocht invriezen (vind ik zelf vaak nog wat lekkerder als ze ingevroren zijn haha ) zodat ik wat meer tijd heb en alles verspreid kan doen... Maar is wel eventjes druk! Al ben ik blij dat ik deze week alleen de woensdag en vrijdag hoef te werken en de zaterdagavond! Dus: welterusten!
@ Setti, wat gaaf, een preview van jullie album! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten om het te zien!! Spannend!! Gaaf trouwens dat het zo leuk was in Walibi! @ Superb, volgens mij kan het niet anders of dat zit in het weer!! Stan is ook niet te genieten, vandaag al weer nie.. Ik heb hem ook uit wanhoop maar weer op bed gedaan.. Word er dol van... Volgens mij is hij nog weer gaan slapen ook!! Hihi.. Moet strax weer met hem naar CB om te wegen... Nouw ben benieuwd. Als het ze wel gaat om die mishandeling, beloofd het nog wat, want hij heeft wederom een pracht van een blauwe plek op zijn knietje, daar hij heeft gekropen op blote knieen.. Nouw ik vind het prima, ik weet wel hoe het zit. Ze mogen hem van mij van boven tot onder bekijken... Fijn dat Morris geen koorts meer heeft.. Ik vind koorts toch altijd maar een naar iets! Hoe gaat het met de zindelijkheid van Jasmijn? @ Kleintje, ik snap niet hoe jij het combineert hoor, dat taarten bakken met Esmay? Hoe hou je haar dan bezig? Als ik sta te koken begint Stan al allerlei halsbrekende toeren uit te halen na een minuut of 10... @ Gwen, meid, wanneer is die stomme laptop weer klaar. Ik mis je hier!! Hoe gaat het met Joenna? En met je zwangerschap? Word het al wat minder qua pijn met bekken? @ Elisah, hoe gaat ie daar? @ de zwangere mama's, hoe is het met jullie? @ Alies, die bijwerkingen LAS ik heh, goddank heb ik ze (nog) niet, hier alleen erg last van tintelingen in handen voeten en gezicht... Nouw, die centen is leuk, en heb je eenmalig zeker even wat aan, maar dat ze jullie zo'n hap grond afnemen, terwijl het nog es nergens op slaat ook, ik vind het nergens op slaan, wat een dombo's! Er is ja al een fietspad! Tsjonge jonge!! Flapdrollen! Erg jammer en zonde van de natuur! @ hier, vanmorgen naar gyneacoloog geweest! Inwendige echo gehad.. EN goddank.. Alles ziet er harstikke goed uit. Hij raad me aan om de pil weer te gaan gebruiken.. Ik zie dat in verband met migraine niet zo zitten. De pijn is best draaglijk.. Nu ik weet dat het niets ernstigs is ga ik er dus eerst maar es even rustig over nadenken... Hij zegt dat ik dan van alle rompslomp af ben... Ook gevraagd waarom ik nou eigenlijk een keizersnede heb gehad... Dit omdat het hoofdje totaal nie was ingedaald. Kans bij volgende zwangerschap is HEEL HOOG op WEER een keizersnede; waarschijnlijk bekken te smal... Inleiden was totaal geen sprake van... Ook weer duidelijk dus... @ hier, nog steeds poepie-sjagerijnig om het scheitweer, maar het schijnt vrijdag wat op te klaren? Dan gaan we naar de dierentuin!!! Heb T. gesmst of hij meewil.. Ben benieuwd of hij reageert... Zaterdag naar optreden van hem! ZIN IN!! Ow jah, Superb, het regent hier veel, maar dit is vind ik zelfs voor Nederlandse begrippen wel een behoorlijk extreme "zomer" hoor!! Ik kan me nie heugen dat het ooit zoooo waardeloos is geweest... Liefss
Vanaf telefoondus ff kort haha Kussie fijn dat alles goed was!! Benieuwd of t meegaat!! Hey heb jij ook een zus, ja toch? Hoor je er nooit over maar vroeg t me af , geen idee hoe ik erop kom haha Gwen hoe gaat het met jou? Al n tijdje niks van je gehoord... Kleintje zodan dat zijn een hoop taarten deze week! Als we en keer meeting hebben, maak jij da. Lekker een taart. ? Betalen we m met .e allen! Claudia gesprek ging goed dus! Hoop geld krijgen jullie bij elkaar, lekker hoor, Hier alles goed, ben aant werk en niet vooruit te branden pfff Morgen weer een echo!! Xxx