@ Gwenolyn: jongensnamen zijn moeilijk!! Jens is natuurlijk heel mooi..... Hahaha, maar is maar 1 lettergreep! Jurre zo heet het zoontje van onze vrienden. Jelte of Jelle.... Succes ermee!
Hallo, We zijn gisteren naar de familiedag geweest en dat was best ok. Ik vond de locatie niet zo leuk (erg onoverzichtelijke speeltuin/pretpark net over de Duitse grens) maar het zorgde wel voor afleiding. "s avonds ben ik zelf nog naar de cd presentatie van een vriendinnetje geweest en hoewel het allemaal afleiding is is het toch ook erg confronterend als mensen vragen hoe het gaat. En reageren met oh een meisje dat is fijn die zijn altijd zo fijn klein (mbt mijn vorige bevalling om me dus eigenlijk gerust te stellen...) Vanmorgen zijn we met Seph naar de kinderboerderij geweest en even een bakkie weesten doen in de stad met onze beste vrienden en tja dan word er wel over gepraat en dat is ergens toch wel fijn. Aan de andere kant merk ik ook wel dat mijn gevoel vaal 'uit' staat. Ik heb alles al een keer bedacht de afgelopen dagen van kern gezond tot ernstig 'ziek"? dus tja wat kan ik daar in mijn hoofd nu nog aan toe voegen...? Maar naar mate morgen 11.45 uur dichterbij komt krijg ik ook weer die knoop in mijn buik... wil ik het allemaal echt! wel weten??? Eigenlijk wil ik het alleen maar weten als alles goed is. Want dan voel je opluchting. Ik wil eigenlijk liever niets weten als het niet of minder goed is maar ja zo werkt het natuurlijk niet.... Namen: Wij hadden al redelijk snel twee namen en die voor een jongen was Jules (spreek uit Zjuul) je mag hem gebruiken hoor... Ik zat er over na te denken maar als je een jongensnaam met een J wilt met 2 letter grepen die die dezelfde klanken heeft al Joenna dan moet je dus gaan voor de klanken: Y, I en of U Jules, Jimmy, Juriaan eeeeeeeh haha nou succes ermee lijkt me nog niet zo makkelijk. Ik zou kijken of dat wat jullie beide willen past in de traditie en anders zou ik je eigen wil boven de traditie zetten.... de rest heb ik even niet bij gelezen...... sorry (of nou ja ik heb het deels wel gelezen maar ik vergeet het ook weer heel snel omdat mijn hoofd zo vol zit...
Whaha oke even snel vanaf mijn telefoon reageren. Zitten lekker samen een high thea te doen hihi roze serviesje enzo, erg leuuk. Kids gaan we zo ophalen. mgoed, hhaha even speciaal voor ano: sorry!!! Ik dacht eigenlijk dat je vriend trouwens jef heet ipv jeffrey. Mgoed, haha ik heb nooit willen beweren dat hij een kamper is! Haha vind ik ook echt helemaaaal niet als ik m op de foto zie hahal. Maar de naam staat me iets mindre aan maar ach, haha er zijn ook vast genoeg meiden hier die arno een butnaam vinden :-D hahaha sorry sorry sorry! Hihi niet mn bedoeling om je boos te maken.
Haa, zo we zijn weer thuis Echt heerlijke dag+avond gisteren gehad en vanmorgen fijn uitgeslapen. Gisteren naar de trouwbeurs geweest in de jaarbeurs. De modeshow was eigenlijk waar ik voor ging, om eens wat inspiratie op te doen. En da's wel gelukt! Veel gezien en 1 geweldige jurk waar ik best verliefd op ben! hahah Ik weet natuurlijk totaal niet of hij mij staat maar hij was zo prachtig. Dus naar de stand van die jurk gelopen en gelijk een afspraak gemaakt om langs te komen, want die winkel gaat toevallig verhuizen en heeft op alle jurken en pakken 30-50% korting! Dat scheelt dus enorm en ze hebben nog heel veel keuze als we er snel bij zijn. Dus hop gelijk donderdag er heen! eerst ik en als ik slaag dan gelijk arno achter mij aan om een pak uit te kiezen Ook een trouwauto geboekt daar! We wilde beide wel een oldtimer achtig iets, dus nu is het een volkswagen kever cabrio geworden zo een: Google Images Daarna lekker wezen uit eten bij de griek. Wilde naar de bios maar draaide weinig leuks dus lekker thuis op de bank een filmpje gekeken. Vanmorgen tot half 12 uitgeslapen, mmmmm, en daarna high thea gedaan als lunch op een terrasje. Wat een weertje!! Nu weer thuis en jesse is helaas nog net zo jengelig als toen we hem weg brachten. Gelukkig was hij bij ons pap wel super lief enzo, maar pff, hij is zooo zielig aan het doen de laatste dagen. Vermoeiend. Hij staat nu ook weer bij mn benen te jengelen om niks terwijl daan super zoet zit te spelen met de duplo. zucht. Verder voor mn nieuwe baan kdv geregeld en dat ging gelukkig allemaal gelijk per 1 nov. Net de kosten binnengekregen en pfff, hoppa gewoon 1100 euro per maand betalen! hahaha niet normaal!! Gelijk even een berekening gedaan bij de site van de belasting om te kijken wat we in godsnaam terug krijgen dan en gelukkig is dat wel behoorlijk, ruim 9000 euro Dus da's te overleven dan! Heb alleen geen flauw idee hoe het er vanaf 2012 uit komt te zien want dan werd t allemaal duurder toch??
Hoi allemaal, @ Darcy, je hebt gelijk, Megan is een beauty! Wauww!! @ Jedalin, klinkt indd als een heel relaxte dag/avond/nacht/uitslaaptochtend!! HEERLIJK!!! Tis jullie gegund! Al zit je als je ze dan op haalt en ze jengelen gelijk weer helemaal in het ritme van alledag heh, en lijkt het alweer ver weg, of heb jij dat nie?? Ben heeeeel benieuwd naar jouw smaak jurk! Die auto; kan de link nie openen! @ Gwen, je gelooft het niet, we hebben de hele nacht kats doorgeslapen, tot bijna 9 uur vanmorgen(!!) nu dus daverende koppijn en vanmorgen toen ik wakker werd schrok ik me wezenloos joh, durfde haast nie te gaan kijken, was gewoon nie leuk!! (ja ik weet het, tis ook nooit goed) Maar nouw jah, ben ik ja zooo nie gewend.... Heb net al medicatie gehad en hoop het nog een paar uurtjes vol te houden... Mijn moeder heeft net opgepassen omdat ik heb gezwommen, ze zag wel aan me toen ik weer kwam dat het niet goed ging, ze vroeg ook wel, maar toen ik zei dat ik knallende hoofdpijn heb zei ze; neem maar een pil in, en ze zei gelijk; ik ga naar huis, en ze heeft nog geen 5 minuten meer gezeten en is al weer weg.... Dus tjah.. Ik hoop maar dak het volhou tot vanavond... Hoop dat Stan nog even blijft liggen, heb een bakje kant en klare lasagne in de oven, zo even wat eten en dan Stan er uit halen... Hij ook eten, en dan maar fietsen enzo, en hopen dat ik het volhou... Man man, ben zo slecht als een hond... Ik ben wel benieuwd dan naar de buik van je vriendin, wat je dan bedoeld, hoe "zwanger" jij graag zou willen zijn qua buikje nu zeg maar... (snap je wat ik bedoel?) @ Johannal, ik wou ook gewoon dat het morgen was, of liever nog, dat morgen voorbij was, en dat jullie gewoon geruststellend nieuws hebben gehad... Pffff, we leven allemaal met jullie mee, maar niemand zal zich voelen zoals julllie je nu voelen... We kunnen alleen maar ontzettend met jullie mee duimen en hopen dat het toch een meetfout is geweest, of dat het een zodanig verschil is dat het niet uitmaakt, en er niets aan de hand is met jullie meisje.... Ik denk heel veel aan jullie!! *dikke knuffel* Fijn dat je toch iets aan afleiding hebt gehad dit weekend!! Ik ga weer, kan het haast nie hebben om op laptop te zitten... Pfffff.... Liefs
gwen ja ben ook wel benieuwd naar de buik van je vriendin haha. Ja ach vind t alleen jammer dat me buik zo groot is, en ikw eet dat het meer vet is als zwanger haha, maar met een zwbroek is ie wel echt super rond en zwanger, dus dan ben ik er wel trots op hoor leuke familiedag gehad?wel beetje opgepast met de sushi? johannal, fijn dat jullie je gedachten toch even hebben kunnen verzetten. ik duim echt superhard voor jullie voor morgen!! jedalin, wauw al een auto, en jurken zo in de sale, das wel fijn ja, hoop dat je wat moois kunt vinden!! ennuh vergeef het je hoor maar hij heet idd Jeffrey ja, en idd vind Arno ook maar een butnaam kussie, goh je moeder maakt zich snel uit de voeten dus?jammer...ow sorry was even in de war met E. en T. haha sollyyyy. hopelijk heb je weer zo'n goeie lange nacht!!
whahaha ik vind Jeffrey geen butnaam hoor!! hahah. Ik vind het wel een leuke naam, maar ik denk dan aan het kamp hahah. Maarrrrr ik vind het geen butnaam !! hahaha maar jij Arno dus wel, oke hahaha, ik zal 't m maar niet zeggen
hahaha nee hoor, was maar een grapje wil geen boze Arno achter me aan op de volgende meeting!!! was er trouwens al een nieuw topic voor?
Jazeker!! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/266547-3e-meeting-maart-mamas-2010-a-59.html We hebben al bijna een locatie joh! hahaha
@ Ano, bij jou slaan de hormonen toe!! Whahaha, grapjas!! Wist trouwens ook nie dat Jeff afkorting was van Jeffrey hahaha.... En nee, het was indd E. en niet T. Was het maar waar.... Maar was daarom wel heel gezellig hoor! E. is een topper! Heb je al weer een mooie buikfoto dan, sorry dat k het zeg, maar waar jij het weghaalt dat het vet is?? Meid, je bent zo slank als een den.... Doe ff ******* Dus ik ben weer heeeel benieuwd! En als jij trotser bent op een buikfoto in zw. broek, dan toch één met zo'n broek!! En jah, dat bedoelde ik ja, wat mijn ma betreft, die was hem echt retesnel weer gepeerd, heeft nie eens even wat gedronken met me... Gezellig heh!! Snap jij het! Zo heerlijk vind ze het dus om op te passen en bij haar dochter te zijn! Maar goed, ik heb weer gezwommen... Daar kwam ze voor.... *ik mag dus al in mijn handen knijpen...* @ Gwen, owja, Stan heeft het ook wel es met inslapen hoor.. Maar dat verschilt... Was ik nog vergeten te zeggen.. @ hier, hoofdpijn wat gezakt.. *goddank, want wat was ik slecht! We hebben vanavond nog een dik uur (!!) gelopen, heerlijk!! Oww wat ga ik dat missen de komende maanden, zie er nu al tegenop... Ben filmpje aan het uploaden van Stan's eerste stappies achter de poef, maarreh.. Moet 'm zo eerst ff terug luisteren wat voor onzin ik allemaal uitkraam, whahaha.. Dus weet nog nie of ik hem plaats hoor!! Gatdarre wat duurt dat donderse lang met dat filmpiej, en hij is maar 2 minuten, duurt 84 minuten dat uploaden!!! Slaat toch nergens op!
whahaha kussie... normaal is sterretjes?? hihiih tis geen schelden hoor, je mag best 'doe eens normaal' zeggen hahaah sorry moest er even om lachen Enne, dat filmpje wil ik uiteraard wel zien!!!
@ Jedalin, goed uitgepluist!!! Ja, ik weet eigenlijk ook nie waarom ik dat in sterretjes deed.. Misschien omdat het dan wat minder heftig overkomt! Maar hier is de link! Hij duurt overigens bijna 3 minuten... http://www.youtube.com/watch?v=wnUIF8srJSs Ik vind hem leuk, het begin is effe maf, wist nie dak al filmde, haha... Let trouwens vooral NIET op wat ik allemaal zeg...
Wat super leuk kussie! haha hier liepen de kinders ook rond met een klein tafeltje, vergelijkbaar maatje als je poef! Stan loopt binnenkort vast ook aan als ik dat zo zie. Binnen 2 maanden vast wel! volgens mij hebben die van ons een maand of 1.5 zo gelopen met loopwagentjes en tafeltje. Maar kan ook best sneller zijn hoor! Je weet dat toch niet hihi jouw accent blijft leuk Arno kan het trouwens super goed nadoen, whahah, erg grappig. Jullie kunnen prima samen communiceren Hij heeft trouwens precies dezelfde tafel als jij gehad vroeger!
gwen donderdags ben ik altijd vrij!!! ik werk zelf in het umc gebouw op de afdeling facturatie! kussie ik hoop echt dat hij snel door gaat slapen ik heb zo nu en dan een gebroken nacht en dat vind ik al zwaar laat staan iedere nacht. dikke knuffel meid. en grappig dat je floor tegen kwam. wat een leuk filmpje en idd wat jedalin ook al zegt dat duurt niet lang meer hoor hihi darcy wat een lekkerding die megan en die krullen echt geweldig johannal suc-6 vandaag en ik duim voor goed nieuws jedalin leuk en spannend hoor donderdag al passen. en de kever is leuk zeg.
@ Johannal; Heel veel succes vandaag. Ik duim voor je en hopelijk kun je ons snel goed nieuws brengen. @ de rest; Ik kom later uitgebreider reageren.
@kussie leuk filmpje. Je accent blijft leuk. Jouw accent is dan toch weer ietsie anders dan de mijne. @johannal succes vandaag. @hier gisteren naar pretpark Slagharen geweest. Had nog 4 vrijkaarten. Natuurlijk was het retedruk door het mooie weer. Mel is maar in 1 ding geweest. We waren bij de kleintjes gedeelte, viel madam in slaap. Nou ja toen maar verder gelopen. Vergeleken met 2 jaar geleden zijn de regels flink aangescherpt. Alisha kon haast nergens meer in. Je moest in de meeste leuke attracties 1,20m zijn. Zelfs in een grote draaimolen waar je goed vast zit. Alies is maar een kleintje voor haar leeftijd. Ze kwam met haar 1,13m dus haast nergens in. Je zag her en der ook regelmatig huilende kids als ze ergens niet in mochten omdat ze te klein waren.
Weer veel bijgelezen dus als ik iets vergeten ben.. Sorry dan Johanna: Allereerst super veel succes vandaag! Ik duim keihard voor positief nieuws! Fijn om te lezen dat je het weekend toch nog redelijk door gekomen bent.. Jedalin: Wow dat doe je goed! Hopelijk vind je ook je jurk daar in de aanbieding, dat zou een hoop schelen! Ano: Al een aardig buikje dus? Toch ook wel weer heel leuk? Al is het wel vervelend als iedereen steeds denkt dat je verder bent dan dat je bent... Darcy: Jeetje Megan is idd een prachtmeid. Succes voor Oliver op de basisschool en voor jou met het wennen! Kussie: Fijn dat Stan weer eens doorgeslapen heeft. En een leuk filmpje , ik moet ook altijd een beetje lachen om jou accent.. Ik vind het wel grappig. Gwenolyn: Jeetje wat een gedoe met dat vernoemen. Bij ons in de familie heb je dat helemaal niet. Mijn broers en ik zijn al naar niemand vernoemd en Pepijn en Florine dus ook niet. Jongensnamen/meisjesnamen: ik vind jongensnamen dus eigenlijk makkkelijker dan meisjesnamen. Mochten we weer zwanger raken ooit dan weten we de jongensnaam al. Maar meisjesnaam wordt nog een drama dan.. Alies: Balen dat Alies ineens in heel veel dingen niet meer mocht. Raar hoe ze die regels in 2 jaar tijd ineens zo kunnen veranderen.
@ Johannal: Ook vanuit hier wordt aan je gedacht meis... heel veel succes dadelijk en ik duim voor een goede uitslag!!! Dikke knuffel!! @ Kussie: Hmm hee meis, wat is d'r gebeurd? Las je www van gisterenavond en die zag d'r niet al te best uit.. @ Alies: Leuk, Slagharen! Jammer dat het wat tegenviel zeg ..Zeker voor alisha, die had er vast meer van verwacht.. @P&F: als het goed is hebben ze de jurk die ik graag wil daar ook, tenminste dat heeft die vrouw van die stand me verteld Dus dat zal wel goed komen. Hihi ik heb hem zelfs al gevonden op internet....weten jullie gelijk wat mijn smaak is en wat misschien wel DE jurk wordt!! (als ie mij dan oook nog staat natuurlijk! hahaha) Justin Alexander Bridal Collection Tot nu toe dan wel zonder dat 'jasje', die heb ik in het echt niet gezien en daar ben ik ook nooit zo van haha.