Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Johannal: je zit nu al in het gesprek, denk ik, mijn gedachten gaan in ieder geval naar jullie uit.

2. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Linda: wow, wat een mooie jurk! Hij is helemaal mijn smaak. Bijna spijt dat ik niet in het wit gtrouwd ben ;).

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ik hoop onwijs dat ie mij ook staat, da's natuurlijk altijd de vraag. Zo'n model staat alles! haha.
    Maaar heb even gekeken en als het goed is is het wel een jurk die bij mijn lichaam past. Mgoed, nogmaals, dat weet je pas als je hem aan ziet. En ik ga zeker ook wel meerdere jurken proberen dan alleen deze, want ik heb natuurlijk maar een kleine greep uit hun collectie gezien :)
    Maar heb er erg veel zin in! hihi Linda en trouwjurken passen. Ik heb nog nooit van mn leven een jurk in huis gehad (naja misschien als kindje) en rokjes zijn ook al minstens 8 jaar geleden hahah :)

Laat staan lopen op hakken! hahaha dat gaat 't ook écht niet worden. Dan ben ik overigens ook groter als Arno, dat wil ik natuurlijk ook niet. Misschien een mini-hakje :p

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mooie jurk hoor en mooi decollete stuk een beetje hartvormig leuk hoor en denk wel dat het jou staat hoor

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @jedalin prachtige jurk! :)

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier gister te horen gekregen dat een vriendin dus 22 feb is uitgerekend en dat ze een jongentje krijgt dus ons bruidsjonkertje krijgt een broertje hihi terwijl iedereen dacht dat ze een meisje kreeg

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Het loopt uit we zitten nog te wachten....

Thanks voor jullie lieve woorden hoop ZO dat het helpt

Als het goed is zijn we over een minuut of tien aan de beurt

Ze zit wel lekker te trappelen in mijn buik. Misschien heeft ze ook last van mijn darmen!?! Die zijn al heel de dag van slag...

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ johannal: aargh ook nog langer wachten, da's niet fijn met alle zenuwen die je al hebt.
    Ik steek NU een kaarsje aan voor jullie en hoop heel hard dat die mag helpen!!!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zo :)... het zijn d'r 4 geworden, dat móet helpen.

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Johannal, mijn duimen draaien meid, ik ben echt heeel benieuwd!!!!suc6!!!hoop op een goeie afloop!

jedalin, mooie jurk!!!denk echt iets voor jou, tis niet geheel mijn smaak, maar dat maakt niet uit haha, denk dat je er prachtig uit zult zien in deze jurk!!!!!!

kussie, hahaha heerlijk accent en super leuk filmpje!!!!
    en idd jammer van je moeder ja, ze was zeker bang dat je wilde vragen of ze nog even op wilde passen ofzo?nou ja kinderachtig haha.

penf ja tis zeker wel leuk, maar als je 7 weken bent en mensen spreken je er al op aan, das best vroeg hihi.maar tuurlijk ben ik ook trots, tis toch iets prachtigs!!!!

Jefs vader zou vrijdag dus 'de uitslag' krijgen, maar t weekend hebben ze een brieg gehad dat ze woensdag al moeten, super spannend dus.
    Jef zit ook constant te piekeren erover, wat logisch is natuurlijk....
    duim zo dat het niet is uitgezaaid...

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Spannend ano, voor je schoonvader. En ook voor jullie natuurlijk.
    Kan me voorstellen dat jullie nu steeds zitten te piekeren ja..pff.
    Gelukkig nog maar 2 dagen, ipv wachten tot vrijdag.

Mijn trouwjurk...ohhhh, hee, je gaat nu niet alles wat ik leuk vindt afzeiken he, na ons accefietje (eh hoe schrijf je dát woord nu weer..) van gisteren!! Hahahaha :D:D

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    je hebt me door ;)
    hahaha neeee jedalin tuurlijk niet.
    maar ik weet wel dat jij van eerlijkheid houd, zo ben je zelf ook altijd!!!!!!
    en vind m echt wel mooi, maar mijn smaak is meer van boven recht, en iets minder van die glimmende stof!!!

is er al iets bekend over de meeting?

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahhaha nee hoor ik heb heel graag je eerlijke mening inderdaad! :D:)

Euhh, van boven recht?? die snap ik even niet :) Hoe bedoel je?

De meeting is waarschijnlijk 22 okt, en waarschijnlijk bij ehm...even de naam kwijt. Heb gisteren het meeting topic nog geplaatst.. maar als je hem niet kan vinden kan ik hem wel even nog een keer plaatsen hoor :)

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ehh ja graag heb het over het hoofd gezien!!
    22e wilde ik eigenlijk geslachtsbepaling doen.....ff kijken dan maar..
    ik bedoel strappless, en dan van boven recht, jij hebt t hartvormig :)

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik snap 'm! :D
    Ja in mijn hoofd had ik inderdaad ook recht, maar kheb eigenlijk nog nooit zoiets aangezien. Ik wil niet teveel tiet :D zichtbaar, whahaha, dus als het echt heel erg open is enzo dan is 't ook niet mijn ding. Maar dat moet ik denk ik gewoon ff aan zien hebben.
    Toen ik het in ieder geval zo zag, vond ik het onwijs mooi bij dat model dat de jurk showde op de catwalk. Mja, die kunnen zelfs een vuilniszak mooi maken, haha.

Hmmm 22e had jij ook ingevuld dat je kan!!! Dus dat moet echt even een andere keer, de geslachtsbepaling!!! hahahaj :D:D
    Nee je moet er wel echt bij zijn hoor, ik moet toch minstens ook even in het echt mijn excuses aanbieden voor jef's belediging :)

Topic; komt eraan! :)

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ach kijk ns aan, nog beter :D hahaha

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Onderzoek gehad, we zijn opgelucht. Naast het verkorte bovenbeen zijn er geen andere softmarkers (aanwijzigingen voor down) gevonden. Ipv de normale kans van 1-508 is de kans voor ons nu 1-339 verhoogd dus maar een vruchtwaterpunctie geeft een hoger risico op miskraam dus geen verder onderzoek. Ons meisje is verder helemaal gezond! Wij proberen nu toch weer te gaan genieten.

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou ben ook erg benieuwd hoe hij je gaat staan, al zullen wij nog even geduld moeten hebben haha.

heb al gepost op t topic!!

nou lief dat je ons er zo graag bij wil;t hebben,heb net t echobureau gebeld en afspraak gemaakt voor 15okt voor geslachtsbepaling, ben dan 15,2weken.best vroeg maar hij zei dat t wel kon!!

johannal hoe was de echo?

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow fijn dat het er verder goed uitzag.
    maar wat is die kans dan, op t down syndroom?kunnen ze dat zo ook berekenene?

nou fijn dat jullie wat gerustgesteld zijn, en idd weer genieten nu hoor!!!

Deel Deze Pagina