@ Johannal : Jeetje wat een opluchting!!! oké, kan me voorstellen dat het je ergens toch niet helemaal lekker blijft zitten, maar dit is super positief nieuws!! @ Kussie : Wat kan je moeder toch vreselijk raar reageren. Snap helemaal niks van haar. Tuurlijk super fijn dat ze wilden oppassen, kun jij lekker zwemmen, maar dan zeg je dat je hoofdpijn hebt, en is ze weg voordat je iets kunt zeggen: Lekker vaag weer. Leuk filmpje van Stan. Kijk hem lekker stappen. Waarom zou hij laat zijn? Als ik me niet vergis is de gemiddelde leeftijd waarop kinderen gaan lopen 18 maanden, en "moeten" ze voor hun 2de wel lopen (hoeft niet los als ik me niet vergis). Na de 2de jaar gaat het CB pas "zorgen" maken. * edit: hahhahaha, zie dat Jedalin er ook al antwoord op gegeven heeft* Het is toch logisch dat je wilt weten waar je aan toe bent? Wie niet waagt, wie niet wint. Nee heb je, en ja kun je altijd krijgen. Ik weet niet of je een ultimatum moet stellen, zo van "voor vrijdag moet hij gereageerd hebben" voor jezelf moet stellen. Jij weet dat ultimatum, hij niet. Dan zou ik er nog een sms aan wagen, en hem het ultimatum voorschotelen, en uitleggen. Reageerd hij dan niet, tja, dan is het inderdaad klaar. Dan heb je hem wel de kans gegeven om te reageren. Reageerd hij dan niet voor het ultimatum, dan de dag erna een sms sturen met nogmaals dat hij hem een ultimatum hebt gegeven, er niet is gereageerd, en dat jij er nu helemaal klaar mee bent. @ Setti: Jammer, dan zie ik je niet. Gaat vast op de volgende meeting gebeuren. @ Alies : na ja zeg, wat raar dat ze de regels veranderd hebben:x @ Jedalin : Wouw, prachtige jurk!!! Ik kan me niet voorstellen dat hij op een model mooier staat, dan op jouw. @ Darcy : Hoe is de eerste schooldag verlopen? @ Ano : Wouw prachtige buik!!! Dat wil ik ook Ik hoop ook voor jullie dat het niet uitgezaaid is, en een beete positief nieuws te horen krijgen. Spannend een geslachtsbepaling. Ga je bij Jan Koning? @ kleintje : Ik hoop voor jullie dat er geen uitzaaiïngen zijn. @ Zwangere buik : Ik zal morgen een foto maken. Als ik mijn buik echt laat hangen, kun je wel iets zien, maar hou ik hem normaal, dan zie je het niet. Vanavond ook bij mijn schoonzusje, die vroeg ook hoever ik nu precies was. Bijna 20 weken. Meteen haar eerste vraag: Waar is je buik??? tja..... geen idee
ghwen ja ga idd bij jan koning hoe weet je dat??????? en joh meid snap dat je een buik wilt, maar het gaat goed met je kindje en daar gaat het om!!!!en die buik komt echt nog wel!!!
@ ano: euhhh hahaha huh? Wanneer hebben we tegelijk gepost?? haha ik kan het niet vinden!! @ Johannal: Wat fijn zeg, die geruststelling. Dus eigenlijk was de echo gewoon echt wel heel goed. Ging het nu trouwens om 1 of 2 bovenbeentjes die korter waren? Nou, langzaamaan weer een beetje genieten... @ Gwen: HAHAHA ja, ik denk het ook ja, dat ie mij beter staat. In my dreams hahaha
Jeetje wat zijn we met veel! 9 tegelijk! Ik ga gauw op iedereen reageren hoor; lin dr jurk! Stans superfilmpje met een dialectloze san! Hihi not en een mooie krullen foto van Mel (toch?) en Eeeh nog veel meer. Trouwens nog even zeggen Seph was echt extreem lief de afgelopen dag. Heeft geen stap uit de maat gezet en alleen maar lief gedaan. Vandaag was hij dwars en luisterde hij slecht. Ook heeft hij nog zeker een half uur liggen kletsen in bed!!! Sooow hey die heeft onze spanning goed aangevoeld zeg! En moest vandaag overduidelijk ook even alles verwerken. Best bijzonder...
Gisteren een super gezellige middag en avond gehad. 's middags wezen bowlen. Na 4x een bal gegooid te hebben, voelde ik het al flink in mijn bekken. Zelfs een kinderbal mocht geen uitkomst bieden. Dus lekker gaan supporten. Daarna lasergamen, ook hier niet aan meegedaan. Lasergamen schijnt niet goed te zijn in de zwangerschap. Was ook maar goed ook, want er zijn een paar toch goed gevallen. Daarna sushi wezen eten!!! HEERLIJK!!! Ondanks dat het een echt sushi restaurant was, toch even gevraagd of alles wel vers was........ Ober keek me aan of hij water zag branden. Volgens mij had ik hem beledigd. Daarna uitgelegt dat ik zwanger ben (ook weer een blik naar mijn buik zo van "weet je het zeker??") en geen risico wil lopen. Alles vers, dus ben helemaal los gegaan. Na 4 rondes kon ik niet meer......... Ploften zo wat. Na dik 2,5 uur buiten aan tafel te hebben gezeten, zijn we naar huis gegaan, maar toen kon ik amper meer opstaan.......... Wist niet meer waar ik het moest zoeken van de pijn. Op de heen weg hebben we er 5 minuten over gedaan om van de auto naar het restaurant te komen, de terugweg ruim 20 minunten. Daarna nog even Joënna opgehaald, en tegen 22.00 waren we weer thuis. De wekker van Jorgen liep vaochtend om 03.30 weer af. Normaal slaap ik door, maar nu was ik klaar en klaar wakker........... heb het nog 06.00 zien worden, en daarna pas weer in slaap gevallen. Rond 07.30 werd ik vrolijk gewekt: mama?? Mama?? MAMA!!. Was een beetje vroeg. Zo lekker mijn bedje in. Morgenochtend om 08.45 moet ik bij de VK zijn.
Ik weet dat je in ***** woont, en dan is mijn eerste ingeving : Jan Koning. Er zullen nog zat andere echo bureaus in de buurt bij jullie zijn, maar hij heeft inderdaad de naam, door het geslacht altijd goed te hebben. Daar gaat het ook om! uiteindelijk is een buik toch weer extra "meeslepen" wat ook niet gunstig is voor mijn bekken. Dus voor mijn gezondheid is het goed. Daarbij voel ik het ook regelmatig bewegen. Die buik gaat er zeker komen!!
Nu inderdaad in your dreams, maar donderdag zie het het in real life dat hij jouw veeeeeeeeeeel beter staat
Johannal je beschrijft t mooi en helder en wat je zelf ook zegt de kans is vergroot maar dan ook toch nog klein en lief dat seph zo lief was alsof hij t aan voelde Ano mooie buik meid
gwen, huh ik woon zo'n 3 kwartier bij hem vandaan hoor!!!zijn een heeeele hoop dichterbij haha. maar jij woont er in de buurt? ja idd voor jou is het misschien wel beter ivm je bekken dat je buik zo klein mogelijk blijft!! jedalin, ik poste die buikfoto en jij jou verhaaltje trusten meiden!!
ik bedoel dat er zat andere echo bureaus in de buurt zijn bij jullie, maar Jan Koning heeft wel naam dat hij het nooit fout heeft. Ik woon in Tiel, dus een kleine 15 minuten bij ons vandaan.
gwen ja dat snap ik, maar omdat je zegt dat je de link legde door de plaats waar ik woon, maar dat snapte ik dus niet aangezien ik bijna aan de andere kant van t land woon, okeej das ietsje overdreven maar dichtbij is t zeker niet haha...maar heb het ritje er wel voor over!! nu echt naar bed doeiiii
ano: mooi buikje! Gwen: sushi, heerlijk, ik zit al te watertanden bij je verhaal. Toen ik hoogzwanger was van Karel (het was al na de uitgereknde datum) was ik op een feestje en daar hadden ze ook sushi van een hele bekende Jappaner in Amsterdam. Ik durfde het ook wel aan, maar kreeg er toch wel opmerkingen over. Ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik zei: "Tja, als 'ie er geen zin in heeft, komt 'ie er maar uit!" En de dag na Toons geboorte, heeft mijn man een hele grote schaal sushi laten thuis bezorgen... Ja, en mijn man zit nu vast in Japan heel veel lekkere sushi te eten. Grrr, jaloers!
@ Ano : hahahhahahaha, ik vond de link "logisch" (ondanks dat de afstand inderdaad groot is). @ nijnja : Ik ben echt mijn boekje te buiten gegaan, zo lekker. Zat ook gewoon stamp, maar dan ook echt stamp vol. Bij de zwangerschap van Joënna wist ik niet dat je verse sushi mocht eten, dus een paar keer afgeslagen. Na de geboorte wist ik het pas (beetje jammer). Zooooooo, dat is gaaf om na de geboorte een schaal met sushi te krijgen, dat is nog eens veel beter als een stokbroodje met filé american Jammer dat hij geen "doggie bag" kan meenemen uit Japan.
nou die mij maar gewoon dat broodje filet american hoor, heb ik zooooooo zin in!!!!! nu snel werken!!!!
Ohhhw hahaha ik snap 'm! Nu zie ik je foto ook, gaaaf! Wat heb je toch al een onwijs leuk mooi buikje!! Super hoor, om trots op te zijn!!! @ Johannal: Gewoon even een dikke knuffel voor jou. @ nijnja: hahaha wat lief van je man, van die sushi een dag na de geboorte!!! lief lief! @ gwen: hoe ist nu met je bekken? @ sushi: whaha ik hou dr ook niet van dus ik zou ook voor een broodje filet gekozen hebben @ gwen :fijn dat alles goed was! nog over je bekken gehad? @ hier: Vanmiddag vergadering, dus dadelijk de kids eten geven en ze naar mijn tante brengen.
Gaat lekker haha Gwen heb gelezen hahahahahah zo dom was ik dus niet )) kon er wel om lachen!! Jedalin bedankt weer voor je lieve woorden zoals (bijna) altijd Werkse zo meteen!! o op naar de volgende client, ben moeeeeee