Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Goeiemorgen!

Heb redelijk geslapen! Stan liet me zelfs voor 3e nacht op rij doorslapen! De schat, maar heb nu wel migraine...
    Nie fijn dus...
    Ik weet nie eens meer of ik het gisteren verteld heb, maar heb T's broer even gesproken op msn.. En hem gevraagd of alles wel okeej is met T. Dit omdat ik me zorgen maak. Maar alles is gewoon okeej hoor.. Alleen hij heeft "geen zin" in smsen, bellen mailen of wat ook....

Dus nouw jah, met zorgen maken stop ik maar, en met hopen op wat dan ook op..
    Boodschap is dan vrij duidelijk nie... :(:(

Ik probeer me inderdaad te focussen op wat Alies ook zei, de sterke San die ik een paar week geleden was... Die zoek ik weer op, en ga bezig met andere dingen waar ik weer helemaal happy van word...
    Dit moet ik los laten...
    Hoeveel ik ook van hem hou.. Dit breekt me... Pfff...
    Thanks voor jullie lieve woorden en steun!!
    Ik kom er wel doorheen!! :)

Ps. Hahaha, ik dacht, waarom begint iedereen over z'n hond(en) wat betreft die sushi, maar nu herinner ik me mijn reactie weer!! :D:D:D:D

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Om een sterke San te zijn heb je T niet nodig ;)

Ik ben niet christelijk opgevoed, maar herinner me vaak een gezegde: waar God een deur sluit, opent hij een venster.

Zal me niks verbazen als je dat raam snel genoeg tegenkomt :)
    Is je gegund.

Fijn trouwens dat je weer wat betere nachten hebt!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha dames, even over de meeting, die staat nu dus helemaal vast he!! Dussss agenda's leeghouden, niet ziek worden enzo :D

22 oktober dus! :)

4. Soda Pop

WTF! Gelijk kijken dus!! :D:D

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah ja naja, de prikker is ingevuld door iedereen. Tenminste, gwen nog niet maar die kijkt op de dag zelf en lynette kijkt of ze kan ruilen met t weekend van roan. Dies dan bij papa. En aangezien er veruit de meeste van ons kunnen de 22e, lijkt me die dag voor de hand liggend :D En Lekker snel al!! :D:D

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja we hebben alle foto's op normaal formaat van hem op usb stick gekregen want een 10x15 nabestelling kost bij hem 1.75 en nu 0.14 dus reken het verschil maar uit hihi

hier gaat lisanne ook vanaf dat ze goed kan zitten in t grote bad wij hebben vanaf een maand of 8 tot een jaar ongeveer de badring gebruikt en daarna niet meer

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier ik ben bezig om een weekendje weg te boeken naar antwerpen met steef alleen is het een verrassing voor hem dus moet nu ff wachten op een telefoontje van zijn werk om vrij te regelen t weekend van 4 november. dat wordt dan voor t eerst dat we samen weg zijn sinds de geboorte van lisanne

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wat onwijs leuk setti!!! :D:D:D

9. Soda Pop

Dat klinkt heerlijk!! En tis jullie ook zo gegund!
    Ik hoop dat ze snel bellen en dat het geregeld kan worden! Zou super zijn!! :) Antwerpen is een mooie stad of nie?

10. Soda Pop

@ hier, ow jah, wil ik nog even delen:):); Mijn broer belde me vanmorgen.. En in een zeldzaam moment van openheid zei hij dat hij respect voor me heeft en al de ellende die ik al heb gehad en nu met dit er bij dat hij me dat echt nie na zou doen...
    Vond ik onwijs lief...
    Haha, klinkt wel zwaar, want valt allemaal wel mee hoor, maar toch.. Vond super lief van hem...
    Juist ook omdat hij zulke dingen bijna nooit zegt. Dan komt het extra aan heh... *snif*
    Hihi...

Liefsss

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kleintje : Hoe is je nacht geweest? Gaat het een beetje met je? Hopenlijk mag je naar huis, of ben je al thuis.

@ setti: Dat is geen geld! Wat een verschil als met de fotograaf. Dan was je echt een fortuin kwijt geweest.

@ kussie : Fijn dat je goed geslapen hebt. Alsof Stan het aanvoelden dat zijn moeder een goede nachtrust kon gebruiken:D
    Lekker je blik naar voren focusen, op de goede dingen van het leven, en de sterke Sandra weer terug vinden (juist nu met de vallende blaadjes;)).
    Heb je nog over licht therapie nagedacht?

@ Darcy : Prachtig gezegde. Ben ook niet gelovig, maar denk dat er een hele grote kern van waarheid in zit. Waar een wil is, is een weg.

@ Setti : Wat een leuke verassing!!!! Dat zal Steef echt heel leuk vinden

@ Bad : Joënna heeft 2x in een badring gezeten. 1x kwam ze er helemaal klem in te zitten, en de 2de keer vond ze er geen klap aan. Daarom een hele tijd in het grote bad met een laagje water gehad.
    Sinds dat ze goed kan zitten, weer terug in haar babybad. Kost minder water:)

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Eergisteren de achterkant van het huis schoongemaakt, gisteren de voorkant. Net alleen nog even de dweil erdoorheen gehaalt, nu is alles weer lekker schoon.
    Normaal haal ik de stoomreiniger door het huis (voor mijn gevoel word het dan toch net iets schoner), maar mis soms echt de geur van schoonmaakmiddelen.

Jorgen komt aan het einde van de middag thuis. Als het goed is eet hij mee. Dan moet hij alleen morgenavond weer weg, na het eten, maar goed. Op de dag zelf is hij tenmisten thuis geweest.

Zo Joënna ligt eindelijk te slapen (ligt al 3 kwartier in bed te kletsen), nu ga ik ook plat.

Man o man, ze is echt uit haar humeur nu de buitendeur dicht zit......... Ze is zo graag buiten, en lekker spelen.
    Uiteindelijk haar regen laarsjes aangetrokken, en haar buiten laten spelen (was droog, alleen alles nat0. Binnen 5 minuten weer een heel ander kind. Lekker vrolijk!!
    Gaat nog wat worden als het de hele dag regent........ Hou mijn hart nu al vast.

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Pff hier ook een meisje die niet wilt slapen nu..
    Ligt al een uur te kletsen en begint nu met mopperen/zEuren!
    Oma heeft weer opgepast vanochtend... Ze zei dat Taleah nog niet had geslapen maar ze is nog best opgewekt terwijl ze dan al vanaf half 7 wakker is. Snap het niet, bij ons is ze dan meteen vertrokken. Toch misschien al wel geslapen, zou ze toch niet over liegen..
    Pff vervelend dit, elke keer als oma heeft opgepast is ze uit dr doen!

Nou ja haal ze er zo wel uit, even drinken en weer terug ofzo!
    Weet het anders ook niet, hou nog 10 minuten vol...

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Even snel, kom vanavond wel echt reageren....

Meeting: Helaas ik ben er niet bij.. Kwam erachter dat schoonvader jarig is dan dus helaas.... :( Volgende keer ben ik er gewoon weer bij!

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Toch nog even de stoomreiniger over de vloer gehaald.

Kleine meid word wakker, dus ben weer weg.

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou hier goed nieuws, het is niet uitgezaaid joehoeee!!!!zijn zo blij, me man is ook enorm opgelucht!!!!
    Het word nu dmv een nieuwe methode bestraald, das een eenmalig iets met grote genezingskans, dus top!!!!!

marye ahh nee je moet er wle bij zijn!!!!andere datum toch nog een betere optie meiden?

kussie, lief van je broer, gaat het weer goed met hem?begrijp dat hij ook een vriendin heeft?darcy had nog lieve worrden voor je, volgens mij heb je ze niet gelezen!

xxx

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even snel politie komt zo.

Ano super nieuws :)

Hier: ben weer thuis met diclofenac pijnstillng en paracetamol maar ik heb ontzettende pijn en ben dood moe.. Vannacht hoorde ik ook steeds Esmau schreeuwen in mijn hoofd verschrikkelijl!! Daar gaat het goed mee ze is ook bij het kdv. Zijn bij de auto gaan kijken en die zag er echt uit.. Na de garage geweest met fotos voor een indicatie en ze denken dat hij economisch total loss is hij is ook nog maar drie maamdem..
    Verder helaas ook slecht nieiws gehad van schoonvader kort gezegd: deel van zijj long zit zowat bij zijn schouder door de tumor en zijn rib wordt weggeduwd door een andere tumor :( morgen gaan ze proberem te bestralen maar hij heeft niet meer zo heel lang is de indicatie :(

18. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kleintje; Wat een vervelende tijd voor jullie. Heel veel sterke gewenst. Hopelijk knap je zelf weer snel op en wordt de pijn snel minder. Ik kan me voorstellen dat het psychisch allemaal iets meer tijd vraagt om te verwerken. Fijn dat het met Esmay allemaal goed gaat. Knuffel voor jou!!

@ Eliesah; Heeft Taleah nog geslapen vanmiddag? Wel raar dat ze elke keer zo doet als oma heeft opgepast. Misschien toch eens het programma samen doornemen?

@ Ano; Wat een goed nieuws, een hele opluchting.

@ Kussie; Wat fijn dat je broer zoveel begrip voor je had. Zo zie je maar weer dat veel mensen, ondanks het feit dat ze het niet vaak zeggen, toch heel veel respect voor je hebben.

@ Darcy; Mooie uitspraak! Dat is er één om te onthouden.

@ Setti; Wat een leuk idee om samen een weekendje weg te gaan. Hopelijk is het gelukt met het vrij regelen van Steef zijn werk. Wanneer ga je hem verrassen?

@ Gwen; Klinkt heerlijk zo'n schoongepoetst huis en dat terwijl je zwanger bent en ook nog zoveel last van je bekken en stuitje hebt. Ik kan een voorbeeld aan je nemen. Ik heb vandaag alleen maar drie wasjes gedraaid en toen vond ik het al weer genoeg geweest.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano: JAAA goed nieuws!!! Fijn!!! Pfieuw!

@ Marye en meeting: Ahhhh nee kun jij niet??!! he wat super jammer! :(
    Ik heb even gekeken bij de datumprikker en als jij niet kan dan zijn is het nog steeds de datum waarop de meeste kunnen...dus naja, ik weet niet of verzetten dan zin heeft?

@ kleintej: Oh nee...dat meen je niet :(...wat een rot nieuws.
    Maar hij was toch in 1e instantie gezond verklaard maar toen wilde ze een extra scan? Wat r aar verlopen :(...en wat ont zettend klote... :( Sterkte.

@ heir: Op t werk dus ga gauw door

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje, jee meid wat een ontzettend kloote nieuws.echt heftig, jullie slechte voorgevoel klopte dus helaas.
    en nu gaan ze morgen al beginnen met bestralen?>dat is wel snel!
    is er nog een kans op genezing of???
    doe het rustig aan en denk ondanks alles ook goed aan jezelf he!!

Deel Deze Pagina