Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Jedalin: hij was niet genezen verklaard ze hadden nog iets gevonden een flinke tumor op het overgebleven stuk long en daarvoor gingen ze kijken of het nog bestraald kon worden na overleg met de radiologen is er besloten om nog een scan te maken waar dit uit kwam..
    Maar de vader van eugene is er ook vaak wat vaag over..

Ano: dit is echt verlengen van zijn leven beter worden zal het niet.. Ze vertelde ook een vaag verhaal dat zijn rib los geduwd kan worden door die tumor? Ik snapte het ook allemaal niet goed heb ze zelf ook niet meer gesproken..

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    weekendje kindloos jaaaa het is gelukt we gaan t weekend van 4 november een weekend naar antwerpen en ik heb het theater hotel geboekt. heerlijk een weekend zonder lisanne ff lekker saampjes naar de vogeltjesmarkt, dierentuin, winkelcentrum le meir owww ik heb er nu al zin in. haha ik heb met zn leidinggevende geregeld dat er bij een collega een lege agenda staat voor de werkplaats en hij denkt dat hij gewoon moet werken en dus ook echt naar zn werk gaat hihi. en dan komt hij weer thuis zo van : ik hoef helemaal niet te werken en ondertussen heb ik de auto al ingepakt hihi

kussie lief dat je broer ff een hart onder de riem steekt

gwen ow dat herken ik zo die van mij is ook zo'n buiten kind t liefst de hele dag buiten

penf jammer dat je niet mee kunt de 22e

ano wat een geweldig nieuws zeg iedereen opgelucht

kleintje ow wat vreselijk van je schoonvader zeg. das zwaar klote. en wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg dat je haar steeds hoort in je hoofd wat zal ook zij geschrokken zijn

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb net een stuk op mijn hyves geschreven als een soort van "verwerking" om alles voor mezelf op een rijtje te krijgen...
    Voor degene die het wil lezen:

Wat begon als een leuke gezellige dag op mijn werk eindigde in een nachtmerrie....

De hele dag heb ik gezellig gewerkt, leuke gesprekken gehad met cliënten en nog gesjoeld met zijn allen. Mijn konijntjes nog gedag gezegd en verteld dat ik ze vrijdag kom ophalen en afscheid genomen van mijn collega door te zeggen dat ik haar donderdag bij het etentje zou zien.

Ik rijd rond 16.45 richting huis om Esmay op te halen en zie bij het "gevaarlijke" kruispunt nog gauw een auto voor een ander schieten, sjonge jonge wat een aso dacht ik nog.
    Rond 17.00 reden Esmay en ik weg van Ravenstein richting Herpen, op de rotonde hoor ik de kleine meid ineens hard lachen en roepen "ohhhh mama" ik kijk om en zie dat ze ineens los in haar stoeltje zit, hoe dat kan?? Geen idee!!
    Ik stop op de carpool plaats, maak haar weer vast en we rijden verder...

Rechts bij de afrit (ik had voorrang want het was een voorrangs weg ) zie ik een auto staan en ik dacht: Oh die ziet mij en blijft op mij wachten. Ik rijd dus door...
    Maar uit het niets haalt er 1 of andere gek in een golf rechts die man in en rijd zo de kruising op, ik probeerde nog te remmen maar helaas ik had geen schijn van kans.

De airbags vlogen eruit, de hele auto hing vol poeder / rook ? en Esmay krijste als een gek en riep "mama mama", iets wat ik nu helaas nog regelmatig hoor... Op zo'n moment breekt je hard! Ik bedacht me geen moment rende naar de kant van Esmay en trok aan de deur die niet open ging. Ik begon te gillen en te schreeuwen "Mijn kleine mijn kleine" totdat er uiteindelijk een vrouw met Esmay aan kwam lopen, die had haar gelukkig aan de andere kant eruit gehaald *op dat moment besef je niet dat er aan de andere kant ook nog een deur zit op de een of andere manier* ze bloedde wat uit haar mondje maar gelukkig leek ze verder ongedeerd. Het was wel fijn dat mensen zich om ons ontfermde en met name om Esmay ook mee gerust te stellen.
    Op het moment dat Esmay wat rustiger werd kwam bij mij pas de pijn, pijn in mijn bekken, rug en nek. Mijn ouders waren gebeld en die waren er zo om Esmay over te nemen. Uiteindelijk kwam er een ambulance en politie bij. De ambulance vond het verstandig om mijn hoofd vast te houden dus de getuigen moest mij vast blijven houden, die man stond ook helemaal te shaken. Toen kwam ook nog de "dader" naar mij toe om te vragen hoe het ging (ja wat denk je als je nek wordt vast gehouden en je klaar gemaakt wordt voor de plank??) nou ik kon hem wel iets aandoen!!!
    Uiteindelijk werd ik op een plank meegenomen de ziekenwagen in. Esmay moest ook voor de zekerheid mee voor controle. Nou die vond het prachtig in de wagen vooral toen ze een beer kreeg. Ze riep wel steeds "mama mama" maar als ik zei dat mama even aan het rusten was was het goed.

In het ziekenhuis aangekomen heb ik uiteindelijk zo'n 3 uur op de plank gelegen, en ik zeg je dat is niet fijn!! Nadat ik was gecontroleerd en er foto's van mijn hele lichaam waren gemaakt mocht alles gelukkig af. Helaas mocht ik niet naar huis want ze wilde mij nog een nachtje observeren omdat het zo'n harde klap was geweest. Helaas kreeg ik in het ziekenhuis ook nog te horen dat het niet goed gaat met de vader van Eugène, hij heeft helaas uitzaaiingen :( dus dubbel pech deze dag!!

Vanmorgen hebben ze nog bloed gecontroleerd om te kijken of ik niet eventueel gekneusde nieren had of een interne bloeding maar gelukkig was alles goed en mocht ik weer naar huis.
    We zijn toen nog even naar de auto wezen kijken die bij een bergingsbedrijf stond en pfff wat ziet die eruit zeg!! Mijn garage heeft al aangegeven dat de kans groot is dat hij total loss wordt verklaard, en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet meer in deze auto wil rijden na die grote schades.. Maar we wachten even af wat de expert gaat zeggen! Hij was ook nog maar 3 maanden oud :(

Op het moment heb ik nog heel veel pijn in mijn hoofd, rug en nek maar ik heb diclofenac en paracetamol die de pijn wel iets verminderd. Esmay heeft vandaag weer lekker gespeeld op het KDV en heeft gelukkig nergens last van gehad.
    Eugène en mijn vader zijn nu naar de veroorzaker en ik hoop dat ze er samen uit kunnen komen..

Ik heb net 1 van de getuige, die mij ook heeft geholpen, gebeld om hem te bedanken. Hij was ook erg geschrokken met name ook omdat Esmay erbij was en hij had zelf ook zo'n klein kindje dus dat hakte er wel even in bij hem!
    Binnenkort wil ik even langs gaan om hem nog een doos chocolade of een bos bloemen te brengen want nu weet ik dat er maar weinig mensen zijn die echt komen helpen in zulke situaties....

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Tjonge Kleintje heftig verhaal. Ik kan het gewoon als een film voor me zien. En wat heftig nieuws van je schoonvader. Dat hakt er ook nog een keer in. *Dikke knuffel*

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En dit was de auto:

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintje jeey wat een verhaal zeg hoe je het verteld is het net of je het helemaal weer opnieuw beleeft en ik hoor esmay zo in mn gedachten terwijl ik haar nog nooit echt heb gezien. vet balen van je auto en meid klinkt lullig nu maar absoluut niet zo bedoelt maar claim ook een nieuwe kinderzit voor esmay. want waarschijnlijk is die niet meer veilig nu. tenminste dat wordt altijd gezegt. dus gewoon proberen een nieuwe te krijgen op kosten van de dader

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt dat je het aamgeeft setti :)
    We hadden het al opgeschreven ambulance personeel zei het ook al..
    We hebben qua kleding, zonnebril, autozitje etc. al bijna 600 euro schade.. En dan komt de auto er nog bij..

Voor die mam hebben ze een proces verbaal opgemaakt en die kam nog een boete of straf krijgem omdat hij rechts inhaalde en geen voorrang gaf..

Ze hebben net formulierem imgevuld en die man zei maar steeds tegen mijn vriemd "ohh ik zie haar nog steeds voor me vlak voordat we tegen elkaar aankwamen"

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pff kleintje toch wat een verhaal. sjeezus.
    Wat een debiel, die kerel die zo inhaalde :(
    Maar moeten jullie dat zelf regelen met die kerel dan? Da's toch gewoon verzekeringswerk? Of bedoel je papieren invullen voor de verzekering?

Gots zeg, vooral dat ik lees dat je gewoon nét van te voren nog esmay's gordels vast hebt gezet!!! Mijnnn god, je wilt er niet aan denken wat er was gebeurd als je haar niet vast had gezet.
    Goed, dat was je niet op dat moment op het kruidpunt geweest, maar tóch.
    Pfffff...rillingen over mn lijf!!

Ah...de ambulance-beer :) die heeft daan ook gekregen hihi. Slaapt ie nu lekker mee :)

@ hier: woehoeee morgen trouwjurken passen! Spannend!!

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden!!

@ Ano, meid, wat ben ik blij te lezen dat het mee valt met je schoonvader, dat hij hele goede kansen heeft!
    Ontzettend fijn!!
    En ook heel goed voor jou, want meis, jij moet goed om jezelf denken ook heh! En natuurlijk om dat kleine Ukkie in je buikie!
    Die spanningen ook, dat is allemaal nie nix!

@ Kleintje, en dan voor jou zo'n onwijse heftige dag met een ongeluk en slecht nieuws over je schoonvader...
    Wat is het leven toch hard...
    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.. Behalve dat ik je een hele dikke knuffel wil geven en heel veel sterkte wil toewensen voor nu en de komende tijd! Dat je het rustig aan moet doen! Dit goed de tijd mag geven om het te verwerken en er over mag praten wanneer je dit nodig hebt! Echt hoor! Krop het niet op!
    Zo'n klap maakt zo'n indruk.. Zo'n schrik, vooral ook omdat je kleine meid er bij in zit ook!
    Wat ben ik blij dat er hulp voor je was! Dat die meneer het zo goed oppakte!

@ Darcy, wauw, mooie woorden indd! Heel bijzonder! Zal ze nog eens terug lezen! :) Thanks hoor! :)

@ Setti, wat superrr gaaf dat het is gelukt! En hoe je het aanpakt ook! Die Steef! Die krijgt een appelflauwte als het zover is!! WHAHA! LEUKKK!!!

@ hier, als jullie denken, wat doet die nouw zo laat nog hier, nouw indd..
    Vind ik dus ook.. Lag om acht uur al in bed.. Begint me toch om elf uur (toen de nachtstroom er op sprong) de meterkast een kuren te vertonen!! Dikke rare grom er in! -ik hoorde het niet meteen, maar Stan begon te huilen en toen ik naar hem toe liep en er langs liep dacht ik echt zo van, WAT IS DIT JOH!!??
    Dus mijn pa gebeld, die wist het ook nie, alle stoppen er in en er uit.. Maar dat was het ook al nie...
    Toen maar gebeld naar het nummer wat er op stond... Hahaha, allang nie meer een bestaand nummer, lekker dan!;):$
    Dus mijn woningstichting gebeld. En nu komt er over een half uur iemand kijken...
    Klonk als een jonge vent.. Nou mag maar beter een lekker ding zijn, dat ik daar zo laat nog voor uit mijn bed kom!!! :D:D
    Maar de pepperspray staat klaar hoor!! Geen grappen om middernacht hier in de keet!!! :$:$:$

Ik was net eindelijk moe aan het worden.. Want slapen lukt me niet.. Ik blijf maar malen.. En nu zit ik hier dan... Met een paar van die inie-minie oogjes... Zucht.. Niet bepaald op mijn best dus... Heb ik weer!! :p;):D:D:D

Nouw ik ga weer, ben zoals jullie wel lezen erg melig...

Liefssss

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    sukkel dat die man is met zn ik zie haar nog zo voor me das m geraaien ook. moet tie maar uitkijken en reken maar dat tie gaat dokken.

ts toch niet normaal meer met wat zo'n sukkel aan schade kan aanbrengen

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie whuhahahaha dacht je een jonge god met lang haar te krijgen hihi en dan is het een oude biljartbal whuahahhahaha

is de ketel nu wel gemaakt?

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kleintje : Jeetje meid, wat een verhaal........ Gelukkig had je Esmay net daarvoor weer in de gordels vast gezet.
    Lief dat ze een beer kreeg van de ambulane broeder!!

Wat een vreselijk naar bericht van je schoonvader:(. Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk mag hij nog je zwangerschap meemaken.

@ Jedalin : Veel plezier vandaag. Je zult zien dat je droom werkelijkheid gaat worden vandaag met die jurk:D

@ Kussie : Wat was dat nu gisteravond met je stoppenkast?

@ Setti : Wat fijn dat jullie weekendje weg gelukt is!!!!! Even lekker weg met zijn tweeën.

@ Ano : Jeetje wat een goed nieuws! Dat is een hele last die van je schouders afvalt!!

@ Eliesah : Is het gisteren nog wat geworden met het slapen van Taleah? Legt oma haar te laat op bed of zo? Lijkt me niet dat ze daar over liegt.

13. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kleintje; Jeetje wat een hefti verhaal. Logisch dat je daar erg van geschrokken bent. Hopelijk komen jullie eruit met degene die het ongeluk veroorzaakt heeft.

@ Kussie; Hoe is het afgelopen met je ketel? Ben wel benieuwd wie er bij je langs kwam.

@Jedalin; Veel plezier met trouwjurken passen. Ze zullen je vast prachtig staan.

@ Hier; Lekker herftsweer! Bah, ik moet er zo ook nog uit want ik heb nog maar twee luiers in huis en daar ga ik het niet mee redden tot morgen.

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    kussie: hahaha ik moest zo lachen om jou :p hihi verwacht je een lekkere vent is het een biljartbal :D

Setti: Fijn zeg er even samen tussen uit :) Dat zou ik ook wel willen... Maar eerst dit stuk maar eens afhandelen!

Jedalin: veel plezier vandaag met de jurken, ik ben jaloers hoor :p

Zwangerschap: in het ziekenhuis MOEST ik plassen voordat ze foto's gingen maken omdat ik had aangegeven dat er een kleine kans was dat ik zwanger zou zijn... Ze moesten een test doen (al vraag ik me af of ze daar zulke gevoelige testen hebben want ik had pas 6 dagen daarna ongesteld moeten worden ) maar goed die test was dus GELUKKIG negatief... en ik hoop dat ik niet toch nog alsnog zwanger ben want dat kan nooit goed zijn voor zo'n kleintje zoveel rontgen stralen en ook nog zo'n klap...

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik zit hier nu trouwens met een kleine die steeds maar op mijn schoot wil zitten... Niet fijn ;)
    Ik denk dat ik mijn ouders zo maar op bel of ze ons komen ophalen....

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kleintje : Lekker je ouders bellen. Neem je rust. Opa & oma zullen het vast niet erg vinden om op hun kleindochter te passen.

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kleintje : Ik denk dat de röntgenstralen erger zullen zijn als de klap. Stel dat je zwanger was, dan is het nog zo klein, en ligt goed beschermt.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haa dames :D

Hier een gelukkige linda, hihi, want ik heb mijn trouwjurk!!!! Ohhhh hij is zoooo mooi en gods, ik weet niet hoe je het wist gwen, maar woow zelfs ik krijg in zo'n jurk een lijntje! ahhaha. Wel goed strak dr in gesnoerd ;) hahah. Nee ik had maatje 36 aan, natuurlijk veel te klein, dus hij zat wat strak. Maar over een maandje of 2 ga ik de goede maat passen :)
    Oh hij is echt prachtig!! :D
    Had ik jullie verteld over die ene hele mooie jurk uit de modeshow op de beurs? Die ene jurk die ik echt geweldig vond en de rest allemaal niet zo zeer?
    We zijn zelfs nog speciaal voor een 2e keer naar die show gaan kijken op diezelfde dag (die modeshow was 4x ofzo) om nog eens te kijken naar die jurk, want dat wilde ik graag omdat ik niet wist bij welke stand hij hoorde en dus bij welke winkel.
    Bij die stand hadden ze hem toen niet hangen, gelukkig maar, want die is het nu geworden!!! :D Anders had arno hem al van zo dichtbij gezien! hahaha
    Ik heb nu met een stalen gezicht tegen hem gezegd dat die jurk het niet geworden is in iede rgeval, omdat hij niet mooi viel.
    Whahaha onzin, want wauuuw :D:D

Nou mijn tante heeft 3x foto's geknipt en ik zal dr even over nadenken of ik er 1 hier zal plaatsen oke? hihi.. ik heb ze nog niet in mn mail dus kan nu nog niet.

19. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Is dat die jurk waarvan je een link had geplaatst?
    Owww meis! Je enthousiasme spat er vanaf! Ik vind het zoooo gaaff voor je! Ik ben zoo mega blij! Word hier verdorie helemaal happy van!! Wat leukkkk!!! :D:D:D:D
    Ennuh, als het niet goed voelt om een foto te plaatsen dan natuurlijk gewoon nie doen he!
    Misschien dan op prive forum?? Hihi, :):) *Sorryyy, houd op met zeuren*
    Ik vind het te gek voor je meis!!!
    En ik begreep op FB dat Arno ook al geslaagd is!! TOPPIEJJJ!!!
    Owww was het nu maar zover heh!! ;) Moej nog zo lang wachten ook... En hoe is het met de prijsvraag nu?

@ de meterkast, ik zou vandaag terug gebeld worden, maar dat raad je al wel.. Nie gebeurd.... Ik wacht morgen nog even af en anders bel ik zelf wel even over hoe of wat... Geen idee wat het was...

@ Superb, die kerel die kwam, was een stuk ouder dan ik had verwacht en ipv lekker met lang haar, klein en zo kaal als een biljartbal, whahahaha, toen ik in bed lag, lag ik dus helemaal dubbel!! :D:D Mijn hele fantasie sloeg als een stofwolk in mekaar toen hij de trap op kwam lopen! :D Maar het was een machtig aardige kerel hoor! We hadden nog wel dikke schik, om half 1 of zo, vanacht... :D:D

@ Kleintje, ouders nog gebeld?
    Hoe is het nu met je?
    Zijn de tests die ze in het ziekenhuis hebben niet juist super gevoelig dan, omdat die rontgen niet goed is voor beebs?
    Als die negatief zijn, dan zijn ze toch echt negatief?
    Heh meis, even een *knuf* voor jou hoor!!

@ hier, pff, Stan ligt op bed, ja NU nog...
    Hij hielt het na 5 uur echt nie meer vol, dus gauw eten gegeven en even een uurtje d'r in gelegd.. Bij mijn ouders dus, die hebben vandaag opgepast (ik zou werken) Maar ben nie gegaan, na de nacht waarop die kerel dus zou komen is Stan ook nog tig keer wakker geweest zo wel huilend als hoestend, dus ik was kapot.. Helemaal omdat ik ook harstikke misselijk ben van de toestand met T.
    Ja ik weet het, klinkt zo overdreven als wat, maar dit raakt me onwijs...
    Kan er nix aan doen...
    Hoe dan ook, ga hem er zo maar uithalen...

T. is nu bij paragnoste. Ze laat me nog wel even weten hoe het met hem is. Meer mag ze natuurlijk nie zeggen ivm privacy... Maar ik hoop dat ik daaruit iets op kan maken. Hij heeft nog steeds nix laten horen, ondanks dat ik in de sms had gezet dat of hij me wilde terug bellen omdat ik een vraag had over vrijdag (morgen)
    Nogal duidelijk dus....
    Ik moet het af gaan sluiten meiden.. Hij wil me niet (meer)
    AUWWW!!!
    Kan het gewoon nie geloven...
    Het gevoel wat we hadden toen we bij elkaar waren, dat spatte er zo vanaf... En dan dit???
    Snap er werkelijk de ballen meer van....

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Had je echt gedacht dat de jurk op het model mooier stond als op jouw?? Tuurlijk niet!! Die jurk is voor jouw gemaakt, en staat jouw 10000000000000 keer zo mooi als zo'n 10 in een dozijn model:D:D

Super gaaf dat je je droomjurk hebt gevonden! Hahahahaha, geweldig om tegen Arno met een grote smile te zeggen dat het die jurk niet is geworden. Wat zal hij opkijken:D

@ Kussie : Balen dat je niet terug gebeld bent. Doet hij nu wel normaal?

Tja, ik weet niet of het goed is dat de paragnost tegen jouw zegt hoe het met T. gaat. Als hij wilt dat jij het weet, dan neem ik aan dat hij het zelf zegt;).

@ Kleintje : Heb je je ouders nog opgebeld? Is je dag een beetje verlopen?

Deel Deze Pagina