Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

OWWW LIN!!!

Mijn pa zit me hier opeens aan te kijken!! Ik zei letterlijk opeens hardop WAUWW!!!
    Wat een plaatje! Staat je echt geweldig mooi!! En joh gekkerd! Je staat er helemaal nie raar of oncharmant op! Meid, die Arno die gaat ondersteboven!!!!
    Echt superrrr de wauww!!
    *ben helemaal onder de indruk!!!*

Liefsss

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Staay je goed die jurk :)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wowie hij staat je echt prachtig en wat een lijntje zeg!!! mooi decollete heeft je jurk zeg echt heel mooi wat zal arno je mooi vinden zeg

heeft je vader de prijs al gehoord hihihi

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd meid ff los laten nu heb je toch weer zn nummer haha.

ik heb echt geen idee waarom ik zo slecht geslapen heb afgelopen week. hihi normaal kom ik niet toe aan de grote schoonmaak en nu dus wel geen man of kind om me heen en dat sopt t lekkerst ff lekker hard ub40 aan heerlijk en lekker vals meebleren hihi

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin gefeliciteerd met je nichtje. idd die naam past wel bij hun

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ setti: hihi ja heb vandaag even de rekening (de aanbetaling) gebracht naar ons pap :D hahah.

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat een prijzen he???

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    oja de slaap die ik te kort hebt die neemt lisanne over hihi gister heeft ze weer vanuit t niets een ochtend slaapje gehad van bijna 1.5 uur en smiddags na de boterham heeft ze 2 uur en een kwartier geslapen en vandaag heeft ze ook in de middag 2 uur geslapen en normaal slaapt ze maar een uur a anderhalf.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wahaha ja tis niet te geloven. Mijn jurk was eigenlijk gewoon 1800 euro. Nu met die korting van 30% 1300 nog wat euro :)
    Maar daar komt dus nog vanalles bij aan schoenen, assecoires en lingerie ;)

Arno's pak viel me erg mee, naja, dat komt natuurlijk ook door dat hij maar liefst 50% korting had. Maar hij had 2 giletjes, 2 paar schoenen, zijn pak, manchetknopen en overhemd voor 650 euro! Erg mooie prijs dus.
    Hij had gewoon schoenen van 140 euro gewoon voor 25 euro gekregen....!! Dat was een foutje overigens hihi, moest 60 euro zijn maar ze had het al gezegd en naja toen zeiden hun 'dan toe maar ;)'

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    das netjes idd. en ja dat had ik met mijn jurk ook die kwam ook op 1800 en met korting eraf nog 1398 zonder hoepel, torselet enz. leuk hoor. en vergeet op de dag zelf niet een lingerie foto te laten maken he??? hihi bij mij was er niemand die die foto kon maken, de kapster ws met mn moeder bezig dus met aankleden heeft mn vader foto's gemaakt hihi.

11. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nee!! Jedalin ik heb de foto gemist.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah ik hoef geen lingerie foto! :D hahaha wil ik niet zien! haha

De hoepel is met borg, dus ik moet 50 euro betalen en als ik hem weer terug breng krijg ik die weer terug! Wel leuke service :)

Torselet had ik nu wel eronder aan maar moet even kijken of dat wel nodig is aangezien de jurk me al behoorlijk insnoerd ;)

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha arno zit nu naast me, ik plaats hem later of morgen nog weel een keertje oke? :D

14. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Fijn dat je een goed gesprek met de paragnoste hebt gehad. Ik vind dat ze het mooi verwoord heeft. Je mag nu eens aan jezelf denken in plaats van je zorgen te maken over anderen. Hopelijk gun je je dat zelf ook. Fijn ook dat T. je heeft gesmst en je een uitleg heeft gegeven.

Hoe gaat het met Stan zijn poep? Gaat dat alweer wat beter?

Nog iets gehoord over je ketel?

@ Gwen; Spannend hoor bijna de 20 weken echo. Ik kan me nooit voorstellen dat mensen niet willen weten wat het wordt. Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor en daarnaast vind ik het veel te leuk om te shoppen voor een baby.

@ Darcy; Beterschap voor Megan. Ik herken het wel hoor dat gevoel dat de tweede veel sneller groot wordt dan de eerste. In heel veel dingen "moet" Morris gewoon meedoen.

@ Setti; Hopelijk slaap je vannacht weer goed.

@ Hier; Morris krijgt weer twee kiezen. Dat werd wel eens tijd ook want volgens mij heeft hij de laatste drie maanden geen tanden of kiezen meer gekregen. De stand is nu: vier boventanden, vier ondertanden, twee bovenkiezen en twee kiezen onder die nu doorkomen. Gelukkig lijkt hij er weinig last van te hebben.

15. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ok, ik zal geen seconde van mijn laptop wijken:D

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano : Hopelijk is je buikpijn simpel te verklaren. Wanneer krijg je de uitslag?
    Sterkte meid, hopelijk is je buikpijn snel over. Even goed voor jezelf zorgen;)

@ Kleintje ; Ik stuur je even een PB over de kaartjes.

@ Kussie : Veel plezier vanavond!! Waarschijnlijk is het concert al begonnen en zit je nu helemaal uit je plaat te gaan.

Tja, ik snap het wel, maar ik vind dat T. ook zo zijn verandwoordelijkheden heeft. Hij geeft zelf aan dat hij om jouw geeft, maar komt maar aanwaaien als hij zin heeft. Als hij geen zin heeft, laat hij gewoon niks van zich horen. Vind ik niet kunnen. Hij is volwassen, en daar horen zo zijn verandwoordelijkheden bij. Op zijn minst kan hij iets van zich laten horen.

@ Setti : Balen dat je de hele week al slecht slaapt.

@Jedalin : Leuk dat je tante bent geworden!! (ook al hebben jullie weinig contact met hun). Persoonlijk vind ik het wel een leuke naam.

Wouw, sodeju, wat een prachtige buid ben je:$. Mijn hemel, Arno heeft moeite om zijn handen van jouw af te houden. De jurk is gewoon voor jouw gemaakt!!!

@ Superb : aan de ene kant ben ik ook heel nieuwsgierig en wil ik het graag weten. Aan de andere kant, ach, ik ben morgen 4,5 maand zwanger, en de komende 4,5 maand hou ik het ook nog wel vol * zegt ze nu stoer *:D.
    Tja, qua winkelen word het wel een stuk makkelijker als ik ook het geslacht weet.

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Kleurparadijs:

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Op de bakloopfiets:

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Op de loopfiets:

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Toen ik Joënna vandaag op het KDV ophaalden hadden ze alle kindjes leuk geschminkt. Zilver gezicht, roze ronde wangetjes, wenkbrauwen paars en een goud kroontje op haar voorhoofd. Ofwel: Prinses!!

Zag er zo vreselijk lief uit. Volgens de leidsters vond ze het ook prachtig toen ze bezig waren.

Deel Deze Pagina