Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha nee nee :D:D
    Het zou natuurlijk ook wat zijn als 1 van jullie zegt: Oh lin, vindt de jurk eigenlijk niet zo mooi staan...
    Dat durft natuurlijk hier geen mens, hahah, dus hoe betrouwbaar alle reacties zijn?! :p ;)

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hierbij een foto. Helaas komen de kleuren er niet goed uit (ze had absoluut geen zin om een goede foto te maken).

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin : Hahahahaha, als wij iets negatiefs durfen te zeggen, transformeer je misschien wel in een bruid from hell:p

NIET TWIJFELENDe jurk is echt voor jouw gemaakt!! Hij staat je schitterend.
    Overigens kun je na een uur bij gebruikersinstellingen, en dan helemaal onderaan bijlage, alsnog je foto verwijderen.

Neeeeeeee, ze hebben niet in haar haar geknipt. Zou ik niet waarderen. Alleen als ze iets in heeft zitten wat ze er echt niet uitkrijgen.

@ Ano : Grappig, de meeste mensen in onze omgeving denken dat het een jongen word:D
    Hmmmmm beetje vreemd, geen blaasontsteking, maar wel bloed in je urine. Krijg je ook meteen de uitslag maandag?

Whahahahahahahahaha, op die manier ben ik heel vaak een stroopwafel "verloren". De damp van de thee is dan toch een stuk heter als we in eerste instantie denken;)

@ Superb : Vind het leuk om te lezen dat het in andere culturen er weer anders aan toe gaat.
    Dat zou ik ook niet leuk vinden dat iedereen en het geslacht weet, maar dan ook nog eens de naam. Dan is het "suprise" element er helemaal vanaf.

@ PenF : Leuk lekker aan de wandel met je kinderen. Knap om ze beiden aan de hand mee te nemen. Ik heb mijn handen al vol aan 1:)

@ Lynette : Jeetje meid, wat een verhaal. Ben het helemaal eens met de mening van de andere meiden: Het is geen wegwerp voorwerp wat je kunt ophalen als je zin hebt, en weg geeft als je geen zin hebt. Wat denkt hij wel niet?
    Heb je afspraken op papier staan over de omgang?

@ Eliesah : Veel plezier!! Collega van mij is 3 weken geleden in Plopsaland België geweest. Haar dochter is 3 maanden ouders als die van ons, en vond het geweldig!!

@ All : Hier al weer 20 weken, ofwel op de helft. Wouw, wat vliegt het voorbij.

Bedankt voor de leuke reacties op de foto's. Joënna heeft zich prima vermaakt in de wachtkamer van het WKZ (we waren erg vroeg). Ik vond de loopbakfiets erg leuk, maar ook voor wat grotere kinderen erg onhandig (was ook nog een meisje van een jaartje of 3,5 mee aan het spelen, en kon er ook niet goed mee omgaan).

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen: oh ja..duh, dat wist ik ook best dat dat daar gewoon kan hahaha. Stom!

hahah joenna het prinsesje! LEuk zeg dat ze dat zo doen bij jullie kdv :D Schattig!

@ hier: haha over samen delen gesproken: :)

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden,

@ PenF, dat lijkt me zooo bijzonder, omdat te zien, als ze zo lief voor en met elkaar zijn!! *Smelt* Kan me voorstellen dat je nu letterlijk "dubbelop" geniet van je kanjers! En ook al samen met ze aan de wandel!! Wauw! Het gaat hard heh!! Hoe gaat het met jullie proberen-zwanger-te-worden? Hebben jullie dit -tijdelijk- los gelaten, omdat ik je er niet meer over hoor? Is de kans toch (Te) klein dat het zo gaat lukken?
    Ik hoop dat je het niet vervelend vind dat ik het vraag, maar had zo gehoopt ook van jullie het mooie positieve nieuws intussen te mogen lezen...

@ Jedalin, en dan laat jij ook nog zo'n super foto zien van jou kids die samen delen, ohhhh!! Ik ben verliefd! Hihi!!

@ Superb, ik vind net als Gwen, heel leuk om te lezen hoe de gewoontes in Italie soms zooo ontzettend anders zijn, zo ook met eten, maar blijkbaar dus ook met geslacht en namen etc.
    Gosh...

@ Alies, leukk!! Weer een bruiloft! Dat zijn nog es leuke dingen! :D:D Ook weer van goede bekenden, want dat kon ik er zo gauw nie uit opmaken?

@ Gwen, wat laat je weer een super foto's zien!!!
    Wat zeiden ze nouw in het WKZ?
    Dat heb ik dus nie gelezen? :(
    Heb je al een datum voor de operatie?

Hoeraaaaa, vandaag ben je 20 weken!! Wat een bijzondere mijlpaal!! Althans, vond ik wel toen! :D Gewoon al op de helft! Hoeraa!!
    Ga je er de 2e helft wat meer van genieten meis, van dat kleine krummeltje in je buik? Van het feit dat je zwanger bent, neem je je rust en denk je goed om jezelf?

@ Ano, hahahaha, wat moest ik lachen om jou stroopwafel/thee verhaal! Kan er nix aan doen, keek je nie heel raar op dat opeens die stroopwafel weg was, whahaha! Vind het erg grappig.. Sorry!;):D:D

Hmm, ik hoop dat je maandag duidelijkheid krijgt.. Ik meen me te herinneren dat het misschien ook kan dat er een adertje kan springen? Al snap ik dan nie de combi met die buikpijn?
    Maar ik hoop voor je dat ze je gerust kunnen stellen en dat met kleine beebs alles okeej is!! Daar gaan we natuurlijk gewoon vanuit!!

@ Nijnja, komt je man niet ergens dit weekend ofzo weer thuis?
    Ik hoop voor je dat de 2 weken nu toch echt bijna om zijn meid!!! Pff kan me voorstellen dat het jou allang lang genoeg heeft geduurd! Missen de kids hem ook nie heel erg?
    Merk je dat ook bij Toon goed? (omdat hij nog zo jong is, ben ik best benieuwd naar?)

@ Hier, meiden, Racoon was zooo onwijs gaaf!! Echt ontzettend mooi!!
    ONGELOFELIJK! Die maken er live zo'n show van!! Dan zijn ze nog veeel beter als op CD! En dat doen er nie veel!!!
    Ik vind het zo knap! De eerste toon al... Wauw! EN het 2e nummer (Took a hit)
    Die knapte d'r op!! Godsie, ging ik effe uit mijn dak!!
    Het was zooo te gek!!!

En Bart himself!! (ja ja, de zanger dus) heeft ook nog foto's gemaakt.. Staat Sannepan ook nog op.. Zal hem ff plaatsen...
    Op hyves is ie getagd en kunnen jullie precies zien waar ik sta, zo is het moeilijk uit te leggen.. Sta vrij vooraan.. Met beide armen wagenwijd in de lucht!! Whahaha. Zo'n beetje in het midden van de foto! Hihi...

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha ik had je er zo uitgepikt hoor op FB, ook zonder de tag! :)
    HIhi middenin met het zwarte shirt, niet te missen :D

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin : Super lieve foto van je jongens. Ik zag op hyves ook leuke foto's van je knullen langs komen.
    De slaapzakken staan goed!! Vind ze nog steeds erg leuk. Het is dat Joënna er niet meer in slaapt, anders had ik hem zwaar overwogen voor de winter.

@ Kussie : vind ik het nog steeds een bijzondere mijlpaal. Begin steeds dichter bij de 26 weken grens te komen. Dat vind ik wel een fijne gedachten als ik die gepasseerd ben.

Leuke foto!! Zo te zien heb jij het super naar je in gehad gisteravond.

Afgelopen donderdag ben ik in het WKZ geweest. Afgelopen week toch een paar keer vermeld hier. Alleen ik denk dat iedereen het vergeten is. Niemand heeft er nog naar gevraagd, of woensdagavond er iets over gezegt.
    Dan denk ik dat het niet belangrijk genoeg was. Er zijn natuurlijk ook een hoop dingen gebeurd de afgelopen paar dagen: Ongeluk, trouwjurk, relatie. Het was ook een controle afspraak.

8. Soda Pop

Lieverd, ik wist dat je donderdag naar WKZ moest, en heb je ook geappt, maar die doet het niet bij jou ofzo, bij mij staat dat je er voor het laatst was op 3 september.... :(:(:(
    Maar ik heb nix gelezen over wat ze er van zeiden... (over de uitslag)
    EN donderdag ben ik geloof ik nie online geweest, ik was echt ziek die dag.. Sorry meis... :(:) Heb de hele dag op bed gelegen...
    Want je had het er nog over gehad met Setti, maar die was er die dag toch niet ofzo? Want ik dacht nog dat Setti nie naar de meeting kon komen! :)
    Doet je whatsapp het nu weer dan?

9. Soda Pop

Nouwww vooruit, het shirt was groen, maar sloeg zwart uit op de foto!:D:D Maar je hebt helemaal gelijk!! :D:D Thats HAPPY me!! :D:D

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Eliesah en hoe vond ze Plopsaland?

Alies das een druk weekend en wat hebben ze de bruiloft goed volgehouden zeg

Jedalin wij hebben de daggasten bij t gemeentehuis laten komen ik wilde niet eerst verzamelen en we vonden t leuker als ook hun ons pas daar voor t eerst zagen
    Wat een geweldige foto van daan en Jesse die samen delen

Gwen leuke foto alleen kijkt ze niet echt vrolijk
    Hihi kaas alweer op de helft wat gaat t hard hè tenminste t lijkt sneller te gaan vergeleken met de 1e voor mij zo om te lezen
    Niet dat t niet belangrijk is gekkkie ik heb er niet meer aan gedacht de controle was goed hoop ik!

Kussie leuk dat ra oom zo leuk was! En je er ff tussenuit kon

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Hier Lisanneis vandaag gevallen ze zat aan de kleine tafel op een plastic stoel en mevrouw kon niet stil zitten en de afkoel klapt naar voren waardoor zij met dr kin op tafel klapt waardoor haar onderlip om dr onder tanden gevouwen werd met als gevolg dat de onder tanden door de lip zijn gegaan en dr boven tand aan de buitenkant van dr onderlip heen is gegaan! Bloeden als een rund natuurlijk en gillen ! Koud washandje ertegen 5 min en daarna kreeg ze een ijsje wat was ik blij dat we die nog in huis hadden! Zal morgen wel dik zijn

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie : Zie PB:D

@ Setti : Ik weet dat niemand het express heeft gedaan, maar vind het daarom niet minder jammer. Kussie had inderdaad een Whatsapp gestuurd, alleen werkten alles bij mij nog niet goed.

ooohhhh, arm meisje:(. Wat is ze lelijk gevallen:(. Misschien dat het morgen meevalt, daar je het meteen met koud water hebt gekoelt.

@ Eliesah ; Hoe was Plopsaland?

@ SuperB: volgens mij vroeg jij toch naar een goed sushi restaurant in R'dam? Nichtje van mij woont ook in R'dam, en die is helemaal weg van Sumo. Goed eten, een een "all you can eat" concept. Zij is daar zeker 2x per maand te vinden
    Zelf afgelopen zondag met de familiedag bij Sumo in Hilversum geweest, en die vond ik ook erg goed. Neem aan dat die in R'dam dan ook goed is.

13. Soda Pop

PB gelezen en gereageerd, helaas de 1e x viel de computer uit en weet je wat er stond; dat hij niet meer kon worden opgestart :$
    ik schrok me wezenloos :$
    ik dacht echt van NEEEEHH! Niet mijn laptop kapot!! MY GOD!
    Maar heb een systeem herstel gedaan
    en ik geloof dat hij het weer doet, althans; is e PB aangekomen??
    Ben blij dat je mijn whatsapp berichtjes hebt onvangen alsnog!

14. Soda Pop

Mijn ervaring is dus dat het gelijk enorm opzet en dik word (zo was het bij Stan, en de volgende dag was er al nauwelijks meer iets van te zien)
    Het leest als een flinke klapper!!?? Het doet je zelf haast zeer nie!
    Schrok je je nie rot!
    Pfff, arm meiske!
    Hopelijk heeft ze er verder geen nalast van, alle tandjes nog wel op hun plek?

En hoe is het met jou hoofdpijn meis?

Liefs

15. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Gwen; Sorry, sorry, sorry dat ik niet meer heb gevraagd hoe het was in het WKZ. Ik heb er nog wel aan gedacht gisteren dat ik er naar moest vragen, maar goed daar heb je natuurlijk niets aan. Ik begrijp het best dat je het niet zo leuk vindt dat niemand er naar gevraagd heeft. Betekent niet dat we het niet belangrijk vinden.

Gefeliciteerd met de 20 weken! Ga je nog iets als zwangerschapsgym of yoga doen? Ik zou het je wel aanraden. Tijdens mijn tweede zwangerschap merkte ik, net zoals jij al zei, dat je daar veel minder bij stilstaat. Ik heb er toen wel heel bewust voor gekozen om wel weer naar yoga te gaan zodat ik tenminste één uurtje per week heel bewust bij deze zwangerschap stilstond.

@ Kussie; Hihi, ik pikte je er ook meteen uit op de foto. Fijn dat je zo'n topavond hebt gehad. Je had het ook wel verdiend na alle teleurstelling van de afgelopen week.

@ Gwen; Wat goed dat je onthouden hebt dat ik op zoek was naar een sushi restaurant! Ik zal eens opzoeken waar hij zit en dan zullen we er binnenkort zeker eens naartoe gaan. Mjummie, heb er nu al zin in. Ik hou je op de hoogte.

@ Eliesah; Hoe was het in Plopsaland? Veel plezier nog dit weekend en hopelijk slaapt Taleah vannacht beter dan afgelopen nacht.

@Setti; Arme Lisanne. Het ziet er altijd ook zo vreselijk uit een tand door de lip. Hopelijk valt het mee en is haar lip morgen niet al te dik.

@ PenF; Heerlijk om te lezen hoe je van Pepijn en Florine geniet (en zij van elkaar). Morris en Jasmijn zijn ook echt broer en zus. Aan de ene kant maken ze vaak ruzie en trekken ze de hele dag aan elkaar maar aan de andere kant zijn het ook de beste maatjes. Als we bijvoorbeeld in de speeltuin zijn en iemand pakt een speeltje van Morris af dan komt Jasmijn er direct aan om het weer terug te pakken. Ze wordt dan ook echt boos op het andere kindje.

@ Jedalin; Prachtige foto van je twee mannen!

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Daar heb je gelijk ik t blijft fijn als mensen er zelf naar vragen

Laten we t hopen dag de zwelling meevalt

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ja we schrokken ons wezenloos we kijken morgen ff of de tandjes nog goed vast zitten was nu iets te gevoelig

Van steef moet ik is baar de ha voor onderzoek of dat ik door gestuurd wordt omdat ik zoveel hoofdpijn je de laatste tijd en vanmorgen wad t weer feest gelukkig hielpen 2 paracetamollen wel

Ik vind t nog niet nodig om naar de ha te gaan

En is stsn weer lief gaan slapen vanaaf? Hopelijk slaapt tie weer door

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dat is ook hetgene waar ik mee zit. (en waarschijnlijk maken mijn zwangerschapshormonen het er ook niet beter op:))
    . Normaal word bij iedereen de dag van te voren succes gewenst (of iets dergelijks) ook bij een bezoek aan het CB, en nu zijn we naar het WKZ geweest voor een vrouwelijk ongemakje, en niemand die reageerd.
    Ja, dat vind ik jammer.

Vele hoofdpijn kan ook van het slechte slapen komen. Drink je genoeg?, ben je druk, veel aan je hoofd? Steef heeft wel gelijk dat veel hoofdpijn niet goed is.

@ Kussie : Hoe is het met Stan? Nog steeds zo aan het hoesten?

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @setti dat is schrikken zeg van Lisanne. Hopelijk zal het morgen een stuk bijgetrokken zijn.

@kussie de bruiloft van van een kameraad die mijn man al vanaf zijn jeugd kent.
    Ik pikte je er ook al gelijk uit. Kon niet missen. Met zo'n big smile sta je er op. :D

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    gwen sorry en je hebt echt helemaal gelijk, daarom vind ik het nog slechter van me dat ik niet gereageerd heb....
    ik heb ook wel eens gehad dat ik hier iets bepaalds neerzette en hoopte dat erop gereageerd werd, maar helaas, vind dat dan ook altijd erg jammer.
    maar nu doe ik het zelf, schandalig...
    ik heb het wel gelezen, maar op de een of andere manier is het niet bij gebelven...
    Maar jij bent altijd best wel bescheiden over jezelf vind ik, altijd lief naar anderen en over jezelf soms wat terughoudend, je moet gewoon vertellen en op d een of andere manier wat meer aandacht trekken met hetgeen waar je graag reactie op zou willen...komt nu misschien beetje raar over en weet ook niet hoe ik het moet zeggen, maar ehh...als er zoiets is, plaats er dan bijv een apart los berichtje voor, dan lezen we het denk ik toch beter en komt t wat meer binnen..
    En we hadden zowieso moeten vragen ernaar, geen excuus is goed genoeg, maar nou ja, dis gewoon een beetje mijn ervaring en moet zeggen, het werkt, want gebeurt hier nog zelden dat er niet gereageerd word :)
    nogmaals sorry dus, maar hoe is het gegaan, wanneer word ze er nu aan geholpen?
    dikke knuff

jedalin, leuke foto van je 2 kanjers en t zelfde aan?das toch niks voor jou haha

setti ach gossie wat sneu zeg, is het erg dik geworden.
    en wat vervewlend van je hoofdpijn, kun je ook eens voor naar een osteopaat gaan he, heeft bij jeff erg goed geholpen.

alies goed dat de kids het zo goed uithielden gister, en wat heerlijk uitgeslapen zeg...

Deel Deze Pagina