Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hey Ladies,

Ook hier iemand die weinig tijd en fut heeft vo0or hier de laatste tijd. Ik maak het snel goed hoor!

Jedalin: onwijs fijn dat jullie zo genieten van jullie vakantie!

Ano: Super geweldig dat je echo weer goed was! Wat een prachtig plaatje al zeg!

Superb: Haha leuk dat achter Morris aan rennen. Heb ik met Pepijn die gaat ook als een speer en meestal Florine precies de andere kant op haha!

Laar: Succes straks, je gaat vast een mooi gezond kindje met een piemel zien. :D

Eten: Hier ook dol op alle groente en fruit soorten. Nou ja eigenlijk dol op alles...We hebben afgelopen weekend weer met verbazing gekeken naar alles wat Pepijn en Florine naar binnen stoppen.. Pepijn iets met truffel, dure smaak die jongen,likte zelfs zijn bord af. Kok van het restaurant heeft het zelfs op internet geplaatst :D Florine pasta met garnalen en zeekraal. Ook hebben ze kreeft en gegratineerde oesters gegeten. Gekkies!

Tandenpoetsen: Hier doen we het in bed voor het slapen gaan en meestal vinden ze het prima. Behalve toen er tandjes kwamen, maar ja dan doet het natuurlijk ook zeer!

Hoe is het met alle zwangere dames?

Hier: We zijn begonnen met zindelijkheids training. Pepijn en Florine zijn er gewoon aan toe denken we. Florine heeft nu al 2x gepoept op het potje en Florine 2x geplast. Don was nu thuis en die heeft het verder niet geprobeerd.
    Don zit trouwens in de ziektewet want is van de week een stuk vel + vlees bij zijn vinger weggesneden en zitten nu hechtingen in dus mag hij niet werken. Best gezellig!

2. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    zindelijk: hier iemand die nog totaal niet geintreseerd is haha als hij wel eens in bad plast is het wel leuk maar verder niks.

Groente/fruit: tja groente dat eet hij natuurlijk niet al eet hij nu we van die snack komkomertjes!!!! Van fruit vind hij peer,banaan, druiven, sinasappel erg lekker. Vndaag hadden we cactus gegeten en dat vond hij ook erg lekker!!

Tandjes poetsen hier ook weer drama......ach ja het moet dus gebeurd het ook!

Ik kan iet wachten tot volgende week! Ga na de vk gelijk bellen voor echo want die wil ik zo snel mogelijk. Kan niet wachten.

Morgen weer een drukke testdag! We hebben veel producten van biobim gekregen en van Organiz dus moeten flink dingen testen!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha leuk vriendlief, van producten ook dingen testen! Ideaal!
    Willen hun dan ook de beoordeling hebben? En sturen jullie zelf naar alle bedrijven/merken/sites een bericht dat jullie dingen testen ofzo? Of komen ze bij jullie aan?
    Want jullie site bestaat nog maar heel kort natuurlijk dus nog niet al te veel bekendheid lijkt me? Wel leuk dat zulke merken daar zo goed aan mee werken!!
    Als ik thuis ben ga ik de site weer eens doorlezen! :)

@ hier: Nog wel leuk om te vernoemen trouwens! Daan heeft zich hier op vakantie nog niet 1 keer verslikt?! terwijl hij gewoon net zo'n grote of soms grotere stukjes eten krijgt als thuis! Maar alles gaat goed, terwijl hij thuis elke dag of om de dag wel een keer zich verslikte en het uit moest braken met slijm.
    MIsschien dat de zee-lucht hem goed doet? hoor je wel vaker he, bij mensen met adem problemen of long problemen ofzo?
    naja!

@ marye: haha ik gok dat pepijn op het potje geplast had? :)
    Knap van beide hoor, echt goed! Vind het super bijzonder dat z edat al gewoon begrijpen!!

Hmm dat klinkt eng, bij don! Jaiks... wel leuk dat ie nu thuis is hihi :D

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jedalin superrr dat jullie het zo leuk hebben, echt heelrijk hoor!!!en fijn dat het met daan ook zo goed gaat!!!

vriendlief volgende week intake?vind t nog knap dat je zo lang wacht, ik had allang gebeld haha.

laar ik ben benieuwddd, ik denk een jongen!!!

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Ano, ohhh meid, wat een mooie echo foto? Hoezo niet duidelijk, ik vind dat er echt al een kindje uit te halen is hoor, om het zo maar te zeggen.. Oww wat bijzonder!! Meis, ik wens jullie toch zooo een goede 12 wk echo en dat alles maar goed mag gaan!!! Pff, was het maar zover! Gewoon dat alles okeej is!! Ik duim heel hard voor jullie!

@ Setti, whahahahahaha, water geven aan Steefs Piet Piraat!!!! GOOO LISANNE!! GE-WEL-DIG!!! HUMORRR!!
    Ik lig weer es helemaal dubbel hier!! Wat toch ook weer prachtig!

@ Setti, och och, zo d'r uit gekukelt, en dan ook nog plat op de straat, auw auw! Nouw gelukkig maar dat ze er niet zo'n last van lijkt te hebben, dat het niet zo sierlijk staat is tot daar aan toe. Das beter als dat je het "niet ziet" maar wel veel pijn.. Toch?
    Maar dat je geschrokken bent; hou maar op, ik weet er alles van!!
    Pfff... Gelukkig is het goed afgelopen meid!!! En weet je; je bent nu weer extra alert op dit soort ongelukjes! Even weer op scherp gezet!!

@ Laar, ooww spannenddd!! Ben benieuwd! Denk dat nu ik dit typ, jullie ongeveer net weten of Robine een broertje of zusje krijgt!!!
    SPANNENDDD!!! Oww hoop echt dat je hier strax nog even "langs" komt...

@ Marye, whahahahaha Laar die een baby met een piemel gaat zien? Je bent dus overtuigd van een jongetje??? :p Helemaal duidelijk!!
    Guts, die kids van jou zijn duidelijk dus alleseters! Nouw ik geef Stan door jou berichtjes nu ook vis (maar wel van Olvarit, want ik kan het nie eens ruiken, laat staan zelf maken of bereiden.. Vreselijk..) En hij smult er van, dus dankjewel! :)
    Gut, waarom heeft Don dat gehad met zijn vinger dan, was het een soort van operatie, of een ongelukje?
    Wel fijn dat hij nu lekker thuis is, al is de reden natuurlijk echt nie leuk!!! Beterschap voor hem dus!
    En wauw joh, gewoon nu al bezig met zindelijk worden! Wat vlot! Maar jah, net wat je al zei, ze geven het toch zelf al aan... Nu jah, gewoon doen toch!

@ Jedalin, LEUKKK om wat van jullie te horen! Wat fijn heh dat de kids zich zo vermaken!! Heel bijzonder hoor, hoe ze zich zo aanpassen!! Ik vind het super voor jullie!! Wat zullen jullie trots zijn!
    Tuurlijk is het af en toe even dikke mik, maar jah, is toch ook harstikke logisch! En hebben jullie al een romantisch uitje samen gehad?

@ Superb, ik vind het super dat Jasmijn nu zelfs op de "grote" wc zelf kan plassen, maar is het echt "normaal" dat ze daar niet een aangepaste "kindjes"wc hebben? Ik vind het zelf nie normaal hoor! Niet elk kindje van 2 jaar is toch al zindelijk????
    Maar dikke duim voor jou en Jasmijn dat ze het nu gewoon al kan!! Poeh! :)

@ hier, woww, wat een dag! Vanmorgen eerst bij mijn vriendin geweest. Eind rijden, maar was erg leuk!! En ik merkte weer hoe Stan veranderd is! Hij ging echt op onderzoek uit, kroop over de hele (enorme) hoekbank, alle kanten op, ging staan, plofte weer neer.. Keek overal naar, wees, babbelde.. Totaal ander kindje hoor als paar maand geleden... Ongelofelijk... Mijn vriendin viel het ook op! :) Ik ben zooo trots op hem!
    Daarna, vanmiddag naar de kapper, of nouw jah, de kapster kwam bij mijn ouders.. Tjonge, is een beste pluk vanaf gegaan... Foto's volgen nog.. :)
    Hij heeft een heel ander koppiej nu, nog ondeugender en nog jongesachtiger, ik hou d'r van!! :) *smelt*
    En daarna hebben we beiden geslapen van 4 tot 6.. Ik heb in weken niet zo'n hoofdpijn gehad. Pfoeh, nu jah, hierdoor was hij nog goed wakker, dus hebben vanavond EINDELIJK weer een stukje door het park gefietst!! HEERLIJK!!!

En morgen gaan we naar de dierentuin. T. gaat niet mee. Hij belde me vanmiddag. Het gaat nie lukken ivm met voorbereidingen voor de 2 optredends die hij komend weekend heeft.. Nu gaat mijn moeder mee, ik heb er super zin in! Foto toestel gaat mee! En ik hoop dat Stan het geweldig gaat vinden!! Het word eindelijk mooi weer, dus we gaan er van genieten!! Kan eigenlijk nie wachten, ben zo enthousiast als een kleuter die op schoolreis gaat! Whahaha! Eindelijk zon en eindelijk weer een uitje op program!

En dan zaterdag... Zaterdag gaat deze mama ALWEER een dagje uit..
    Dan ben ik deze vakantie er toch nog 3x op uitgeweest! Ookal belandde ik er dan 1x van in het ziekenhuis! ;)
    Mag niet alleen 's middags weg, maar ook 'savonds..
    's middags ga ik naar 't optreden van T. en 's avonds moet mijn broer draaien en ga ik waarschijnlijk (als ik nog puf heb) daar naar toe.. Even weer lekker dansen (whaha, nouw jah, dansen..:))

Dus ik heb helemaal zin in dit weekend! Vooral omdat ze EINDELIJK mooi weer voorspellen.. Ik ben het zo nodig.. Moet echt letterlijk de batterij op laden.. Het weer van de afgelopen tijd heeft me geen goed gedaan...
    Het heeft zo'n invloed op me...

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    jedalin: nee wij schrijven bedrijven aan maar ze willen er heel graag aan meedoen. Sommige vinden onze eerlijke oordeel leuk en sommige willen heet eerst lezen voor publicatie. Zoals die van Biobim als de samenwerking bevalt dan gan we dit vaker doen!!!

Ano: pfffff ik houd het ook niet vol en heb al 3 keer aan de lijn gehangen maarja kan ze niet dwingen helaas!.Ach geduld is een schone zaak dnek ik dan maar!

7. Soda Pop

@ Vriendlief, wauw, je hebt gewoon gewacht? Niet gebeld voor een extra echo, dat vind ik gewoon knap van je! Ik had er allang achter aan gegaan... Hoe is het nu dan? Weer gestopt?

En wauw, dat klinkt indd als een drukke maar wel als uitdagende dag morgen!! Succes hoor!! Ben benieuwd!!

Wel leuk, jullie met dit, Kleintje met haar taarten!!
    Hihi, creatieve maartmama's!

@ Jedalin, hmm dat kan natuurlijk best, al dacht ik indd dat zeelucht goed is voor COPD patienten? Maar dat heeft toch nix met de slokdarm te maken?
    Daan heeft het toch niet benauwd enzo? Maar misschien is het indd een idee om het eens te vragen aan de arts? Vind het best wel bijzonder namelijk!! En natuurlijk alleen maar fijn!!!

8. Soda Pop

Ow haha, vergeet mijn reactie maar.. Ik dacht al, want ik meende ook dat je wel zou bellen.. Maar serieus joh, wilde ze je gewoon er niet tussen laten voor een echo? Jeez, hoeveel tijd kost dat nouw?
    Stress is toch helemaal nie goed voor zowel jou als de baby..
    Vind dat ze jou gewoon een echo hadden moeten geven!!
    Sterk van je meid, dat je je zelf zo goed onder controle hebt!!! Topper!

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie, lief je woorden en enthausiasme meid!!
    en leuk morgen naar de dierentuin, ik ga denk ik ook even.
    en zaterdag ook eruit, nou heerlijk meid, je verdiend het!!

Jef gaat morgen met een vriend naar kopenhagen, dagje daar en weer terug.
    nou ga niet alleen zitten, dus ga morgen naar me ouders, denk smiddags ff naar de dierentuin, en zaterdag ff naar de ikea..
    ben alleen ff chaggo, heb net de geldzaken effe gedaan en we hebben afgelopen 3 weken 5x zoveel uitgegeven als ik had berekend, baal dd'r echt van.,
    Moeten echt veel zuiniger aan gaan doen..nou ja genoeg geklaagd...

laar ben benieuwd!!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vriendlief je hebt 3x gevraagd voor een echo en je krijgt hem niet???belachelijk, kun je niet naar een ander??bij onze vk is het standaard dat als je een mk hebt gehad je eerder mag voor een echo, en met bloedverlies oid en je bent onzeker kun je ook gewoon komen!

11. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    kussie: leuk de dierentuin weet zeker dat Stan dat super gaat vinden!!

Laar: wij zijn benieuwd!!!! of vertel je het hier ook pas maandag:p

Ano: ja nou ik heb niet gevraagd om echo maar gewoon dat ik me zorgen maakte met bloedverlies.....ze weten ook van me mk dus vond het ook vreemd maarja misschien is het maar beter zo. En als het wel mis is ben ik boos.......hih nouja kunnen hun ook niks aan doen maar had het graag eerder geweten dan!

Dit weekend is het kermis in Volendam.....Het event van het jaar. Maar ik ga niet! Zonder drank is het echt geen doen daar,
    Ik ga wel zaterdag even met Jan!

12. Soda Pop

@ Vriendlief, haha, zonder drank geen doen? Hoezo dat dan?
    En ik zou er toch nog even een opmerking over maken! Net wat Ano zegt; bij mijn VK zeiden ze ook altijd, bij onzekerheid BELLEN en als je eerder een MK hebt gehad dan moeten ze je toch verdorie helemaal extra serieus nemen! (ja sorry, ik kan hier niet zo goed tegen)
    Maar alles is gewoon goed meid! Dat moet gewoon!

@ Ano, lekker doen dan hoor! Kan me voorstellen dat alleen thuiszitten nix aan is!! (Vertel mij wat.. hier helaas aan de orde van de dag met Stan.. Blegh)
    Dus lekker naar je mams gaan! Word het hele weekend wel heel mooi weer heh! Dat maakt alles zoveel mooier!!

@ hier, ben moe, ik ga op bed.... Maar kan me er niet toe zetten.... Hahaha. Dom nie, ik blijf weer es hangen... Moek nie doen, want heb al medicijnen gehad voor migraine, en wil morgen geen last hebben...
    Dus ik ga nu toch.. Truste!!!

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even een kort berichtje (stappen net binnen) haha tuurlijk ging ik jullie niet laten wachten tot maandag.
    We hadden tussen 20.30 en 21.00 de afspraak maar natuuuuuuurlijk... Donderdag is de enige dag dat Bart ook de avond moet werken maar met deze route is hij aaaaaaltijd 20.00 terug.

Jullie voelen'm al... Van de 13 files vanavond stonden er 11 op de a12, de weg waar hij overheen moest. Hij was dus pas 21.40 terug op de zaak.
    Afspraak moeten verzetten en ik had er ZO naar uitgekeken ons kleintje weer te zien. Ruim een uur in de auto moeten wachten en even flink gejankt ;)

Volgende week woensdagavond de herkansing, 3 maal is scheepsrecht hopen we dan maar!!
    Nu snel nog paar uurtjes slapen! :)

Liefs!

14. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sorry hoor voor m'n negatieve zeurberichtje :p Moest het even kwijt!

Als je je ergens zo vreselijk op verheugd en naar uitkijkt en het gaat niet door, dan valt het zoooo tegen :(

Hihi bedankt voor alle reacties! Grappig dat jullie allemaal een jongen zeggen! Ik ben nog steeds overtuigd van een meisje. Maar ben wel de enige die we kennen die dat denkt... ;) Hopelijk woensdag meer duidelijkheid!

Knuffel lieffies!

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    laar tuurlijk baal je dan, jee ik zou ook een potje jan ken hoor, grrrr.
    maar hoezo was dit al de 2e keer dan?nou nog een paar nachtjes en dan weet je het!!
    ik moet nog 7weken wachten tot ik 16weken ben haha.

trusten meiden
    \
    xxx

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    superb wat goed van jasmijn dat ze de verkleiner thuis niet meer nodig heeft wat een grote meid zo al hoor. en ik voel me niet echt schuldig meer nadat ik er echt achter kwam dat ze er geen last van had hihi

laar spannend zeg zo'n geslachtsbepaling en snel al zeg met 17 weken ow ik lees t al helaas door de file moeten verplaatsen naar volgende week das flink balen meid. maar dan is het nog beter zichtbaar moet je maar denken hihi

jedalin wat goed om te horen dat de jongens het zo goed doen daar in spanje en jullie een leuke vakantie hebben

penf oeehhh dat zal zeer doen aan don zn vinger. hopelijk heeft hij er niet al teveel last van . en jeey zeg jouw kinders zijn echt met alles snel zeg. hier geeft lisanne wel aan dat ze gepoept heeft maar nog niet geprobeerd op het potje

kussie veel plezier morgen in de dierentuin. en je mag zeker trots zijn op stan hihi wat een verandering dan he met een paar maanden geleden.

17. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Ano, het was door het echobureau al een keer afgezegd (afspraak stond eigenlijk op afgelopen maandag). Dus toen verzet naar gisteravond en nu dus weer naar woensdag ;)
    Hihi, wat fijn dat alles bij jou ook zo goed gaat!! Gaan jullie ook nog een aparte gesl. bep. echo laten maken of wacht je tot de 20 weken echo?

@Setti, ja dat hou ik me ook maar steeds voor, ik ben woensdag 18 weken en 3 dagen... Bij Robine zagen ze het met 16,2 dus dan zou er nu toch ook iets te zien moeten zijn (of niets natuurlijk in het geval van een meisje :))

@Kussie, heeeeeeeeeel veel plezier in de dierentuin.

Haha, zo en nu ga ik snel stoppen want ik zit heel illegaal op m'n werk te zp'en terwijl ik eigenlijk aula-wacht heb. *spijbel spijbel* ;)

Liefs!

18. Soda Pop

Hey lieverds,

SHITTT Laar, wat balen!!!! Oww ik geloof direct dat je even je tranen de vrije loop hebt gelaten! Wat een teleurstelling!! :( Maar meid, tis zo woensdag (hoor mij, ik ben de ongeduld zelve)
    Pfff...

@ hier, het was superrr geweldig in de dierentuin!!! Owww wat is Stan toch een lieverd! Hij heeft het zooo superrr goed gedaan!! Echt top!! Hij vond de olifanten helemaal te gek (groooot) De rest van de dieren boeiden hem nie zo, hij keek meer naar alles (de bomen, de kleuren, de hekken..) Maar vooralll de trekkers van de verzorgers!! :D:D Dat WAS het helemaal!!!! :cool::D:D:D

Gaan nu gauw de foto's bekijken!!!

Kom later terug!!!

Liefssss

19. Soda Pop

@ hier, pfoeh, een ziek en overstuur mannetje nu..
    Nouw jah, was te verwachten dat het hem allemaal te veel zou worden... Zoals hij nu loopt te huilen en brullen en gillen heb k hem geloof ik nog nie eerder horen doen...
    En hoesten en loopneusje, dus komt ook allemaal in één, was er al bang voor, het hoesten begon gister al wat...
    En tjah, gister de kapper en vandaag dierentuin.. Toch net to much heh...
    Maar ik blijf erbij, hij deed het top...
    Hoewel hij gister verhoging had, had hij dat vanavond niet.. Dus had vanavond alleen bisolvon en luuf en zoutoplossing gedaan.. Maar net werd hij zo overstuur wakker dat ik hem alsnog zetpil heb gegeven en poosje bij hem ben gebleven...
    Maar nu houd hij nie op meer met huilen!! :( En dan kan het nog zo goed gaan de afgelopen tijd.. Nu voel ik me weer net zo machteloos als toen.. En wil ik wel weer kruipend naar hem toe gaan...
    Maar ik moet gewoon even volhouden...
    Dus meiden, ik blijf gewoon dom weg door typen nu hoor... ;):(

Vind zo zielig als hij ziekjes is.. En dan ook nog overstuur er bij.. Volgens mij heeft hij ook keelpijn ofzo, want na het hoesten huilt hij even extra hard... Arm kereltje..

Trouwens hij gaat verder met sprongen joh.. Hij staat in z'n bedje En hij gaat oo al het bochie om stappen zeg maar... Langs de zijkant? Alleen doet hij nie langs de tafel... Maar in bed wel... En hij gaat ook zelf weer zitten...
    Vanmorgen in de dierentuin maakte hij het trouwens wel heel bont, whaha.. Ging hij staan in de wandelwagen, heel soms laat ik de riempjes even los, dan kan hij even rechtop zitten zeg maar, maar nu draaide hij zich om en hop in een fractie stond ie rechtop en keek mooi om zich heen.. Kan dus ook nie meer....

Nouw ik ga maar weer naar hem toe.. Ik hou het nie meer vol hoor...
    Pffffff

Liefss, jammer dak zo'n snelle typer ben, dit is nog geen 5 minuten geweest.... :(

20. Soda Pop

Waar is iedereen???
    Mis jullie!!! :(

Ik ga zo maar es op bedje!!

Morgen ga ik hopelijk (als Stan niet zieker word en ik geen migraine heb) T. weer zien optreden! Ik hoop dat hij zich ook goed voelt!
    Ben erg benieuwd! Kijk er wel naar uit! :) Al probeer ik me er ook niet te veel op te verheugen, want nouw jah... Je weet het gewoon nooit.. Hihi, ben al weer paar x op m'n neus gegaan tenslotte... ;)

Liefs en truste allemaal!

Deel Deze Pagina