kusie: vervelend zeg dat hij zo is en wat slecht wat jou dat je het niet hebt volgehouden!!!! hihi nee hoor doen wat je gevoel zegt. Laar: zo balen he dat het weer niet is doorgegaan. Ik kijk ook uit naar volgende week voor mezelf dus als we heel hard hopen of doen wie weet vliegt deze week dan voorbij. Hier: vandaag producten van Organix Goodies getest! Super spul. De review kunnen jullie lezen op de site maar hij staat er nog niet. Denk laat op de avond of morgen ochtend! Ook veel dingetjes van Hansaplast binnen gehad.....Leuk hoor zo'n site
Even snel ego berichtje van mijn kant... Heb alles bij gelezen maar geen fut om te reageren. Sorry!! Vanmiddag gesprek gehad met m'n manager. Goed gesprek geweest en heb even alles op tafel gegooid wat me dwars zit op m'n locatie. Ze gaf me helemaal gelijk en heeft het al vaker gehoord. Heb ook gezegd dat ik twijfel of ik dit werk wil blijven doen, ze zei dat ik dit zelf moet uitzoeken maar het erg jammer zou vinden. Ze gaat iig wel wat aan ons team, de werksfeer doen. Denk dat dat al een heel stuk gaat helpen! Dus ja we zien het wel, blijf gewoon rustig aan kijken naar andere vacatures . Nu ga ik slapen want ben echt gebroken... Kom van t weekend weer op jullie reageren hihi! Beloofd !
Eliesah: Fijn dat je een goed gesprek met je manager hebt gehad. Hopelijk kan ze goede veranderingen doorvoeren en iig de tijd dat je nog daar werkt een stuk leuker zal zijn Vriendlief: Jullie site word echt leuk! Die Organix vinden ze hier helemaal geweldig Kussie: Fijn dat het zo super was in de dierentuin! En morgen zomaar weer op pad, lekker he! Hopelijk wordt het morgen een super dag! Setti: Haha die van mij snel?! Die zijn traag alleen met dus plassen en poepen op het potje, vergeet niet dat Florine bijv. niet loopt... Laar: Zooo stom dat het niet door kon gaan. Woensdag komt het vast goed. Hier: Zoals hierboven, Florine loopt nog niet helemaal los, maar ze kan nu wel al 10 stapjes ofzo los lopen! Joepie! Helaas is ze erg van slag erdoor... Ze slaapt super onrustig is nu ook al 2 uur aan het spoken en Pepijn dus ook... Net een flesje gegeven en nu is het sinds 2 minuutjes eindelijk stil... Verder de afgelopen dagen lekker weer wat dingen voor de bruiloft geregeld, geeft zo'n fijn gevoel! Morgen lekker relaxen in het zwembad in de tuin en daarna genieten van de bbq. Zal wel de laatste keer zijn dit jaar...
nou ze loop toch al 10 stapjes los dat gaat de goede kant op hoor. hier ff geen fut om verder te reageren. ben gesloopt vandaag naar de torteltuin in utrecht geweest was erg leuk alleen jammer dat we 8 euro aan parkeergeld kwijt waren ten opzichte van de 50 cent entree
Ha dames, jeej daan stapt steeds vaker los enkele stapjes. Als ie iets graag wil vooral haha.. Hebben net gefilmd; hij wilde babytv zien (hihi we hebben hier de dvdspeler uit de auto als babytv in gebruik super handig, kan mooi gewoon via het stopcontact afspelen) en hij wilde dus graag kijken. Dus ik laat hem een stuk voor zijn stoel staan, los, en hij stapt zo hups, naar zijn stoel! en 3 keer achter elkaar! hahah De laatste keer hebben we gefilmd, show het wel een keer als ik even tijd heb of na de vakantie! Barcelona gisteren is super gegaan! We zijn van kwart over 10 sochtends tot 22.00u savonds weggeweest! En jeeeeetje wat hebben ze het goed gedaan. Uurtje geslapen in de buggy en bijna vooral in de buggy gezeten de hele dag en toch gewoon bijna niet gejengeld. En gehuild al helemaal niet. Echt knap! Alleen de terugweg in de auto naar het huisje was het voor daan ff teveel, teveel indrukken denk ik. Tis ook niet niks!! Die heeft een half uurtje gehuild en thuis als een blok in slaap gevallen. Ben er weer gauw vandoor! liefs!
dat klinkt echt als een top vakantie jedalin en wat doen de jongens het goed zeg/. ben erg benieuwd naar het filmpje hier vandaag niet zo'n boeiende dag vanmiddag lekker t badje in de tuin gezet en mevrouw had de grootste lol. alleen wilt mevrouw tegenwoordig niet meer in dr eigen bedje slapen ze wilt voornamelijk in het grote papa en mama bed. pff ff volhouden
Wat een stilte hier zeg! Jedalin: Wat ontzettend goed van Daan!! Nu gaat het vast heel hard! Ook fijn dat het allemaal zo goed gaat op vakantie, dan kun je tenminste echt genieten! Setti: Lastig dat Lisanne steeds bij jullie in bed wil slapen... Mocht ze dat dan ook eerst? Hopelijk gaat iig die fase snel weer over! Hier: Gisteren ook heerlijk in het zwembad in de tuin doorgebracht. Toen kregen we nog onverwachts bezoek en hebben lekker de bbq aangestoken. Helaas nu weer minder weer... Pepijn en Florine hebben trouwens gisteren allebei de grote boodschap op het potje gedaan. Florine heeft sinds de aanschaf van de potjes alleen nog maar gepoept op het potje Alleen plassen doen ze wel gewoon in de luier.... We oefenen ook niet zo heel hard, komt allemaal wel vanzelf....
Hallo allemaal, Ik dacht, heb een berg terug te lezen, maar helemaal nie dus! Das ook wat! Hoe is het met iedereen hier? Hier gaat het wel... Gister was een leuke dag, maar het heeft me veel energie gekost... Met name omdat er veel herinneringen van een aantal jaren geleden weer boven kwamen (om het optreden van T. heen) Dat viel me nog al tegen van mezelf.. Dacht dat ik er veel beter mee over weg zou kunnen nou, en dat bleek (nog) niet echt het geval... Dus ik ben best wel een beetje gesloopt zeg maar..... Maar wat was het heerlijk weer, dus daar echt de hele dag buiten op terrein rond gehangen! LOVIN IT!!! Helaas is het nu al weer omgeslagen, maar heb uit de afgelopen 2 dagen wel het maximale gehaald, hihi... @ Elisah, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, dan valt er denk ik toch al een last van je schouders, vooral omdat ze het erkennen en er ook wat aan gedaan gaat worden.. Wel jammer dat ze het eerder gehoord hebben en dat er dan nog nix aan gedaan is zeg maar.... @ Setti, woww, das indd wel even een beetje jammer zeg, whaha, 50 ct entree en 8 euro voor parkeren.. Wat dom... Maar fijn dat het zo'n mooie dag was... Wel vermoeiend heh, zo'n dag op pad!! Pfoeh, toen wij weer kwamen van de dierentuin was ik ook schoon op! @ Marye, ow, de visite heeft gewoon gezellig mee gebbqet?? Leuk joh!! Fijn dat jullie ook zo lekker genoten hebben van het weer!! Het was ook zooo fijn!!! En wat lekker dat jullie een zwembad in de tuin hebben!!! Is ie dan verwarmd? Of is het water toch wel een beetje opgewarmd (kan het me haast nie voorstellen, veel zon hebben we nie gehad! ) En wat knap joh van Florine, maar zijn vond toch ook al heel snel poepies doen bah?? Meen ik me te herinneren? @ hier, Stan is echt nie lekker, hij werd om 3 uur wakker van zijn slaapje, maar hij wist nie goed hoe hij het had geloof ik, jengelen en doen.. Dus ik gaf hem zijn foppiej opnieuw, en nu ligt hij nog in bedje.. Nouw jah, heb ondertussen de was maar van de lijn gehaald, de nieuwe in de machine gedaan en nu dus even gauw hier kijken... Arm ventje, hoop dat die bisolvon gauw gaat helpen!! Liefsss
Ik lees elke keer vol bewondering hoor! ik vind het wonderlijk hoe jullie jongens zich zo goed aanpassen! Wat fijn en wat super relaxed!! En zijn jullie er al even alleen tussenuit geweest? Hoe vonden ze het toen opa en oma aankwamen? En wat gaaf dat Daan al stappies los doet! Wat lijken ze dan groot heh opeens!! Stan hier stapt nu al rond in de box en hij gaat ook gewoon in een fractie van een seconde van zitten naar staan, ik vind het gelijk een heel ander ventje weer hoor!! Ben zooo trots!!! Liefs
@ Kussie; Super leuk dat stan het stappen ook leert nu!! Leuk leuk! Binnenkort vast ook om de tafel heen! Hihi. Daan en jesse vonden het heeeel apart en vooral super leuk toen opa en oma ineens kwamen aanwandelen. Ze snapten het even niet haha, maar vonden het wel erg leuk Arno en ik gaan vanavond (lees: NU !! hahah) lekker samen uit eten en door een dorpje wandelen enzo. Winkeltjes kijken enz. Heerlijk! Opa en oma zijn hier om op te passen. Vandaag nog wel wat gedoe gehad met arno, die baalt ene beetje van naja, het seks-gedoe en de intimiteit. Ik ben niet echt meer zo van de kusjes en knuffeltjes enzo overdag gewoon tussendoor, en arno mist dat nogal. Voor de kids er waren had ik dat ook veel meer maja, nu niet meer zon zin in elke keer. Maar tis goed uitgepraat en nu hebben we dadelijk vanavond lekker alle tijd voor elkaar zonder kindjes. Da's ook veel fijner knuffelen enzo, zonder dat de kindjes erbij zitten te spelen ofzo. Vind ik allemaal neit zo handg haha. Naja, haha dat is wel heel kort uitgelegd maar kheb geen tijd nu hihi. Ga lekker genieten van ONS avonden SAMEN! hihi.
hey meiden ben ik ook weer eens. nou vrijdag naar me ouders gegaan, smiddags naar de dierentuin, was leuk maar ze vind de meeste beeste eng haha. daarna lekker wezen uit eten bij de pinokkio, en ondanks dat ze over de hele dag maar 30min in de auto heeft geslapen, was ze echt super lief en gezellig, heerlijk!!! zaterdag ff naar ikea geweest en smiddags laarsjes voor neomi gekocht. hahaha ze kan er niet echt op lopen, tis net of ze t opnieuw moet leren. ze zijn natuurlijk wat zwaarder als de zomerschoentjes, en ze loopt er echt mee of ze een paar kilo moet meesjouwen haha, nog even flink wennen dus. jedalin, ken het meid, ik denk daar ook nooit zo aan, jef wel en mist dat soms ook, hier dus ook wel s de nodige woorden over...hele fijne avond samen!!! kussie je hebt het dus weer leuk gehad met T.?das erg fijn, en de dierentuin was dus ook leuk, zag al wat foto's op hyves erg leuk!!!! penf wat goed zeg dat ze asl wat op potjes doen, zal t binnekort ook eens proberen.gaat het goed met de zolder? laar okeej, nou nog even en tis al woensdag, spannend hoor!!!! ben er weer even vandoor...
@ Jedalin, ik hoop dat de sfeer er dadelijk helemaal naar is om heerlijk gearmd te lopen en lekker te knuffelen met je mannetje!! Ik heb zelf zo een voorstelling dat de avonden daar heerlijk zwoel zijn? Maar misschien zit ik er wel helemaal naast? Wens jullie in iedergeval een hele hopelijk romantische avond toe! Vergeet niet dat je er wel al van alles aan probeert te doen om de romantiek terug te krijgen... En als je strax weer leest, zie je dat Ano het ook herkent dus nouw jah, misschien troost dat Arno ook iets? Dat Jef het ook 'herkent' @ Ano, wat fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad! Klinkt goed allemaal, en haha, de laarsjes te zwaar, kan me er wel iets bij voorstellen jah... Even wennen natuurlijk! @ hier, ik ga mijn mannetje maar es even lekker in bad doen.. Hij is flink verkouden, dus zal met de deur dicht het badje vol laten lopen, kan het even stomen daaro.... Hopelijk helpt dat ook wat... @ hier 2, ja het is echt superr gaaf, hoe snel Stan nu in de benen is joh! Hij trekt zich nu ook op aan de tafel en aan de bank!! WOWW!! Meneer gaat in een razend tempo nu!! Ik sta van het ene verbazingwekkende moment in het andere! Whahaha! Liefsss
penf nee ze mocht alleen bij ons in bed als ze ziek was. in de vakantie in lanzarote heeft ze 7 nachten bij ons in de kamer geslapen maar wel in dr eigen bedje. en sindsdien hebben we problemen thuis en proberen we het steeds maar weer nu ligt ze ook weer na een aantal keer proberen bij ons in bed en ik gooi haar zo over naar dr eigen bed. echt goed hoor dat ze steeds op het potje poept. ik heb m ook maar te voorschijn gehaald en ze vindt het hoogst interesssant maar doet er nog niets op ach ze is pas 1.5 dus nog tijd zat jedalin wat leuk zeg dat opa en oma er zijn en jullie ff tijd samen kunnen doorbrengen is ook wel eens goed voor de relatie hihi hier heel de ochtend met hoofdpijn en misselijk te zijn geweest op bed gelegen. uit eindelijk omdat we smiddags eindelijk eens naar steef zn broer zouden gaan wat een eeuw geleden was heb ik me er toe aangezet een droog beschuitje en water en paracetamol lees 3 te gelijk en daarna op mn dooie gemak ff gedoucht voelde ik me weer lekker maar dan is je dag ook gelijk voorbij zeg.
hier jaja hier is er een na 4 weken weer op t werk . heb er echt geen zin in het enige is dat ik blij ben dat het ritme weer normaal wordt hihi
Hai hai We zijn zaterdag naar Kasteel Bentheim geweest. Foto's zie hyves. Het was heeeeeeeeeeeeerlijk weer. 29,5 graden volgens de thermometer. Dus was wel zweten daaro. De kids hebben ook genoten. Vandaag zijn de scholen hier weer begonnen, dus het uitslapen is voorbij. Alisha had geen zin om naar school te gaan, maar ja het zal toch moeten. Morgen een teambuildingsdag van mijn werk bij de Engelenweij. http://www.de-engelenweij.nl Is een kwartiertje van mijn huis vandaan, dus ik vertrek vanaf huis daar rechtstreeks naar toe. En om 17 uur gaan we bij restaurant 'Het van Gogh huis' eten. http://www.restauranthetvangoghhuis.nl/ @kussie Stan gaat nu als een speer. Nog even en dan mag je achter hem aan vangen. Dus je gebruikt de box nog steeds? Hier is ie al een half jaar weg.
Wat een rust hier de afgelopen dagen. Iedereen heeft vast genoten van de laatste mooie zomerdagen. @ Alies; Fijn dat jullie zo'n leuk uitstapje hebben gehad. De locaties voor de teambuildingsdag zien er mooi uit. Hopelijk heeft de dag het gewenste resultaat. @ Setti; Wat vervelend dat je gisteren zo'n hoofdpijn had. Gaat het nu wel weer beter? Succes met werken. Ik kan me voorstellen dat het tegenvalt zo'n eerste dag na vier weken vakantie. @ Kussie; Wat goed van Stan dat hij nu in één keer zo snel gaat. Voor je het weet rent hij de hele kamer door. Wat fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt dit weekend. Ben je vandaag al weer een beetje opgeknapt? Als kindjes nog niet zindelijk zijn op de psz dan krijgen ze gewoon nog een luier hoor. Alleen kindjes die zindelijk zijn die gaan op een normale wc ipv een kleine. @ Ano; Zo te lezen hebben jullie een heerlijke dag gehad vrijdag. Ik moet van de week ook maar eens op pad gaan voor winterschoenen voor Jasmijn en Morris. Hoe gaat het verder met je? @ Jedalin; Wat knap dat Daan nu stapjes losloopt. Ik vind tien stapjes al heel veel hoor. Hoe was jullie avondje samen gisteren? Hebben jullie kunnen genieten? @ PenF; Wat knap dat Pepijn en Florine al op het potje poepen. Vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt. Blijven ze netjes op het potje zitten als je ze erop zet? Ik weet zeker dat Morris daar nog lang niet aan toe is. Gisteren liep hij in zijn blootje in de badkamer en ineens begon hij te plassen. Hij ging echter gewoon door waar haar mee bezig was en keek niet op of om. @ Hier; Druk weekend gehad. Zaterdagmiddag hadden we een verjaardag van een meisje dat één jaar werd. Daarna zijn we nog gaan bbq'en bij vrienden en daar zijn we ook blijven slapen. Gistermiddag zijn we weer naar huis gegaan en hebben we nog even rondgekeken op de wereldhavendagen die hier in Rotterdam waren dit weekend.
Hoiii ! Zijn we weer..... Taleah is weer eens flink verkouden, nou ja zaterdag de ergste dag gehad. Maar al 3 nachten zijn slapeloos, zucht! Ze krijgt dan ineens een hoest aanval en komt er niet meer uit, helaas kunnen we er vrij weinig aan doen. Hebben vrijwel alles al geprobeerd! Overdag hoest ze bijna niet, maar ben benieuwd wat ze vanaaf weer gaat doen. Morgen weer werken dus kan wel wat slaap gebruiken.... Ow net even een sollicitatie gedaan, zag een vacature in de krant voor telefoniste/receptioniste. Helaas wel fulltime vragen ze maar ja ik probeer het gewoon. Als ik niks doe dan ja gebeurd er ook niks... Zo en nu even op jullie reageren; Marye; sjee wat ontzettend knap van je kids. Zo op het potje poepen! Zal toch ook eens een potje kopen haha.. ben wel benieuwd wat Taleah er mee gaat doen. Hoe gaat het nu met Don? Zal die nog deze laatste maand gaan werken bij zn 'oude baas'. 1 oktober begint zn nieuwe baan toch? Setti; had je weer zo'n aanval? Had je pas geleden ook toch.. Zonde van je dag dan he, heel de ochtend in bed. Al komt dat hier toch vaak voor hihi.. Voor het ritme is werken fijn, maar paar dagen extra vakantie was ook lekker geweest . Superb; druk weekend dus achter de rug. Nu even bijtanken. Ben wel weer benieuwd hoe Morris eruit ziet... Foto is lang geleden! Ano; haha jij dus al laarsjes gekocht. Was ook al aan het kijken, zijn zulke leuke bij. Haha zie Taleah hier ook al gaan met die reuze schoenen... Hoe voel je je verder meis? Laar; wanneer hebben jullie nou afspraak voor echo.. Ben ook wel erg benieuwd! Denk een meisje hoor ! Linda; ow wat hebben jullie het daar toch heerlijk, fijn hoor! Hmm hier ook soms weinig kusjes en knuffels tussen door, soms ineens heel erg veel en dan ligt het weer stil wuhaha. Net zoals zo'n weekend waarin we slapeloze nachten hebben nou dan pakken we elke minuut om een beetje bij te slapen..zzzzzz hihi hopelijk hebben jullie toch nog een hele leuke avond gehad! Slapen jullie trouwens in een appartement ofzo... Alies; had de foto's gezien van jullie kasteel avontuur. Mooi zeg! Veel plezier morgen! Jullie scholen beginnen laat... Ze is zeker nu gebroken die Alies. Kussie; gaaf zeg dat Stan ineens zo snel gaat. Knapperd! Komt allemaal goed zie je wel... Hoe is het nu met jou mannetje en zn verkoudheid. Vervelend voor ze he.... Hmmm wie vergeet ik nog....
Worden jullie kids ook steeds slimmer en wijzer haha.. Taleah is tegenwoordig echt een ding hoor. Ze kan nu al best veel na zeggen; ze zei net ineens staartje en wees op dr hoofd. Ook zei ze ineens kusje en ze heeft het woordje AU ontdekt. Alles doet ineens au en moeten we er een kusje opgeven. Gister aten we lekker voor aan tafel pizza (slecht he ). Hadden stoeltje van Taleah aan tafel geschoven, pakt ze ineens dr bord op loopt weg en gaat ze op dr bankje zitten en eet daar lekker verder. Wuhaha je had het moeten zien, zo wijs zag ze eruit. Marc en ik lagen helemaal dubbel en ze keek echt zo van; wat doen jullie... Ze vind de dvd sprookjesboom helemaal leuk. Weet niet of jullie het kennen. Zijn allemaal kleine verhaaltjes uit t sprookjesbos van de Efteling, komen ook liedjes in voor en die kan ze al mee dansen hihi. Een liedje het stampen, en dan staat ze te stampen met dr beentjes en gilt ze mee staaampennn. Ook de drakendans en doet ze net of kan vliegen met dr armen. Zo leuk, zal het eens filmen van de week! Taleah ligt nu een uur in bed en slaapt nog niet, zo er maar uit halen en dan er weer vroeg in vanaaf. Snap niet waar ze de energie vandaan krijgt; al die dagen zo weinig slaap en dan nog niet overdag slapen terwijl ze nu helemaal niet ligt te hoesten.. Ach ja!
Hey allemaal, @ Setti, hmm, het lijkt wel of je er vaker en meer last van krijgt/hebt of nie? Toch even in de gaten houden meid? Misschien even bijhouden in een boekje? Vervelend hoor! Fijn dat bij jou in ieder geval paracetamol wel helpt! @ Elisah, raak je dan nie helemaal in paniek joh als ze er in blijft? met dat hoesten? Owww ik vind het zoo vreselijk! @ Alies, leuk, een typbuildingsuitje, is dat altijd na de vakantie? Gewoon om er weer beetje in te komen ofzo? @ Vriendlief, hoe ist met jou? Heb jij verder eigenlijk ook kwaaltjes? Vroeg ik me zo af, omdat ik je eigenlijk nergens over hoor, "voelde" je eigenlijk dat je zwanger bent? Of puur door testen? @ potje, nog niet bezig met potje en dat soort dingen hoor... Alles op z'n tijd.. Eerst maar es zien of mijn kereltje ook wil gaan stappen.. tenzij hij zelf opeens aan zal geven dat hij iets wil ofzo! @ hier, wauw joh, gister dus weer een geheel "nieuwe" fase in gegaan.. Meneer stond nu in de box toen ik wegging bij het slapen gaan.. EN hij zwaaide toen ik wegging... Owww zo lieff!! Helaas was het daarna een enorme huilbui en was de mooi-igheid d'r gauw vanaf, hahaha.. Maar joh, hij word groot!! *smelt* Heel apart dit hoor!! Dat ik dit allemaal mee mag maken!! Ow ow, wauwwie! @ hier, vandaag weer wezen werken.. Nouw, zat er direct weer in. Ene collega direct weer aan het zeuren, en mij van alles in de schoenen schuiven dat het niet goed was gegaan.. Er was een dossier weg.. Ja daagg.. Ik ben 2 weken nie geweest.. Wat weet ik er van!!!! GROM! Nu jah.. Allemaal wel weer goedgekomen... Ook nieuwe telefooncentrale!! En JAWEL, Sannepan heeft de hoofdtelefoon!! Toch wel even leuk dan hoor!! Hihi.. Kom je ook weer op kantoor.. Iedereen een normaal model en ik een superdeluxe, whahaha!! I'm lovin it!! Doet een mens goed.. Na al die financiele tegenslagen, waar nog eens goed over gepraat gaat worden toch even dit.. Even een veertje hihi... Tralalala...
In het noorden hadden ze 2 weken later vakantie dan in het zuiden. Alies heeft het toch wel leuk gehad op school. Gelukkig maar. @eliesah leuk he dat je kids al slimmer worden. Alisha zegt het woord meenemen nog weleens fout. Gisteren zei ze het weer fout, dus ik zei het goed. En ineens zei Melanie het na. Ik stond echt . Of als ik iets vraag of ze iets ergens neer wil leggen. Dan doet ze het ook. Of we zoeken iets en vragen aan Melanie waar het ligt. Dan loopt ze er naar toe en zegt 'daar'.