Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Mamzie: Echt belachelijk dat alles zolang moet duren:(
    Mag Erik dan nog naar het MKD als hij leerplichtig is, of krijgt hij dan een soort van vrijstelling?
    Wel super fijn dat ze op school zo met jullie meedenken!!! Dat hoor je niet vaak meer.
    Je kunt het, neem ik aan, altijd aankaarten bij de schoolleiding, dat ze een plekje voor Erik vrijhouden.

    @ Seanli: Nope ik ben het niet geweest.
    Balen meid dat je je weer zo beroerd voelt:(. Ik hoop toch echt niet voor je dat dit je hele zwangerschap door gaat.

    Wij zijn ook erg benieuwd wanneer het gaat beginnen!!

    @ Hier: Vandaag werkelijk geen ene ruk gedaan. Vanochtend mee geweest om Joënna weg te brengen, daarna plat gegaan en de hele ochtend Law & Order liggen kijken.
    Vervolgens samen met Jorgen wezen douchen (mijn hemel, dat is krap), maar binnen 10 minuten begonnen mijn voeten zo zeer te doen van het vocht dat ik weer onder de douche uit moest.

    Broodje gegeten, en weer heel de middag plat gelegen. Wat haze slaapjes gedan.

    Dan zou je toch zeggen dat de pijn vandaag minder zou moeten zijn? Helaas:(.

    Zondag komt Jorgen zijn zus Joënna ophalen om naar een carnavalsoptocht te kijken. Ik zie het absoluut niet zitten om te gaan.
     
  2. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Veel plezier!!!!

    @ Setti: Heeft de makelaar het aangepast op funda?
     
  3. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

    seanli he balen meid, ik ben deze zwangerschap ook veel vaker ziek geweest!regelmatig, 1-2 dagen, misselijk, diarree, spuugen koortsig enz.heb ook echt totaal geen weerstand denk ik, veel beterschap!

    mamzie jeetje vind het steeds heel heftig als ik jou verhalen zo hoor.De dingen die voor ons een stuk simpeler zijn, zijn voor jullie gewoon veel ingewikkelder...veel stertke ermee!

    setti, mooi huis hebben jullie hoor!!!!hopelijk wordt het snel verkocht!!!

    Gwen ow heerlijk zo'n luierdagje!!nee hier begint de poets en regeldrang toe te slaan haha, iedere dag dus van alles doen haha.

    jedalin, heeeel veel plezier meid, geniet er lekker van!!!

    hier:net even met schoonmoeder en schoonzus wezen winkelen.
    Voor neomi d;r verjaardag heeft me schoonmoeder een kinderpoppenwagen gekocht, en een poppenbedje.Ik haal er dan zelf een pop bij.
    Dat is t enige wat ik kan bedenken wat ze leuk vind, lekker een pop verzorgen, flesje erin, speentje erin enz enz, verder weet ik t echt niet...
     
  4. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Johannal; sterkte en beterschap voor Selah. Zo sneu, zo vroeg al naar het ziekenhuis, daar zit je niet op te wachten!!
    Gelukkig waren jullie er op tijd bij, brrr.. dat zijn geen leuke dingen!

    @hier; Ben HELEMAAL over de zeiK!
    Onze pc was al naar de gort, gisterenavond ook helemaal niets meer. Dus ikke na mijn werk snel snel naar de computerwinkel en heb ik een gloednieuwe Keidure pc van 800 euro gekocht. Bijna al het spaargeld erdoor heen, maar ja, een goede pc is echt hard nodig hier in huis. Nu alles aangezet. DOET TIE HET NIET. O man, ik kan dat ding wel het raam uitgooien! Na het tonen van het windows logo verschijnt er gewoon helemaal niets meer. Ik ben echt over de flos. Morgen gelijk maar teruggeven en mijn geld terug. G*dver.

    Ik weet het een luxeprobleem... sorry (zit nu op de laptop)
     
  5. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dat is keileuk voor dr. Fenna heeft met kerst ook twee poppen van stof gekregen met allerlei kleertjes en een dubbelbedje met dekentjes.
     
  6. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Verjaardag; wij denken ook aan een baby Born. Of een dulpo trein van hello Kitty! Bedje voor de pop is ook leuk... Goed idee!
    Een glijbaantje is ook cool. Denk dat we aan de familie en vrienden gewoon geld vragen, kunnen we zelf kijken.
    Knutsel spullen zijn ook altijd goed.

    Ze vind het nu helemaal leuk om te kleien. Kan ze zo een uur mee bezig zijn aan tafel. Vooral als we dan mee doen.

    Gwen; pff sterkte meis! Zou toch wel aan de bel trekken bij de vk bij je volgende afspraak. Jullie beeb kan gewoon komen dus ja..
    Hele dikke knuffel!

    Douchen met z'n tweetjes is hier zoiezo niks hahhaa.. Paar keer gedaan maar blijft onhandig. De ene koud en dan de ander weer hahaha! ;)
     
  7. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    @ Setti, ik wil nog even zeggen dat ik jullie appartement (waar je dus nu woont) echt onwijs mooi vind!! Wat hebben jullie een mooie smaak!! Wauw!! Echt zonde dat ie niet wat groter is joh!! Dat nieuwe huis heeft dan (als het naast dat van jullie ziet, gewoon echt een lelijke inrichting, hihi, kan er nix aan doen)
    Nemen jullie alles mee als je gaat verhuizen?

    @ Mamzie, jeutje, wat erg heh van die instellingen? Dat ze daar dan "gewoon" 6 weken over "mogen" doen.. Merk het in ons werk ook.. De ene indicatie duurt een eeuwigheid voor ie binnen is, en de andere nog geen 3 dagen.. Slaat eigenlijk nergens op....
    Meid, als je dan verteld dat Owen eigenlijk geen enkel speelgoed mooi vind, springen me de tranen zowat in de ogen...
    Ik vind het zo heftig... Wil je wel zoveel zeggen, maar ik krijg het er even nie uit... *dikke knuffel* En ik hoop echt dat ze op dat MKD terecht kunnen (zo gauw mogelijk) Wat fijn overigens dat de school van Erik zo fijn meedenkt! Dat hoor je toch ook nie altijd!!

    @ Jedalin, veel beterschap, laten we hopen dat de "flugel" en die andere rommel goed helpt en je je verkoudheid en hoest tijdelijk vergeet!!

    @ Banner, hihi, ik zie banners van brillen en nieuwe monturen!! :D:D

    @ Gwen, jeutje meis, wat klinkt dat onwijs pijnlijk, hoe jij je gister en vandaag voelt! :( Echt zwaar bagger!!
    Ik hoop toch zo dat dat als je bent bevallen er zo'n stuk van die pijn in één keer gewoon weg is!!
    Hopelijk zijn/worden de brillen helemaal naar wens, en whahaha, nu al vergeten hoe zo'n kleur montuur je hebt uitgezocht!! Grapjas!!
    Fijn dat Jorgen en je schoonzus naar de optocht gaan met Joenna, ik denk dat ik met Stan morgen heen ga, als zijn koorts weg is...
    Maar hij hoest nog flink...

    @ Nijnja, whaha, das ook wat, wil je streng zijn, vind hij die "oplossing" prachtig... Ben je ook mooi klaar mee... ;)
    Heb je al een back-up plan! :D
    Heb je nog weer mooie filmpjes gemaakt (voor de batt leeg was van de camera) Ik vind het altijd zo genieten om naar filmpjes van Toon en Karel te kijken!!

    @ Johannal, jeutje, wat schrikken!! Ik las ondertussen op FB dat ze dus wel RS virus heeft! Zo klein en dan al zo ziek! Waar heeft ze dat dan toch opgelopen? Ik vind zo zielig! Wat super goed, dat jullie zo alert zijn (geweest) en gelijk actie hebben ondernomen! Heel veel beterschap! Hopelijk is ze snel aangesterkt en wat beter en kunnen jullie dan alsnog lekker gaan genieten van jullie kersverse 4-persoons gezinnetje!!

    @ hier, tjah, baal moment... Hoewel ik nog altijd mijn best doe afstand te nemen van mijn ouders, valt me dat nog nie mee... En vandaag ben ik er heen gegaan, weliswaar met reden (was zo duizelig na een migraine aanval, dak het nie vertrouwd vond alleen te zijn met Stan)
    Maar heb me zo lopen ergeren weer...
    Nu jah.. We hebben daar broodje gegeten en geslapen en toen na het avond eten ook gelijk maar weer weggegaan... Wat een stemming... :(
    AARHHHGG!! Het word echt tijd dat ik iets anders vind waar ik met Stan de dag mee door kom!!
    Ik weet het niet meer! Was het maar weer voorjaar!! :(:(
    Kan wel janken!!

    Nouw, ga even weer naar Stan, er vloog een fopper uit bed, toen hoestbui en nu huilt hij :(
    Daarna duik ik er zelf ook maar in!!

    Liefsss
     
  8. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Boomer, balen meid, misschien morgen eerst even bellen met winkel? Misschien is het een simpel iets?
    En anders indd teruggaan en geld terug vragen, of inruilen!! En niet laten opzadelen met opsturen hoor! Je hebt hem notabene een dag, dan wil je niet al een "leen-computer"
     
  9. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Zazz, hoe is het nu bij jullie? Al wat beter? En hebben de buren nog veel herrie met de verbouwing?

    @ Ano, ongelofelijk, wederom zo'n mooie buik!
    Wauw!!

    @ Vriendlief, ehm, hihi, we zeuren wel, I know, maarreh, ga je nog een buik-foto showen???

    xxxx
     
  10. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano: Ooohhh, breek me de mond niet open over poetsen. Het liefste loop ik de hele dag met de stofzuiger en een poetsdoek rond (terwijl ik normaal echt geen poetser ben).
    Het is dat Jorgen mij alles uit handen trekt:)

    Kinderpoppenwagen en bedje zijn hier een enorm succes. Heeft Joënna al wat langer terug gekregen van haar nichtje die er te oud voor is geworden. Zat ook een maxi cosi bij. Vind ze ook tegek.

    @ Boomie: Logisch dat je zo over de zeik bent. Kom op zeg, koopt daar een rete dure PC en dan gewoon niet doen:x. Echt om je bloed te laten koken.
    Zou morgen meteen om 08.00 op de stoep staan.

    @ Zazz: Ik ben het nu ook steeds meer aan het aangeven bij de VK dat ik het echt steeds minder begon te trekken. Zelfs al een keer volledig in tranen gezeten, nou das echt niks voor mij:).

    @ Samen douchen: Ik vind het heerlijk!! Helaas hebben we geen grote douche (gewoon een simpele cabine), dus dat is soms wat krapper, maar ja, dat nemen we dan even voor lief.
    Het liefst zouden we zo'n inloop douche hebben waar we lekker met het hele gezin kunnen douchen.
     
  11. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Haha, ik kreeg een heel visioen voor me haha. jij met je dikke buik staan stampevoenten daar voor de gesloten deur haha :D
     
  12. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Rot zeg dat je zo slecht met je ouders bent.... Lekker gaan slapen en snel vandaag vergeten inderdaad. Morgen weer een dag!
     
  13. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Johannal: Hoe is het bij jullie? Goede nacht gehad?
     
  14. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Verjaardagskalender:

    28 januari - Floor20 - Ivar

    17 februari - PenF - Pepijn & Florine
    19 februari - Setti -Lisanne
    19 februari - Lara85 - Robine Linde
    20 februari - Vriendlief -Jan

    3 maart - Alies05 - Melanie
    4 maart - Anoniempjuh - Neomi
    4 maart - Mamzie - Owen Bjorn
    5 maart - Chantal84 - Milan
    5 maart - NinaVI - Noah Sebastiaan
    6 maart - Gwenolyn - Joënna
    10 maart - Jedalin - Daan & Jesse
    10 maart - Kleintje88 - Esmay
    16 maart - Johannal - Seph
    18 maart - Franny - Jens
    21 maart - Darcy - Megan
    22 maart - Nijnja - Toon Quirijn Johannes
    22 maart - Superb - Morris
    25 maart - Seanli31 - Sem
    25 maart - Ons2ewonder - Samila
    30 maart - Boomie2012 - Fenna
    31 maart - Kussiexx - Stan Noah

    11 april - Zazz - Taleah
     
  15. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    :):D:)
     
  16. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Hoe is je nacht geweest? Heb je een beetje doorgeslapen ondanks het hoesten van Stan?

    @ Jedalin: Leef je nog?:D:D:D Heb je je eerste carnavalsnacht overleeft? En je keel? Goed doorgesmeerd:D
     
  17. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Gwen; hee ga jij eens bevallen! Hihi.. Jammer dat het niet zo makkelijk gaat hè! Hopelijk heb je vannacht wat kunnen slapen.

    Jedalin; ALAAF! En hoe was jullie eerste avond/nacht?
    Hoe voel je je, werkt de alcohol goed? ;)

    Boomie; en wat zeiden ze in de winkel? Ben wel benieuwd, beetje raar dat ie het niet doet. Mag niet kunnen natuurlijk!
    Hoe gaat het verder met jou?

    Kussie; de nacht goed doorgekomen? Balen dat er weer zo'n sfeertje hing bij je ouders. Keertje weer gezellig naar je tante misschien?

    Setti; en en en.. Al op kraamvisite geweest? Leuke naam indd; Dean. Past zeker goed bij z'n grote broer!
    Pff het zal wel erg gekriebeld hebben bij je hihihihi.. :)

    Traktatie zag er erg leuk uit zeg! Kreeg je nog complimentjes bij t kdv? Hoe was haar feestje op t kdv?
    Nu zeker druk druk voor morgen?

    Ehm sorry weet t verder niet;

    Hier; vannacht had Taleah ineens een kriebelhoest. We werden er zelf helemaal kriegel van. 2x eruit geweest en ineens was het over.
    Toen verder doorgeslapen tot 7 uur.
    Nog geen ei hier... Wel al 2 dagen achter elkaar geklust en vanaaf maar weer en dan maar weer en weer hahaha. Als het dan nog niet raak is wuhaha.. Lag het niet aan ons iig! ;) :p
    Heerlijk die verplichte sex wuhahaha..
     
  18. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Waterpokken Lisanne heeft dus de waterpokken sinds gisteraaf of vanmorgen klote zooi m'n meisje is morgen jarig en heb al iemand af mieten bellen ivm zwangerschap en er zijn er een aantal due dus nu niet willen komen zit ik met alles wat ik in juis heb gehaald pfff maar Goed je kunt maar beter iedereen inlichten als dat je zo boze gezichten krijgt omdat ze van niets wisten en voor strax nog oppas moeten regelen omdat we op kraamvisite zouden gaan pfff
     
  19. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Oh Setti, wat rot meid :( De waterpokken laten zich ook niet even wegjagen... ben je (of liever, je meisje) wel een weekje zoet mee.
    Ik hoop dat ze er niet zo beroerd van wordt.

    @all: wat leuk he, die verjaardagslijst hierboven. Het is toch echt waar, we hebben allemaal een echte peuter straks :)
     
  20. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Mamzie balen zeg dat jeugdzorg zo achter loopt hopelijk kunnen jullie snel ergens terecht

    Jedalin veel plezier met carnavallen hopelijk voel je je wat fitter

    Gwen ja ons huis staat goed op funda gelukkig

    Hoe voel jij je nu meid?

    Boomie en heb je je geld terug gekregen? Das flink balen zeg

    Verjaardag Lisanne krijgt een leuke loopfiets das een echte fiets zonder trappers wit met roze en zwart

    Kussie thnx meid ons huis is ook echt onze smaak hihi en die vloer in t andere huis moeten we maar mee leven die heb je er niet zomaar uit

    Kraamvisite we gaan zo m'n pap komt oppassen want Lisanne mag niet mee natuurlijk ivm dd waterpokken
     

Deel Deze Pagina