Onze2dewonder; ow spannend de uitslag. Je weet dus niet wat ze vorige week en deze week op heeft? Iig reageert ze ergens op! Kussie; genoten van t lekkere (plak) weer vandaag? Zag op fb dat je naar t park bent geweest met Stan.. Haha leuk hè dat ze nu alles zo Goed onthouden en hoe ze het dan vertellen. Hier ook en aan iedereen moet ze het dan laten zien en vertellen hoe en waar Ze zeer heeft gedaan. Haha te grappig! Ze vindt pleisters nu ook helemaal interresant, gelijk als ze dr eigen zeer doet. "leah zo zeer mama, leah pleister?" wuhaha..
Hier; zo wat een plak dagje hè. Heel de dag gewerkt en daarna bbq voor de ouders. Lekker druk dus! Gelukkig vroegen ze elke keer of t wel ging met mij, en of ik niet moet zitten haha. Leuk hoor zwanger zijn. Ook als je gaat zitten zomaar niemand die er raar van op kijkt. Heerlijk! Verder alles Goed met de zwangerschap, vanochtend wel voor t eerst overgegeven. Ging te laat eten en pff al het gal kwam er uit. Bah! Verder groei ik goed, 9 augustus de echo. Denk echt dat het weer een meisje is! Wat denken jullie ??! Ow moet nog steeds buik foto maken, zo erg. Van Taleah had ik al vanaf week 11 en nu nog niks. Oepsie! Morgen maar eens doen. Met Taleah ook alles goed. Morgen mogen we dan eindelijk weer naar t cb, is alweer een jaar geleden denk ik. Ben wel benieuwd hoeveel ze weegt etc. Gister was ze lastig, pff kreeg er wat van. Zelfs Marc toen die thuis kwam van t werk. Haha hij had medelijden met me! Maar goed vandaag naar t kdv geweest en ze is weer lief natuurlijk. Hopelijk morgen ook, lekker dagje vrij ivm cb bezoek. Hebben jullie kindjes ook dat ze soms stotteren als ze iets willen vertellen. Denk dat het een beetje de leeftijd is maar het word soms steeds erger lijkt wel. Wil ze bijv boom zeggen en zegt ze eerst bo bo bo bo bo boom. Morgen ook maar even op t cb vragen.
Ow hebben jullie een leuk idee voor een meisjes naam? Jongens naam weten we al... Willen het liefst een gesloten naam, dus niet eindigen met een A of IE of E etc. Dus bijv Lois of Maud. En iets wat niet te veel voorkomt haha..
@ Johannal: Mijn hemel, wat een gezeik:x Je kan inderdaad niet in iemands portemonnee kijken, maar laat die personen het dan van te voren aangeven. Zeker omdat je het al hebt geïnventariseerd. Dan moeten ze niet achteraf kan zitten zeiken. Word nog een "gezellige" dag @ Jedalin: Heerlijk dat Daan weer thuis is!!! Ik zou Jesse wel naar het KDV brengen. Als het niet gaat kan Arno hem altijd nog ophalen. Misschien vind hij het wel een keertje fijn om zonder Daan te gaan? @ Setti: Lieve meid, ik ben helemaal sprakeloos. Vind het zo'n vage rare beredenering. Omdat hij van huis uit meteen is gaan samen wonen, prachtige dochter heeft, en een geweldige vrouw, wil hij nu leren om op eigen benen te staan?? Had hij zich dat niet kunnen bedenken toen jullie besloten om met de pil te stoppen voor Lisanne? Waar komt dit nu opeens allemaal vandaan? Wat een ellende allemaal. Kan me ook wel heel goed voorstellen nu het hoge woord eruit is, dat je het ook allemaal zo snel mogelijk geregeld wilt hebben. Gewoon even een PB sturen naar een moderator dan passen hun dit voor je aan. *edit zie dat Jedalin al heeft geantwoord* @ Ons2ewonder: Klinkt alsof ze vandaag koemelk heeft gedronken. Succes met de uitslag!! Laat je het even weten? @ Zazz: De ene avond gaat ze wel redelijk zonder drama naar bed, en de andere avond is het wel drama. De ene keer gaat ze slapen, en de andere keer wenst ze mij welterusten als ik naar bed ga (meestal rond 22.30) Hoort ook een beetje bij de leeftijd. Joënna heeft dat ook, of dat ze wilt beginnen met praten maar er niks uitkomt of überhaupt niet uit haar woorden komt. Succes morgen bij het CB!! Tja, zelf vind ik Maureen of Abbygail erug leuk!! Als Jaëlian een meisje was geweest had hij 1 van deze namen gehad. Niet op reageren, of ongeduldig worden. Komt vanzelf wel weer goed.
Vanochtend heb ik mijn vriendje moeten wakker maken. Werd meteen verblijd met een glimlach van oor naar oor Joënna had meer moeite om wakker te worden. Die wilden echt haar bed niet uit komen. Toen ik gisteravond naar bed ging was ze nog wakker......... Ik kwam naar boven en het was meteen: Mama lekker sjapen, weltrusten Jaëlian heeft vandaag weer super goed geslapen op het KDV. Snap er echt niet van waarom hij daar met gemak 3 uur achter elkaar slaapt, en thuis net 45 minuten haalt tussen de voedingen door.
@ Zazz: Lois vind ik SUPER stoer!! Taleah en Lois klinkt ook leuk samen! Beide stoere namen die je niet te vaak hoort (Taleah al helemaal niet ) Yep....ik ben om!! Máár ik denk eigenlijk dat het een jongetje wordt!! hihi. Ik moet morgen weer gaan werken . Succes morgen op het cb! Enne.. hier stottert jesse ook wel eens, maar ik heb het idee dat ie dat expres doet. Dat ie dat leuk vind ofzo. Haha ik heb 1 keer gezegd: Neeheeee.. en nu doet Jesse dus de hele tijd als ie nee wil zeggen: Nee-hee. Da-haan. Die buikfoto : maken he! Ben super benieuwd hoe je eruit ziet! Had je mn post over een Efteling-date nog gelezen??? @ hier: Filmpje kijken en dan gauw naar bed...morgen om half 7 de wekker is denk ik wel weer ff wennen..
Zazz: ELIN! Vind ik zo mooi Mediafin : weet wat je vraagt *BEGIN VAN DE SOAP* Niet lezen? lees verder halverwege pagina 203 bericht 2025
18 Januari: Hallo meiden, Via sneaky snuffel praktijken en 'gevis' bij de toekomstige bruid zijn we erachter gekomen dat wij het selecte clubje vormen waarmee S het liefste haar vrijgezellendag wil vieren! Het is natuurlijk nog een heel eind vooruit en we hebben nog geen idee wat we gaan doen (ook niet voor welk budget) maar het leek ons, gezien de vakantieperiode, belangrijk om alvast een datum te prikken. Dus zo meteen volgt een datumprikker zouden jullie deze allemaal zo snel mogelijk in willen vullen? Dan hebben we iig een datum waar we allemaal rekening mee kunnen houden. Te zijner tijd zien we dan wel hoe we de dag gaan invullen. Daarbij willen wij graag in overleg met jullie beslissen wat het maximale bedrag gaat zijn en zijn jullie ideeën qua 'activiteiten' ook hartstikke welkom. Groetjes J (schoonzus via S) E en J ___________ Hierop heb ik dus sowieso geen enkele reactie gehad!?!? Vond ik al gek... ook niet van Joh wat leuk enz... apart toch.... Later bleek dat schoonzusje J wel wat positieve reacties heeft gehad maar dus geen enkel bedrag..
(eind mei: hiervoor is er wat rond gemaild over de optie om een fotoshoot te doen dat wil de bruid heel graag) Vrijgezellenfeest S 7 juli 2012 Autos: J, M, S > nog een? We zijn met zijn 15-en Dresscode: Pastelkleuren en zomers (voor de fotoshoot evt. een extra setje) en bikini met handdoek (bij mooi weer). Iedereen meenemen: BLA BLA BLA Kosten: Niemand heeft een maximaal budget doorgegeven. Ik heb geprobeerd een reële, doch ruime, schatting te maken voor deze dag (zie onderaan deze brief). Zouden jullie allemaal 100,- willen overmaken naarBLA BLA BLA (ovv Svrijgezellenfeest) voor 1 juli. En neem dan op de dag zelf nog wat contact geld mee waarmee we kleine extra kosten kunnen betalen en nog tot in de late uurtjes mee kunnen doorfeesten Alles wat over is word weer eerlijk verdeeld onder iedereen. LET OP! Het bedrag kan nog iets veranderen als er iemand niet mee gaat. Wat gaan we doen: BLA BLA BLA Kosten: 3 flessen Champagne 105 (bij het ophalen en evt. pichnick) Cadeautje met accessoires (bij het ophalen) 20 Fotoshoot (inclusief koffie, thee en hapjes) 400 Extraatjes Picknick (witte wijn, broodjes, salade) 100 Knutselspullen 100 Uiteten 500 6 drankjes pp 225 totaal :14 Actielijst: BLA BLA BLA Wie heeft er zin om wat lekkere sandwiches of nou ja wat leuke dingen voor bij de picknick te maken? I.o.m. J/J Totaal 1450,- 103,- pp
8 juni Hoi Janneke, ik denk dat we de kosten wel kunnen drukken. Ik vind het namelijk best veel geld! 3 champagneflessen kopen voor 100 euro vind ik veel te veel. Ik heb hier thuis nog wel een fles champagne staan dus dat is al een fles minder en Zoiezo hoeft dat toch niet zo duur te zijn? Ik zelf drink niet eens en alleen witte wijn is toch ook goed? Bovendien als iedereen iets maakt voor de high tea/ picknick hoeft dit ook niets te kosten en Het is leuker als alles zelf gemaakt is. Dat scheelt dus al weer 200 euro! Ik heb van M en M ook al begrepen dat ze het wel veel geld vinden. Vandaar deze mail.
Hallo Allemaal! Vanavond heb ik een bericht ontvangen van een aantal meiden dat ze de geschatte 100,- pp toch wel aan de hoge kant vinden. Jammer want juist daarvoor hadden wij van te voren een maximum bedrag aan jullie gevraagd. Maar ik (we) kunnen wel ons best doen om de kosten nog wat te drukken hoor Het is ook een ruime schatting (het eten is nl ook ruim geschat met de max prijzen voor een voor, hoofd, en nagerecht, en de knutselspullen zijn ook ruim geschat; denk ik) Toch heb ik het liever eerst wat te ruim zodat het later meevalt dan andersom, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik hoop ook dat iedereen begrijpt dat ik (we) geen onderscheid kunnen maken of iemand wel/geen alcohol drinkt ed. (ik zelf drink ook niet). Wat we wel kunnen doen inderdaad is inventariseren wat er goedkoper kan. Dus wie van de dames heeft er ergens nog een lekker flesje champagne liggen wat je voor deze gelegenheid graag ontkurkt? (Madeleine heeft er al een aangeboden, fijn!). Ten tweede is er voorgesteld om allemaal een gerechtje te maken voor bij de picknick. Wat een leuk idee! Wie wil er allemaal wat maken? En wie vind het leuk om dit een beetje te regisseren? In de 'begroting' is er ongeveer 7,- pp opgenomen voor de picknick dus ik weet niet of we daarmee echt veel besparen maar we kunnen het in ieder geval proberen! Daarbij is het heel leuk als iedereen er een aandeel in heeft. Willen jullie even reageren of je tijd/zin hebt om iets te maken en of je degene wilt zijn die de 'organisatie' van de picknick op zich wilt nemen. De accessoires zijn al gekocht daar kunnen we helaas niet meer op besparen. Het eten en drinken voor de avond wordt wellicht wat goedkoper, al durf ik nu niet goedkoper in te zetten dan de huidige 50,- pp voor een hele avond -4 uur lang- . Met de knutselspullen zal ik mijn uiterste best doen om de mooiste spulletjes voor de kleinste prijsjes te vinden. Jolien heeft voor de fotoshoot al een mooie korting (20%) geregeld als vriendenprijsje dus die prijs staat ook vast. Hopelijk kunnen we nog besparen op de picknick en de champagne zodat we toch iedereen tevreden kunnen stellen... Niks vervelender als het gevoel hebben dat een ander jou geld op een andere manier uitgeeft als je zelf graag had gewild... dat is ook echt niet mijn bedoeling. We zijn met 14 meiden, hieronder even de kosten per persoon inclusief (1/14e suus' haar deel) (voor het middag programma hebben we 1 afmelding en delen we de kosten dus door 13.) 2 flessen Champagne (60/13=4,62) (bij het ophalen en evt. pichnick) Cadeautje met accessoires (20/14=1,43) Fotoshoot (inclusief koffie, thee en hapjes)(400/13=30,77) Extraatjes Picknick (witte wijn, broodjes, salade)(100/13=7,70) Knutselspullen (100/13=7,70) Uiteten (voor, hoofd, na)(500/14=35,70) 6 drankjes pp(225/14=16,07) totaal is dit nog steeds 104,- pp... Ik hoop dat ik op deze manier inzicht geef en duidelijk krijg dat ik met de beste bedoeling met ons geld om ga. Mocht er ergens iets zijn waarmee je denkt nog bij te kunnen dragen aan het verminderen ervan dan hoor ik (we) dat natuurlijk graag. Daarnaast hoop ik dat we een superleuke dag gaan hebben; we vervullen Suus' haar wens om de fotoshoot te gaan doen en een lekker etentje hoort er toch ook wel bij, dit zijn de 2 grootste kostenposten... Groetjes J
Hoi J, Omdat ik afgelopen dagen ziek ben geweest heb ik nog geen kans gehad te reageren, dus bij deze alsnog. Ook ik vind 100,- aan de hoge kant; uit eerdere mailtjes had ik opgemaakt (kosten bij elkaar optellen plus wat extras) dat het wat lager zou zijn. Maar aangezien ik zelf ook een aantal vrijgezellenfeestjes heb georganiseerd weet ik ook dat het lastig is om de prijs laag te houden als je er een leuke dag van wilt maken. Dat is ook meteen het lastige: de meeste mensen hebben in een bepaalde periode meerdere bruiloften en dus ook meerdere vrijgezellenfeestjes; best een duur geintje J Het zou dus mooi zijn als het uiteindelijk goedkoper uitvalt. Voor knutselspullen kun je heel goed terecht bij de Action (www.action.nl) en het kost bijna niets, ideaal! Als ik iets moet hebben ga ik daar altijd als eerste kijken. Ik wil ook wel wat maken voor de picknick. Wat betreft de autos: zoals ik eerder al aangaf heb ik wel een auto, maar kom ik liever met de trein. De trein kost mij 12,50 met een Kruidvat kaartje, met de auto ben ik bijna 40,- kwijt aan benzinekosten, een behoorlijk prijsverschil.
Is het goed dat M en ik voor het brood zorgen? zachte witte bolletjes en bruine en stokbrood enz. krentebollen enz. groetjes m
Dag allemaal, Hierbij even het picknick-overzicht. Eerst zie je wat er wordt meegenomen door de fotografe, daarna wat er al is aangeboden en tot slot wat er nog nodig is. Volgens mij hebben dan al wel genoeg. Wellicht wil iemand die niet zo van zoetigheid houdt, nog een lekker hartig hapje bedenken? Het lijkt me verder handig alles zo hapklaar als mogelijk mee te nemen. Dus thuis al even snijden indien nodig. Mocht iemand ergens nog een fles prosecco hebben liggen, neem hem gerust mee. Maar in principe hebben we nu al een fles champagne en prosecco liggen. Het gaat overdag vooral om het idee van even toasten. Wellicht wel leuk dat als we s ochtends al de eerste flessen opdrinken, om bij de picknick ook nog even te toasten (kan wellicht een leuke foto opleveren). Wacht ik zet het dus toch nog even op het lijstje. Al aanwezig (meegenomen door fotografe): BLA BLA BLA Al aangeboden: BLA BLA BLA - brood (M & M): Is het misschien leuk om hier sandwiches van te maken? Dan zijn de broodjes al belegd en ziet het er leuk uit? BLA BLA BLA Vrijwilligers gezocht voor: BLA BLA BLA Praktische spullen (graag even je naam achter picknickkleed en mand zetten, mocht je deze hebben): BLA BLA BLA Iedereen neemt mee: BLA BLA BLA Degenen niet hun naam ergens achter hebben gezet, zouden jullie dit willen doen? M en M, zouden jullie de sandwiches willen maken ipv brood meenemen? Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag. Ook als je bijvoorbeeld iets heel erg mist op deze lijst. Groetjes E
Hoi E, ik vind het niet zo'n goed idee om alle sandwiches te maken voor 13 personen, weet je wel wat dat kost?! al het beleg is best duur hoor. Als je dan toch sandwiches maakt kan je dat beter met 5 personen verdelen. dan maak ik sandwiches met roomkaas, iemand anders met zalm, weer iemand anders met weer wat anders er op enz. dat lijkt me redelijker! groetjes, m
Voor de sandwiches zou ik (wit) brood kopen en twee of 3 beleg soorten dan kan je met zijn 2-en voor ongeveer 7/8 euro klaar zijn. smeerseltje erop korsten ar af snijden en dan schuin door de midden dan heb je super leuke high tea sandwiches! En als je er 12 hebt (er zitten ongeveer 24 sneetjes in een brood) dan heb je 24 sandwiches! Dat is het echt genoeg hoor want niet iedereen gaat alles opeten als er zo veel keus is. Succes! J
Dag meiden, Hierbij het vernieuwde overzicht. Ik wil natuurlijk niemand op extra kosten jagen. Zelda heeft aangeboden ook sandwiches te maken. M en M, neem iets mee wat je qua kosten in orde vindt (of een paar sandwiches of stokbrood). Ik hoor het graag dan pas ik het aan op de lijst. E BLA BLA BLA
Hallo allemaal, ik sta ook al voor de champagne, dus ik neem dan wel sandwiches met kip mee. er moeten dus nog meer mensen sandwiches meenemen. en iemand moet ook nog pakken sap meenemen, want niet iedereen drinkt alcohol (de mensen die zwanger zijn en borstvoeding geven in ieder geval niet). Maar ik heb ook nog niet iedereen op het lijstje zien staan, dus wie neemt er sap mee en wie maakt er nog sandwiches. En misschien moeten er ook meerdere mensen voor het fruit, want fruit is ook best duur en dus kan je dat misschien ook wel het beste samen doen. Maar als Anna het niet erg vind, heb ik niets gezegd. dan zijn we klaar. groetjes, m
(ondertussen) Pfff ik dacht dat doe ik even een lijstje maken, maar de geldfrustratie zit hoog. Ik hoop dat het nu klaar is, want ik moet zeggen dat ik mezelf ontzettend moet inhouden. Sorry moest het even kwijt. Groetjes E Ja, begrijp wel dat het met zulke dagen lastig is als de anderen wel gewoon geld hebben en jij net even wat krapper zit:-s... Enorm bedankt voor je moeite E! Ja ik ook wel, maar dat hoeft volgens mij niet op zo'n manier. Ik snap het ook niet zo goed want ze neemt ook al champagne mee, zal ik anders aangeven dat ze niets anders hoeft mee te nemen? Ik vind het een beetje vervelend zo. Groetjes Ja begrijp het!! Ik denk dat je het al heel goed hebt gezegd zo, nu laat je het bij haar.. Esmee... Je haalt me de woorden uit de mond... Heb vanmiddag op mijn vingers gezeten omdat ik jet ook een beetje gezeur vind; vraag je max bedrag en dan pas je het nog eens aan en dan weer... Nou ja ik denk maar gewoon aan dat ik voor S de sfeer goed wil houden dus nou ja... Laat maar waaien... J Heeft een van jullie het telefoonnummer van M? Dan bel ik haar even op om dit uit te praten. Ik krijg hier een heel naar gevoel over en vind het niet leuk als het de sfeer beïnvloed. Groetjes Heel goed... Ik heb alleen haar nr niet... Zonde dat dit nu gebeurd... Het is zo niet nodig...
(toen een tijdje niets en nu 2 weken van te voren) Hallo J, S en S, Bij deze even een mailtje betreffende het vrijgezellenfeestje van S en de bruiloft. Ik heb voor mijzelf even een overzichtje gemaakt van wat ik hier voor moet doen/maken; Eten/drinken meenemen picknick vrijgezellenfeestje Suus Oud blik meenemen Iets voor in het blik A4tje meenemen met daarop iets over jou en Suus Filmpje maken van Zing es Save the evening kaartjes + ballon mee Memory box Lied uitkiezen en hierover iets op papier zetten Uiteraard het gastenboek Klopt dit rijtje inderdaad? Ik vind het wel heel erg veel voor één bruiloft, daar komt ook nog een cadeau voor het bruidspaar bij, en de overige kosten voor de vrijgezellendag. Ik snap dat jullie er een hele mooie en onvergetelijke gebeurtenis van willen maken voor S en S, maar het geld en de tijd groeit mij helaas niet op de rug. Ik weet dat M hier ook over gemaild heeft met één van jullie, ik heb het er met M en M over gehad, en wij zijn het er over eens dat wij het wat te veel van het goede vinden. We gunnen het Suus en Sander echt wel, maar wat doe je uiteindelijk met al die dingen, het is naar onze mening overdaad. Het gaat er (zeker ook bij het vrijgezellenfeestje) toch om dat je gezellig samen bent en wat leuks doet met elkaar? Gezellig lunchen kan toch ook eenvoudig en goedkoper met wat lekkere bolletjes en wat beleg, zeker als je s avonds uit eten gaat. Misschien vinden jullie ons krenterig, maar zoals ik al zei, groeit bij geen van ons het geld op de rug, helaas.. Hartelijke groet, ook namens M en M, M