Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #2021 Johannal, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 29 jun 2012
    Beste M, M en M,

Allereerst; en dan spreek ik zeker weten ook namens alle andere betrokkenen is het absoluut niet de bedoeling om wie dan ook op kosten te jagen. Ik vind het heel fijn dat jullie mailen (dus even goede vrienden). Als je het lijstje zo ziet lijkt het inderdaad nog al wat!

Graag wil ik het lijstje voor je/jullie toelichten zodat het iets behapbaarder word, sta me toe:
    Eten/drinken meenemen picknick vrijgezellenfeestje S - Klopt is nav voorstel van o.a. M. Maar ik kom hier later even op terug.

Oud blik meenemen - behoeft geen verdere uitleg

Iets voor in het blik - dit is het geen wat hieronder staat; ja mag een lief briefje/leuk kaartje in het blik stoppen.

A4’tje meenemen met daarop iets over jou en S - vervalt

Filmpje maken van Zing ‘es - Dit is een initiatief van de familie(moeder) van de bruid (S haar zoon is mijn man vandaar dat ik de dames van de vrijgezellengroep ook heb gevraagd) Als het niet uitkomt is het absoluut niet nodig om hier tijd in te stoppen; het is mijn enthousiasme waar vanuit het mij leuk lijkt om de vriendinnen van S ook te vragen, nogmaals absoluut niet nodig.

Save the evening kaartjes + ballon mee - Dit is eigenlijk ter versiering voor de locatie, gastenboek en om aan het einde van het feest op te laten wij het uitzwaaien van het paar, alle gasten hebben dit ontvangen. Voor de dames van de vrijgezellendag is dit inderdaad een beetje dubbel (ivm het blik).

Memory box - Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar dit doen S en S (ceremoniemeesters) volgens mij namens alle gasten

Lied uitkiezen en hierover iets op papier zetten - Dit is het 'cadeau' van alle gasten namens de ceremoniemeesters

Uiteraard het gastenboek - Vervalt, dat zijn de kaartjes aan de ballonnen (vandaar 2x, 1 wordt opgelaten de ander gegeven)

Sommige dingen kosten tijd: (hapje voor de picknick maken), blik zoeken, tekstje schrijven, liedje zingen en een liedje uitzoeken.
    Gelukkig kosten, behalve het vrijgezellenfeest, alle overige ideeën geen geld dus dat valt mee, toch? Pas op dat je het niet allemaal te negatief gaat zien. En qua tijd zou ik gewoon kijken wat jullie leuk vinden om aan mee te doen. Je hoeft inderdaad niet aan alles mee te doen. Het spijt me/ons als dat zo is over gekomen. Alles mag, niets moet. Volgens mij hebben jullie al gezongen voor; Zing Es (als ik me niet vergis) en dat is superleuk! Kijk maar zelf waarin jullie nog meer willen bijdragen qua tijd.
    De kosten voor de picknick; ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg dat jullie geen broodjes maken (alles drie niet) dan besteden jullie geen tijd aan de picknick en hebben jullie geen extra kosten voor de picknick. Ik los het op met de overige meiden (sowieso hoeven we niet zo heel veel te hebben en Zelda maakt zelf al 2 verschillende sandwiches) en dan komt het goed. Nogmaals we willen het niet op ons geweten hebben dat jullie veel kosten moeten maken voor de bruiloft. Maar ik had ook al gereageerd dat je goedkope sandwiches kan maken (in een eerdere mail) wit brood met een smeerseltje en dat schuin doorsnijden. Komt toch behoorlijk in de buurt van jullie bolletje!

Daarbij wil ik, van mij persoonlijk uit, nog wel een keer zeggen dat ik nadrukkelijk heb gevraagd om een maximaal budget en dat ik het jammer vind dat er niet van te voren is gemaild door jullie. Als er drie meiden zijn die achteraf moeite hebben met het bedrag van 100,- (wat inderdaad niet weinig is maar ook niet exorbitant veel) had ik toch zeker wel een reactie verwacht als je de kans krijgt! Ik heb enkel achteraf een mailtje van Madeleine ontvangen en er toen 'alles' aan gedaan om het te verantwoorden. Helaas was toen de fotograaf al besproken en het optreden (en dus het eten) al afgesproken. Er is op dit moment niet zo veel meer wat ik nog kan doen voor jullie en dat vind ik vervelend/jammer graag had ik hier van te voren rekening mee gehouden. Er word absoluut niet met geld gesmeten; we doen één activiteit die geld kost (fotoshoot) en we gaan lekker uit eten de overige kosten zijn allemaal kleine uitgaven (die ook al eens zijn toegelicht). Ja je kan ook lunchen met een bolletje en dit zal ook zeker gezellig zijn alleen is hier de keuze nou eenmaal niet op gevallen omdat we geen reactie hebben gekregen op een maximaal budget. We hebben 'voor jullie' de picknick veranderd in een Bring Your Own. Hierdoor vervult nu iedereen een deel en ik weet zeker dat de picknick daardoor uiteindelijk veel weldadiger is dan wanneer 1 persoon nog wat aanvullende boodschappen had gedaan (de 100,- was een ruime indicatie zoals al veel eerder aangegeven). Nu zullen er zeker dames bij zijn die meer uitgeven maar daar heb ik niets over gehoord.

Ik heb wederom mijn best gedaan om het uit te leggen. Wat ik nog kan bedenken is dat jullie zelf je eten/drinken in het restaurant betalen en dat de overige meiden het vanuit het budget doen. Dan kunnen jullie daar misschien nog op besparen doordat je precies je eigen eten/drinken betaald. Dan blijft er over:

Cadeautje met accessoires (20/14=1,43) Fotoshoot (inclusief koffie, thee en hapjes)(400/13=30,77)
    Knutselspullen (100/13=7,70)

Als jullie dan 40,- overmaken, zelf jullie uiteten/drinken betalen dan hoeven jullie geen kosten te maken voor de pichnick dat lijkt me een superdeal toch?

Laten we wel afspreken dat jullie op korte termijn een reactie geven op deze mail of dat het nu 'klaar' is en we het er niet meer over hebben. Geldzaken zijn altijd 'vervelende dingen' om over te hebben, zeker met een vreemde(wat ik nu nog voor jullie ben). Maar nu is het wat mij betreft klaar. Ik hoop dat het geen 'smet' geeft op de vrijgezellendag voor Suus en het feest voor beide.

Groetjes J

2. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #2022 Johannal, 28 jun 2012
    (gelukkig al vrij snel)

Hoi J,

Ik heb het druk gehad op mijn werk en heb een tijdje niet gereageerd op alle mailtjes maar nu zag ik toch iets wat buiten mij om is gegaan.
    M heeft haar mail ook namens mij gestuurd zag ik, maar voor mij was de gehele kwestie eigenlijk al opgelost. Het was fijn dat je alle kosten even had toegelicht en daarmee heb je veel duidelijk gemaakt wat voor mij prima is hoor. Ik zal daarom gewoon met de rest van de meiden meebetalen!
    Het zou vervelend zijn als geld een issue word, waar het nu op lijkt, maar het is voor mij geen probleem meer.
    Ik hoop dat we een leuke gezellige dag zullen hebben maar volgens mij komt dat helemaal goed. ik heb er al zin in! Ik heb 5 juli ook een bruiloft van mijn schoonzusje dus ik ben al helemaal in de stemming!

Tot 7 juli!

Groetjes, M

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #2023 Johannal, 28 jun 2012
    Hallo J,

Bedankt voor je snelle reactie.
    Van alle kanten werden mailtjes gestuurd over dingen die gedaan en gemaakt moeten worden, het was misschien overzichtelijker geweest om dingen binnen de familie/vrienden/ed te houden. Maar dat is nu duidelijk.

Wat betreft het aangeven van het maximale bedrag: ik (M) heb een mailtje gestuurd dat ik het bedrag voor de activiteit (fotoshoot) prima vond, er vanuit gaande dat hier vijfentwintig euro o.i.d. bij zou komen voor het eten, n.a.v. eerdere vrijgezellenfeestjes die ik heb gehad. Achteraf gezien niet handig van mij om hier vanuit te gaan. Dat er zestig euro bij zou komen had ik dus duidelijk niet verwacht.

Uiteindelijk gaat het er denk ik voornamelijk om dat wij verschillend denken over dingen, en niet zozeer om het geld; wij zouden het wat eenvoudiger doen, en ja, dat brengt lagere kosten met zich mee (we komen nu over als pietlutten als het om geld gaat, en dat valt reuze mee).
    Maar jullie hebben het georganiseerd, en het wordt ongetwijfeld een heel leuk vrijgezellenfeest en een mooie bruiloft!
    Ik heb net even met Madeleine gebeld, en het lijkt ons zo prima, dus dan is dat klaar en zijn jullie wat dat betreft van ons af J

Ook voor ons geldt: ‘even goede vrienden’, daar brengt een meningsverschil geen verandering in. We gaan er de 7e een hele mooie dag van maken voor Suus!

Groetjes,
    ook namens M,
    M en M

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Maar de 'ergste M' reageert niet meer....

*** EINDE VAN DE SOAP***

Vanaf hier kan je weer rustig verder lezen :D

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @johannal, veeeeel te warm om te slapen dus ik dacht, ik ga weer's wat ZP lezen. Heerlijk, gelachen ;) Wat een enorm gezeik komt er vaak kijken bij de organisatie van een bruiloft hè!! En vrijgezellenfeestjes spannen daarbij wel de kroon!
    Ik vind trouwens wel dat jij elke keer heel rustig en netjes reageert, knap hoor!! :O

6. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Setti, sorry ik lees nu pas je verhaal. Wat afgrijselijk zeg, ik snap dat je wereld echt onder je wegzakte. Ik weet niet zo heel goed wat ik moet zeggen, ik wil me aansluiten bij de onwijs lieve reacties van de andere meiden en je heeeeel veel sterkte wensen de komende tijd. Hopelijk heb je fijne vrienden en familie die er voor jou en Lusanne zijn als je daar behoefte aan hebt.
    Over Steef/zijn redenen kan ik wel speculeren maar daar koop je niks voor. Hij zal echt wel merken watvoor fantastische vrouw hij steaks moet missen. Het lijkt me moeilijk dat hij er ook niet meer aan wil werken, maar zoals je zelf zei: het is wel duidelijk.
    Hele dikke knuffel voor jou meid!!

7. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ano, wat een nieuws van je vader :( Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen! Ik hoop dat er straks goede/betere uitslagen mogen volgen!!

@jedalin, natuurlijk via FB de operatie 'meegevolgd' en meegeduimd. Wat super dat het allemaal zo goed is gegaan. En de vakantiefoto's zien er heerlijk uit!! :D schitterende mannetjes!!

@kussie, trots op jou. Wat een stap!!

@andere meiden, sorry dat ik verder niet reageer, m'n oogjes beginnen toch wel klein te worden en die iPhone typt niet heel fijn ;)
    Hier begint het klussen ons aardig op te breken. Lange dagen van zo'n 20 uur werken. Gelukkig heb ik nog steeds verlof, erg hè ;) en gaan we er morgen voor het eerst slapen!!

Ik ben soms wel eens bang wat wij nog zullen 'krijgen' als ik alles lees. Wanneer de tegenslagen bij ons komen. Soms lig ik daar zelfs wakker van. Het gaat nu allemaal zo hoed. Fijn tussen ons, 2 extreem makkelijke kinderen, leuk werk. Dan heb ik zo'n dit-kan-nooit-zo blijven-gevoel!!! :S
    Alleen bart's werk is een ellende verhaal. Druk aan het solliciteren dus maar weer :(

Liefs, fijne nacht, slaap lekker en voor degene die er nog uitmoeten vannacht... Sterkte en een knuffel aan de kleintjes!!

Laar

8. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ohja Johanna, als de soap wordt vervolgd met mail de ergste M... Let us know! ;)

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Mogguh

Johannal heb t vanacht tijdens de fles allemaal gelezen, Ennuh petje f dat je zo netjes blijft.
    Vind je laatste mail erg terecht en ti's nu ook wel duidelijk voor ze denk ik.benieuwd naar de reactie van laatste m, laat je t ons weten dan?

Laar heftig hè zo,n verhuizing, petje af hoor voor zulke lange dagen, das niet niks!!t is vast prachtig geworden!en wees blij dat het zo oer gaat met je, zo hoord het ook, maar snap je gevoel hoor, maar maak je er niet e druk om, je kunt van te voren toch niks voorspellen of weten.

Hier, nog geen uitsluitsel over me vader, de anesthesist gaat met t hele operatieteam overleggen ivm de toch wel grote risico's.dit horen we zsm.

Zou poten maar ben niet gegaan, heb beginnende blaasontsteking, bah.vanaag maar veel drinken en hopen dat t overgaat....we zouden morgen aar bataviastad ...

10. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Setti: Oh wat een ellende allemaal... Verschrikkelijk dat jouw leven en dat van Lisanne helemaal op zijn kop wordt gezet zonder dat je er iets aan kunt doen. Enige lichtpuntje misschien is dat Lisanne nog zo jong is. Als dit straks allemaal achter de rug is en als jullie weer in wat rustiger vaarwater zitten, dan weet ze straks niet beter... Oh joh, ik zit hier echt met tranen in mijn ogen voor jou en je kleine meid, maar ja, daar schiet je ook niets mee op...

11. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ano: jammer dat je nog geen uitsluitsel hebt over je vader, maar het is wel fijn dat hij in goede handen lijkt te zijn, ik bedoel dat ze er erg zorvuldig naar kijken.

Haha, moest wel lachen om je "zou gaan poten"... daar moest ik even over nadenken :).

Linda: fijn dat Daan weer thuis is. En heb je Jesse naar het kdv gestuurd? Hier natuurlijk geen tweeling, maar beide jongetjes vinden het heerlijk als ze af en toe iets zonder elkaar doen.

Johanna: nou, ik heb genoten van je soap, maar kan me voorstellen dat het voor jou wat minder is. Over sommige dingen hebben die meiden misschien nog wel een punt, maar om er dan zo per mail over te zeuren... Ik moest vooral lachen om de mail over de picknick, dat ze nu ook al broodjes mee moesten nemen en dat was dan ook weer heel duur :(. Als echt te weinig geld hebt, dan geef je dat inderdaad van te voren aan (zeker als je daar toe wordt uitgenodigd) en anders houd je je mond, lijkt me. Als je het echt niet kunt betalen, ga je niet mee uit eten of, zo, maar doe je alleen het dagprogramma, en dan zonder te zeuren!
    Ik vind dat je het allemaal keurig hebt opgelost en je goed hebt ingehouden, ik hoop dat je nog leuk tegen ze kunt doen op de vrijgezelle... (er staat trouwens nog een paar keer de volle naam... van S en s en een keer van een M)

Lara: leuk om hier eens van je te horen! Dit weekend in je nieuwe huis slapen, spannend! Wel champagne meenemen, he (die van de aldi is lekker en heel goedkoop, misschien nog een tip voor de M & M van Johanna!). Bart deed een opleiding tot verpleegkundige toch? En dan intern met tegelijkertijd werk erbij? Doet hij dat nog, of doet hij intussen iets anders?

12. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    zazz: we weten inderdaad niet wat ze welke dag heeft gehad. verpleging weet het ook niet.

johannal: wat een heisa. ik heb sommige stukken een paar keer moeten lezen omdat ze zichzelf weer tegenspreken. zelf dingen mee nemen was goedkoper, en dan ineens zijn bolletjes weer duur(bolletjes zijn ook duur moet ze maar een gewoon brood kopen ;)). ik vind 100 euro ook erg veel(omdat ik z'n bedrag niet zou kunnen betalen) maar dan hadden ze dat vantevoren moeten zeggen.

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Alle keizers, wat was er veel bij te lezen!! Dat soapverhaal was me ook wat zeg!! :D:D
    Ik zeg, druk ze maar een stokbrood tussen de billen zeg!! Wat een gemier!! Johannal, ik zeg; je hebt het écht meer dan top gedaan!!!
    Dat gaat een super dag worden!! Dat komt helemaal goed! En laat ze alsjeblieft ophouden te mieren! Als ze wat te zeuren hadden, dan hadden ze er tenminste OP TIJD bij moeten zijn... En niet achteraf mee moeten komen te zeuren zeg!! PFFFFF...
    RESPECT voor jou!!

Dan lieve Lisil, wat een nachtmerrie dit... Ik heb er nog steeds geen woorden voor.... Ik wil zo graag iets opbeurends zeggen, iets waardoor je weer moed krijgt, maar dat de grond nu onder je voeten weg is gezakt, dat is gewoon zooo logisch ook.. Dit verwacht toch niemand... Wat een klap... Voor jou, voor je meiske... Kan alleen maar zeggen dat we er ALTIJD voor je zijn, blijf alsjeblieft praten, met je vriend(inn)en, familie, met ons, huil, scheld, maar krop het niet op.... Ik weet dat je iemand bent die zich sterk wilt houden... Maar ook jij hebt gevoel lieve meis... En dit, dit is gewoon zooo'n K*T-situatie... Dit wens je niemand toe.. Stf weet duidelijk niet wat ie doet... Zo'n lieve vrouw en kindje laten gaan...
    Respect dat je alles nu al zo in gang zet en niet bij de pakkenneer gaat zitten!! Maar weet dat je ook verdriet mag hebben, stop het niet weg, okeej??? Zorg goed voor jezelf, JUIST nu!!!
    *hele dikke knuffel*

@ Ano, ehm, ik begrijp dat ze nog geen besluiten hebben genomen? Het nogmaals in overweging nemen? Is dit dan eigenlijk juist een goed teken? Dat ze echt alle risico's willen bekijken/overzien? Ze deze situatie duidelijk aan alle kanten onder de loep nemen...
    Voel je je hier veiliger bij? Serieus genomen?
    Of vinden jullie het juist vervelender?
    Hoe gaat het met je meis? Hou je je er een beetje staande onder? En de rest van je familie?

@ Jedalin, hoe gaat het nu met jullie schoonzus, en haar moeder?
    Hoe is het met dat kindje?
    En is Jesse zonder Daan naar KDV gegaan? Hoe lijkt dat te gaan?
    Ik weet het, ik kom overal als mosterd naar de maaltijd mee, maar ben efkes niet op laptop geweest ivm vele hoofdpijn.. Sorry... :(

@ Zazz, het word indd zwaar tijd voor een buikfoto hoor, hier ook!! Dussuh, knip op met de camera/foon!! :p:D

@ Gwen, wauwwww!! DOORSLAPEN, ik lees in JOU post iets over DOORSLAPEN?? Ik weet niet wat er gebeurd!! :D:D:D
    Wat een genot!!! Wauwww!! Heerlijk zeg!! Wat een genot!!
    Weet je wel wat je overkomt de laatste dagen! ;):D
    Ligt Joënna ook zo lang te kletsen in haar bedje 's avonds? Hier wel namelijk.. Stan kan soms echt nog tot half 10 :)$) liggen kletsen.. Hele verhalen heeft hij dan nog.. Som dan lacht ie joh!! ;)
    Nu jah, ik kan er ook nix aan doen jah...

@ Stotteren.. Ehm, Stan stottert niet echt, maar hij kan zinnetjes wel tot in den treure herhalen...
    Net alsof we hem niet horen ofzo?
    Mama bal pakken, bal pakken, bal pakken, bal pakken????
    Zulke dingen...
    Herkennen jullie dat?
    Of Buiten Peelen Buiten Peelen Buiten Peelen... (buiten spelen)
    Zou dat ook bij de leeftijd horen?

@ Lara85, wat fijn meis, om weer es van jou hier te lezen!! Kan je echt nie wat vaker posten!! :);) Hihi...
    Het zit jou ook nie echt mee met je been/voet heh?
    Pfff wat een toestand...
    Je bent er lekker mee en dat tijdens een verhuizing, bepaald nie handig...
    Vervelend dat het op Bart's werk bepaald nie lekker gaat... Hopelijk vind hij snel elders een top job!!

En meid, geniet gewoon van al dat fijns!! Tis je zo gegund!!! :D
    Heerlijk toch!!!

Nouw, als ik nog iets of iemand vergeten ben, sorrryyy!!!
    Het was ook zoo veel!! (heerlijk om weer es wat te lezen hier!!)
    Al was het wel veel triest nieuws....
    Voor alle meiden een dikke knuffel!!

Veel liefs mij!!!

14. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    stotteren: nee, dat doet Toon niet, wel dat herhalen wat kussie ook beschrijft, maar vooral als we er niet meteen op reageren, dus dat is wel een beetje logisch dan!
    Het praten gaat hier trouwens heel erg goed, persoonlijk voornaamwoorden, voegwoorden, voorzetsels, gevolgtrekkingen, werkwoordsvervoegingen, van alles, heel leuk! Even een beetje opscheppen met een voorbeeldje:
    Dit vertelde hij aan de psz-juf:
    "Vanochtend hebben we kabouterplop-lied gekeken, maar niet piet piraat, want we moesten de deur uit." :D Echt waar, letterlijk!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    stotteren naja echt stotteren is het niet maar als ze te enthiousast is om iets te vertellen dan wel hihi

gwen heerlijk te horen dat beide kinders zo goed geslapen hebben.

johannal wat een geneuzel zeg voor t vrijgezellenfeest pff je zou er maar moe van worden. ik kan de berichten nauwelijks volgen hihi

lara pff vervelend zeg dat gedoe met bart zn werk. hopelijk krijgt hij snel wat anders. of was het solliciteren voor jou bedoelt?

kussie en alle andere lieve meiden thnx voor jullie steunende en vooral lieve berichtjes. thnx

hier zoals jullie kunnen zien heb ik mn naam aangepast hihi

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha dames, even kort want arno heeft het eten bijna klaar.

@ Ano: Hmm..nog geen uitslag, dat is wel een tegenvaller. Maar ja, ook wel weer heel goed dat ze er uitgebreid naar kijken en zijn gezondheid belangrijk vinden.
    Nu natuurlijk wel hopen voor een goede uitslag van dit overleg.....

@ Nijnja: yep Jesse is alleen gegaan! En hij vond het top! hahah hij vermaakte zich direct met een ander jongetje, gingen samen voetballen :D
    Daan heeft het ook goed gedaan. 2x gevraagd waar jesse en ik waren en na uitleg van papa was het goed :)
    (Ik had Daan laten liggen in bed vanmorgen omdat het zo vroeg was. Dus die had ons ook niet weg zien gaan. Maar goed ook, want dat vind diegene die niet mee mag en dus thuis moet blijven wel altijd lastig.))

@ Hier: Aiiii Arno is klaar....ik kom straks terug!!

Ohw...nog vervelend nieuws even; de moeder van mijn schoonzus is overleden woensdag..
    Ze is rustig ingeslapen na de slaapmedicatie die ze gehad heeft, dus het is goed zo.. Al is het natuurlijk wel allemaal heftig en heel snel gegaan uiteindelijk.
    Maandagmiddag hebben we de uitvaart...zal wel ff slikken worden. Is de 1e uitvaart waar ik heen ga van iemands moeder sinds 6 jaar, sinds ons mam dus..
    Lijkt me wel heel raar....mgoed...komt goed

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Johannal; God o god....wat een dozen. Wat een moeilijk gedoe.
    En met die broodjes.... Aargh!! frustrerend!!
    En dan stil je 20 dingen voor en tis allemaal niet goed. Dat ze met 5en dan brood zouden maken; HAHA... en dan allemaal 1.50 uitleggen zeker? sjezus.
    Naja, fijn dat het opgelost is en hopelijk geen scheve ogen naar elkaar met de party.
    En die chaggie M die niet meer reageert: Triest geval.

@ Lisil: Gewoon een knuffel voor jou meis.. denk aan je!

@ Nijnja: sjeetje, wat kan Toon al goed praten dan... dat is wel een heeeele lange zin. Hier is 5 woordjes het maximum bij Jesse. Daan ongeveer 3-4 woordjes aaneen.

@ Kussie: klinkt gewoon als enthousiasme wat Stan doet. :)
    Hier doen ze dat niet echt, maar goed, elk kind anders wat dat betreft lijkt me :D

@ lara: Succes met de verhuizing! en je voetje natuurlijk, wat balen dat dat nu weer opspeelt!!

@ hier: Hmm, morgen een dagje dierentuin denk ik, wordt mooi weer volgens mij! :)

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Johannal: Ik heb heel smakelijk, maar met kromme tenen de mails zitten te lezen. Wat een ongelofelijk gez**k:$.
    Ik vind het je het super leuk hebt geregeld, en ze een hele leuke dag gaat krijgen. Op alle vlakken ben je heel creatief om naar oplossingen te zoeken om de kosten te drukken, en dan nog zo liggen te z**ken.
    Vind het heel knap dat je zo netjes krijgt. Als je het niet breed hebt, geef dan van te voren aan wat je kunt missen (wat je ook hebt gevraagd). Dan niet achteraf zo gaan liggen klootviolen.

@ Lara: Dat zijn lange klusdagen. Begint het wel op te schieten?

@ Ano: Jammer dat er nog geen uitsluitsel is over of de operatie door gaat of niet.

Veel plezier vandaag in Bataviastad! Hopelijk valt je blaasontsteking mee.

@ Kussie: Hahahahahaha, inderdaad doorslapen:D, maar was maar voor korte duur. Acht die 3 nachtjes waren heerlijk!!!
    Van donderdag op vrijdag vanaf 03.00 ieder half uur naast mijn bed gestaan (hij moest zo vreselijk hoesten, de ene keer speentje en het was goed, en de andere keer wel even eruit en op zijn rugje kloppen zodat het het slijm opgehoest kreeg).
    Vannacht heeft hij wel door geslapen. Hij kwam om 06.15 voor zijn eerste voeding.

Ja dat doet Joënna ook . Die ligt ook haar boekje voor te lezen aan haar knuffels. Soms ligt ze ook te zingen. Heel lief om te horen (behalve als ze me 80 roept op een avond;)).

@ Jedalin: Gecondoleerd. Dat lijkt me heel confronteren om naar de begrafenis te gaan.

Veel plezier in de dierentuin vandaag.

@ Lisil: Heel veel sterkte meid!!

@ Hier: Van donderdag op vrijdag een mindere nacht gehad. Vanaf 03.00 kwam Jaëlian ieder half uur. Hij moest vreselijk hoesten. De ene keer was een speentje voldoende, de andere keer even eruit, op zijn rugje kloppen zodat hij het slijm kwijt kon.
    Vannacht wel een goede nacht. Hij kwam vanochtend om 06.15 voor zijn eerste voeding.

Jorgen is nu boodschappen doen, ik ga even strijken, Joënna TV kijken:) en Jaëlian ligt te slapen.
    Daarna naar de hondenclub, en daarna naar een andere auto kijken.

Druk, druk, druk.

Fijne dag allemaal!!

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ PenF: Hoe was het bij de logopediste? Gaat het goed met Florine zonder haar duim?

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hoiii :D!

Sorry sorry dat ik nog steeds geen buikfoto heb neer gezet haha, probeer t allemaal zelf te maken maar lukt niet echt.
    Straks als Marc thuis is eerst vragen ;).
    Hij is dus onderweg de foto!

Jedalin; leuk naar de dierentuin vandaag. Het is zeker lekker weer, vooral om naar de dierentuin te gaan!
    Aahh is ze overleden, nooit leuk zoiets. Pff word voor jou ook best zwaar denk de begrafenis. Alvast veel sterkte meis!

Gwen; oeh lekker hoor dat doorslapen! Ook zo'n last van zn longen dus, heeft ie nu wel een puffer? Ja toch.
    Taleah heeft er al een tijdje geen last van gehad, snel afkloppen!
    Terwijl Marc nu juist met zn hooikoorts alleen maar loopt te puffen haha.. ;)
    Heerlijk toch Joenna achter de tv, je bent echt niet de enigste hoor!

Johannal; Wuhaha wat een gezeik. Heerlijk om te lezen.
    Kijk die meiden hebben echt wel wat puntjes, 3 flessen champagne voor 100 euro terwijl je het zelf niet drinkt! :)
    Haha zou ik ook niet doen hoor!
    Maar je bent vanaf begin af aan super duidelijk geweest over het budget etc. En als ze dan niet reageren tsja, eigen schuld.
    En het is natuurlijk ruim gegrepen 100 euro maar beter te veel dan te weinig. Wel erg leuk een shoot! :)

Ano; jeetje balen dat julliue nu nog niet verder komen met je vader!
    Zo blijft het maar wachten...

Nijnja; Zo knap zeg die Toon met praten. Dat is hier ook nog niet hoor. Ze praat al wel heel duidelijk en wel wat zinnen ook maar niet zo lang en duidelijk haha. Knappe vent!
    Hoe bevalt het in het huis met schoonmama :p.

Lisil; mooie naam :D! Knuffel voor jou en je meisje!
    Heeft Lisanne al wat door of....

Efteling date; leuk Boomie dat jullie ook zo'n proef abbo pakken! :D En Jedalin een keer naar de Efteling, dan kunnen we zeker wel meeten!
    Zo'n abbo kost indd geen drol, 2x gaan en je hebt m al uit.
    Als je een plekje moet weten voor parkeren, ik weet wel waar je gratis en redelijk dichtbij kan parkeren.
    Wij hebben wel een parkeer abbo maar ja wij gaan dan ook zo vaak :p!

Hier; gister met Taleah naar t cb geweest. Ze is weer goed gekeurd voor een jaar haha. :D
    Ze weegt 13,1 kg en is 90 cm. Beetje hetzelfde als de meeste hier?
    Heb geen idee wat normaal is, al zat ze wel precies op de middel-lijn.
    Ook nog over het 'stotteren' gehad, is niet erg hoort bij de leeftijd. Ze wil dan gewoon zoveel zeggen, gaat dan zoveel om in die hersentjes dat ze er even niet uitkomt. Vooral niet verbeteren of voorzeggen zei ze. Nou ja wist ik al dus komt goed... ;)

Verder genieten we van t weertje. Net heerlijk in de tuin op t gras gepicknickt samen. Vond ze helemaal geweldig. :)

Deel Deze Pagina