Hier bij Stan qua praten dan zegt hij altijd, Tan kan nie zeggen, en dan kijkt hij zoo verdrietig!!! Dan Stimuleer ik hem om het juist wel te proberen en dat hij het juist harstikke goed zeggen kan allemaal al!! Vind zo sneuu! als ie er nie uitkomt en er zo'n zielig snoetje bij trekt... ! Verder hou ik het kort, want ben bij mijn schoonzussiej!! Gaan nu eten bestellen.... Doei doei!! Liefs en knuffel!!
@ Zazz: en heeft Marc je buikfoto gemaakt? Ja, Jaëlian heeft een puffer gekregen. Het helpt alleen niet tegen zijn benauwdheid. Wel helpt het om het slijm makkelijker ophoestbaar te krijgen. Ik moet met dit weer ook veel vaker mijn puffer gebruiken (astma, hooikoorts en een scala aan allergieën). Fijn dat Taleah weer is goed is gekeurd voor een jaar @ Efteling: Zit echt te twijfelen of we een abbo voor 60.- zullen nemen of niet. Het is geen geld, en met 2x gaan hebben we het er al uit. Ben alleen bang dat we niet "even" heen gaan. Het is voor ons 45 minuten rijden. Denk niet dat we er dan zoveel gebruik van zullen maken.
Gisteren bij een auto wezen kijken. Nou dat ding was zo vreselijk uitgeleefd dat we weer snel weg zijn gegaan. We hadden nog een andere auto gezien, op 45 minuten rijden bij ons vandaan. Om 14.30 waren we thuis, Jaëlian de fles gegeven en om dan nog eens 45 minuten in de auto te zitten hadden we geen zin in. Nichtje van Jorgen heeft een vriendje waarvan het zusje van 2,5 leukemie heeft. Ze is afgelopen week overleden (meer dan een jaar geleden bij haar geconstateerd). Kreeg er gewoon kippenvel van. De leeftijd van onze kinderen, dan zo ziek en komen te overlijden.
@ All; We zijn weer terug van vakantie. Het waren drie heerlijke (maar ook drukke weken). Nu zit ik tot over mijn oren in de vakantiewas en troep , zodra de boel thuis weer een beetje op orde is kom ik uitgebreid reageren. @ Lisil; Hele dikke knuffel voor jou en Lisanne. Tijdens de vakantie heb ik niet meegelezen dus ik lees je verhaal pas net. Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Afschuwelijk als je vertrouwde, veilige wereld ineens zo onder je vandaan gerukt wordt. Ik denk aan je. @ Ano; Ook heel veel sterkte voor jullie. Hopelijk krijgen jullie snel uitsluitsel of de operatie door kan gaan. Onzekerheid is zo verschrikkelijk. @ Jedalin; Fijn dat de operatie van Daan geslaagd is! @ Zazz; Uiteraard ben ik ook heel benieuwd naar een buikfoto! Fijn dat Taleah weer goedgekeurd is. @ Kussie; Gefeliciteerd met je nieuwe camera! Mooie foto's kun je er mee maken. @ De rest; Sorry, mijn huishoudelijke plichten roepen weer. Mijn excuses als ik niet gereageerd heb. Vanaf morgen ben ik er weer helemaal bij.
hier hij wilt echt niet meer ts zo klaar in zn hoofd! hij wilt zelfs zn trouwring niet meer om dus ik heb die van mij ook maar af gedaan en nu krijg ik tranen in mn ogen nu ik dit typ. lisanne heeft volgens mij wel wat door maar we proberen t zo goed mogelijk normaal te houden voor haar maar vanmiddag moest ik weer huilen. tja ik kan t niet verbergen ik sloot mezelf op in de badkamer maar dan staat ze aan de deur te trekken. van de week naar t reisbureau om onze vakantie te annuleren. gwen tjee das idd de leeftijd van onze kids wat vreselijk zeg.
Hee superb je bent weer terug in het land! Welkom terug hihi.. Oei nu zoveel huishoudelijk werd, dat is altijd balen vd vakantie haha. Deden je kids het goed op vakantie, lekker genoten? Mooi weer? Gwen; pff wat ontzettend heftig van dat meisje. Je wilt er eigenlijk niet over nadenken. Je hoopt dat dit nooit gebeurd bij je eigen kind. Had t vd week nog met marc over, over de 20 weken echo. Hoop nu gewoon zo op een gezond kindje te zien. Is toch wel wat hoor omdat je al een gezond meisje hebt. Dat is dan zoveel belangrijker dan het geslacht weten. Maar een nieuwe auto, andere kapot? Setti; meis vind het zo onwijs klote allemaal voor je! Wou dat iemand iets kon doen!!! Pff en dan al die kosten wat er bij komt, Annulering reis, ook weer flink wat geld. Huis etc! En dan dat verdriet wat hij jou/jullie aandoet ! Hier had je vorig jaar nooi aan gedacht dat dit zo zou lopen. Hoe lang waren jullie nu samen? Sterkte meis, knuff knuff knuff!!!! Xxx Hier; buikfoto gemaakt. Maar kan via m'n foon geen foto hier zetten. Er staat er al wel 1 op fb, kom morgen hem hier plaatsen. Vandaag een heerlijk dagje gehad, ochtendje Efteling, dutje gedaan met z'n drietjes (ehm viertjes ) en toen in de tuin wat aangerommeld. Taleah heeft sinds gister een glijbaan en is er helemaal gek op haha. Zo leuk! Toen zelf een heerlijke salade gemaakt, mmm was zo lekker haha. Nu lui op de bank en zo vroeg naar bed!
Lisil; sorry zie nu pas dat ik je oude naam heb gebruikt. Sorry die zit zo automatisch in m'n hoofd hihi. Toch indd al een lange Tijd zeg.. Jullie huis stond al te koop toch? Heb je al na gedacht waar je straks naar toe gaat.. En met Lisanne? Wil hij ze alleen in t weekend of ook doorde weeks? Pff moeilijk allemaal meis! Xxx
@ Superb: Welkom terug fijn te horen dat de vakantie goed was!! @ Setti: Ach meis toch ....ik krijg elke keer zo'n verdrietig gevoel als ik je berichtjes lees, er zit zoveel verdriet en pijn in... Wat klote dat hij er waarschijnlijk dus niet meer op terug gaat komen maar het juist duidelijk heeft. Tjeezus Arme Lisanne ook, gossie toch En pff, jullie vakantie annuleren; weer zoiets vervelends .... Sterkte lieverd..Knuffel.. Ik was nog benieuwd; heb je de ouders van Stf hier nog over gesproken??? Wat zeggen zij? En jouw ouders?? @ Gwen: Tjee...heftig van dat kindje. Dat is geen leeftijd zeg, pfoe. @ Zazz: haha mij lukt dat idd ook niet om vanaf mn telefoon hier op zp een foto te plaatsen. Haha hier ook 2 kids die blij zijn met een glijbaan. Welke hebben jullie gekocht?? Vind nieuwe zo duur!! heb een hele gave gezien die ik wel wil, maja die is 120 euro ofzo. 2e hands maar eens gaan kijken op MP. @ Gwen: zal prive even lezen!
zazz ja t huis stond al sinds feb. te koop ik wil terug naar vianen. en co ouderschap wilt hij niet. volgens mij omdat hij dan teveel verantwoording heeft. of t niet kan met zn werk zal me een rotzorg zijn. ze komt bij mij wonen en dan denk ik om t weekend en dan een doordeweekse dag lijkt mij schappelijk weet ook niet wat ze aanraden die rechters bij zo'n jong kind ik wil t beste voor hun beide en natuurlijk mezelf jedalin zijn ouders snappen en begrijpen er niets van ze waren hier vandaag nog maar praten praten maar er komt niets zinnigs uit bij steef. mijn ouders kunnen hem wel schieten. wat logisch is. gelukkig heb ik ook aan zijn ouders heel veel steun en kan ik heel goed met ze praten.
@ hier: Nou, ben blij als het vloeibaar eten klaar is hoor! Tis toch best lastig nu je kindje ineens geen tussendoortjes mag eten als koekjes enz. Toetjes is ie behoorlijk op uit gekeken nu, is natuurlijk ook niet meer heel verleidelijk als je die niet meer 1 keer per dag krijgt zoals normaal. Sochtends eet ie nu -met veel tegenzin omdat ie dat nooit heeft hoeven eten en dus niet gewend is- pap. Jesse weigert het te eten, die vind het vreselijk. Ik denk de structuur van de pap ofzo die ze niet gewend zijn en dus niet fijn vinden? Naja, daan eet het dus met moeite, maar goed, hij eet het. We mogen van de dokter morgen heel voorzichtig brood geven...even kijken of we toch nog pap erin krijgen aangezien dat wel veiliger is. Dan maak ik een verse fruitsmootie voor hem: Aardbeien, druiven, nectarine, perzik en banaan in de blender. Dat vindt ie heerlijk gelukkig (Al eet ie het liever gewoon uit zn hand maja, mag even niet) Verder kan ie weinig tussendoor eten behalve soep dus dat krijgt ie dan als ie wil een kopje. Savonds geven we twee 6 maanden potjes, omdat die helemaal glad zijn. Gelukkig pikt ie dat en eet ie ze op! Had verwacht van niet, omdat hij gewoon vers eet normaal maar gelukkig eet ie het op. En zo redden we er ons dus door heen Verder zeggen ze voortaan alle woordjes na, zo leuk. Zeker de eerste poging die ze doen om het woordje na te zeggen. Bij de helft van de woorden gaat het in 1 keer goed, de andere helft komt er zo'n woordje uit wat er op lijkt maar het net niet is, zo hilarisch En ons Daan maakt er dan nog een beweging bij alsof ie naja, euhh haha alsof ie een windje er bij laat. Zeg maar hahaaha. Lastig uit te leggen @ Filmpjes: meiden, ik mis filmpjes van jullie kids!!! Als we elkaar ZO LANG niet live ontmoeten, wil ik wel filmpjes zien ofzo!! Ik dacht pas nog; tis ZO lang geleden, een meeting...kunnen wij ook niet iets weer organiseren?? Wie zien dat zitten? lijkt mij wel leuk, ik vind het wel gezellig om weer eens in het echt te buurten en jullie kids te zien..ze kunnen zoveel meer als de vorige keren!!
Wat ben ik blij om te lezen setti, dat zijn ouders er voor je zijn en ook langs geweest zijn. En dat je veel aan hun hebt. Dat is wel prettig. Jouw ouders zullen idd wel woedend op hem zijn, terecht. Maja...het veranderd niets aan de hele situatie helaas en het blijft gewoon ronduit k*t...
Jedalin; ow sorry helemaal te vragen hoe het met Daan was hihi.. Fijn dat ie al goed opknapt, snap dat ie nu dat vloeibaar eten wel zat is. Haha zou ik ook zijn! Nog even volhouden.. Glijbaan hebben we bij de intertoys gekocht, de laatste en die stond in de winkel. Kregen 20% korting omdat t een showroom was. Wel echt een kleintje hoor, was 25 euro geloof ik. Er stond ook een grote en die wilde ze wel liever haha maar was indd 120 euro, te duur en onze tuin staat dan gelijk bomvol. Lisil; nou ben benieuwd hoe de omgangsregeling dan gaat worden. Indd het beste voor Lisanne natuurlijk. Dat is nu super belangrijk! Fijn dat zijn ouders goed met jou kunnen praten, gek hè dat ze hun eigen zoon nu ook niet begrijpen. Wat zou er toch in z'n hoofd omgaan? Heeft ie veel vrijgezelle vrienden misschien? Blijft zo moeilijk zoiets...
@ Gwen, wat een vreselijk verhaal, van dat kindje... Oww zo jong nog heej, daar moet je toch niet aan denken, zoiets moet toch gewoon niet voor mogen komen!! Ongeloofijk... Wat vreselijk!! Pffff, ik kan het niet bevatten, ik ga er ook maar niet verder over nadenken, weet dat het naïef is, maar doe het gewoon niet! @ Zazz, de buikfoto is ontzettend mooi meis!! Wauw!! @ Superb, meid, welcome back! Je stuit wel midden in flink heftige verhalen... Er is zoveel gebeurd hier... Kom eerst maar rustig bij hoor meid! Succes met die bergen was! Ow, ik ben ook benieuwd hoe het met de kids is gegaan? Pikte Jasmijn eigenlijk het Italiaans ook weer op? En hoe was de overgang na het lekkere weer weer? Of viel het daar tegen? Hier heb je nix gemist, wat een kl*tuh weer hebben we gehad zeg, behalve dan de laatste 2 dagen... @ Lisil, hij wilt zijn trouwring zelfs nie meer om, weet je? Hij beseft niet half hoeveel pijn hij jou doet hè? Ik vind dat ie wel machtig gevoelloos reageert, geen co-ouderschap willen? Hij lijkt wel een dwars kind... Volgens mij is er wat goed mis met hem... Sorry dat ik het zeg, bedoel het ook nie eens zo verkeerd, misschien eerder bezorgd? Al ben ik eigenlijk wel kwaad, maar probeer ook een beetje Alies' zienswijze aan te houden, dat er misschien wel veel meer aan de hand is dan "van huis uit gaan samenwonen" ??? Lieverd, een hele dikke knuf van mij voor jou en voor je meissie!! Vind zo knap hoe je maar in het belang van Lisanne blijft denken hoe kapot je ook bent!! Je bent echt een super mama en het gaat écht goedkomen meissie, ik weet dat er een knetter heftige periode aan komt, dat je er al midden in zit, maar je bent een kanjer, en je KAN HET!! En wij zijn er voor je, ALTIJD! @ Gwen, hoe is het nu met Jaëlian? Voelt hij zich al wat beter? Minder slijm? En hoe ging vanacht? @ Jedalin, ik had het nog helemaal niet gezegd, door mijn laatste korte berichtje, maar ook van mij nog gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor morgen meis. Het zal indd een moeilijke dag voor je zijn... Maar vind sterk van je dat je gaat! Zal aan je denken! Wat fijn dat Daan het vloeibare eten toch "pikt" zoals je het noemt... Kanjer is het hoor!! Pfff... Maar hoe gaat het met jou? Trek jij dit ook allemaal? Vind je het soms niet best wel even to much? Lijkt me toch best wel heftig wat je kleine mannetje allemaal moet ondergaan? @ hier, wil gewoon even de groetjes doen aan iedereen! En een knuffel!!! Liefs van mij!!!
jedalin wat fijn te horen dat t zo goed gaat met daan. gelukkig dat hij redelijk eet. hopelijk gaat t goed met t brood wat hij nu mag gaan krijgen. hier we hebben eigenlijk niet echt vrijgezellen vrienden. hij zit zo met zichzelf in de knoop dat ik denk dat hij een grote fout maakt maar hij is er echt zeker van dat dit t juiste is.
@ Lisil: Wat moet jij je machteloos en boos voelen Fijn dat je zoveel steun van zowel je eigen ouders als zijn ouders hebt. Moet me voor zijn ouders ook heel moeilijk lijken. Hoe ziet hij het dan met Lisanne? Als het hem een keertje uitkomt of zo? @ Superb: Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad! @ Jedalin: Hahahahaha, zodra je inderdaad meerdere toetjes mag eten iedere dag is de lol er aardig snel vanaf Jullie zijn wel heel creatief bezig met fruitsmoothie e.d. Succes vandaag met de eerste stukjes!!! Hopelijk gaat alles lekker soepel. @ Kussie: Vanaf gisteren hoest hij zich weer helemaal blauw. Ook heel veel slijm, maar ik merk aan mijn eigen longen ook dat ik vaker ventolin moet gebruiken. Ik geef het hem nu ook weer 3x per dag. Hij vind het steeds vervelender worden, maar ja, daar kan ik ook niks aan doen. Hij lijkt het doorslapen door te hebben! Wel is hij om 06.00 uur wakker. Geeft niks, maar kom dan net niet lekker uit met de 4de fles, want die komt dan rond 18.00 uur ipv 19.000-20.00. Slapen is overdag thuis 1 drama. Mag blij zijn als hij de 45 minuten haalt tussen 2 voedingen door, terwijl hij op het KDV rustig 2 á 3 uur slaapt tussen 2 voedingen. @ Zazz: Leuk een glijbaan!! /hier nog een meisje die er helemaal verzot op is.
Echt, heb geen ruk zin vandaag, dus we gaan zo naar de dierentuin toe. Om 10.00 krijgt Jaëlian zijn fles, en dan in de auto naar Rhenen toe. Daar lekker rondstruinen.