Nee setti wat onwijs balen zeg. En dan op dr verjaardag! Pff.. Konden die pokken niet even een weekendje wachten! Hopelijk hebben jullie morgen toch nog een leuke verjaardag. Dat word voor jullie extra veel eten hihi.. Nee wel echt vervelend zeg, zou ook balen! Veel plezier op kraamvisite, fijn dat je pap op komt passen. Zo'n fietsje is ook een leuk idee! Hmm even bekijken.. Darcy; ja al echte peuters! Ik ben twee en zeg nee... Hahaha! Alles goed bij jullie? Lekker druk druk.. Johannal; las redelijk goed nieuws op fb over Selah! Fijn zeg! Het is wel een plaatje zeg, wauw!!
Kraamvisite ging niet door we waren bijna bij t zkh werden we gebeld dat m'n vriendin last van dr wond of darmen had en ze zou net onderzoeken krijgen dus zijn we weer omgekeerd naar huis Ppffff m'n ouders voor Jan l*l eerder van de honden sport terug gekomen zodat m'n pap kon oppassen Maar Goed zij kan er ook niets aan dien Verjaardag Lisanne er hebben echt veel mensen gezegd niet te willen komen ivm de waterpokken snik snik er is een gezin dat toch komt die hebben zoiets dat hun zoontje t beter nu kan krijgen dan later en dus nuet wegblijven hij is dus t enige kindje dat komt met m'n zus en de oudste want ook zij laat de jongste thuis We vonden t wel zo netjes om te melden aan iedereen
Ach setti wat balen... je meisje de waterpokken en je kraambezoek wat niet door gaat zucht, wat een rotdag! Hier vorig jaar ook 2 jongens met waterpokken precies op hun verjaardag. De foto's zijn dr niet mooier op geworden hahaha met al die waterpokken in hun gezicht. Maar bij ons was het geen probleem omdat we eigenlijk de 1e van de vriendengroep met kindjes zijn, dus er kwamen toch al geen andere kindjes. Wel echt heel jammer dat er nu de helft niet komt !!! Beterschap voor lisanne! Hopelijk krijgt ze er niet teveel last van. @ Gwen: Hahah samen douchen en hoogzwanger en vocht in de voetjes; neh niet ideaal. Hier ook geen fan van samen douchen haha. Ik heb het dan altijd koud. Terwijl ik er nog het meeste ondersta; arno staat dr dan altijd een stuk minder onder als ik hahah. Maar ik vind dat niks. Hij wel, haha, dus dan heeft ie et er wel voor over om minder eronder te staan whahah. Als we nu een dubbele douchekop hadden, was het wel weeer fijn geweest haha. @ HIer: haha super leuke avond gehad! Vriend van me stond achter de bar, zoals altijd (hihi een ex van me met wie ik maar liefst een week iets gehad heb hahaha, maar met wie ik elke carnaval naja, hihi, het gezellig had ) dus gezegd dat ik keelpijn had en of ie er iets tegen had. Kreeg ik een pikzwart drankje, whaha. Volgens mij dropshot??, en naja...wonder boven wonder smeerde dat mn keeltje prima! Heb er de hele avond geen last van gehad, heb mee kunnen zingen (wel iets zachter als anders ), helemaal goed. Mn tong zit ook onder de bultjes waardoor ik amper kan praten en ook daar geen last van gehad! hihi ik heb volgens mij een beetje vitamine tekort door mn dieet, want ik heb dat echt sinds het begin van dat dieet. Als je het goed volgt, heb je wel alle vitamines hoor, maar ik sla best vaak een shake ofzo over en dan mis je dus je vitamines. Achja....zal me een worst wezen wantttt ik ben gewoon, ondanks de alcohol gisteren, weer afgevallen Echt, gisteren ook opmerkingen gekregen met het stappen dat ze het echt super goed zagen (terwijl ze niet wisten dat ik aan het dieeten ben) Ben nu gewoon 67,7!! haha dat is echt...een jaar of 4 geleden ofzo. Dus 5,3 kilo Haha bij Arno had het bier helaas niet hetzelfde effect, die was weer ff 2 kilo aangekomen met een avondje drinken whahah Maar goed, da's dr zo ook weer af (2 dagen dieeten ofzo, schommelt bij hem sowieso altijd) Dadelijk ff iets eten en dan ons klaarmaken voor vanavond Weer op stap, toch wel lekker zo ff 2 avondjes uit! hihi. Kindjes doen het prima bij ons pap alleen eten ze slecht. Maja dat deden ze thuis ook al. Morgen rond 12 uur ze weer ophalen, mits het weer goed is want dan willen we met ze naar de optocht. Maar heb geen zin in optocht kijke nals het regent hhaa.
Oooh shit zeg!! Wat jammer zeg en vervelend voor lisanne natuurlijk. Tis zonde. Net op dr verjaardag. Is ze er erg ziek van?
@Zazz; haha erg ja die verplichte sex Hier ook al vandaag manlief van de bank getrokken haha. Voor het geval dat, heb geen idee wanneer mijn eisprong is of is geweest. Hier het idee dat het twee dagen geleden was, aangezien ik vandaag droge witte afscheiding had, volgens mij volgt dat op een eisprong. Wat heb je toch een lange cyclus, dat is wel jammer natuurlijk. Maar deze keer ligt het inderdaad niet aan jullie haha. Goed oefenen. @Setti; loopfiets is inderdaad leuk. Ik zag er ook eentje staan. Leuk idee. Dean, ik moet meteen aan die gast van x-factor ofzo denken, raar beeld dan van een baby in mijn hoofd haha. Hopelijk was het gezellig vandaag, alweer meer kriebels gekregen? O lees alweer dat het niet door ging, jammer! @Jedalin; leuk dat je zo'n gezellige avond hebt gehad! Veel plezier weer vanavond. Dropshot, heb ik vroeger zooooveel op, altijd errug lekker inderdaad. @Hier, nou.. pff vanochtend om 9 uur stond ik voor de deur met de nieuwe pc. Sluiten ze hem in de winkel en doet tie het gewoon!! Nou, ikke weer terug. en ja hoor, thuis doet tie het weer NIET. Bedacht ik me opeens dat het wel eens aan het beeldscherm zou liggen, een verkeerde ingang. Weer terug naar de winkel, stekker gehaald en gelukkig doet tie het nu! Pff... 4 uur verder ofzo. Morgen kindercarnaval met Fenna en mijn moeder. Heb er zin in. fenna verkleed ik als kever, soort lieveheersbeestje, zal wel een foto plaatsen, keischattig ziet ze er uit. Optocht kijken en daarna spelen in het theater hier met allemaal andere kinderen enzo. FIjne avond!
he setti wat kloote zeg, das idd een tegenvaller en sneu voor je meisje. Maar joh ze zal vast nog een hele leuke dag hebben!!wat hebben jullie gekocht? gwen, nog geen baby??? boomie en terug geweest met de pc?grr irritant hoor!!! jedalin,haha waar je het gezellig mee hebt gehad???Jij vieze vuile s&*( hahahaha grapjuhhhhh. Leuk dat jullie van je avondje hebben genoten!!en jee wat val jij super af, niet te dun worden he!!! kussie, dikke knuffel meid, jammer dat het weer niet lekker ging....en aangezien praten met ze ook weinig uithaald weet ik je ook geen tips te geven, behalve een dikke knuffel!!! xxx
whhahaha ano hahaha geen gekke dingen hoor, met die jongen!! hahaha. Was gewoon elke carnaval keer zoenen hahaha. Niet meer! hahah Enne whahha ik word niet te dun hoor, ik heb nog altijd heupen met genoeg vet erom haha en nog altijd een buikje. Dus geen zorgen Mag best nog wat af haha
Lisanne ze is er gelukkig nog niet ziek van ze geeft wel verhoging maar geen koorts ze heeft nu een stuk of 4 in dr haarcrèmes zitter en een stuk of 3 op dr buik en een op dr rug eigenlijk zie je er niet heel veel van omdat dr kleding en haar voor zitten gelukkig ze zat vanaaf voor t eerst aan de plekjes te krabbelen in dr haar grens dus we zien wel wat we morgen aantreffen! We hebben mentholgel gehaald bij de apotheek tegen de jeuk Ano we hebben een loopfietsje voor haar
Jedalin [/B. Haha ja dropshot werkt wel voor je keel hihi en nog lekker ook! Ik lees al dat jullie t leuk gehad hebben en al flink afgevallen knap hoor
Hier net t huis versierd met slingers van Bert en Ernie daar hebben we ook wegwerp bekers en borden van en servetjes want we gaan natuurlijk frietjes eten! En ook nog de slingers van vorig jaar dus t hangt lekker vol Boomie gelukkig doet je Comp. T wel met een ander kabeltje hihi
Hoi allemaal, @ Jedalin, fijn meid, dat je zo heerlijk hebt kunnen feesten gister! En vanavond gewoon lekker weer losgaan!! Heb je vanmorgen ook lekker kunnen uitslapen dan met Arno? (daar las ik nix over, maar dat lijkt me toch minstens haast net zo fijn! ) Veel plezier vanavond! @ Boomie, woepss!! Balen dat gejakker heen en weer, dat ze daar trouwens zelf ook nie even mee kwamen!! Lekker leep volk daar! *zucht* Nu jah, goddank dat het voor mekaar is! Die 800 ballen toch nie voor Jan *** uitgegeven!! @ Setti, lieverd wat een k*tdag! Al die tegenslagen!! Wat ontzettend balen! En och, dat iedereen dan ook nog es af zegt... Ik lees trouwens nergens of Lisanne er ook veel last van heeft? Of dat het nog meevalt? Zit ze er helemaal onder, of valt het nog mee? En ik wil jou ook even een dikke knuffel geven! Kan me voorstillen dat je er even flink de pee in hebt! Ook zo jammer dat jullie nie op kraamvisite konden! Hopelijk gaat het gauw weer beter met je vriendin, nog iets van d'r gehoord, of er iets aan de hand is of nie? @ Zazz, meid, de kilo's vliegen er bij jou zeker ook af, na al dat gesex! Wat een sportiviteit daaro!! Als het nou ook nog het gewenste resultaat heeft (en dan doel ik dus niet op de kilo's! Alhoewel, wel als het kilo's zijn die er aankomen hihi, door een kleine beebs dus! ) @ Ano, hoe is het bij jou? @ Seanli, wat ontzettend bal dat je je zo waardeloos voelt, heeft de VK daar eigenlijk ook (al) iets over gezegd? Doet de baby het verder wel goed? En red je man zich een beetje met Sem? Beterschap meid! Vind zo naar voor je! @ Johannal, ik zag een foto op FB van Selah en las dat het al ietsie beter gaat!! Gelukkig zeg! Hopelijk drinkt ze snel weer helemaal zelf! Wat zou het toch fijn zijn als jullie weer lekker naar huis mogen! Maar het zekere voor het onzeker! Laat haar maar goed aansterken!! Hoe gaat het verder met jou meis? Krijg je een beetje wel je rust? En hoe is het met "papa Stf" en Seph? @ hier, ik zal es even wat nieuws op privéforum klappen, ben wel weer es benieuwd naar jullie mening, heb natuurlijk weer es nie zomaar wat, maar weer es iets bijzonders... Liefs
@Setti; alvast heeeel veel plezier morgen met de verjaardag ondanks alles. Geniet van je meisje!!! Fototjes plaatsen he!
Ik ben echt kapot het is wel echt zwaar dus even ego en even een kopie van een mail naar vrienden en familie.... Ik ben echt heel moe heb nauwelijks reserves huil snel en ga gauw slapen... Antwoord op verschillende smsjes hoe het nu is... Druk! Ben steeds bezig met verzorgen, troosten, snotvrij maken, proberen te laten slapen (is moeilijk dood al het snot) voeden (gaat heeeel langzaam +/- 30 ml van de 70 ml aan de borst duurt half uur) daarna kolven en de rest met de sonde. Steeds bijna 2 uur bezig en dit iedere 3-4 uur tussendoor proberen te rusten, douchen, eten, met Seph spelen enz dus heel druk. Nu ga ik snel een slaapje proberen te doen. Stf is op de hoogte van onze toestand en Selah dr gezondheid. Die kan je bellen. De dokter is geweest. Selah is van de monitor af en ze maakt zich geen zorgen over haar. Het is nu wachten tot ze meer zelf gaat drinken en dat bepaald ze zelf wanneer dat is. Dan gaat de sonde eraf en moet ze nog een dagje laten zien dat ze het aankan en dan mogen we naar huis. duim maar even dat ze nu goed blijft slapen zodat ik dat ook kan doen. X Ohja als ik wakker ben ga ik even naar de triage om mijn wond te laten bekijken. Ik heb daar (met name bij het hoesten) weer meer last van. Edit: wond is prima in orde
Hoera!!! Lisanne is jarig!!! Lieve Lisanne gefeliciteerd met je verjaardag. Ondanks die stomme waterpokken heb je hopelijk toch een hele leuke verjaardag! Veel plezier en lekker veel taart en chipjes eten!!
Lieve Robine, gefeliciteerd met je verjaardag. Al denk ik niet dat je mama het hier leest hihi.. Jan; veel plezier op je feestje vandaag! Pepijn en Florine; jullie ook veel plezier vandaag op jullie grote feest!
Johannal; pff wat ontzettend heftig allemaal! Snap dat je helemaal gebroken bent.. Hele dikke knuffel voor jou! Hoop voor jullie dat jullie snel weer naar huis mogen, dit is helemaal niks zo. Wel fijn dat je wond er goed uit ziet! Sterkte meis!! Kussie; nou haha zo heftig is het nu ook weer niet dat de kilo's er af vliegen haha. Weeg nu 61 op zich erg netjes. Zou wel wat strakker willen zijn, maar dat doen we wel weer in 2013 hahaha! Seanli; was je naam zo? Haha vergeet het elke keer. Hoe gaat het nu met je? Balen zeg dat je zo ziek bent.. Dikke knuff!
Johannal : dikke knuff voor je! Ik hoop dat je meisje snel weer helemaal beter is! ROBINE : HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! LISANNE : OOK JIJ HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!