Jedalin jeetje vaag, maar ben wel benieuwd wat er uit dat gesprek komt.pff 460,- das een hoop. Ik heb ook net de afrekening gekregen, 900,- terug betalen, dus die 200,- die wij betaalden komt nu achteraf op 270,- voor 2 daagjes per week, wat een geld toch hè.ja zit op de iPad en dat typt zo irritant. Superb begreep uit het bericht van Jedalin dat jullie iemand een iPad willen geven op een originele manier? Je kunt hoesjes laten maken met een foto erop, misschien is dat leuk? Vanavond gaan er voor een moederfiets kijken, ben benieuwd... Als t goed is hoort mijn vader morgen meer!
Ohja, da's ook een goeie! een hoesje met foto!! Tis idd een hoop geld ja, die opvang. Nu is het nog altijd een stuk minder zelf betalen dan dat ik verdien, dus het blijft nog altijd zeker de moeite waard op te werken. Gelukkig maar, want ik zou ook niet thuis willen zitten haha. Dan word ik volgens mij écht geen gezelligere moeder van.. vind het vaak wel lekker, dat ik er ff uit kan en iets anders kan doen En dit is maar gelukkig voor 1 jaar. Volgend jaar krijgen we weer gewoon het normale bedrag terug van de belasting, omdat er dan geen bonus (ofja, bonus..tis een ontslagpremie) bij zit. Ik ga er vanuit dat Arno dan wel weer een baan heeft en dat alles weer 'normaal' wordt. Hoop dat ie binnen nu en een maandje of 2 eigenlijk ook wel weer een baan vindt. Zn eigen bedrijfje wil ie er dan naast blijven doen, maar goed, op dit moment doet ie vanalles en zit er een hoop tijd in maar verdiend ie er gewoon totaal niks mee... Achja.
Ano: spannend dus of hij geopereerd kan worden.. Hoop het wel voor jullie ik duim! Opzich hebben we wel goed contact met schoonouders maar denk dat ze ons er niet mee "lastig" willen vallen en ze zijn gewoon wat gesloten daarin.. Wanneer ben jij van Daan bevallen welke week? Jedalin: het is wel een hoop geld zeg flink balen Tut: hier gelukkig dat ding al een tijd de deur uit.. Ze gooide hem weg op de grond en wilde hem niet mee naar het kdv. Ik nam hem toch mee en zei tegen de leidsters dat ze moesten proberen zonder.. Tegen Esmay zeiden we dat tutje op vakantie is en sinds dien doet ze zonder! Maar ja mocht die tweede een tutje nodig hebben dan kan het misschien zijn dat er nog een terug val komt..
Hey meiden, Even een zwaaitje van mij!! Ik ben op werk, en ik ben het even zooo zat, al weken zit ik achterstand bij te werken, maar ik kom er maar niet doorheen en ik ben er zooo klaar mee!! Ik kan wel slapen!! Pffff.... Wat een toestand.... Jeutje Jedalin, wat een reacties, hihi... Je hebt het weer "goedgemaakt" hoor! Hihi... @ All, een knuffel van mij... Van hieruit verder geen nieuws.... Voor Kleintje en Seanli, ik zeg, kom maar op met babynieuws!! LEUK LEUK!! Liefssss....
ben idd aan de badkamer begonnen, alle kastjes leeggehaald, spul wat ik niet meer gebruik of nooit zal gebruiken, in een plastic tas gedaan en weg ermee.. maar toen toilet en wastafel nog en t was op :S bad en douchecabine zag ik echt niet meer zitten, dus schoonmoeders komt nog ff helpen vandaag of morgen gelijk op mn kop gekregen van mn vriend dat ik eens mn rust MOET pakken maar goed.. ben beetje eigenwijs sem is gelukkig vandaag op t kdv dus das al een stuk rustiger als normaal maar ja, heb zin om van alles te doen maar ja, dat gaat gewoon niet alles is verder helemaal klaar ja! alles gewassen, gestreken, kamertje is vrij weinig aan veranderd, alleen opnieuw ingericht maar meubels zijn t zelfde... t zonnetje schijnt eindelijk nu dus misschien dat ik dadelijk lekker in de tuin ga met een tijdschrift @jedalin, super vervelend dat jullie zoveel geld terug moeten betalen, ook als is t maar tijdelijk, t is nooit leuk :S @ano, ook ik duim mee hoor voor je vader!! leuk dat je voor een fiets gaat kijken! ik mis dat nu wel hoor, fietsen gaat ook niet echt en nu t redelijk lekker weer is, zou ik graag met sem gaan fietsen maar goed, hopelijk goede nazomer dat ik dan eens met sem de fiets kan pakken terwijl mn vriend thuis blijft met de baby want ja, die kan voorlopig nog niet op de fiets hahaha
Kleintje ja dat kan ook.mijn ouders zijn er wel open in en we praten er ook veel over met elkaar gelukkig.ik ben van Neomi bevallen met 39weken en van Daan met 40.1. Maar joh misschien ben je vanavond wel bevallen, kwam bij mij ook o als kakken hahahah. Van t eerste krampen tot enorme 3 uurtjes.vanaf echte weeën ongeveer 1 uur denk ik, en vanaf breken v d vliezen 15min!hopelijk verloopt het bij jou ook allemaal soepel. Jedalin, ja als je nogqr flink overhoud tuurlijk. Ik betaalde dus voor alleen Neomi zon 270,- nu met de nieuwe regels zou dat denk ik wel 350 zijn en dan daan er nog bij, en ik werkte maar 9 uur!haha dan moet je dus bijleggen. Hopelijk vind Arno snel weer een goeie baan, toch wel fijn wat zekerheid denk ik? Kussie werkse! Ik ga voor deze fiets kijken Marktplaats.nl - Moederfiets Sparta Amazone
Seanli haha ik wilde ook. An alles doen, dus herken het wel.jullie hebben Sem zijn oude kamertje gebruikt? Spannend allemaal weer, ook al helemaal uit de naam en kaartjes enzo? Hier ook zon, maar veel wind brrrr
Zo hallo even wat bij te lezen. Jullie zijn weer goed bezig! Even snel en kort reageren, heb nu pauze van m'n werk. Jedalin; ja Marc gaat er zeker wel uit hoor. Gister avond heeft ie ook weer een uur op gezeten met dr haha. Maar meestal wil ze toch mama hebben en tsja ben dan toch wakker. En elke keer als ik wakker word nu moet ik plassen, haha! Marc hoort het niet altijd 's Nachts omdat ie aan 1 kant doof is. Dus ja als ie op z'n goede oor ligt hoort ie gewoon niks. Kdv geld; pff wat een bedragen allemaal hè. Wij betalen per maand 134 euro geloof ik. Voor 2 dagen in de week! Straks dus het dubbele, pff! Maar ja tis indd nog wel te doen om te werken, en willen misschien oma meer laten oppassen, een hele dag ipv halve. Als ik weer 3 dagen kan werken straks, tsja het is nu flinke leegloop op kdv. Maar ja halve dag erbij werken scheelt toch weer 200 euro extra in de maand. Seanli en kleintje; succes met de laatste loodjes. Bij mij ook straks weer zo'n dikke buik, moet er nog even niet aan denken. Aan die laatste weken haha. Vind het nu soms al zwaar zo met Taleah. Verder reageer ik later even. Taleah gelukkig al weer beter. Ze is gewoon naar t kdv. Wel wat hoesten nog maar de nacht is goed gegaan, alleen van 11 tot 12 wakker geweest. Daarna gewoon goed geslapen. Puffer doet weer goed z'n werk ! Ben al wel aan t aftellen tot de vakantie, ben er zo aan toe! Na morgen nog 3 weken werken!!! En 9 augustus echo, oow wat zou het worden! Zo benieuwd!!!
@ Jedalin; Wow, wat een reactie. Dat ga ik je niet nadoen! Wat een gedoe zeg met de kinderopvangtoeslag. Zo niet leuk om dat soort dingen te moeten regelen. Ben benieuwd naar het gesprek van vanmiddag. Wel vreemd dat jij er ook bij moet zijn. Hoe bevalt de nieuwe aanbouw eigenlijk? @ Gwen; Veel plezier vandaag! Lekker shoppen en even tijd voor jezelf. Hoe is het vannacht gegaan? @ Eliesah; Hoe gaat het met Taleah? Is ze een inmiddels weer een beetje opgeknapt? Fijn dat alles goed was bij de VK. Willen jullie weten wat het gaat worden? @ Kussie; Vervelend dat de medicatie weer opgehoogd moet worden, maar hopelijk helpt het wel en krijg je nu eindelijk eens minder last van de migraine? @ Lisil; Hoe is de bezichtiging gegaan afgelopen dinsdag? Hopelijk waren ze enthousiast. Fijn dat je het nog wel trekt al moet ik zeggen dat je antwoord niet heel overtuigend overkwam. Wel goed je hart blijven luchten hoor! @ Ano; Goed idee om een hoesje te laten maken! Ik ga vanmiddag meteen eens even op zoek! Vervelend dat jullie nog steeds niet weten of je vader geopereerd kan worden.Die onzekerheid is echt slopend. @ Kleintje; Spannend hoor die laatste weken. Ik hoop voor je dat je de volgende controle bij de gyn niet haalt en dat je snel mag bevallen. @ Seanli; Zo te lezen heeft de nesteldrang goed toegeslagen! Hoe vindt Sem het dat hij een broertje/ zusje krijgt? @ Hier; Druk met van alles. Vanochtend had de aannemer geregeld dat er een elektricien, glaszetter en stukadoor kwamen kijken in het nieuwe huis. Daarnaast werd ook de nieuwe keuken ingemeten. Pff, werd gek van alle vragen waar ik geen antwoord op wist. Mevrouw, wat gebeurt met deze leidingen, moeten deze stopcontacten niet verplaatst worden, deze cv kan hier niet blijven hangen, zijn alle hoeken haaks, hoeveel lichtpunten wilt u in de badkamer en waar moeten de schakelaars komen, etc,etc. Het werkte ook niet echt bevorderlijk dat ik twee peuters bij me had. Daarnaast alle belastingzaken aan het regelen. Tegemoetkoming voor de kinderdagopvang en BSO en voorlopige teruggave voor de hypotheek.
@ Superb, respect voor jou, ik was geloof ik allang gillend weggelopen!! Ik vind altijd dat ik als vrouw best wat zelf moet kunnen, maar dat zijn toch echt zaken waar ook ik geen verstand van heb en ook niet WIL hebben!!!! Jeuzz, wat een vragen zeg ook.... Pffff... En net wat je zegt, als je dan ook nog 2 van die peuters om je heen hebt! HELLUP!!!! @ Jedalin, indd, had vanmiddag de kracht en de tijd er niet voor om er op te reageren, maar wat is het toch ook altijd een gek*t en gereken zeg met de centen, als er ook maar iets veranderd qua bv. werkuren, werkdagen of uberhaupt qua baan.... En dan zeggen ze dat ze het makkelijker kunnen maken bij o.a. de belasting? Tis ja één groot warrig doolhof, waarbij je altijd achteraf een tik op de neus krijgt en terug moet betalen... BAH!! @ Ano, ik heb uiteraard even op de link geklikt, maar kan hem al niet meer zien (de fiets) Laat je even weten of het wat was en of je de fiets hebt gekocht? Altijd leuk toch? @ Gwen, hoe was het winkelen?? Ben zeer benieuwd? Wat voor aankopen heb je allemaal gescoord??? @ hier, woahhh, Stan was hier dus vandaag ECHT NIET te genieten joh..... Ik was blij dat mijn moeder op ging passen en ik mocht gaan werken Erg heh... Hihi... Maar zelfs mijn moeder zei het... Die heeft er nog wel es een handje van om te zeggen dat ie bij haar altijd poeslief is (dat ik me dus aanstel weet je wel en vooral dat het AAN MIJ LIGT) Maar nu moest ook zij erkennen dat er nix mee te beginnen was, hij heeft de hele dag gejengeld en gekliert... Hij ligt dan ook al even in bed.... Koorts had hij niet... Gewoon zijn dag niet? Slaap gebrek? Zeg het maar??? Pfff. Hoop dat het morgen weer mijn gezellige lieve skattie is... Of is er weer een (grote) sprong om en nabij deze leeftijd??? Liefs mij
gwen hoe was t winkelen meiss nog wat leuks kunnen scoren?? hier de kijkers zijn geweest en vonden ons huis wel mooi ook de vloer en daar moet je echt van houden. ze vonden alleen de muren in de gang niet mooi van kleur maar goed dat ze daarom gaan klagen pff een verfje om t je eigen smaak te maken kan nooit kwaad. verder vonden ze de woonkamer wat klein. ze gingen ook nog bij 3 andere appartementen kijken ook 1 zelfs bij mij in de straat. gek genoeg is die van ons t grootst en de woonkamers zijn allemaal even groot hihi. alleen onze badkamer er slaapkamers zijn groter. dus nog ff afwachten allemaal woensdag de 18e weer naar de scheidingsmakelaar. ik ga morgen ff het ouderschaps plan inscannen en naar hem mailen en meiden: het staat op papier dat hij haar alleen een lang weekend wilt hebben. de vakanties verdelen we zo eerlijk mogelijk en hij wilt tegen die tijd kijken of het haalbaar is om een doordeweekse dag met haar te eten hij wilt het gewoon niet vastgelegd worden de sukkel. jedalin pff das balen van de belasting dienst maar wel goed dat jullie er nu zelf achter komen en niet dat jullie volgend jaar ineens een bericht van hun krijgen. en hoe was het gesprek met die gast die arno en jou wilde sprekenn?? at u all lief dat jullie vinden dat ik er zo goed mee omga. ts en blijft alleen lastig als ik mn moeder of tante of vriendinnen aan de lijn heb want dan heb je t er wel over en stort ik alsnog in maar ja dan maar zo als helemaal niet en dan straks als ik op mezelf zit. mn gevoel naar steef is wel aant draaien hoor. want dinsdag toen die kijkers zouden komen heb ik met lisanne bij mn oom en tante gegeten en kwam steef later. ik ging eerder weg zodat ze een beetje bijtijds naar dr bed kon en steef heeft daar nog zitten kletsen en hij heeft daar gewoon gezegt dat t weekendje in antwerpen afgelopen november hij daar liever met zn vrienden had gezeten. pff waarom heeft hij zichzelf en mij zolang voor de gek gehouden. soms wil ik m ook wel wat aan doen hoor maar ik merk dat hem nauwelijks aandacht geven t beste werkt voor deze situatie. om spanning te vermijden
ano ook al terug betalen das balen en een hoge eigen bijdrage voor 2 daagjes. wij hebben nu een eigenbijdrage van 350 per maand das voor 3 dgn per week. en als ik alles alleen moet doen straks is mn eigen bijdrage 170 per maand voor 3 dagen. steef en ik hebben wel afgesproken dat die eigenbijdrage door 2 gedeelt gaat worden en hij dus gewoon blijft meebetalen.
Goedeavond! eindelijk weer eens tijd voor jullie, net heel veel bijgelezen maar kan het allemaal niet zo precies beantwoorden, doe mijn best! Jedalin en Ano: Super leuke foto's van jullie meeting!!! Ano:Spannend dat je vader geopereerd kan/gaat worden. Wel een goed teken denk ik dsn verwachten ze toch dat hij sterk genoeg is. Lisil: Pff wat een heftige tijden. En wat naar dat steef alleen het weekend wil met Lisanne. Hopelijk wordt jullie huis snel verkocht zodat je echt aan een nieuwe toekomst kunt gaan beginnen... IIG een hele dikke knuffel voor jou!!! Kleintje: Alvast heel veel succes vor de bevallin g.Wel balen dat het niet doorzet. Maar zag wel dat hij al een stuk was ingedaald.Dat is wel een fijn idee lijkt me. Hopelijk doen die voorweeen wel hun werk! Seanli: Jij ook alvast succes, het komt nu wel heel dichtbij, spannend hoor! Nog even volhouden meis Superb: Wat een gedoe he met het regelen van zo'n nieuw huis en al die beslissingen. Kan me dat nog goed herinneren en die vragen over wat voor stopcontacten en waar enz. Ik kon het ook allemaal niet bedenken hoor. Komt allemaal vast goed joh! Johanna: Wat super dat Selah gewoon doorslaapt. En ben benieuwd hoe de bruiloft was en naar Seph in zijn pakje. Dat is vandaag toch?! Bijdrage kdv: Wij betalen ook reteveel iets van 500,- en een beetje eigen bijdrage weet het niet op de cent precies. En ze gaan 2 dagen. Logopedie Florine: Maandag moeten we bij de tandarts komen en dan horen we of ze wel of niet de beugel gaat krijgen, ik hoop het wel.... Maar even afwachten. De andere oefeningen gaan goed maar nog niet heel veel resultaat maar komt vanzelf Hier: Verder hier alles goed, Don werkt alleen weer ellendig veel dat is wel jammer. alhoewel met het salaris zal ik wel wat anders zeggen Verder heb ik 7 weken vakantie dus geniet veel van de kinderen al vind ik het ook moeilijk om voor elke dag weer iets leuks te bedenken als het rotweer is. Het zijn zulke buitenkinderen. En ik heb nog steeds geen kaplaarsjes en regenjassen gekocht omdat ik weer op iets moois zit te azen maar het nog steeds niet helemaal heb gevonden haha... Tot later deze week ofzo ik heb nu wel iets meer tijd om alles te volgen. Oh ja en met de meeting ben ik er ws ook gewoon bij. YEAH!
Myofunctional Research Co. | INFANT TRAINER Nog even een link dan weten jullie om wat voor bitje/beugeltje het gaat
@ Gwen; Hoe was je dagje shoppen gisteren? Superschoenen zag ik voorbij komen op FB! Wel een foto plaatsen hoor als je ze aan hebt! (Ik had nooit gedacht dat jij zulke schoenen zou komen.) @ PenF; Zijn Bergstein laarsjes niet iets voor jou? Ik ben ook erg kieskeurig op het gebied van kleding en deze laarsjes vind ik in ieder geval super. Ze zijn mooi soepel en zitten goed. Voor Morris heb ik een regenjas van Hatley. Fijn dat de oefeningen goed gaan bij Florine. Hopelijk is de tandarts het met je eens en krijgt Florine een beugeltje. Ik ben wel benieuwd of ze hem dan in gaat houden. Maar goed dat zal ook wel een kwestie van oefenen en volhouden zijn. @ Lisil; Ik kan me echt niet voorstellen dat Steef Lisanne alleen maar een lang weekend wil zien. Het lijkt mij echt verschrikkelijk om je kind zolang te moeten missen. Ik denk wel dat het voor een moeder toch anders is dan voor een vader. Hopelijk horen jullie snel iets van de kijkers. @ Kussie; Hopelijk is Stan vandaag iets vrolijker! Hier ook af en toe van die dagen dat helemaal niets goed is en er overal om gehuild en geschreeuwd wordt. Pff, niet leuk. @ Eigen bijdrage; Volgens mij moeten wij straks zo'n 250 eur zelf gaan betalen voor één dag KDV en één dag BSO (zonder vakantieopvang).
Superb: Haha je kent mijn smaak.ik zit eigenlijk te azen op een Hatley jas met bijpassende laarsjes maar momenteel is nergens de juiste maat te vinden. Ik verwacht dus eerdaags de nieuwe collectie en dan ga ik het even shoppen
Penf mijn vader weet nog niks hoor!!jij weer lekker op de shoptour dus?leuk leuk!!en wat apart wat florida krijgt, maar hopelijk helpt het. Lisil jee ik snap dat ook niet, ik zou me kinderen dan echt onwijs missen hoor.zouden mannen dat dan toch zo anders voelen?jeff zegt altijd dat als wij ooit uit elkaar zouden gaan dat ie daar echt geen genoegen meeneemt, en ze monimaaaal iedere week wilt zien...maar misschien is stf een beetje onzeker?tja of hij denkt gewoon teveel aan zichzelf bot gezegd!dikke knuff voor jou! En verder weet ik t gewoon niet meer...